Ik kan wel wat eeuwige roem afstaan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:42 schreef Domnivoor het volgende:
Wat hebben jullie ervoor over om antwoorden te krijgen in deze zaak?
In jouw geval sta ik er ook helemaal achter hoor, jij bent 1 van de "iconen" van dit topicquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:42 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben bereid om daarheen te gaan en een week in de jungle te lopen met alle ongemakken die daar bij komen: regen, modder, kou, insecten, blaren etc. La Amistad is geen Vondelpark wat sommigen hier lijken te denken.
Anderen kunnen niet zelf gaan maar helpen wel mee om het mogelijk te maken. Als we samenwerken komen we ergens.
Uiteindelijk ben ik dan degene die daar door de blubber loopt. Maar ik heb veel hike-ervaring en een goede conditie en ik doe het graag om enige duidelijkheid te krijgen, en het levert heel wat meer op dan het gezeur over sponsoring.
Er zijn ook sponsors voor MeloD en voor het hele gezelschap.quote:
Kijk, now we're talking!quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:42 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben bereid om daarheen te gaan en een week in de jungle te lopen met alle ongemakken die daar bij komen: regen, modder, kou, insecten, blaren etc. La Amistad is geen Vondelpark wat sommigen hier lijken te denken.
Anderen kunnen niet zelf gaan maar helpen wel mee om het mogelijk te maken. Als we samenwerken komen we ergens.
Uiteindelijk ben ik dan degene die daar door de blubber loopt. Maar ik heb veel hike-ervaring en een goede conditie en ik doe het graag om enige duidelijkheid te krijgen, en het levert heel wat meer op dan het gezeur over sponsoring.
Lijkt me verstandig.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zijn ook sponsors voor MeloD en voor het hele gezelschap.
Maar ik bespreek de details liever buiten het forum.
aha, die sponsors via pm. Ja, daar kan ik niets over zeggen want dat weet ik niet. Lijkt mij ook meer info voor achterlangs.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zijn ook sponsors voor MeloD en voor het hele gezelschap.
Maar ik bespreek de details liever buiten het forum.
"Icoon"?quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:49 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
In jouw geval sta ik er ook helemaal achter hoor, jij bent 1 van de "iconen" van dit topic
Een week lijkt me ook te kort.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:11 schreef 11en30 het volgende:
Alle hutten in kaart brengen en sporenonderzoek doen bij schuilplekken.
http://www.tripadvisor.co(...)iriqui_Province.html
Een week is veel te kort.
ik neig naar een misdrijf.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:06 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Marrije, neig jij meer naar een verdwaling, misdrijf óf een combinatie van die twee?
Geen van beide hoor, ik heb idd heel veel tijd en energie in dit topic gestoken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:58 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
"Icoon"?
Je onderschat jouw eigen bijdrage óf je overschat die van andere...
(Waarom heb ik het gevoel dat ik hier geen vrienden ga maken...?)
Oké.quote:
Ik ook hoor... Het verhaal riekt aan alle kanten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:27 schreef gynaika het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd van een misdrijf.
Jeetje, wat heftig zeg!quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:34 schreef Grijzemassa het volgende:
Een 14 jarig meisje dat vermist was in David is dood, naakt met gebroken nek en diverse wonden op het lichaam in een rivier gevonden, samen met nog een (vermoedelijk) mannelijk slachtoffer
Joselín Gutiérrez de 14 años es encontrada muerta en el río risacua, desnuda con varias heridas en el cuerpo
https://twitter.com/chiriquinotici1/status/558312215846322179
http://elsiglo.com/cronica-roja/hallan-2-cadaveres/23837991
Er gebeuren toch veel vreemde dingen daar in de regio
Bedankt voor de info! Bizar allemaal...quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:34 schreef Grijzemassa het volgende:
Een 14 jarig meisje dat vermist was in David is dood, naakt met gebroken nek en diverse wonden op het lichaam in een rivier gevonden, samen met nog een (vermoedelijk) mannelijk slachtoffer
Joselín Gutiérrez de 14 años es encontrada muerta en el río risacua, desnuda con varias heridas en el cuerpo
https://twitter.com/chiriquinotici1/status/558312215846322179
http://elsiglo.com/cronica-roja/hallan-2-cadaveres/23837991
Er gebeuren toch veel vreemde dingen daar in de regio
De foto met de rode haren was voor mij een bevestiging.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:30 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Oké.
De foto met de rode haren, heeft deze je doen twijfelen, of was dit voor jou alleen maar een bevestiging?
Ik kan me tot nu toe het meest vinden in de hypothese van jackie12, maar jeetje, het blijft lastig allemaal.
Ik had zó onwijs gehoopt dat er tijdens deze "laatste" zoektocht iets meer duidelijkheid zou komen, vooral voor de familie en vrienden van beide vrouwen...
Spannend allemaal.
Denk jij dat Kris op die foto al overleden is?quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:49 schreef gynaika het volgende:
[..]
De foto met de rode haren was voor mij een bevestiging.
De lijst met vragenlijst maken, is al meerdere keren voorgesteld.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:12 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Denk jij dat Kris op die foto al overleden is?
Even iets anders: Heeft er hier iemand toevallig een soort van overzicht bijgehouden met (alle) onbeantwoorde vragen?
Ondanks dat ik vanaf dag één een actieve gluurder ben, merk ik dat ik moeite heb om door de bomen het bos nog te zien...
Indien mogelijk, wil ik ook graag een positieve bijdrage leveren!
Ik ben best bereid om deze taak op me te nemen en deze lijst met nieuwe vragen te blijven updaten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:26 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
De lijst met vragenlijst maken, is al meerdere keren voorgesteld.
Ook vragen die al tig keer beantwoord zijn, maar ik bijvoorbeeld niet meer weet, is toch handig om terug te vinden in zo'n lijst.
Net stelde ik een vraag: is er een gids beschikbaar als er forumfokkers het Pianistapad willen verkennen. Is niet leuk, om te realiseren als bij aankomst blijkt dat dit niet meer te boeken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |