Nee, maar de aanvallende intenties zijn dan in ieder geval wel duidelijk, vooral bij Van Gaal.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Veel aanvallende spelers opstellen houdt niet in dat je ook aanvallend speelt. Laat staan dat je goed speelt of veel kansen creërt.
Wel aardig. Vrije trap was wel uitstekend en dus doeltreffend.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar maak je een goed punt Tyron. Hoe speelt Eriksen?
Nog een valse tussenstand.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:40 schreef Downwards het volgende:
[..]
En de 5-0 inmiddels.![]()
Wat een genot @ OT.
Goed zoquote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh, excuus, dat wist ik niet. Zal ik niet meer doen dan...
Pussyquote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog een valse tussenstand.
Notes uitgedeeld.
Nou vooruit dan maar..quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh, excuus, dat wist ik niet. Zal ik niet meer doen dan...
Haha, mooi man.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog een valse tussenstand.
Notes uitgedeeld.
Zak in strontquote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Crewbash.
Note uitgedeeld.
Johannes is niet bang vandaagquote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Crewbash.
Note uitgedeeld.
Ik mis waar dit over gaat. Graag uitleg via DM.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik zal maar niet posten dat het 3-0 is, want stel je eens voor dat een niet nader te noemen nogal kleinzerige user hier dalijk weer over valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |