No shitquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:54 schreef McNulty het volgende:
Ik heb zwaar het vermoeden dat je daar vooral mannen vindt die proberen te vissen in een vijver waar hun marktwaarde hoger ligt dan normaal.
En dan dat plaatje. Hahah.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:59 schreef Jahr00n het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bigorexia
ik heb dit denk ik
quote:ik ben een jonge man die anders is dan anders. gevoelig druk (te) lief maar wel een echte man. die weet waar voor die sta en die weet wat die wil. dominant maar wel goed in comunucatie. dus praat graag
zorgzaam en iemand met veel mensen kennis dus niks is te gek voor mij
heb veel mee gemaakt en dat ben ik gewoorden maar wel door naar me eigen ik te kijken en niet door naar andere te kijken
kan heel snel een vader figuur aanemen en als je daar niet op in ga dan ben ik dus je vader en niet je vriend ( en dat is wat ik niet wil)
Wedden dat die gaat klagen dat die site shit is en vrouwen oppervlakkige hoeren zijn.quote:
quote:Ik ben **, geboren in de sneeuwrijke winter van 1979 (hoe anders was dat afgelopen winter!). Ik ben een geboren Rotterdammer, ** Dat betekent onder meer dat ik heel blij word van een glaasje oude jenever, moutwijnjenever of korenwijn op kamertemperatuur (dus niet gekoeld of ijskoud zoals veel kroegen ze helaas serveren). Je kunt mij ook blij maken met een lekker kopje sterke zwarte koffie of een latte, en heerlijk eten - ik vind heel veel dingen erg lekker om te eten. Ik kook ook graag zelf. Uit eten gaan vind ik ook zeker heel erg leuk en gezellig, al doe ik dat nauwelijks omdat ik het meestal niet kan betalen. Maar ook de beter betaalbare Turkse pizza, een broodje van de broodjeszaak, een afhaalmaaltijd van de chinees of gewoon een frietje mét vind ik prima op zijn tijd.
...Zelf sport ik ook regelmatig; ik doe aan fitness en hardlopen, in totaal sport ik 2x per week.
Ik ben van huis uit luthers gelovig; tegenwoordig heet dat officieel protestants. Het is geen streng geloof. Ik belijd mijn geloof redelijk actief, ook al kom ik slechts enkele keren per jaar in de kerk. Maar eerlijk gezegd kom ik ook wel eens, als het een keer echt niet anders kan, op zondag in de supermarkt. Die zijn hier in Schiedam altijd open.
een doodnormale jongeman die graag gezonde kinderen wil maken met een dame krijg ik het gevoelquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok sorry voor de lappen tekst maar dit is een goudmijn aan WHAT-THE-FUCK, die site
[..]
pm me je w8woord ff, ik heb hier een hack voorquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:12 schreef clumsy_clown het volgende:
WAT IS DIT NOU WEER.
Ik heb een bericht maar moet een abonnement nemen om hem te kunnen lezen![]()
quote:Opzoek naar een leuke, slanke vrouw, van middelbare leeftijd..
mjah jij bent eigk alleen die laatste toch?quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe wacht, ik kan het bericht niet zien maar degene die hem gestuurd heeft wel en die weer opzoeken.
Hij staat met z'n wasmachine op de foto?
[..]
quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mjah jij bent eigk alleen die laatste toch?
quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze? http://en.wikipedia.org/wiki/Christian_Jessen
Hij is ook vaak bij 8 out of 10 cats. Heeft ook wel goede gains gemaakt die gast, zieke bicepsen.
ZEVENENTWINTIG GODVERDOMME.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mjah jij bent eigk alleen die laatste toch?
Wow zo oud alquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ZEVENENTWINTIG GODVERDOMME.
Had ik ook op alternatiefdaten idd, had op "interesse" geklikt bij 2 chicks en zij ook terug, maar om dat te chatten met elkaar moet je abonnement nemen van 12.50 per maandquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:12 schreef clumsy_clown het volgende:
WAT IS DIT NOU WEER.
Ik heb een bericht maar moet een abonnement nemen om hem te kunnen lezen![]()
haha sap doet aan online daten. echt voor schut.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Had ik ook op alternatiefdaten idd, had op "interesse" geklikt bij 2 chicks en zij ook terug, maar om dat te chatten met elkaar moet je abonnement nemen van 12.50 per maanduitzuigers
Nou ik wilde er aan doen, maar geen zin om te betalen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
haha sap doet aan online daten. echt voor schut.
Tinder is echt aids nu. Alle tokkies hebben het eindelijk ontdekt, echt geen lol meer aan. Eeuwen geleden al verwijderd. Je mag blij zijn als ze niet direct openen met "hey wil je me pik zien".quote:
"ik heb geen openingszin maar jij hebt een opening en ik heb zin"quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tinder is echt aids nu. Alle tokkies hebben het eindelijk ontdekt, echt geen lol meer aan. Eeuwen geleden al verwijderd. Je mag blij zijn als ze niet direct openen met "hey wil je me pik zien".
Ook echt gewoon knappe gasten (op de foto's dan) die ineens heel kansloos worden. "hey mag ik over je voeten klaarkomen?" en "mag ik aan je oren likken?" waren twee openingszinnen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
"ik heb geen openingszin maar jij hebt een opening en ik heb zin"
Whahahah zitten vast gewoon om te trollen daar of nietquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ook echt gewoon knappe gasten (op de foto's dan) die ineens heel kansloos worden. "hey mag ik over je voeten klaarkomen?" en "mag ik aan je oren likken?" waren twee openingszinnen.
Heb blijkbaar al m'n screenshots helaas weggedaan
je weet gelijk waar je aan toe bentquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ook echt gewoon knappe gasten (op de foto's dan) die ineens heel kansloos worden. "hey mag ik over je voeten klaarkomen?" en "mag ik aan je oren likken?" waren twee openingszinnen.
Heb blijkbaar al m'n screenshots helaas weggedaan
dacht ik eerst ook, ben niet snel geschrokken en dan lul je makkelijk mee, maar ze blijken helaas vaak zat serieus te zijnquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahahah zitten vast gewoon om te trollen daar of niet
quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
"ik heb geen openingszin maar jij hebt een opening en ik heb zin"
m'ladyquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
FEDORA GESPOT. FEDORA GESPOT.
(no worries, ben de leukste quotes aan het verzamelen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |