anders zoek je gewoon op google op wat wel een hipster isquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:57 schreef Inspireme het volgende:
http://i.instagram.com/bendahlhausofficial/
Ultieme hipster
hoezo kan daar geen fedora bij?quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik draag zo mijn sjaal al, dan kan ik daar geen fedora bij gebruiken.
Dat draag je als hipster niet. Argo is gewoon een neckbeard, geen wonder dat hij geen aansluiting krijgt.quote:
Hipster of niet, dat maakt niet uitquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:57 schreef Inspireme het volgende:
http://i.instagram.com/bendahlhausofficial/
Ultieme hipster
Om een voet binnen de deur te krijgen met een hipster publiek, kan ik mijn filosofie spuien. Langzamerhand zullen meer volgelingen komen en voor je het weet ben ik de big Daddy van alle hipsters en meer. Ze zullen schilderijen van mij binnen hebben hangen schilderijen die jij natuurlijk mag painten. Voor je het weet ben ik bekend en nodigen ze me uit om wereldwijd te komen spreken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:01 schreef Remqo het volgende:
Waarom wil je eigenlijk bij de hipsters horen, beste SneeuwSpons?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Om een voet binnen de deur te krijgen met een hipster publiek, kan ik mijn filosofie spuien. Langzamerhand zullen meer volgelingen komen en voor je het weet ben ik de big Daddy van alle hipsters en meer. Ze zullen schilderijen van mij binnen hebben hangen schilderijen die jij natuurlijk mag painten. Voor je het weet ben ik bekend en nodigen ze me uit om wereldwijd te komen spreken.
Ik moet echter een beginpunt hebben en hipsters zijn in grote getallen aanwezig en doen graag quasi interessant daarom ligt daar mijn grondslag en een makkelijke overwinning.
Als ik enkel een vriendenkring van hipsters binnen kon komen of tien minuten mocht spreken in een volle Starbucks en dat lukt nog niet.
Die vrouwtjes zijn wel geile dingen heur. Moet je leren waarderen als je van de mannen afstapt.quote:
Je hebt het gevecht met je ego verloren zie ik?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Om een voet binnen de deur te krijgen met een hipster publiek, kan ik mijn filosofie spuien. Langzamerhand zullen meer volgelingen komen en voor je het weet ben ik de big Daddy van alle hipsters en meer. Ze zullen schilderijen van mij binnen hebben hangen schilderijen die jij natuurlijk mag painten. Voor je het weet ben ik bekend en nodigen ze me uit om wereldwijd te komen spreken.
Ik moet echter een beginpunt hebben en hipsters zijn in grote getallen aanwezig en doen graag quasi interessant daarom ligt daar mijn grondslag en een makkelijke overwinning.
Als ik enkel een vriendenkring van hipsters binnen kon komen of tien minuten mocht spreken in een volle Starbucks en dat lukt nog niet.
Dan zou ik eerder voor latina's gaanquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die vrouwtjes zijn wel geile dingen heur. Moet je leren waarderen als je van de mannen afstapt.
Was je vorige vriendje er een toevallig? Wat een ongefundeerde haat.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:58 schreef -supergirl- het volgende:
Dan zou ik eerder voor latina's gaan
Kuthipsters. Van welk geslacht dan ook
Neen. Dat was toch wel het minst hipsterige persoon dat ik ken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Was je vorige vriendje er een toevallig? Wat een ongefundeerde haat.
Jezus en dan niet het tegenovergestelde uitproberen. Dan ben je wel dom.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:11 schreef -supergirl- het volgende:
Neen. Dat was toch wel het minst hipsterige persoon dat ik ken.
een fedora is het toonbeeld van goede smaak?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat draag je als hipster niet. Argo is gewoon een neckbeard, geen wonder dat hij geen aansluiting krijgt.
Nee. Maar hipsters dragen geen fedora. Klaar.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:13 schreef stopdemots het volgende:
een fedora is het toonbeeld van goede smaak?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee. Maar hipsters dragen geen fedora. Klaar.
Houd jouw grote klep eens eventjes dichtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jezus en dan niet het tegenovergestelde uitproberen. Dan ben je wel dom.
Dat zeg je straks maar tegen je vmbo falers.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:16 schreef -supergirl- het volgende:
Houd jouw grote klep eens eventjes dicht
Hipster = gayquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Het is pijnlijk, maar het is best tof zo een sjaal.
[..]
Ik wil niet opvallen of gay overkomen.
Dik= viesquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |