SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
Ik heb Geert meerdere malen gewaarschuwd voor raar doen op trappen. Tot ik een keer m'n handen vol had, en hij wéér bezig was. Toen rolde hij dus naar beneden. Sindsdien hoef ik alleen maar te vragen of hij nog een keer wil vallen.. en hij stopt meteen. Hiermee wil ik NIET zeggen dat je haar dan maar moet laten vallen, maar wel dat een harde leerschool soms de beste meester isquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:50 schreef Omentielvo het volgende:
Dank je Danic. Dat vertellen dat ze in haar eigen stoel moet eten ga ik doen
Soms loopt ze gewoon de trap op. Maar regelmatig gaat ze spelen en gevaarlijk doen op de trap. En ik vertel haar altijd dat de trap niet is om op te spelen, maar dat gelooft ze niet zo erg
Zit ze nog in een kinderstoel? Anders een gewone stoel proberen...en haar beneden laten, neem je kleertjes mee en kleed je haar beneden om?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:44 schreef Omentielvo het volgende:
Oh, ik zit weer even in een twijfelmodus.
Riley wil momenteel niet eten in haar eigen stoel. Dan is ze helemaal overstuur en eet ze niks. Bij mij op schoot is ze rustig en eet ze gewoon goed. En ik neem haar gewoon op mijn schoot dan, zonder er veder iets van te zeggen. En nu twijfel ik of het wel zo'n goed idee is om haar op mijn schoot te laten eten (dus gezellig tafelen en goede eter) of haar gewoon moet gaan leren om op haar eigen stoel te eten.![]()
En nog een twijfel waarvan ik niet weet hoe op te lossen. Riley treuzelt zo enorm op de trap. Ik heb al geprobeerd om zelf naar boven te lopen. (Ik ben aangekleed als zij boven komt.) Of ik laat haar kiezen (of gewoon naar boven lopen of gedragen worden). Soms loopt ze dan. Soms springt ze in mijn armen om gedragen te worden. En net was ze zeer boos dat ik haar durfde te tillen.
Hoe krijg ik mijn kind op een normale manier die trap op is de vraag dus
Daan heeft van zijn stuiter van de trap niet veel geleerd. Hij speelt nog net zo makkelijk op de trap. Vanmiddag pakte hij weer een trede te snel naar beneden. Gelukkig deze keer de onderstequote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb Geert meerdere malen gewaarschuwd voor raar doen op trappen. Tot ik een keer m'n handen vol had, en hij wéér bezig was. Toen rolde hij dus naar beneden. Sindsdien hoef ik alleen maar te vragen of hij nog een keer wil vallen.. en hij stopt meteen. Hiermee wil ik NIET zeggen dat je haar dan maar moet laten vallen, maar wel dat een harde leerschool soms de beste meester is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |