abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 24 januari 2015 @ 12:49:31 #52
42184 crew  DaMart
pi_149006722
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 11:55 schreef Eerin het volgende:

Plus, Chris zat in de goede categorie met hoeveel ze goed hadden bij de namen-opdracht. De mol weet sowieso hoeveel er goed zijn beantwoord, dus dan zou de mol eerder zoiets zeggen als: "Ja we hebben er veel, maar misschien wel net geen 50. Dus laten we 35-50 doen." Chris was heel duidelijk voor 50-75 aan het stemmen en had ook een hele discussie met de mensen die 35-50 wilden. Dat zou de mol sowieso niet doen.
Wat mij daarbij opviel was overigens dat Margriet bij beide opties haar hand op leek te steken, dus ze stemde zowel voor 30-50 goed als 50-75 goed...
  zaterdag 24 januari 2015 @ 12:54:14 #53
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_149006837
Andere analyse: als mol weet je wat in welke kom ligt. Welke kom zou je kiezen als mol zijnde?
Grote kans dat de mol ook weet welk stokje welk nummer heeft om de volgorde te bepalen. Wat zou de beste positie zijn voor de mol?
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
  roze zaterdag 24 januari 2015 @ 12:55:07 #54
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149006859
Dit is echt het eerste jaar (van de 3 seizoenen dat ik nu kijk) dat ik die tunnelvisie echt merk.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 13:28:26 #55
231633 Xummon
of toch niet?
pi_149007700
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 12:54 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Andere analyse: als mol weet je wat in welke kom ligt. Welke kom zou je kiezen als mol zijnde?
Grote kans dat de mol ook weet welk stokje welk nummer heeft om de volgorde te bepalen. Wat zou de beste positie zijn voor de mol?
Lastig te bepalen,ligt eraan hoe de groep speelt
Halverwege is denk ik wel prettig, je weet wat eruit is en je weet wat er nog inzit.
De mol zal bij de bom ook nooit af zijn....
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  zaterdag 24 januari 2015 @ 16:30:20 #56
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_149012638
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie denken jullie dat er komende week uit gaat? Gezien de hint, ik zou het meest naar Viktor neigen.
De meeste mensen denken Chris, maar ik vind de hint ook wel naar Martine uit te leggen (omdat ze weleens een dokter/psychiater als typetje heeft gehad).

Verder is er ook nog een kans dat het Carolina betreft (god = non).

Qua hints hebben we gehad:

1. notering hit (in top 2000)
2. aantal bandleden
3. titelsong

Dus ik denk zelf niet dat het met "turn" te maken heeft.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_149012984
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 12:49 schreef DaMart het volgende:

[..]

Wat mij daarbij opviel was overigens dat Margriet bij beide opties haar hand op leek te steken, dus ze stemde zowel voor 30-50 goed als 50-75 goed...
Volgens mij was er op dat moment enige verwarring, want zij was wel zo'n beetje degene die het hardst pushte om voor 50-75 te gaan, en er volgens mij ook 100% zeker van was dat de groep dat gehaald had.

Overigens was de moeilijkheidsgraad van die opdracht nogal vertekenend. De Srilankaanse namen waren inderdaad heel moeilijk, maar ze hadden wel 45 minuten om met 8 personen in totaal 75 namen uit hun hoofd te leren. Met andere woorden, dat is ongeveer 10 namen per persoon. En daarvan moesten er dan aan het einde gemiddeld maar 6 per persoon goed zijn. Ik denk dan ook niet dat de mol hier gemold heeft door de namen express fout te zeggen, maar juist actief heeft meegeholpen heeft om in de 50-75-categorie te eindigen, om vervolgens de stemming bewust te verpesten.

Tijdens die stemming waren vooral Victor en Martine en in mindere mate Rik actief bezig om voor die 30-50 categorie te gaan. Victor zegt op een gegeven moment zelfs dat hij ook dat nog heel veel vindt. Marlijn en Carolina zeggen weinig, maar dat kan natuurlijk ook een strategie zijn om anderen de verantwoordelijkheid van de foute beslissing te laten nemen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_149019058
ik dacht in één keer na over een leuk zinnetje dat Art zei aan het begin van de aflevering:

"Alleen Carolina kreeg bij de vorige test en executie haar scherm te zien, de rest van de groep gunde elkaar een vrijstelling. De musical actrice was not amused, ook al was haar scherm groen. De mol heeft dus nog steeds zeven kandidaten tegenover zich..."

Die dus aan het eind van deze quote, is dat een verwijzing naar Carolina? Want waarom zou je anders het woordje "dus" ertussen zetten.
pi_149020816
Zijn er briefjes van duizend (M)?
Misschien dat daar de mol van 2015 op staat.
pi_149021196
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 19:55 schreef CarloV het volgende:
ik dacht in één keer na over een leuk zinnetje dat Art zei aan het begin van de aflevering:

"Alleen Carolina kreeg bij de vorige test en executie haar scherm te zien, de rest van de groep gunde elkaar een vrijstelling. De musical actrice was not amused, ook al was haar scherm groen. De mol heeft dus nog steeds zeven kandidaten tegenover zich..."

Die dus aan het eind van deze quote, is dat een verwijzing naar Carolina? Want waarom zou je anders het woordje "dus" ertussen zetten.
Omdat als Carolina een rood scherm had gekregen de mol niet meer "dus nog steeds zeven" kandidaten tegenover zich had. :)
pi_149021381
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 20:55 schreef Operc het volgende:

[..]

Omdat als Carolina een rood scherm had gekregen de mol niet meer "dus nog steeds zeven" kandidaten tegenover zich had. :)
Ja, die 'dus' is bedoelt als 'Carolina kreeg een groen scherm, de rest had een vrijstelling, dus er is dus niemand naar huis'.
pi_149021450
Oh ja op die manier :P ik ben niet helemaal wakker denk ik
pi_149021565
Toen Rik na de executie in het bijzijn van de groep tegen Martine zei dat ze had gezegd dat ze de zwarte vrijstelling niet zou inzetten, begon Martine al voorzichtig met haar hoofd te schudden (dat ze het niet was) en meteen viel Carolina haar bij met "neee, dat was zij niet!".

Hoe wist Carolina dat al zo snel zo zeker? Wist ze al voor de executie van Martine dat ze had gelogen over het bezit van de zwarye vrijstelling? Heeft Margriet al eerder aan Carolina aangegeven dat zij degene is met de zwarte vrijstelling?

Ik had niet het idee dat Carolina een vertrouwensband had met een van beide..
pi_149036129
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 21:04 schreef Physsic het volgende:
Toen Rik na de executie in het bijzijn van de groep tegen Martine zei dat ze had gezegd dat ze de zwarte vrijstelling niet zou inzetten, begon Martine al voorzichtig met haar hoofd te schudden (dat ze het niet was) en meteen viel Carolina haar bij met "neee, dat was zij niet!".

Hoe wist Carolina dat al zo snel zo zeker? Wist ze al voor de executie van Martine dat ze had gelogen over het bezit van de zwarye vrijstelling? Heeft Margriet al eerder aan Carolina aangegeven dat zij degene is met de zwarte vrijstelling?

Ik had niet het idee dat Carolina een vertrouwensband had met een van beide..
Carolina en Martine waren wel samen een koppel bij de opdracht met die namen.
pi_149041835
Als de ondertitel van een plaatje op de plaatjes pagina van de wie is de mol site een verhaspeling maakt, zoals ik ook in het vorige thread hierover aangaf, gaat het meestal over Chris. In deze aflevering (link), op het laatste plaatje staat dat Rik en Marlijn geld hadden gepakt i.p.v. Chris en Marlijn. In aflevering 3 (link) (zoals ik dus al eerder zei) zaten Rik en Viktor in het vliegtuig en brachten ze ook nog beide geen geld in de pot, i.p.v. Rik en Chris.

Toen heb ik gekeken naar de oudere afleveringen en dan vind je bij aflevering 1 (link) de ondertitel "Chris op 'verkenningstocht' naar rode lijen", waarom 'verkenningstocht' tussen aanhalingstekens, was hij iets totaal anders aan het doen misschien?
En bij aflevering 2 (link) staat een ondertitel "Marlijn en Chris 'kijken' samen 200 euro weg", voor Marlijn was dit de opdracht, maar blijkbaar doen ze dit samen, dus tja, dit wordt wel heel raar, aangezien bij de rest redelijk goede eenduidige ondertitels staan, alleen bij Chris staan er verhaspelingen of dubbelzinnige uitspraken.

Of de ondertitelschrijver zit zelf in de Chris tunnel.
pi_149055571
Mooi hint in ieder geval
pi_149059604
Nou het is duidelijk, Viktor wist natuurlijk als Mol zijnde waar de Bom zich bevindt, in een opdracht met zo weinig geld en waar ook zeer weinig te winnen valt, en hij toch weinig heeft aan Jokers, een Zwarte Joker, of Vrijstellingen kan hij beter de Bom pakken, hij pakte niet alleen de Bom, hij besloot er ook nog eens over te vertellen, daarnaast die actie met die foto, treuzelen om bovendien op tijd te komen zeer interessant dus.
  One tough cookie maandag 26 januari 2015 @ 00:28:34 #68
169210 liesje1979
pi_149062528
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 15:13 schreef CarloV het volgende:
Als de ondertitel van een plaatje op de plaatjes pagina van de wie is de mol site een verhaspeling maakt, zoals ik ook in het vorige thread hierover aangaf, gaat het meestal over Chris. In deze aflevering (link), op het laatste plaatje staat dat Rik en Marlijn geld hadden gepakt i.p.v. Chris en Marlijn. In aflevering 3 (link) (zoals ik dus al eerder zei) zaten Rik en Viktor in het vliegtuig en brachten ze ook nog beide geen geld in de pot, i.p.v. Rik en Chris.

Toen heb ik gekeken naar de oudere afleveringen en dan vind je bij aflevering 1 (link) de ondertitel "Chris op 'verkenningstocht' naar rode lijen", waarom 'verkenningstocht' tussen aanhalingstekens, was hij iets totaal anders aan het doen misschien?
En bij aflevering 2 (link) staat een ondertitel "Marlijn en Chris 'kijken' samen 200 euro weg", voor Marlijn was dit de opdracht, maar blijkbaar doen ze dit samen, dus tja, dit wordt wel heel raar, aangezien bij de rest redelijk goede eenduidige ondertitels staan, alleen bij Chris staan er verhaspelingen of dubbelzinnige uitspraken.

Leuk gevonden. Maar ik kan me echt niet voorstellen dat zo'n ondertitelschrijver weet wie de mol is. Volgens mij weten echt maar een paar mensen dit. Dus ik gok het laatste. Wel grappig. :D
  One tough cookie maandag 26 januari 2015 @ 00:31:03 #69
169210 liesje1979
pi_149062572
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:03 schreef DeParo het volgende:
Nou het is duidelijk, Viktor wist natuurlijk als Mol zijnde waar de Bom zich bevindt, in een opdracht met zo weinig geld en waar ook zeer weinig te winnen valt, en hij toch weinig heeft aan Jokers, een Zwarte Joker, of Vrijstellingen kan hij beter de Bom pakken, hij pakte niet alleen de Bom, hij besloot er ook nog eens over te vertellen, daarnaast die actie met die foto, treuzelen om bovendien op tijd te komen zeer interessant dus.
Ik heb dit 2x gelezen. en ik heb het idee dat er ergens het woordje "niet" mist. :D Waarom zou de mol de kandidaten vertellen waar de bom zit? :D
pi_149062796
quote:
10s.gif Op maandag 26 januari 2015 00:31 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik heb dit 2x gelezen. en ik heb het idee dat er ergens het woordje "niet" mist. :D Waarom zou de mol de kandidaten vertellen waar de bom zit? :D
Waarom niet dus? Nogmaals er was toch weinig geld te verdienen met deze opdracht, dus het juiste moment om even de verdenking van je af te schudden, de Mol wist waar de Bom zat en waarom zou hij dit vertellen terwijl hij ook kon doen alsof hij iets had gepakt!
  One tough cookie maandag 26 januari 2015 @ 00:44:54 #71
169210 liesje1979
pi_149062873
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 00:40 schreef DeParo het volgende:

[..]

Waarom niet dus? Nogmaals er was toch weinig geld te verdienen met deze opdracht, dus het juiste moment om even de verdenking van je af te schudden, de Mol wist waar de Bom zat en waarom zou hij dit vertellen terwijl hij ook kon doen alsof hij iets had gepakt!
Misschien had ik als mol wel de zwarte vrijstelling willen hebben. Leuker dan de bom pakken met als gevolg dat je dan de andere kandidaten moet vertellen waar hij ligt. Hoe weinig geld er ook lag, beter niets dan iets denk ik dan. Maar ik heb dan ook een blinde vlek voor Victor dus misschien heb je wel gelijk. :D
  Moderator maandag 26 januari 2015 @ 00:47:29 #72
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_149062910
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 15:13 schreef CarloV het volgende:

Wat betreft die verkeerde namen bij de foto's, waarschijnlijk gewoon een zwaar falende internetredacteur.
  maandag 26 januari 2015 @ 10:01:53 #73
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_149066190
quote:
10s.gif Op maandag 26 januari 2015 00:31 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Zodat de kans groter is dat de kandidaten Jokers of vrijstellingen pakken (kom op, welke kandidaat denkt nou aan geld als er jokers en vrijstellingen te halen vallen?), en dus mogelijk langer in het spel blijven ookal zitten ze op de verkeerde mol. Gunstig voor de echte mol, want die wil tenslotte niet ontdekt worden.
Zwarte vrijstelling lijkt me in dat opzicht ook niet heel erg aantrekkelijk voor de mol.

Het zou in elk geval een betere actie zijn dan Jokers uit te delen omdat het zogenaamd je maatje is (zoals Patrick bij Art deed bijv).
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 26 januari 2015 @ 10:31:39 #74
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_149066791
Die opdracht met die jokers en de 'bom' sloeg nergens op. Degradatie van het spel.
pi_149066904
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:31 schreef xzaz het volgende:
Die opdracht met die jokers en de 'bom' sloeg nergens op. Degradatie van het spel.
Ik vond het ook geen opdracht. Meer een bonusrondje. De echte opdracht was eigenlijk de test: wie zet zijn gevonden jokers en vrijstellingen in, die eigenlijk nutteloos waren, omdat de zwarte vrijstelling hoe dan ook ingezet zou worden.
pi_149069529
Het was een ronde voor de Mol om de Bom te pakken en zo wat onschuld te winnen.
pi_149069610
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:31 schreef xzaz het volgende:
Een paar jaar terug is ook al bijna exact hetzelfde spel gespeeld, alleen toen zonder bom en met meer vrijstellingen.
pi_149070541
Ik vind het Dagboek van de Mol wel heel erg obvious richting Chris hinten door die opmerking "Vriend!" aan het eind... die kunnen we dus definitief wegstrepen :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 26 januari 2015 @ 13:31:18 #79
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_149071423
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:36 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Ik vond het ook geen opdracht. Meer een bonusrondje. De echte opdracht was eigenlijk de test: wie zet zijn gevonden jokers en vrijstellingen in, die eigenlijk nutteloos waren, omdat de zwarte vrijstelling hoe dan ook ingezet zou worden.
Sinds dit spel wordt gespeeld met BN'ers is de pot ondergeschikt qua belang. Het geld doet mij als kijker ook helemaal niets meer en als speler volgens mij ook niet meer.
pi_149079592
Als Chris de Mol is dan is het wel erg lullig dat die Marokkaanse jongen door hem naar huis moest, die jongen deed gewoon bijna precies wat Chris hem vertelde, daarom is Viktor de Mol dus.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 16:09:38 #81
231633 Xummon
of toch niet?
pi_149108109
het lijkt wel of er bij chris meer briefjes liggen bij het roulette spel.

http://instagram.com/p/ySgm8vEeTZ/?modal=true

[ Bericht 47% gewijzigd door Xummon op 27-01-2015 16:32:45 ]
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_149115213
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 13:31 schreef xzaz het volgende:

[..]

Sinds dit spel wordt gespeeld met BN'ers is de pot ondergeschikt qua belang. Het geld doet mij als kijker ook helemaal niets meer en als speler volgens mij ook niet meer.
Erg jammer inderdaad, nu heb je sowieso wel 10 mollen per aflevering. Het spel komt beter tot z'n recht met strijd voor een hoge pot.
pi_149119740
Chris kunnen we afstrepen. Pakt in de afgelopen aflevering ¤250,00 uit de bakjes + ging voor het goede antwoord op het eiland met de gasten + Zag als Kukelpapa dat ze op de foto's moesten bij de monumenten + maakte voor de zekerheid twee foto's.

Al deze dingen zou een goede mol nooit doen.
pi_149120228
Martine heeft tijdens de opdracht met de foto's een shirt aan met NYC. Haar favoriete stad is New York..
pi_149161769

De bovenste foto zou een oude foto zijn uit het huis van de vorige aflevering (3 op reis is daar geweest met chris). Onderste foto is van de aflevering. Hier lijkt het of er 1 fotolijstje bij is gezet. Mogelijk het fotolijstje van de mol..

bron: facebook wie is de mol hints&aanwijzingen
pi_149170427
Ik heb Chris definitief weg gestreept. Vorige aflevering, bij de opdracht dat ze foto's moesten maken, bracht hij iedereen op de hoogte dat op de kaartjes stond wíe er op de foto moesten staan. Daarvoor ging dat nog lekker mis, sommigen hadden heel die kaartjes niet eens ontdekt. Als Mol zou je daar toch lekker in meegaan ipv de opdracht proberen te redden.

Vervolgens ben ik de vorige afleveringen terug gaan kijken :$ op zoek naar meer van zulke dingen. Maar de enige die duidelijk genoeg waren, waren met Marlijn. Aflevering 2, de opdracht dat ze schilderijen goed moesten hangen. Ze hadden ieder een eigen stukje muur om goed te doen, en Marlijn kreeg mot met Ajoued omdat hij op haar stuk muur bezig zou zijn. Ze maakte er best werk van en uiteindelijk had Marlijn gelijk. Als zij de mol was, zou ze toch lekker Ajoued zijn gang hebben laten gaan? Daarnaast in aflevering 3 heeft ze meerdere keren herhaald dat ze echt een schaar moesten hebben voor die gele lap stof. Zonder schaar hadden ze die stof een stuk minder handig hebben kunnen gebruiken, dus de mol zou daar niet zo op gehamerd hebben volgens mij.

Verder niet echt hele overtuigende dingen. Wel kleine dingetjes zoals bijv Viktor bij de eerste aflevering, eerste opdracht, met de trein waar ze mensen moesten spotten met enveloppen. Viktor samen met Margriet en Margriet riep dat ze op de enveloppen moesten letten. Viktor reageert met dat ze die misschien helemaal niet in hun hand hebben. Dat was ook zo, en als Mol zou je dan toch lekker meegaan met Margriet en letten op iets wat niet zichtbaar is.
Verder gaat alles net even mis en onhandig bij Viktor. En de bom bij die opdracht met schaaltjes, én dan ook nog aan iedereen vertellen waar die ligt (zodat de rest wel Jokers kan pakken en daardoor langer in spel kunnen blijven ondanks wellicht verkeerde mol), past ook veel beter in het straatje van de mol die toch geen jokers nodig heeft. Het ligt er allemaal net te dik op. Dus ik denk niet dat hij de mol is, al vind ik het bewijs minder overtuigend dan bij Chris en Marlijn ;)

Ik dacht Rik en Carolina nog even weg te kunnen strepen omdat die aandrongen op natellen en controleren van de pot. De mol weet dat Margriet geld verduisterd heeft, dus waarom zou die de aandacht willen hebben op dat de pot niet klopt? Maar later bedacht ik dat dan juist de aandacht gaat naar Margriet als penningmeester, dus ik streep ze toch nog maar niet weg ;)

Maar ja, wie het dan wél is... Ik neig toch het meest naar Carolina, omdat die zo ontzettend onopvallend in beeld komt steeds. Margriet vind ik ook verdacht. Hoewel die toch ook steeds fanatiek overkomt. Maar dan wel op zo'n manier dat het twee kanten op kan. In de eerste afl kreeg je stukjes te zien van waar je de kandidaten van kon kennen. Fragment Margriet bij de wereld draait door waar ze letterlijk zei: "Ik hou wel van een stout gesprek. Mensen op een ander been brengen" Vond dat wel iets wat ook voor een mol geldt! Maar, Pieter zei in zijn fragment dat ie vaak onzichtbaar is, en dat hij vanavond niet de waarheid zou vertellen. Als die er nog niet uit was had dat ook als hint opgevat kunnen worden. Maar goed, hij ging er wel de eerste aflevering meteen uit, dus toch duidelijk geen hint...

Pfff moeilijk hoor! Benieuwd naar nieuwe informatie vanavond. Zul je zien dat Chris of Marlijn er uit gaat :D
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_149211474
Ik zit even aflevering 1 terug te kijken, en vind toch wel iets heel verdacht. Die kamer waar Viktor en Marlijn die jokers vandaan moeten pakken, is van Carolien en Evelien. Toch raar dat die hun hotelkamer gewoon open laten, terwijl bij WIDM toch vaak heel erg wordt opgelet met dat soort dingen.

En aangezien Evelien er al uit is.

Nog iets vreemds, Carolien en Marlijn roepen naar Viktor en Margriet dat ze een bepaald vrouwtje moeten aanspreken want dat is zeker iemand van de foto's. Zij gaan hals over kop daarnaartoe, en het blijkt niet zo te zijn. Daarna zie je Viktor en wordt er op de achtergrond een vrouwtje uitgelicht, dat schijnt volgens de makers dus wel zo'n vrouwtje van de fotos te zijn. Het zou dus kunnen zijn dat Carolien en of Marlijn probeerde ze uit de buurt van het goede vrouwtje te houden.

Overigens vind ik Carolien sowieso verdacht, maar deze 2 dingen heb ik zonder perse naar Carolien te kijken eruit gehaald.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
  vrijdag 30 januari 2015 @ 18:42:22 #88
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_149216117
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik zit even aflevering 1 terug te kijken, en vind toch wel iets heel verdacht. Die kamer waar Viktor en Marlijn die jokers vandaan moeten pakken, is van Carolien en Evelien. Toch raar dat die hun hotelkamer gewoon open laten, terwijl bij WIDM toch vaak heel erg wordt opgelet met dat soort dingen.

En aangezien Evelien er al uit is.
Net zoals de kandidaten moet je als kijker natuurlijk ook wel opletten :P Want ze hadden de kamersleutel opgevraagd om daar naar binnen te gaan.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_149217188
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 18:42 schreef Redefine het volgende:

[..]

Net zoals de kandidaten moet je als kijker natuurlijk ook wel opletten :P Want ze hadden de kamersleutel opgevraagd om daar naar binnen te gaan.
Dat was eerst het verhaal ja, maar daarna ging viktor tijdens het eten toch even kijken en was de kamerdeur open, Kijk maar terug
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
  vrijdag 30 januari 2015 @ 19:34:56 #90
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_149217596
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 19:20 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Dat was eerst het verhaal ja, maar daarna ging viktor tijdens het eten toch even kijken en was de kamerdeur open, Kijk maar terug
Ah ok, dat zal dan wel zo zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 30 januari 2015 @ 20:23:21 #91
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_149219178
Dit keer geen muzikale hint of theorie of iets dergelijks over de afvaller? :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 30 januari 2015 @ 21:02:42 #92
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_149220607
Bij Rik kwam de schep in beeld.

Rik, schep, graven, Mol.
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 21:35:08 #93
42184 crew  DaMart
pi_149221794
In deze aflevering zat een behoorlijke hint richting Margriet:

Bij de opdracht op het strand, lieten ze zien dat zij bij de vraag uit welk bakje de mol vorige week iets had gepakt bij de tempel, 11 invulde.

In bakje 11 lag de zwarte vrijstelling. Zij had dus zelf die zwarte vrijstelling uit bakje 11 gepakt en zegt dus eigenlijk dat zij zelf de mol is...
pi_149221860
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:35 schreef DaMart het volgende:

Bij de opdracht op het strand, lieten ze zien dat zij bij de vraag uit welk bakje de mol vorige week iets had gepakt bij de tempel, 11 invulde.

In bakje 11 lag de zwarte vrijstelling. Zij had dus zelf die zwarte vrijstelling uit bakje 11 gepakt en zegt dus eigenlijk dat zij zelf de mol is...
ze kunnen ook het beeld van een ander hebben laten zien? Doen ze nogal eens geloof ik
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 21:38:36 #95
42184 crew  DaMart
pi_149221902
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:37 schreef Zocalo het volgende:

[..]

ze kunnen ook het beeld van een ander hebben laten zien? Doen ze nogal eens geloof ik
In dit geval hoorde het beeld duidelijk bij haar overpeinzingen en de vraag die zij goed of fout moest beantwoorden.
pi_149222118
Viel het jullie ook op dat na victor de test had gemaakt je een kraai in beeld kwam (kan mij herinneren dan die wel vaker in beeld komt tijdens de test)
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 21:47:35 #97
42184 crew  DaMart
pi_149222159
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:46 schreef Subject het volgende:
Viel het jullie ook op dat na victor de test had gemaakt je een kraai in beeld kwam (kan mij herinneren dan die wel vaker in beeld komt tijdens de test)
Ja, en daarna Margriet in beeld. Die kraaien komen toch telkens vlak voor Margriet en Rik vooral?
pi_149222286
Weten jullie wie in Geldrop woont ??

Juist ja, Art !! Hij is dus toch de mol *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 22:39:04 #99
42184 crew  DaMart
pi_149224093
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:35 schreef DaMart het volgende:

Van een ander forum een hint die op bovenstaande aansluit: De titel van deze aflevering is 'Schaalvergroting'. Margriet zei dat ze bakje/schaaltje 12 had aangeklikt in plaats van 11... dus verhoging van het nummer van de schaal -> schaalvergroting.
  PR en moderator zaterdag 31 januari 2015 @ 00:23:15 #100
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_149226856
Mijn tunnel voor Rik wordt steeds groter, hoewel ik hem steeds probeer weg te drukken omdat 't zo obvious is, dus het vast een 'afleiding door de regie' moet zijn ofzo.

Nu ook weer.. Rik pakt de kaartjes 7 en 14. Ze laten Viktor duidelijk horen "Achter Art zag je een soort raster met 14 vakjes. 7 maal 2 getallen, maakt 14.". Viel me direct op en deed me ook gelijk denken aan de titel 'schaalvergroting'.
Fuck the EBU.
  Redactie Sport zaterdag 31 januari 2015 @ 11:08:06 #101
274204 crew  Mexicanobakker
pi_149231763
Die titels let ik al niet meer op, je kunt ze naar iedereen uitleggen.

Martine vond ik verdacht bij de laatste opdracht omdat de productie haar niet verdacht maakte rondom het gezeik rond Enschede. Anderzijds boeide het niet als dat het foute pakket zou zijn geweest.

alle mogelijke mollen mollen nodeloos. Maar Martine heeft gecombineerd wel weer het meeste geld uit de pot gehouden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 31 januari 2015 @ 11:40:07 #102
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_149232485
Mij viel het vorige en deze week op dat er een aantal shots inzaten waar opeens een hond in beeld kwam. Ik weet niet of het de afleveringen ervoor ook gebeurde. Maar door de manier waarop de honden geforceerd in beeld kwamen vermoed ik dat het een hint is.

Via google kwam ik erachter dat Martine een theatershow genaamd hulphond heeft gedaan, maar misschien zijn ook andere deelnemers hiermee in verband te brengen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')