Je hebt nog één kans.quote:
Yup, we weten alleen nog niet wanneer, dat houdt het spannendquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:22 schreef Tunafish het volgende:
Zeg, morgen (overdag dus) ben ik er niet, komt die vraag nog?
jep.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:41 schreef densmee het volgende:
En dan zo'n makkelijke vraag en nog geen goed antwoord
Bedankt!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:46 schreef Sounddragon het volgende:
Gefeliciteerd allebei; jullie zijn nu de nieuwe eigenaren van de laatste 4 kaarten van dit jaar![]()
Veel plezier ermee
Oh, doe ik toch mee?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:46 schreef Sounddragon het volgende:
Gefeliciteerd allebei; jullie zijn nu de nieuwe eigenaren van de laatste 4 kaarten van dit jaar![]()
Veel plezier ermee
We zullen de volgende keer eerst jouw planning opvragenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En dan stel je de vraag wanneer ik net ben gaan koken.
Sja, dat kunnen we hier niet ruikenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En dan stel je de vraag wanneer ik net ben gaan koken.
alweer?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:47 schreef densmee het volgende:
Zo, over een paar weken dan maar eens voor een nieuw pak kijken.
jep mag onderhand wel na 15000 kmquote:
in 2 dagen?quote:
van 15000 km bankhangen slijt je pak behoorlijkquote:
ja inderdaad, overal de gaten erin.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:07 schreef lipje het volgende:
[..]
van 15000 km bankhangen slijt je pak behoorlijkvooral in twee dagen tijd
Graag.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:50 schreef Anne het volgende:
[..]
We zullen de volgende keer eerst jouw planning opvragen.
Dan heb je wat gemist.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sja, dat kunnen we hier niet ruiken
Pff, mijn IXS pak heeft bijna anderhalve ton gereden; het is dat hij niet tegen rotondes kon, anders had ik hem nog steeds gedragenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |