Is okay hoor. Dat je het niet hier neer wilt zetten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:38 schreef doorgaan het volgende:
ik wil het liever niet delen hier. Doe dat wel binnenkort in een persoonlijke meeting.
Ook de ouders hebben niet gereageerd op mijn mail en ik wil het ze niet opdringen.
Kan wel helpen bij de wijze van zoeken.
Wat ik nu zie gebeuren is dat sommige mensen die weinig tot niets gedaan hebben om dit topic te maken tot wat het nu is, hier oproepen gaan doen om een reis naar Panama te sponseren.quote:
Dat kan wel zijn, maar niet hier dus. Maar nu wel meeliften op dit forum om geld te vragen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:01 schreef doorgaan het volgende:
ik begrijp je reactie. Achter de schermen heb ik heel veel gedaan, maar om genoemde reden niet op het forum. De eerste reactie hier was ook niet zo'n fijne. Menigeen viel over me heen en verwarde me met iemand anders. Maar ik vond het zelf heel jammer. Desalniettemin ben er vanaf 1 april mee bezig en menig uurtjes aan besteed.
Ik begrijp dat sponseren sowieso niet echt... We zijn toch allemaal volwassen mensen? Wat is er mis met werken voor je geld? Als het hebben van één baan niet voldoende is om je "vakantie" te financieren, dan neem je er toch tijdelijk een tweede baantje bij?quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:56 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Wat ik nu zie gebeuren is dat sommige mensen die weinig tot niets gedaan hebben om dit topic te maken tot wat het nu is, hier oproepen gaan doen om een reis naar Panama te sponseren.
Dat vind ik persoonlijk niet zo fijn.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:07 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Ik begrijp dat sponseren sowieso niet echt... We zijn toch allemaal volwassen mensen? Wat is er mis met werken voor je geld? Als het hebben van één baan niet voldoende is om je "vakantie" te financeren, dan neem je er toch een tijdelijk tweede baantje bij?
Zolang er tijd is om te FOK!'en, is er ook tijd om wat extra uurtjes te werken. Niks mis mee...
Volgens mij verwacht 'men' helemaal niets, maar werd het aangeboden.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:08 schreef Marrije het volgende:
Hoeveel geld verwacht 'men' eigenlijk dat er gedoneerd wordt?
ja of je gaat gewoon niet als je het niet kunt betalen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:07 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Ik begrijp dat sponseren sowieso niet echt... We zijn toch allemaal volwassen mensen? Wat is er mis met werken voor je geld? Als het hebben van één baan niet voldoende is om je "vakantie" te financeren, dan neem je er toch tijdelijk een tweede baantje bij?
Zolang er tijd is om te FOK!'en, is er ook tijd om wat extra uurtjes te werken. Niks mis mee...
aan domnivoor jaquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:10 schreef agter het volgende:
[..]
Volgens mij verwacht 'men' helemaal niets, maar werd het aangeboden.
En zelf sta ik nog in dubio om te gaan.
melody en toni overwegen het las ik in het vorige topic dacht ik. En doorgaan wil graag.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:14 schreef agter het volgende:
Hoeveel mensen willen er eigenlijk gaan?
Mata
Domnivoor
Wie nog meer?
Dan nog... Als je een beetje eigenwaarde hebt, dan sla je dat toch vriendelijk af?quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:10 schreef agter het volgende:
[..]
Volgens mij verwacht 'men' helemaal niets, maar werd het aangeboden.
En zelf sta ik nog in dubio om te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |