Ja sorry, is toch ook gewoon zoquote:
Kalifatima gaat straks ook heel ruig allah akhbar van d'r balkon af schreeuwen zekerquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Fatima wil gewoon even stoer doen.
Hoort ze ook ergens bij.
Sarcasme...leer het herkennen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:34 schreef Yasmin23 het volgende:
UCCIE UCCIE !!
Kijk wat die Annabel doet met haar vogeltjes:
Annabel Nanninga @ANanninga · 31 dec.
Overigens heb ik een groene parkiet, qua huisdier. Voor de zekerheid ga ik m maar even aan de katten voeren. #martelaar
Insha'Allah!quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kalifatima gaat straks ook heel ruig allah akhbar van d'r balkon af schreeuwen zeker
Specuappa heeft wel de powers het te veranderenquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als Specunanninga dit irritant vindt is het gelukt.
Bedankt voor al je leuke posts vanavond.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:36 schreef Karina het volgende:
Geen idee wie Appa is. Ik ga wat anders doen denk ik. Dit gaat boven mijn pet.
Ja maar dat doet hij vast niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Specuappa heeft wel de powers het te veranderen
Weet je nou nog niet dat ik niet leuk ben?quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bedankt voor al je leuke posts vanavond.
Appa is een motivational speakerquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:36 schreef Karina het volgende:
Een achterlijke haatbaard.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:36 schreef Karina het volgende:
Ben nu haar tweets aan het lezen. Zijn er fucking veel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:36 schreef Uccie het volgende:
En die Annabel is net zo'n achterlijke kut, met haar ik heb het recht om mensen te beledigen als ik daar zin in heb.
Dit is Appa.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:36 schreef Karina het volgende:
Iek hep schaaidt aan die oferheit.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Appa is een motivational speaker
Lekker extra knopjes,quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Specuappa heeft wel de powers het te veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |