Grapjas. Ik wil mijzelf niet pijnigen met v/d Looi voetbal. Overigens gaat Go Ahead dat winnen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je ook kijken naar Groningen - Go Ahead?
Weddenschapje afspreken?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Grapjas. Ik wil mijzelf niet pijnigen met v/d Looi voetbal. Overigens gaat Go Ahead dat winnen.
Veel aanvallende spelers opstellen houdt niet in dat je ook aanvallend speelt. Laat staan dat je goed speelt of veel kansen creërt.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:29 schreef Yi-Long het volgende:
Middenveld van United lijkt me verdedigend een beetje kwetsbaar, maar wanneer je er voorin genoeg in schopt moet dat geen probleem zijn...
In ieder geval valt het te prijzen dat Van Gaal gewoon aanvallend durft te spelen, ondanks alle kritieken.
Voor PSV-Groningen?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weddenschapje afspreken?
Maar.... wat als het een gelijkspel wordt?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor Groningen - Go Ahead.
Ik denk dat Groningen wint, jij denkt dat Go Ahead wint.
Als je weet dat je stream achterloopt, kun je dan gewoon geen 'updates' posten?quote:
Dan niets wss.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar.... wat als het een gelijkspel wordt?
Dan gebeurt er niks.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar.... wat als het een gelijkspel wordt?
Nee, dat kan niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als je weet dat je stream achterloopt, kun je dan gewoon geen 'updates' posten?
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als je weet dat je stream achterloopt, kun je dan gewoon geen 'updates' posten?
Nee. Wat dacht je van mijn voorwaarden en de winnaar krijgt een La Chouffe.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat dacht je van 1 La Chouffe per gescoord doelpunt?
Vooruit, de weddenschap staat. Accepteer je de Miguel-tegen-willekeurige-Nederlander-Giro-weddenschap nog?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee. Wat dacht je van mijn voorwaarden en de winnaar krijgt een La Chouffe.
Zonet was je er nog heilig van overtuigd dat Go Ahead zou winnen dus ik weet niet wat je tegenhoudt.
Daar denk ik nog even over na.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vooruit, de weddenschap staat. Accepteer je de Miguel-tegen-willekeurige-Nederlander-Giro-weddenschap nog?
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar denk ik nog even over na.
fenomenaal natuurlijk en beslissend zoals altijdquote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar maak je een goed punt Tyron. Hoe speelt Eriksen?
Ik heb zo'n gevoel dat je het voorstel gaat afslaan. Wat op zich te begrijpen valt, jij hebt ook wel door dat een weddenschap inzetten tegen iemand die getalenteerder is dan Quintana eigenlijk volslagen kansloos is.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar denk ik nog even over na.
Valse tussenstand.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:39 schreef Yi-Long het volgende:
4-0 Man Utd. Excuses voor diegenen met een langzame stream.
En de 5-0 inmiddels.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:39 schreef Yi-Long het volgende:
Valse tussenstanden zijn banbaar.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:39 schreef Yi-Long het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |