Als iemand een satelliet telefoon ter beschikking stelt, lijkt me dat heel welkom. Sponseren kan op meerdere manieren.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:17 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Dan nog... Als je een beetje eigenwaarde hebt, dan sla je dat toch vriendelijk af?
Het is voor mij persoonlijk ook de hele houding van sommige users.
Ik zie persoonlijk veel liever jack12, Perico en Grijzemassa gaan. Daar zou ik zelfs een tweede baantje voor nemen.
Ik ga niet hoor, maar dank je welquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:17 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Dan nog... Als je een beetje eigenwaarde hebt, dan sla je dat toch vriendelijk af?
Ik zie persoonlijk veel liever jack12, Perico en Grijzemassa gaan. Daar zou ik zelfs een tweede baantje voor nemen.
precies verder aan niemand, dat is wat ik zeiquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:19 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, en verder aan niemand toch?
Ik zie dus geen uitnodiging om hier te komen bedelen. En die mensen die dat hier wel komen doen, zullen vriendelijk doch streng terecht gewezen worden.
Idd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:22 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik ga niet hoor, maar dank je wel![]()
Ik zie het nut wel in van een groepje mensen die een goede conditie hebben om ook na de mirador verder te gaan en kunnen overnachten in de jungle om het vermoedelijke punt van de eerste noodoproep te bereiken. Want dat betekent dat je niet voor donker terug kan zijn.
En dan ook users die alles bijgehouden hebben wat er besproken is hier op het forum en daar aan bijgedragen hebben.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:25 schreef 11en30 het volgende:
Ik denk niet dat er nog veel eer aan deze zaak te behalen valt daar. In geval van een misdrijf hebben de daders een jaar de tijd gehad om sporen uit te wissen en foutjes te herstellen. Bij een noodlottige verdwaling zonder derden maakt het ook niet meer uit, behalve misschien voor de ouders. Verder lijkt het mij best gevaarlijk om daar op eigen houtje schedels te gaan zoeken tussen de slangen en spinnen. Maar ik ben uiteraard wel te sponsoren op mijn zolderkamertje!
doodeng lijkt me dat, overnachten na de mirador. Er zal wel een gids meegaan, of niet, maar dan nog. Mij niet gezien, voor geen goud.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:22 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik ga niet hoor, maar dank je wel![]()
Ik zie het nut wel in van een groepje mensen die een goede conditie hebben om ook na de mirador verder te gaan en kunnen overnachten in de jungle om het vermoedelijke punt van de eerste noodoproep te bereiken. Want dat betekent dat je niet voor donker terug kan zijn.
En dan ook users die alles bijgehouden hebben wat er besproken is hier op het forum en daar aan bijgedragen hebben.
Ik ook en eens.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:44 schreef Grijzemassa het volgende:
Kan er misschien een apart topic geopend worden door de mensen die sponsors zoeken om naar Panama te gaan?
Anders hou ik het voor gezien hier.
Helemaal mee eens! Het is ook absoluut niet mijn intentie om dit topic met een hoop negativiteit te bevuilen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:21 schreef agter het volgende:
[..]
Als iemand een satelliet telefoon ter beschikking stelt, lijkt me dat heel welkom. Sponseren kan op meerdere manieren.
Het kan voor sommige sponsors toch best wat waard zijn dat met 'eigen' ogen de situatie daar bekeken wordt? Dat kan antwoorden op vragen geven, waarvoor de sponsor niet zelf naar Panama hoeft.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:17 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Ik zie persoonlijk veel liever jackie12, Perico en Grijzemassa gaan. Daar zou ik zelfs een tweede baantje voor nemen.
ik weet niet of dat binnen bnw kan, anders misschien bij FHF, fokkers helpen fokkers.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:31 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Het is ook absoluut niet mijn intentie om dit topic met een hoop negativiteit te bevuilen.
Omdat er hoogstwaarschijnlijk een hoop via PM gecommuniceerd wordt, lezen we hier maar een klein stukje van het complete sponsor-verhaal. In mijn geval kan dit dus tot (onnodige) irritaties leiden.
Goed idee dus van Grijzemassa om hier een nieuw topic voor te openen.
Op een motorbike de route van de 'benefits of retiring in Boquete' rijden.quote:[b]Op donderdag 22 januari 2015 22:29 schreef jackie12 het volgende:
Maar stel ik ga. Wat moet ik dan doen?
Inderdaad de Pianista gaan lopen om een beeld te krijgen. Inderdaad achter de mirador gaan lopen om te kijken of het nou wel of niet 1 pad is en wat de steep area nou is.
Maar verder? Ja ik zou nog een taxi kunnen nemen vanaf de taalschool in Alto Boquete of het te doen is voor 5 euro.
De pest is wel dat als ik zou gaan met iemand me dat in totaal voor 2 personen wel (mezelf kennende) 3000 euro kost en ook een hoop tijd.
Aan de andere kant, hoe idioot veel tijd besteed ik nu al aan dit forum?
Dus tja, ik denk dat ik dan toch maar moet gaan..
Nou daar sla je de spijker op zn kop!quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:36 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Op een motorbike de route van de 'benefits of retiring in Boquete' rijden.
Excursie naar het slachthuis.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:36 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Met een 4x4 kijken hoe ver je kunt komen, staat ook op mijn lijstje. (Liever lui dan moequote:Op donderdag 22 januari 2015 22:36 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Misschien zit er na de "laatste" zoektocht nog wat geld in het answers-voor-Kris-potje...quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik weet niet of dat binnen bnw kan, anders misschien bij FHF, fokkers helpen fokkers.
Het hol van foto 508 zoeken.quote:
wat ik ervoor over heb? Moet het even langs de meetlat?quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:42 schreef Domnivoor het volgende:
Wat hebben jullie ervoor over om antwoorden te krijgen in deze zaak?
Ik ben bereid om daarheen te gaan en een week in de jungle te lopen met alle ongemakken die daar bij komen: regen, modder, kou, insecten, blaren etc. La Amistad is geen Vondelpark wat sommigen hier lijken te denken.
Anderen kunnen niet zelf gaan maar helpen wel mee om het mogelijk te maken. Als we samenwerken komen we ergens.
Uiteindelijk ben ik dan degene die daar door de blubber loopt. Maar ik heb veel hike-ervaring en een goede conditie en ik doe het graag om enige duidelijkheid te krijgen, en het levert heel wat meer op dan het gezeur over sponsoring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |