Nou ja. Zoiets dus:quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:07 schreef Deisyy het volgende:
Misschien dat het me wel lukt als ik bewust mee doe.
En een enkeletje dementie-topic voor je:quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie ineens dat getal in de URL staan na mijn post, nooit op gelet dat dat daar stond...
quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:40 schreef Deisyy het volgende:
Dus toch?
Ik weet in inderdaad waar ik het aantal posts kan zien, dat is mooi voor de volgende keer.
Mijn geheugen liet me even in de steek. Sorry chufi.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:12 schreef chufi het volgende:
Wel lachen dit .... Wie doet er nu mee aan een mijlpaal... hahaha, maar ondertussen allemaal mij een beetje in de weg zitten ... Tis mooi geweest .. Bij de volgende hoop ik dat King zn bek houdt , dan doe ik het ook..
Laat ik nu net vanmiddag gecheckt hebben naar dit topic .... Ik checkte toevallig om te kijken of ik een combi zou kunnen maken, maar helaas zit dat er niet in ... Het komt te vroeg ...quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn geheugen liet me even in de steek. Sorry chufi.
[..]
Ik vind het leuk die oude meubeltjes, vroeger deed ik dat welquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh wacht, ik heb het afgelopen jaar wel meubels bij de kringloop gevonden, een setje van 2 bijzettafeltjes en bij een andere een bijpassend telefoontafeltje. Dingen staan nog in de schuur, moeten schoongemaakt en beetje opgeknapt worden.
waarom?quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:50 schreef sacha het volgende:
Karina!
mag hier een slotje op?
*lief kijkt*
toen ik op kamers ging heb ik de witte meubels van opa en oma uit de jaren 60 zwartgeverfd, eeuwig zonde, maar goed, toen vond ik het mooi. De ladekast is bij mijn vorige verhuizing naar mijn neef van de andere kant van de familie gegaan, die heeft 'm roze geverfd voor zijn stiefdochter. Van de 'nieuwe' tafeltjes moet ik wat fineer vastplakken en het chroom poetsen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind het leuk die oude meubeltjes, vroeger deed ik dat welen alles ook schuren, lakken
en de hele zooi, werd soms best mooi, maar dat heb ik nu niet meer, ben ik overheen gegroeid
en ik ben er nu te te lui voor
Ja, heb ik ook wel eens gedaan met mijn domme kop, zo'n mooi antiek meubelkastje helemaalquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
toen ik op kamers ging heb ik de witte meubels van opa en oma uit de jaren 60 zwartgeverfd, eeuwig zonde, maar goed, toen vond ik het mooi. De ladekast is bij mijn vorige verhuizing naar mijn neef van de andere kant van de familie gegaan, die heeft 'm roze geverfd voor zijn stiefdochter. Van de 'nieuwe' tafeltjes moet ik wat fineer vastplakken en het chroom poetsen.
ah, kunnen ze beter het commentaar van Tong verwijderen, hoef je geen heel topic voor te sluiten toch?quote:
Of helemaal vol posten met ''leuke'' weetjesquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:14 schreef chufi het volgende:
We kunnen het ook gewoon op zn beloop laten ...
quote:Oeps! Je moet wel alles invullen! (en meer dan 1 antwoord geven natuurlijk)
misschien een bug?quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:19 schreef Kingstown het volgende:
Ik kan geen poll maken. Krijg steeds deze onzin te zien.
[..]
We kunnen het proberenquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Of helemaal vol posten met ''leuke'' weetjes
Ondertussen zijn we al wer 5 posts verder...quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
maar Sas wil hem laten sluiten, dus misschien wil ze dat ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |