Dan vind ik de logica ver te zoekenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Di Maria speelt nu op 10 en Rooney op rechts, dus het lijkt wel gewoon te kloppen.
Beetje jammer wel. Dan is Man United meestal eerste keus.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Mag slechts één 4 uur wedstrijd van de PL organisatie
Niet geheel onlogisch ook.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:04 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Beetje jammer wel. Dan is Man United meestal eerste keus.
Maar Fox trekt het meest bekijks met Louis + Persiequote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:08 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het programma. Ik word niet warm van Leicster.
+Blindquote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar Fox trekt het meest bekijks met Louis + Persie
Dat is wel zo.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar Fox trekt het meest bekijks met Louis + Persie
Gewoon 75 miljoen hé. Moet je eens denken aan hoeveel thuiszorgmedewerkers je daar van kunt betalen.quote:
Fellaini inbrengen, die wil wel lopenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:22 schreef Morendo het volgende:
Dit Man U is nogal statisch hé. Moet je iets mee doen als trainer....
Zekerquote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt van harte dat je sarcastisch bent
Over 2 uurtjes Chelsea - Man. City. Dan halen we de schade wel in.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:25 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een zaadpot zeg. Hull-Newcastle was ook al zo slecht. Doe eens Eredivisie beginnen.
Dat ga ik niet kijken.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:26 schreef Downwards het volgende:
[..]
Over 2 uurtjes Chelsea - Man. City. Dan halen we de schade wel in.
koolrvp11spaned.gifquote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Blind en RVP
waar doet me dat toch aan denken
Grapjas. Ik wil mijzelf niet pijnigen met v/d Looi voetbal. Overigens gaat Go Ahead dat winnen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je ook kijken naar Groningen - Go Ahead?
Weddenschapje afspreken?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Grapjas. Ik wil mijzelf niet pijnigen met v/d Looi voetbal. Overigens gaat Go Ahead dat winnen.
Veel aanvallende spelers opstellen houdt niet in dat je ook aanvallend speelt. Laat staan dat je goed speelt of veel kansen creërt.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:29 schreef Yi-Long het volgende:
Middenveld van United lijkt me verdedigend een beetje kwetsbaar, maar wanneer je er voorin genoeg in schopt moet dat geen probleem zijn...
In ieder geval valt het te prijzen dat Van Gaal gewoon aanvallend durft te spelen, ondanks alle kritieken.
Voor PSV-Groningen?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weddenschapje afspreken?
Maar.... wat als het een gelijkspel wordt?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor Groningen - Go Ahead.
Ik denk dat Groningen wint, jij denkt dat Go Ahead wint.
Als je weet dat je stream achterloopt, kun je dan gewoon geen 'updates' posten?quote:
Dan niets wss.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar.... wat als het een gelijkspel wordt?
Dan gebeurt er niks.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar.... wat als het een gelijkspel wordt?
Nee, dat kan niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als je weet dat je stream achterloopt, kun je dan gewoon geen 'updates' posten?
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als je weet dat je stream achterloopt, kun je dan gewoon geen 'updates' posten?
Nee. Wat dacht je van mijn voorwaarden en de winnaar krijgt een La Chouffe.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat dacht je van 1 La Chouffe per gescoord doelpunt?
Vooruit, de weddenschap staat. Accepteer je de Miguel-tegen-willekeurige-Nederlander-Giro-weddenschap nog?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee. Wat dacht je van mijn voorwaarden en de winnaar krijgt een La Chouffe.
Zonet was je er nog heilig van overtuigd dat Go Ahead zou winnen dus ik weet niet wat je tegenhoudt.
Daar denk ik nog even over na.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vooruit, de weddenschap staat. Accepteer je de Miguel-tegen-willekeurige-Nederlander-Giro-weddenschap nog?
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar denk ik nog even over na.
fenomenaal natuurlijk en beslissend zoals altijdquote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar maak je een goed punt Tyron. Hoe speelt Eriksen?
Ik heb zo'n gevoel dat je het voorstel gaat afslaan. Wat op zich te begrijpen valt, jij hebt ook wel door dat een weddenschap inzetten tegen iemand die getalenteerder is dan Quintana eigenlijk volslagen kansloos is.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar denk ik nog even over na.
Valse tussenstand.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:39 schreef Yi-Long het volgende:
4-0 Man Utd. Excuses voor diegenen met een langzame stream.
En de 5-0 inmiddels.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:39 schreef Yi-Long het volgende:
Valse tussenstanden zijn banbaar.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:39 schreef Yi-Long het volgende:
Nee, maar de aanvallende intenties zijn dan in ieder geval wel duidelijk, vooral bij Van Gaal.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Veel aanvallende spelers opstellen houdt niet in dat je ook aanvallend speelt. Laat staan dat je goed speelt of veel kansen creërt.
Wel aardig. Vrije trap was wel uitstekend en dus doeltreffend.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar maak je een goed punt Tyron. Hoe speelt Eriksen?
Nog een valse tussenstand.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:40 schreef Downwards het volgende:
[..]
En de 5-0 inmiddels.![]()
Wat een genot @ OT.
Goed zoquote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh, excuus, dat wist ik niet. Zal ik niet meer doen dan...
Pussyquote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog een valse tussenstand.
Notes uitgedeeld.
Nou vooruit dan maar..quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh, excuus, dat wist ik niet. Zal ik niet meer doen dan...
Haha, mooi man.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog een valse tussenstand.
Notes uitgedeeld.
Zak in strontquote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Crewbash.
Note uitgedeeld.
Johannes is niet bang vandaagquote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Crewbash.
Note uitgedeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |