Overmorgen weer een nieuwe kansquote:
20.999? Ik zal wel scheel kijken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:29 schreef Sounddragon het volgende:
Vraag 3:
Welke motor kost twintigduizendnegenhonderdnegenenegentig Eurootjes, en welke kosten komen daar nog bij?
[ afbeelding ]
Weet je het goede antwoord? Post het hier zo snel mogelijk in het topic; de eerste 2 posters met het goede antwoord krijgen ieder twee codes waarmee je 2 kaarten kunt bestellen via de site www.motorbeursutrecht.nl
In de buurt is dus niet goedquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
20.999? Ik zal wel scheel kijken.De KTM 1290 Super Adventure komt 20.900 euro (excl exclusief transport- aflever-, en wettelijke kenteken en leges kosten) in de buurt.
Dat dus. Ik mis mijn ctrl-f.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:40 schreef mjan het volgende:
Ah. Net te laat, irritant op mobiel zoeken.
Psst, chrome heeft mobiel ook een 'find in page' optie.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat dus. Ik mis mijn ctrl-f.
Nu je het zegt... Ik heb pas sindskort weer een Android phone, deze functie heb ik dus over het hoofd gezien. Grr.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:56 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Psst, chrome heeft mobiel ook een 'find in page' optie.
heeft Densmee nog steeds geen kaarten gewonnen?quote:
nee inderdaad nog nietquote:Op zondag 1 februari 2015 11:44 schreef lipje het volgende:
[..]
heeft Densmee nog steeds geen kaarten gewonnen?
heb je al heel de week kunnen F5-enquote:
de eerste dagen was het voornamelijk blaffen inderdaadquote:Op zondag 1 februari 2015 13:13 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je al heel de week kunnen F5-en![]()
![]()
Of blaf je al je longen eruit?
quote:
Ik vraag me serieus af hoeveel mensen er nou daadwerkelijk op zoek zijnquote:Op zondag 1 februari 2015 15:26 schreef densmee het volgende:
Ik doe dadelijk nog een keer antwoorden als dat zo lang moet duren
Waar ik vorig jaar mee gewonnen heb was veel lastigerquote:Op zondag 1 februari 2015 15:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoeveel mensen er nou daadwerkelijk op zoek zijn
In voorgaande jaren was het meestal binnen een minuut bingo, of zijn de vragen te moeilijk?![]()
Da's goed jonguh!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |