abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149470749
Bij ons staan de deurklinken niet omhoog. Eva moet zelf naar de wc kunnen en dan moet ze door de deur die ook toegang geeft tot de trap naar boven.
pi_149477050
Hier geen klinken omhoog ean doet niks wat niet mag.

Ean heeft nu weer (hoge) koorts en wil niks. Het is stuivertje wisselen hier.
pi_149479732
Hoi! Ik faal wederom jammerlijk met meeposten hier.

Ik zie wel een vier (VIER 4!) jarige, wajo, ver van m'n bed :o gefeliciteerd lazi!

Omen, lieve zwemfotos! Dat is nog steeds iets wat ik hier maar niet voor elkaar krijg haha, er naar toe, kleding hokjes alles :+

Hier gaat alles super! Hele rollenspellen, ze gaat drie keer per dag 'boodschappen doen' of 'werken'. Loopt ze rond met d'r tasje. Ook taalontwikkeling gaat super, hele zinnen met werkwoordsvervoegingen en kleuren en getallen :o
Oh! En we zijn verhuisd én ik heb per maart een nieuwe baan! *O*
pi_149480156
Hier ook de klinken niet omhoog maar Riley kan er nog niet bij

Ferrari :*
Ik las in het dreumestopic dat je telefoon het ook gaat begeven. Dus beetje veel pech hebben jullie. :* :* O

Olf, leuk om weer eens wat van jou te horen. *O*
*O* voor de verhuizing
*O* voor de nieuwe baan
*O* voor je peuter die het zo goed doet *O*
pi_149480373
olf gefeliciteerd met je nieuw baan en nieuw huis.

Wij hebben sowieso wat grote uitgaves opstapel staan
-andere auto. Onze ene auto is ook echt op.
-nieuw kozijn beneden want houtrot (is een groot kozijn en willen we een schuifpui van maken)
-dakkapel op zolder. Deze zit samen met de buren die niet mee willen doen dus ook extra uitgave voor ons -O-
pi_149480449
Oh jongens. Kijk nou! Eva valt nooit zomaar op de bank in slaap, maar gisteren bij mijn schoonouders wel. En die stuurden deze foto O+

Ik kan er naar blijven kijken.

(Never mind het rare pak dat ze aangeeft, maar ze heeft het van opa en oma gekregen en is helemaal gek van haar 'poezenpak' :') )
pi_149480525
O+

Ik ben aan het wachten tot umizoomi afgelopen is en Ean naar bed gaat dan kan ik ook.
  zondag 8 februari 2015 @ 20:08:16 #283
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_149483838
Bedankt voor alle felicitaties :*

We hebben het vandaag uitgebreid gevierd en hij was zo echt jarig, zo ontzettend heeft hij genoten O+

Geniet van jullie peuters. Wij gaan ons in de wereld van school, sportclubjes en kinderfeestjes begeven. Tot ziens in het volgende topic :7

Bij een afscheid horen wel foto's natuurlijk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_149484208
Lazi, wat ziet dat er gezellig uit. Mooie taart O+
pi_149484280
Wat een mooi jongetje, wat een mooi speelgoed en wat een mooie taart ! Gefeliciteerd !!! *O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_149485041
Gefeliciteerd Lazi met je kleuter!! *O* Mooie foto's, wat straalt hij! O+

Olf! Leuk om weer wat over jou en je meisje te lezen! Gefeliciteerd met het huis en je nieuwe baan *O*.

Leuke zwemfoto's van Riley O+ :D
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 8 februari 2015 @ 21:15:32 #287
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_149487836
Lazi O+

Riley O+

Eva O+

En *O* voor Olf
  maandag 9 februari 2015 @ 08:54:03 #288
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_149499645
Oh Lazi, wat heb je toch een mooi mannetje O+ Succes met school, sportclubjes en kinderfeestjes ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_149503982
Lazi mooi mannetje!
Succes met school!

Eva O+

Mijn dame is al de hele ochtend met haar poppen bezig O+

[ Bericht 24% gewijzigd door Animalmix op 10-02-2015 20:17:08 ]
pi_149504049
Lazi die taart! Wat gaaf!!
Leuke foto's, gefeliciteerd met je kleuter :D.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_149505172
Animalmix. Wat een lieve foto O+

Vandaag naar het cb gegaan. Weer helemaal goedgekeurd. Arts vond haar een pientere dame. Wel lekker eigenwijs was ze. Bij de plaatjes aanwijzen benoemde ze de hele tijd het plaatje naast het betreffende plaatjes. Ze is 79,6 cm en 9,7 kilo. Netjes op haar eigen onderste lijntje O+
pi_149505292
Goed zeg Omen :) O+
pi_149546212
Oh, ik zit weer even in een twijfelmodus.
Riley wil momenteel niet eten in haar eigen stoel. Dan is ze helemaal overstuur en eet ze niks. Bij mij op schoot is ze rustig en eet ze gewoon goed. En ik neem haar gewoon op mijn schoot dan, zonder er veder iets van te zeggen. En nu twijfel ik of het wel zo'n goed idee is om haar op mijn schoot te laten eten (dus gezellig tafelen en goede eter) of haar gewoon moet gaan leren om op haar eigen stoel te eten. :@

En nog een twijfel waarvan ik niet weet hoe op te lossen. Riley treuzelt zo enorm op de trap. Ik heb al geprobeerd om zelf naar boven te lopen. (Ik ben aangekleed als zij boven komt.) Of ik laat haar kiezen (of gewoon naar boven lopen of gedragen worden). Soms loopt ze dan. Soms springt ze in mijn armen om gedragen te worden. En net was ze zeer boos dat ik haar durfde te tillen.
Hoe krijg ik mijn kind op een normale manier die trap op is de vraag dus O-)
pi_149546534
Je eerste vraag:
Ik zou iedere keer opnieuw in haar eigen stoel beginnen. Eventueel kan ze daarna op schoot. En iedere keer vertellen dat ze wel moet leren in haar eigen stoel te eten.
Vast een fase ;)

De tweede: Hoe erg is het om 3 minuten later boven te komen? Als ze maar niet gaat spelen onderweg of gevaarlijk gaat doen.
pi_149548719
Dank je Danic. Dat vertellen dat ze in haar eigen stoel moet eten ga ik doen

Soms loopt ze gewoon de trap op. Maar regelmatig gaat ze spelen en gevaarlijk doen op de trap. En ik vertel haar altijd dat de trap niet is om op te spelen, maar dat gelooft ze niet zo erg -O-
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 10 februari 2015 @ 20:03:07 #296
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149549276
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 19:50 schreef Omentielvo het volgende:
Dank je Danic. Dat vertellen dat ze in haar eigen stoel moet eten ga ik doen

Soms loopt ze gewoon de trap op. Maar regelmatig gaat ze spelen en gevaarlijk doen op de trap. En ik vertel haar altijd dat de trap niet is om op te spelen, maar dat gelooft ze niet zo erg -O-
Ik heb Geert meerdere malen gewaarschuwd voor raar doen op trappen. Tot ik een keer m'n handen vol had, en hij wéér bezig was. Toen rolde hij dus naar beneden. Sindsdien hoef ik alleen maar te vragen of hij nog een keer wil vallen.. en hij stopt meteen. Hiermee wil ik NIET zeggen dat je haar dan maar moet laten vallen, maar wel dat een harde leerschool soms de beste meester is
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_149550371
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:44 schreef Omentielvo het volgende:
Oh, ik zit weer even in een twijfelmodus.
Riley wil momenteel niet eten in haar eigen stoel. Dan is ze helemaal overstuur en eet ze niks. Bij mij op schoot is ze rustig en eet ze gewoon goed. En ik neem haar gewoon op mijn schoot dan, zonder er veder iets van te zeggen. En nu twijfel ik of het wel zo'n goed idee is om haar op mijn schoot te laten eten (dus gezellig tafelen en goede eter) of haar gewoon moet gaan leren om op haar eigen stoel te eten. :@

En nog een twijfel waarvan ik niet weet hoe op te lossen. Riley treuzelt zo enorm op de trap. Ik heb al geprobeerd om zelf naar boven te lopen. (Ik ben aangekleed als zij boven komt.) Of ik laat haar kiezen (of gewoon naar boven lopen of gedragen worden). Soms loopt ze dan. Soms springt ze in mijn armen om gedragen te worden. En net was ze zeer boos dat ik haar durfde te tillen.
Hoe krijg ik mijn kind op een normale manier die trap op is de vraag dus O-)
Zit ze nog in een kinderstoel? Anders een gewone stoel proberen...en haar beneden laten, neem je kleertjes mee en kleed je haar beneden om?
pi_149550648
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:03 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ik heb Geert meerdere malen gewaarschuwd voor raar doen op trappen. Tot ik een keer m'n handen vol had, en hij wéér bezig was. Toen rolde hij dus naar beneden. Sindsdien hoef ik alleen maar te vragen of hij nog een keer wil vallen.. en hij stopt meteen. Hiermee wil ik NIET zeggen dat je haar dan maar moet laten vallen, maar wel dat een harde leerschool soms de beste meester is
Daan heeft van zijn stuiter van de trap niet veel geleerd. Hij speelt nog net zo makkelijk op de trap. Vanmiddag pakte hij weer een trede te snel naar beneden. Gelukkig deze keer de onderste ;)

Hoe streng wil je zijn met aan tafel zitten. Het kan een fase zijn, en je kunt erin mee gaan. Aan de andere kant moet het ook geen gewoonte worden die je er moeilijk weer uitkrijgt. Je kent je kind zelf het best. Chris was eentje van de tweede categorie, en daar waren we dan ook strikt mee, anders hadden we echt moeite om het gewenste gedrag te krijgen..
Daan kun je beter bijpraten en af en toe wat toegeven. Maar dan nog geef ik niet teveel toe. Van de week wilde hij niet op zijn stoel zitten omdat het eten hem niet beviel. Prima, maar dan krijg je de keus tussen netjes op de stoel zitten en gezellig meepraten of in een hoekje zitten en wachten tot we klaar zijn. Je gaat niet lekker spelen tijdens het eten. Hij koos voor zijn stoel en at ook nog genoeg happen. Dus dat was de goede keus. Maar dat verschilt per kind dus... :P
pi_149550745
Oh, als ze het avondeten niet wil eten, dan mag ze van tafel af. Even spelen.
Tot het toetje (wat ze natuurlijk wel wil), dan gaat ze weer aan tafel. Want daar eten we. :)

Voor het toetje klimt onze drie-jarige haar stoel weer op, doet zelf haar slabbetje om, en zegt dan "mama, wat heb je weer lekker gekook". _O-
Make my day!
pi_149551425
Ze zit nog in een kinderstoel. Met 80 cm past ze nog niet in een andere stoel. :D
En ik weet nog niet zo goed of dit iets blijvend is of een korte fase. Mijn gevoel zegt een fase. Maar straks is het een fase die tot haar zestiende duurt of zo
Van mij mag ze trouwens ook van de tafel af als ze uitgegeten is. Maar meestal eet ze tot het eind heerlijk mee. Vandaag van mijn bord en mij hapjes voerend en ik haar O+

Haar beneden laten, werkt niet goed. Want in de ochtend poetsen we onze tanden, kleed ik haar aan en daarna mezelf. En dan zou ik alles naar beneden moeten halen.
Ik denk dat ik mezelf voortaan ga aankleden en haar dan vertel dat ik haar kom halen als ik zelf aangekleed ben. Heeft zij de minuten extra om te treuzelen en ben ik aangekleed.
Al ben ik wel een beetje bang dat ze steeds gevaarlijkere dingen gaat doen op de trap

Thanks voor de tips en het meedenken trouwens :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')