Ohh, doh.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:09 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik ben het dus met je eens!
Ben blij dat er nu meer bijval is. Nou moet ik ook zeggen dat toen ik er mee kwam er nog zoveel nieuws naar buiten kwam en das nu gewoon minder dus misschien moeten we nu wel om het draaiende te houden
Je komt al een heel eind met de headers in de OPquote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:13 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Laten we beginnen met een lijst van categoriën... Roept u maar!
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:30 schreef jackie12 het volgende:
Tijdschema beginnen al vanaf hun landing.
Bocas (wie hebben ze ontmoet wat hebben ze gedaan)
Boquete (hoe zijn ze daar gekomen wat hebben ze gedaan tot 31 maart)
31 maart tijdlijn
1 april tijdlijn
2 april tijdlijn
zoekacties
Gebied
Telefoons
Camera
Osman
Criminaliteit in Boquete
Orgaanhandel
en alles rondom mijn grote vriend mag van mij ook in een aparte categorie![]()
Ik roep maar wat. Anderen kunnen dit vast beter
Inderdaad, wat stom van me! Hahaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je komt al een heel eind met de headers in de OP
Super ideequote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:37 schreef Physsic het volgende:
[..]
Volgens mij moet je gewoon alle vragen uittypen en dan gaan verplaatsen/schuiven/wisselen etc, tot het vanzelf een beetje overzichtelijk wordt.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:42 schreef Domnivoor het volgende:
Wat hebben jullie ervoor over om antwoorden te krijgen in deze zaak?
Ik ben bereid om daarheen te gaan en een week in de jungle te lopen met alle ongemakken die daar bij komen: regen, modder, kou, insecten, blaren etc. La Amistad is geen Vondelpark wat sommigen hier lijken te denken.
Anderen kunnen niet zelf gaan maar helpen wel mee om het mogelijk te maken. Als we samenwerken komen we ergens.
Uiteindelijk ben ik dan degene die daar door de blubber loopt. Maar ik heb veel hike-ervaring en een goede conditie en ik doe het graag om enige duidelijkheid te krijgen, en het levert heel wat meer op dan het gezeur over sponsoring.
Laat ik het zo zeggen, gevoelsmatig zeg ik vanaf dag 1 misdrijf. Maar als ik dan de feiten bekijk dan zou een verdwaling ook nog kunnen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:27 schreef gynaika het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd van een misdrijf.
Die foto met rode haren zegt mij eigenlijk niet zoveel, ik denk dat het Kris is en dat ze daar niet meer leeft. Ik vind het schone, glanzende haar opvallend. Iemand hier zei dat kan ook na het wassen in de rivier, maar dan nog, ik weet niet of ze een borstel bij zich hadden... Maar die foto is op dag 10 ofzo genomen, ik vind het echt opvallend. Maar wat zegt dat dan? Ik denk dat het zegt dat ze daar niet meer leeft. Nav wat info van iemand die zegt dat haar opvallend mooi kan zijn na het intreden van de dood. Maar ook zonder die info, ik denk dat Kris op die foto niet meer leeft.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:30 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Oké.
De foto met de rode haren, heeft deze je doen twijfelen, of was dit voor jou alleen maar een bevestiging?
Ik kan me tot nu toe het meest vinden in de hypothese van jackie12, maar jeetje, het blijft lastig allemaal.
Ik had zó onwijs gehoopt dat er tijdens deze "laatste" zoektocht iets meer duidelijkheid zou komen, vooral voor de familie en vrienden van beide vrouwen...
Spannend allemaal.
Super bedankt voor jouw uitgebreide reply, Marrije! Altijd interessant om te lezen hoe andere over bepaalde dingen denken!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 05:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, gevoelsmatig zeg ik vanaf dag 1 misdrijf. Maar als ik dan de feiten bekijk dan zou een verdwaling ook nog kunnen.
[..]
Die foto met rode haren zegt mij eigenlijk niet zoveel, ik denk dat het Kris is en dat ze daar niet meer leeft. Ik vind het schone, glanzende haar opvallend. Iemand hier zei dat kan ook na het wassen in de rivier, maar dan nog, ik weet niet of ze een borstel bij zich hadden... Maar die foto is op dag 10 ofzo genomen, ik vind het echt opvallend. Maar wat zegt dat dan? Ik denk dat het zegt dat ze daar niet meer leeft. Nav wat info van iemand die zegt dat haar opvallend mooi kan zijn na het intreden van de dood. Maar ook zonder die info, ik denk dat Kris op die foto niet meer leeft.
Ik denk ook niet dat Lisanne die foto heeft genomen. Wie wel en waarom weet ik ook niet.
Ik had niet verwacht dat deze laatste zoektocht nog wat zou opleveren. Misschien vinden ze nog wel een bot oid, maar voor sporen die duidelijk kunnen maken wat de meiden is overkomen is het denk ik te laat. Of je moet met veel geluk een stuk bot vinden met een kogelgat of een schedel waarvan je nopg kunt zeggen hey dat is met een voorwerp bewerkt oid. Maar dat zal allemaal niet gevonden worden. Denk ik. En ik denk dat we ook geen afscheidsboodschap ergens meer zullen vinden.
De enige manier waarop er nu nog duidelijkheid kan komen is denk ik in het geval van een misdrijf, dat er iemand gaat praten. Of dat een dader voor een ander vergrijp wordt gepakt en dan bij een huiszoeking een broek van Lisanne oid blijkt te hebben. Of belastende info op een telefoon. maar goed, dat is in het geval van een misdrijf. In geval van verdwaling zie ik eigenlijk geen manier waarop we nog duidelijkheid zouden kunnen krijgen. Maar daar heb ik ook niet lang over nagedacht.
Die foto met rode haren was wel een verrassing voor mij, ik had eigenlijk gedacht dat de meiden op de dag van vermissing al vermoord waren en ergens gedumpt waren. Dus als die foto echt van dag 10 oid is dan verbaasd me dat. Maar goed, ik ken de technische mogelijkheden niet zo goed, ik vind die foto meer een dag 1 foto (dag van de vermissing bedoel ik dan). Maar dat is mijn idee erbij.
Hier idem. De vorige keer heb ik ook al een berichtje gestuurd met de vraag wat die droom dan was. Ook niks gehoord. Op zn minst een antwoord was wel netjes geweest, zeker als je graag mee wilt op voorwaarde dat je reis gesponsord wordt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Leuk zeg allemaal nieuwe mensen hier.
Mooi initiatief, een vragensite! Vooral in de afgelopen topics zijn veel oude vragen weer opnieuw aangekaart.
Doorgaan, ik vroeg je in een dm te vertellen wat je dromen zijn. Niets gehoord, wanneer je serieus genomen wilt worden zou ik het heel prettig vinden te lezen wat je dromen zijn. Ik ben persoonlijk een aanpakker en houd niet van dat gedraai.
OK headoffice bij 11:30quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:25 schreef 11en30 het volgende:
Ik denk niet dat er nog veel eer aan deze zaak te behalen valt daar. In geval van een misdrijf hebben de daders een jaar de tijd gehad om sporen uit te wissen en foutjes te herstellen. Bij een noodlottige verdwaling zonder derden maakt het ook niet meer uit, behalve misschien voor de ouders. Verder lijkt het mij best gevaarlijk om daar op eigen houtje schedels te gaan zoeken tussen de slangen en spinnen. Maar ik ben uiteraard wel te sponsoren op mijn zolderkamertje!
Inderdaad, al direct een slachtofferhouding aannemen en zeggen dat je vanaf het begin niet serieus genomen wordt hier maar vervolgens niets willen zeggen, maak dat ik je niet serieus kan nemen want ik weet je standpunt niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hier idem. De vorige keer heb ik ook al een berichtje gestuurd met de vraag wat die droom dan was. Ook niks gehoord. Op zn minst een antwoord was wel netjes geweest, zeker als je graag mee wilt op voorwaarde dat je reis gesponsord wordt.
Ja, ik denk dat Kris op die foto met de rode haren, reeds overleden is.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:12 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Denk jij dat Kris op die foto al overleden is?
Even iets anders: Heeft er hier iemand toevallig een soort van overzicht bijgehouden met (alle) onbeantwoorde vragen?
Ondanks dat ik vanaf dag één een actieve gluurder ben, merk ik dat ik moeite heb om door de bomen het bos nog te zien...
Indien mogelijk, wil ik ook graag een positieve bijdrage leveren!
op welke dag denk jij dat ze is overleden, in het begin meteen al of op dag 9 ofzo.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:22 schreef gynaika het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Kris op die foto met de rode haren, reeds overleden is.
Ik denk op de eerste of tweede dag, zeker niet na een week.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
op welke dag denk jij dat ze is overleden, in het begin meteen al of op dag 9 ofzo.
denk jij dan dat die foto in de nacht van dag 8 gemaakt is?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:48 schreef gynaika het volgende:
[..]
Ik denk op de eerste of tweede dag, zeker niet na een week.
Het haar ziet er bijzonder mooi uit en daar heb ik eigenlijk weer bepaalde gedachten over.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
denk jij dan dat die foto in de nacht van dag 8 gemaakt is?
Een lichaam fotograferen na een kleine week en dan in deze staat onder die omstandigheden? Dan ziet het er nog redelijk fris uit, zeg maar.
en 12 weken later is het hele lichaam vergaan, terwijl het er na een week nog zo netjes uitziet?
we zien dan ook alleen het haar. Er is een dele van de foto afgeschermd, denk ik, misschien een deel wat onherkenbaar is?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
denk jij dan dat die foto in de nacht van dag 8 gemaakt is?
Een lichaam fotograferen na een kleine week en dan in deze staat onder die omstandigheden? Dan ziet het er nog redelijk fris uit, zeg maar.
en 12 weken later is het hele lichaam vergaan, terwijl het er na een week nog zo netjes uitziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |