Nouja ik heb gewoon een zwarte sjaan dan of soms een bruinen. Maar draag hem wel zo.quote:
Maar weet jij toevallig waarom TS niet meer onder Spongeboss post?quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, ik probeer in het niet-SC gedeelte van KLB nog een beetje anonimiteit te bewaren ja.
Wat betekent ditquote:
Omdat hij psychisch niet helemaal lekker is en misschien in een verwoedde poging af te komen van zijn imago onder Spongeboss.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:51 schreef voederbietel het volgende:
Maar weet jij toevallig waarom TS niet meer onder Spongeboss post?
ftfyquote:
Same here, heb eentje die blauw, wit, rood en zwart is. Durf hem nou niet meer om te doenquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nouja ik heb gewoon een zwarte sjaan dan of soms een bruinen. Maar draag hem wel zo.
Letterlijk in gevecht met z'n ego dus.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat hij psychisch niet helemaal lekker is en misschien in een verwoedde poging af te komen van zijn imago onder Spongeboss.
Probeer eens een felblauwe of een knalgroene.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nouja ik heb gewoon een zwarte sjaan dan of soms een bruinen. Maar draag hem wel zo.
Padabum tsssss.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:57 schreef voederbietel het volgende:
Letterlijk in gevecht met z'n ego dus.
Kan wel, met een blauw/wit geruit overhemd, rode skinny broek en zwarte muts/hoedje.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:57 schreef Piethur het volgende:
[..]
Same here, heb eentje die blauw, wit, rood en zwart is. Durf hem nou niet meer om te doen
Met deze tip heb ik mijn levensgenot trouwens aanzienlijk verhoogd. Ik hou nu van Drum&Bass, draag voornamelijk vlotte kleding met fluorkleuren en doe elke dag een andere kleur sneakers aan als ik mijn overgebleven haarmatje heb gefixt met gel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Neem opskeer en trek ander overhemd aan. Die kleuren maken je een vent van 56 die classic rock luistert in de Veluwe.
veel diepe v-halzen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met deze tip heb ik mijn levensgenot trouwens aanzienlijk verhoogd. Ik hou nu van Drum&Bass, draag voornamelijk vlotte kleding met fluorkleuren en doe elke dag een andere kleur sneakers aan als ik mijn overgebleven haarmatje heb gefixt met gel.
Hmm niet bepaald. Nu lichtblauwe blouse aan met allerlei eendjes erop, donkere spijkerbroek en geen hoofddeksel. is een baard een vereiste?quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:59 schreef quirina het volgende:
[..]
Kan wel, met een blauw/wit geruit overhemd, rode skinny broek en zwarte muts/hoedje.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:57 schreef Piethur het volgende:
[..]
Same here, heb eentje die blauw, wit, rood en zwart is. Durf hem nou niet meer om te doen
Ik wil niet opvallen of gay overkomen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:57 schreef quirina het volgende:
[..]
Probeer eens een felblauwe of een knalgroene.
Zwart en bruin zijn zo...tja standaard..
Ja, met je ectobenen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja en ik houd van squaten, dumbells tillen en liften.
Ik heb ook een beetje last van het 'na-het-zien-van-de-foto'-syndroom, merk ik.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja en ik houd van squaten, dumbells tillen en liften.
Legday is voor pussies. Dat ziet toch niemand onder mijn G-raw jeans met veel te laag kruis. Dan doe ik wel een kek petje op om de aandacht van mijn benen af te leiden.quote:
Dit vind ik naar om te horen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:05 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb ook een beetje last van het 'na-het-zien-van-de-foto'-syndroom, merk ik.
Jij draagt toch jurken?quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik wil niet opvallen of gay overkomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |