Ik weet niet meer welke fokker hetzelfde als jij voorstelde. Het was enkele maanden terug al. Maar waarom het er nog steeds niet is? Ik ben voor. Welkom, trouwens.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:31 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Ik ben best bereid om deze taak op me te nemen en deze lijst met nieuwe vragen te blijven updaten.
Ik hoor graag hoe andere hier over denken...
Dankjewel, A_Fortiori!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:37 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke fokker hetzelfde als jij voorstelde. Het was enkele maanden terug al. Maar waarom het er nog steeds niet is? Ik ben voor. Welkom, trouwens.
ik vind het een heel goed idee om alle vragen die er zijn, 't liefst chronologisch, op een rijtje te zetten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:31 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Ik ben best bereid om deze taak op me te nemen en deze lijst met nieuwe vragen te blijven updaten.
Ik hoor graag hoe andere hierover denken...
You're welcome. En waarom denk je dat er belang bij was & door wie om hun telefoon te hacken en te doen geloven dat ze nog verdwaald waren op de trial?quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:12 schreef SoloDuo het volgende:
Jackie12, Perico & MidnightB00m,
Bedankt voor de support!
Ik denk dat tegen de tijd van 4-5 april (13:37) de mobieltjes niet meer in handen waren van Kris en Lisanne of later gehacked zijn om ons te doen geloven dat ze nog vrij rondliepen op de trail...
Misschien kunnen wij dit samen doen, jackie12?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:43 schreef jackie12 het volgende:
[..]
ik vind het een heel goed idee om alle vragen die er zijn, 't liefst chronologisch, op een rijtje te zetten.
Ik heb dit maanden geleden ook geopperd en dacht er toen aan om een soort lijst te maken die dan bv in de OP kwam en die dan af te vinken als er een antwoord was op een vraag.
Kreeg toen weinig bijval maar ik vind het nog steeds een heel goed idee maar ik weet niet hoe de anderen er over denken.
Dank je voor posten! Had die foto niet verwacht en schrok wel een beetje haha. Ben benieuwd wat voor motief het is geweest en wie de dader is.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:34 schreef Grijzemassa het volgende:
Een 14 jarig meisje dat vermist was in David is dood, naakt met gebroken nek en diverse wonden op het lichaam in een rivier gevonden, samen met nog een (vermoedelijk) mannelijk slachtoffer
Joselín Gutiérrez de 14 años es encontrada muerta en el río risacua, desnuda con varias heridas en el cuerpo
https://twitter.com/chiriquinotici1/status/558312215846322179
http://elsiglo.com/cronica-roja/hallan-2-cadaveres/23837991
Er gebeuren toch veel vreemde dingen daar in de regio
Toch vrees ik dat je binnenkort het verwijt krijgt dat je gesponspord naar Panama wilt om de laatste sporen van een door je vrienden gepleegde misdaad uit te wissen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goed verwoord
Ik weet niet zo direct waar dat laatste voorbeeld over gaat, maar ik heb de bijdragen van Matteo in elk geval erg hoog staan.
Nou, nou... Je kunt ook overdrijven. Wat probeer je hiermee uit te lokken als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:02 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Toch vrees ik dat je binnenkort het verwijt krijgt dat je gesponspord naar Panama wilt om de laatste sporen van een door je vrienden gepleegde misdaad uit te wissen.
Ik las in een ander artikel dat ze meerdere schotwonden hadden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:54 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Dank je voor posten! Had die foto niet verwacht en schrok wel een beetje haha. Ben benieuwd wat voor motief het is geweest en wie de dader is.
Dank jequote:Op donderdag 22 januari 2015 22:49 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
In jouw geval sta ik er ook helemaal achter hoor, jij bent 1 van de "iconen" van dit topic
Kijk, dat is een mooi aanbodquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:51 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Kijk, now we're talking!
"Mijn schoonbroer is trouwens in het bezit van een "Inmarsat IsatPhone Pro", die hij met liefde en plezier ter beschikking wil stellen aan eventuele geïnteresseerde."
Dat is mijn bijdrage.
In mijn eentje? Ik kijk wel uit. Ik ga met anderen en met toestemming dat gebied in, of ik ga niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:32 schreef A_Fortiori het volgende:
Ooit gelezen dat gids F. hooguit 4 keer per jaar het Pianistapad als gids bewandelt tot Bocas voor toeristen. En dan volgt hij neem ik aan een ander pad vanaf de Mirador?
Hoeveel gidsen zijn er eigenlijk beschikbaar die een afwijkende route willen nemen?
Ik denk dat Domnivoor het in zijn eentje moet stellen.
Volgens mij gaat juist dat je hier prima lukken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:58 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
(Waarom heb ik het gevoel dat ik hier geen vrienden ga maken...?)
Allebei zijn rare zaken zeg! En dat meisje was nog zo jong...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:11 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik las in een ander artikel dat ze meerdere schotwonden hadden.
Ook blijkt er een uit zijn ambt gezette politiefunctionaris vandaag in David een man neergeschoten te hebben. Geen idee of het met elkaar te maken heeft, het kan ook nog gang related zijn.
Ik ben de topicopener dus zeg maar als je het klaar hebt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:29 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Beste allemaal,
Ik heb net een gratis website aangemaakt (allevragenopeenrij.wordpress.com).
Ik denk persoonlijk dat dit de beste manier is. Het is overzichtelijk, makkelijk te updaten én voor iedereen toegankelijk.
Ik heb even de tijd nodig, maar misschien kan er een link in de OP komen?
Alvast bedankt!
Overzichtelijk vind ik het tot nu toe niet, maar ik kan inderdaad zelf ook echt niks beters verzinnen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:29 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Beste allemaal,
Ik heb net een gratis website aangemaakt (allevragenopeenrij.wordpress.com).
Ik denk persoonlijk dat dit de beste manier is. Het is overzichtelijk, makkelijk te updaten én voor iedereen toegankelijk.
Ik heb even de tijd nodig, maar misschien kan er een link in de OP komen?
Alvast bedankt!
Ik denk dat je het chronologisch op tijd en datum moet doen en idd een apart gedeelte over de telefoon, gebied en cameraquote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:01 schreef Physsic het volgende:
[..]
Overzichtelijk vind ik het tot nu toe niet, maar ik kan inderdaad zelf ook echt niks beters verzinnen.
Good job!
Misschien ipv 'beantwoorde- en onbeantwoorde vragen' een aantal categorieën maken?
Zoals vragen betreffende telefoongegevens, omgeving, fotos, etc. ?
Prima. Het was maar een idee.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:04 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het chronologisch op tijd en datum moet doen en idd een apart gedeelte over de telefoon, gebied en camera
Ik ben het dus met je eens!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |