Dat is een gelijkheidsteken. Het één is gelijk aan het ander.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Der is niet eens een som, hoe kun je dan tot een uitkomst komen?
Hoe kan 2+3 dan gelijk zijn aan 5? De 2 en de 3 als je ze op papier zet nemen veel mee plek in dan enkel een 5.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:13 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Dat is een gelijkheidsteken. Het één is gelijk aan het ander.
Als je op deze manier je eigen topic verneukt met off-topic geleuter, wil je dan ook niet meer komen huilen in FB als er wordt ge-SC'd (on-topic nog wel) door anderen, Argo?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Hoe kan 2+3 dan gelijk zijn aan 5? De 2 en de 3 als je ze op papier zet nemen veel mee plek in dan enkel een 5.
Niets mis met fedora's.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee. Maar hipsters dragen geen fedora. Klaar.
Hipsters dragen ze alleen niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Niets mis met fedora's.
[ afbeelding ]
Dat verbaast me dan weer niet. Afgaande op de afbeeldingen die ik heb gezien en van die knullen die ik soms in de stad zie, zijn stijl en elegantie ze compleet vreemd.quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat verbaast me dan weer niet. Afgaande op de afbeeldingen die ik heb gezien en van die knullen die ik soms in de stad zie, zijn stijl en elegantie ze compleet vreemd.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niets mis met fedora's.
[ afbeelding ]
Het is natuurlijk niet zo dat je de huiden moet gaan verkopen voordat de beer geschoten is.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Om een voet binnen de deur te krijgen met een hipster publiek, kan ik mijn filosofie spuien. Langzamerhand zullen meer volgelingen komen en voor je het weet ben ik de big Daddy van alle hipsters en meer. Ze zullen schilderijen van mij binnen hebben hangen schilderijen die jij natuurlijk mag painten. Voor je het weet ben ik bekend en nodigen ze me uit om wereldwijd te komen spreken.
Ik moet echter een beginpunt hebben en hipsters zijn in grote getallen aanwezig en doen graag quasi interessant daarom ligt daar mijn grondslag en een makkelijke overwinning.
Als ik enkel een vriendenkring van hipsters binnen kon komen of tien minuten mocht spreken in een volle Starbucks en dat lukt nog niet.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat je de huiden moet gaan verkopen voordat de beer geschoten is.
Maar de koning der hipsters heb ik speciaal voor jou gemaakt.
Je kan het uitprinten en aan andere hipsters laten zien, misschien zijn ze onder de indruk en maken ze een praatje met je
De paint krijg je graties en voor niets, want ik mag je wel
[ afbeelding ]
En nu op naar het hipster-koningschap, de rest is voor jou
ik zie ook dat jouw toekomst wanhopig is.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Mijn baard is het probleem niet noch mijn bril, het moet hem ergens anders aan liggen. Ik zie de toekomst wanhopig tegemoet.
Klacht: Ik krijg maar geen contacten met het hipster circuit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |