Arisch bruin.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:50 schreef Awesome_ het volgende:
Welke kleur ogen hebben jullie. Ik begin. Blauw.
quote:I am a free 32 year old from Polish. I live in den haag four years and would like to know the woman, with whom creatures successful relationship
quote:ze zegen dat ik lief ben, sociaal, behulpzaam, meegaand, gezellig, romantiche,
ik hou van softbondage, ik zoek ook iemand die er af en toe van hou of die de uitdaging wel aan wil gaan,
ik h eb ook en normaal leven ik ben werkzaam, woon op me zelf, in me vrijetijd ga ik naar vrienden, familie en winkelen,
heb je in tresse mail me dan gr wayne
klokov gespot:quote:Eigen omschrijving: ik ben een zorgzaam type. Ik ben altijd in voor een lolletje. Graag vrolijke vrouwen die diepe dringende liefdevolle behoeftes heeft, en deze met mij wil delen.
Interesses: Volslanke vrouwen en moeders
Ik wil met jou: ik zou zeggen gas op die lollie
quote:Eigen omschrijving: Ik ben een rustige jongen die staat midden in het leven ik ben van nature lief en zachtaardig maar onrecht kan ik slecht tegen.
quote:ik zoek een leuke spontane meid
die van uitgaan houd en van leuke dingen tedoen zoals opverkanzie gaan nog veel meer ben jij dan die ik zoek en die mij wel ziet zitten en ben je tussen de 19 en de 27 jaar kom dan naar me toe en als je een foto van me wil zien kan je het aan me vragen groetjes van mij
Wat?quote:Ik wil met jou: zo'n onder gang kijk ander dingen doen
Snap jequote:Ik wil met jou: mmmm wat wil ik niet
Hey klokov2quote:ik ben sebastiaan en ik ben van mezelf een
rustige jongen maar soms een beetje eigenwijs.
denk als de shit de fan hit dat hun ware aard wel boven komt vriendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Bonusfoto omdat ik serieus niet snap wat er met z'n hoofd is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bonusfoto omdat ik serieus niet snap wat er met z'n hoofd is.Post eens een leuk profieltje dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Bonusfoto omdat ik serieus niet snap wat er met z'n hoofd is.Oh het is ook echt een vrouw? Of niet? Dacht steeds het is een manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet het allemaal niet meer
Bonusfoto omdat ik serieus niet snap wat er met z'n hoofd is.Waarom moet ik hieraan denken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Klokov ben je nu al terug?!quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:45 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben altijd geïnteresseerd in hoe mijn geslachtgenoten vrouwen hosselen.
Nee vriend.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:54 schreef Awesome_ het volgende:
Die weiss zit nu zwaar te carbloaden op de künefe en baklava. Mooi man.
Wat een pauperkeuken, zeker sociale huurwoning?quote:
Ik snap niet mensen wat mensen denken als ze daar postenquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:05 schreef Awesome_ het volgende:
Heb zin om mezelf te snijden als ik dat hoe voel je je nu topic lees
quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Somaliers stinken altijd srs. Ik ben geen racist maar Somaliers zijn echt vieze mensen, enige minderheden die ik echt niet trek, bah.
teveel notes gekregen zeker? kaolo zuckerbergquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:18 schreef kaasplankje het volgende:
facebook man ben weg daarzo ja tog
Gefeliciteerd Weissman. Wist niet dat je zo oud was. Zal je voortaan meer respecteren en als cadeau zal ik de komende maanden wegblijven uit dit topic.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:22 schreef Weissman het volgende:
Denken jullie dat ik note krijg op mijn opmerking in de HVJJN-reeks?
kanker krijgen we dit weerquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Omdat je geen dankjewel zei zal ik langer blijven posten.
hey bedankt landyshquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oke dit was wel lief. Ik ga weer.
Wat heb IK er aan als je niet post?quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Omdat je geen dankjewel zei zal ik langer blijven posten.
hey c_cquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
http://imgur.com/gallery/nqxbjGF
Die jiggle tho. #jaloers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |