Jezus anno 2015quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:57 schreef Inspireme het volgende:
http://i.instagram.com/bendahlhausofficial/
Ultieme hipster
Ik installeerde er laatst een. Man man man wat een gezeik.quote:
Mijn moeder heeft ook zo'n sjaal, maar dan in het blauw.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik draag zo mijn sjaal al, dan kan ik daar geen fedora bij gebruiken.
Die sjaal, godverdommequote:Op donderdag 22 januari 2015 19:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Nouja ik heb gewoon een zwarte sjaan dan of soms een bruinen. Maar draag hem wel zo.quote:
Maar weet jij toevallig waarom TS niet meer onder Spongeboss post?quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, ik probeer in het niet-SC gedeelte van KLB nog een beetje anonimiteit te bewaren ja.
Wat betekent ditquote:
Omdat hij psychisch niet helemaal lekker is en misschien in een verwoedde poging af te komen van zijn imago onder Spongeboss.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:51 schreef voederbietel het volgende:
Maar weet jij toevallig waarom TS niet meer onder Spongeboss post?
ftfyquote:
Same here, heb eentje die blauw, wit, rood en zwart is. Durf hem nou niet meer om te doenquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nouja ik heb gewoon een zwarte sjaan dan of soms een bruinen. Maar draag hem wel zo.
Letterlijk in gevecht met z'n ego dus.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat hij psychisch niet helemaal lekker is en misschien in een verwoedde poging af te komen van zijn imago onder Spongeboss.
Probeer eens een felblauwe of een knalgroene.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nouja ik heb gewoon een zwarte sjaan dan of soms een bruinen. Maar draag hem wel zo.
Padabum tsssss.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:57 schreef voederbietel het volgende:
Letterlijk in gevecht met z'n ego dus.
Kan wel, met een blauw/wit geruit overhemd, rode skinny broek en zwarte muts/hoedje.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:57 schreef Piethur het volgende:
[..]
Same here, heb eentje die blauw, wit, rood en zwart is. Durf hem nou niet meer om te doen
Met deze tip heb ik mijn levensgenot trouwens aanzienlijk verhoogd. Ik hou nu van Drum&Bass, draag voornamelijk vlotte kleding met fluorkleuren en doe elke dag een andere kleur sneakers aan als ik mijn overgebleven haarmatje heb gefixt met gel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Neem opskeer en trek ander overhemd aan. Die kleuren maken je een vent van 56 die classic rock luistert in de Veluwe.
veel diepe v-halzen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met deze tip heb ik mijn levensgenot trouwens aanzienlijk verhoogd. Ik hou nu van Drum&Bass, draag voornamelijk vlotte kleding met fluorkleuren en doe elke dag een andere kleur sneakers aan als ik mijn overgebleven haarmatje heb gefixt met gel.
Hmm niet bepaald. Nu lichtblauwe blouse aan met allerlei eendjes erop, donkere spijkerbroek en geen hoofddeksel. is een baard een vereiste?quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:59 schreef quirina het volgende:
[..]
Kan wel, met een blauw/wit geruit overhemd, rode skinny broek en zwarte muts/hoedje.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:57 schreef Piethur het volgende:
[..]
Same here, heb eentje die blauw, wit, rood en zwart is. Durf hem nou niet meer om te doen
Ik wil niet opvallen of gay overkomen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:57 schreef quirina het volgende:
[..]
Probeer eens een felblauwe of een knalgroene.
Zwart en bruin zijn zo...tja standaard..
Ja, met je ectobenen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja en ik houd van squaten, dumbells tillen en liften.
Ik heb ook een beetje last van het 'na-het-zien-van-de-foto'-syndroom, merk ik.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja en ik houd van squaten, dumbells tillen en liften.
Legday is voor pussies. Dat ziet toch niemand onder mijn G-raw jeans met veel te laag kruis. Dan doe ik wel een kek petje op om de aandacht van mijn benen af te leiden.quote:
Dit vind ik naar om te horen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:05 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb ook een beetje last van het 'na-het-zien-van-de-foto'-syndroom, merk ik.
Jij draagt toch jurken?quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik wil niet opvallen of gay overkomen.
anders zoek je gewoon op google op wat wel een hipster isquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:57 schreef Inspireme het volgende:
Ultieme hipster
hoezo kan daar geen fedora bij?quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dat draag je als hipster niet. Argo is gewoon een neckbeard, geen wonder dat hij geen aansluiting krijgt.quote:
Hipster of niet, dat maakt niet uitquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:57 schreef Inspireme het volgende:
Ultieme hipster
Om een voet binnen de deur te krijgen met een hipster publiek, kan ik mijn filosofie spuien. Langzamerhand zullen meer volgelingen komen en voor je het weet ben ik de big Daddy van alle hipsters en meer. Ze zullen schilderijen van mij binnen hebben hangen schilderijen die jij natuurlijk mag painten. Voor je het weet ben ik bekend en nodigen ze me uit om wereldwijd te komen spreken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:01 schreef Remqo het volgende:
Waarom wil je eigenlijk bij de hipsters horen, beste SneeuwSpons?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Om een voet binnen de deur te krijgen met een hipster publiek, kan ik mijn filosofie spuien. Langzamerhand zullen meer volgelingen komen en voor je het weet ben ik de big Daddy van alle hipsters en meer. Ze zullen schilderijen van mij binnen hebben hangen schilderijen die jij natuurlijk mag painten. Voor je het weet ben ik bekend en nodigen ze me uit om wereldwijd te komen spreken.
Ik moet echter een beginpunt hebben en hipsters zijn in grote getallen aanwezig en doen graag quasi interessant daarom ligt daar mijn grondslag en een makkelijke overwinning.
Als ik enkel een vriendenkring van hipsters binnen kon komen of tien minuten mocht spreken in een volle Starbucks en dat lukt nog niet.
Die vrouwtjes zijn wel geile dingen heur. Moet je leren waarderen als je van de mannen afstapt.quote:
Je hebt het gevecht met je ego verloren zie ik?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Om een voet binnen de deur te krijgen met een hipster publiek, kan ik mijn filosofie spuien. Langzamerhand zullen meer volgelingen komen en voor je het weet ben ik de big Daddy van alle hipsters en meer. Ze zullen schilderijen van mij binnen hebben hangen schilderijen die jij natuurlijk mag painten. Voor je het weet ben ik bekend en nodigen ze me uit om wereldwijd te komen spreken.
Ik moet echter een beginpunt hebben en hipsters zijn in grote getallen aanwezig en doen graag quasi interessant daarom ligt daar mijn grondslag en een makkelijke overwinning.
Als ik enkel een vriendenkring van hipsters binnen kon komen of tien minuten mocht spreken in een volle Starbucks en dat lukt nog niet.
Dan zou ik eerder voor latina's gaanquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die vrouwtjes zijn wel geile dingen heur. Moet je leren waarderen als je van de mannen afstapt.
Was je vorige vriendje er een toevallig? Wat een ongefundeerde haat.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:58 schreef -supergirl- het volgende:
Dan zou ik eerder voor latina's gaan
Kuthipsters. Van welk geslacht dan ook
Neen. Dat was toch wel het minst hipsterige persoon dat ik ken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Was je vorige vriendje er een toevallig? Wat een ongefundeerde haat.
Jezus en dan niet het tegenovergestelde uitproberen. Dan ben je wel dom.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:11 schreef -supergirl- het volgende:
Neen. Dat was toch wel het minst hipsterige persoon dat ik ken.
een fedora is het toonbeeld van goede smaak?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat draag je als hipster niet. Argo is gewoon een neckbeard, geen wonder dat hij geen aansluiting krijgt.
Nee. Maar hipsters dragen geen fedora. Klaar.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:13 schreef stopdemots het volgende:
een fedora is het toonbeeld van goede smaak?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee. Maar hipsters dragen geen fedora. Klaar.
Houd jouw grote klep eens eventjes dichtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jezus en dan niet het tegenovergestelde uitproberen. Dan ben je wel dom.
Dat zeg je straks maar tegen je vmbo falers.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:16 schreef -supergirl- het volgende:
Houd jouw grote klep eens eventjes dicht
Hipster = gayquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Het is pijnlijk, maar het is best tof zo een sjaal.
[..]
Ik wil niet opvallen of gay overkomen.
Dik= viesquote:
Dat is een gelijkheidsteken. Het één is gelijk aan het ander.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Der is niet eens een som, hoe kun je dan tot een uitkomst komen?
Hoe kan 2+3 dan gelijk zijn aan 5? De 2 en de 3 als je ze op papier zet nemen veel mee plek in dan enkel een 5.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:13 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Dat is een gelijkheidsteken. Het één is gelijk aan het ander.
Als je op deze manier je eigen topic verneukt met off-topic geleuter, wil je dan ook niet meer komen huilen in FB als er wordt ge-SC'd (on-topic nog wel) door anderen, Argo?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Hoe kan 2+3 dan gelijk zijn aan 5? De 2 en de 3 als je ze op papier zet nemen veel mee plek in dan enkel een 5.
Niets mis met fedora's.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee. Maar hipsters dragen geen fedora. Klaar.
Hipsters dragen ze alleen niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Niets mis met fedora's.
[ afbeelding ]
Dat verbaast me dan weer niet. Afgaande op de afbeeldingen die ik heb gezien en van die knullen die ik soms in de stad zie, zijn stijl en elegantie ze compleet vreemd.quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat verbaast me dan weer niet. Afgaande op de afbeeldingen die ik heb gezien en van die knullen die ik soms in de stad zie, zijn stijl en elegantie ze compleet vreemd.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niets mis met fedora's.
[ afbeelding ]
Het is natuurlijk niet zo dat je de huiden moet gaan verkopen voordat de beer geschoten is.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat je de huiden moet gaan verkopen voordat de beer geschoten is.
Maar de koning der hipsters heb ik speciaal voor jou gemaakt.
Je kan het uitprinten en aan andere hipsters laten zien, misschien zijn ze onder de indruk en maken ze een praatje met je
De paint krijg je graties en voor niets, want ik mag je wel
[ afbeelding ]
En nu op naar het hipster-koningschap, de rest is voor jou
ik zie ook dat jouw toekomst wanhopig is.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Mijn baard is het probleem niet noch mijn bril, het moet hem ergens anders aan liggen. Ik zie de toekomst wanhopig tegemoet.
Klacht: Ik krijg maar geen contacten met het hipster circuit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |