Ja, is het echt wel afkomstig van een authenieke partij? Waarom zouden die vragen lopende onderzoek hinderenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:18 schreef 11en30 het volgende:
Huh? Zo boeiend waren die vragen toch niet?
Ahum.. je kunt zo'n foto maken van je eigen haardos. Reden daarvoor zou kunnen zijn, dat er juist niemand anders is, en dat je wilt zien hoe je hoofd er op die plek aan toe is. Het zou verklaren waarom de foto niet scherp is (te dichtbij, niet goed kunnen richten, niet zien dat het beeld onscherp is).quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
feiten en corrigeer me als het anders is:
bos haar, waarschijnlijk van Kris
foto van waarschijnlijk Kris op een moment dat ze al 8 dagen vermist is
enige bekende foto in een serie nachtfoto's waarop deels iemand te zien is
geen portretfoto
geen bewuste camerastand
flitslicht gebruikt
foto van zeer dicht bijgenomen
foto is door iemand anders genomen, laatst bekende was Lisanne
Dat hoeft niet te zijn om iets buiten beeld te houden. Van alle foto's is in dat TV-screenshot maar een deel zichtbaar. Maar als het wel de bedoeling was, is het subtiel gedaan, met zo'n layout.quote:foto is genomen met dezelfde camera als de andere foto's
foto is deels afgeschermd door andere foto in 2 vandaag
De laatste twee volgens mij dus niet per se, het kan een (diagnostisch) selfie zijn.quote:foto toont aan dat ze na 8 dagen nog niet door het water/ongeluk van elkaar gescheiden waren of dat ze elkaar weer teruggevonden hebben
foto toont aan dat ze na 8 dagen nog/weer samen waren
Inderdaad, dat vind ik ook. Het roept bij mij meteen weer een hoop vragen op...quote:
Yes, daar is geen twijfel over mogelijk. Jouw tweede vraag heb ik ook geen antwoord op...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:20 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ja, is het echt wel afkomstig van een authenieke partij? Waarom zouden die vragen lopende onderzoek hinderen
Nou, dan zal ik je niet DM'enquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:21 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Inderdaad, dat vind ik ook. Het roept bij mij meteen weer een hoop vragen op...
Ik heb een DM-bericht ontvangen, maar ik kan hier helaas pas over zes dagen gebruik van maken.
Zou je die mail hier willen copy-pasten? Zonder adresgegevens.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:42 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Ik het nét een e-mail ontvangen van een "officieel" e-mailadres, met de vraag of ik de "allevragenopeenrij"-website a.u.b. wil verwijderen, omdat dit het lopende onderzoek zou kunnen hinderen... Natuurlijk heb ik dit meteen gedaan.
Ik vraag me af of FOK! ook een soort gelijke e-mail heeft ontvangen, omdat er op de website geen andere informatie te vinden was als hier op het forum...
Dit bewijst maar weer eens dat we van een hoop dingen geen weet hebben én dat er dus weldegelijk meegelezen wordt door bepaalde mensen...
Haha, nee, ik heb een bericht per e-mail ontvangen via die 'vragen' website. Die DM staat daar los vanquote:
Ja, dat kan wel tochquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:27 schreef agter het volgende:
[..]
Zou je die mail hier willen copy-pasten? Zonder adresgegevens.
Het kan ook (daarbij) iets anders betekenen, maar dan zet ik eerst mijn achterdochtige modus aan:quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:42 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Ik vraag me af of FOK! ook een soort gelijke e-mail heeft ontvangen, omdat er op de website geen andere informatie te vinden was als hier op het forum...
Dit bewijst maar weer eens dat we van een hoop dingen geen weet hebben én dat er dus weldegelijk meegelezen wordt door bepaalde mensen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij de website AFK gehacked is moet 'ie echt zijn...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:25 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik je niet DM'en. Maar ik zou, als ik jou was, de beheerder vragen of die een uitzondering wil maken.
Weet je trouwens zeker dat dat "officiële adres" echt is? En mag je er niet bij zeggen welke instantie dat is? Ik vind het best vreemd. Vragen op een rijtje zetten, waarover op twee forums al maanden wordt gepost, zou "een lopend onderzoek hinderen".
Maar het is in veel gevallen niet toegestaan.quote:
Geen twijfel mogelijk, terwijl je alleen een email hebt? En hoe hebben ze jouw mailadres gekregen? WordPress benaderd?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:22 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Yes, daar is geen twijfel over mogelijk. Jouw tweede vraag heb ik ook geen antwoord op...
Ja, heel bijzonder.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:38 schreef 11en30 het volgende:
Best goed van ons dat we een onderzoek in gevaar kunnen brengen.
Hoezo, eindigt het adres op die domein-naam? Dat is makkelijk te spoofen. Maar goed, ik snap (meen te snappen althans) dat "officieel" hier niet betekent dat het een overheidsinstantie is.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:36 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Tenzij de website AFK gehacked is moet 'ie echt zijn....
Ik ook niet. Het blijft natuurlijk een verzoek..quote:Ik had het ook totaal niet verwacht hoor...
Dat je eerder van DM gebruik kunt maken, als de inhoud belangrijk genoeg is.quote:Wat bedoel je precies met "de beheerder vragen of die een uitzondering wil maken."?
Ik ga er bijna BNW complotten achter verzinnenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:38 schreef 11en30 het volgende:
Nou alleen nog even uitzoeken welke van de vragen de trigger was/waren om het verzoek te sturen. @w.i.j.b. weet je zeker dat het om de vragen ging en bijvoorbeeld niet om de naam van je site?quote:
Zodra ik kan PM'en en DM'en, wil ik best een copy van de e-mail sturen naar de users die daar interesse in hebben.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:36 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Maar het is in veel gevallen niet toegestaan.
[..]
Geen twijfel mogelijk, terwijl je alleen een email hebt? En hoe hebben ze jouw mailadres gekregen? WordPress benaderd?
Oh een dm. Dat kan dus van iedereen zijn he en nee, het is niet de bedoeling dat je hier een dm publiceert.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:22 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Yes, daar is geen twijfel over mogelijk. Jouw tweede vraag heb ik ook geen antwoord op...
Ik vind dat de moderators ons voortaan met "u" aan moeten spreken, nu we hoog op de invloedladder staan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:43 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ik ga er bijna BNW complotten achter verzinnen
Nee, dat is niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:27 schreef agter het volgende:
[..]
Zou je die mail hier willen copy-pasten? Zonder adresgegevens.
Haha, het loopt hier even allemaal langs elkaar heen. De DM staat los van de e-mail.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh een dm. Dat kan dus van iedereen zijn he en nee, het is niet de bedoeling dat je hier een dm publiceert.
Zet mij maar op de lijst voor een dm.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:45 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Zodra ik kan PM'en en DM'en, wil ik best een copy van de e-mail sturen naar de users die daar interesse in hebben.
Je kunt elkaar pm's en dm's sturen zoveel als je wilt maar die mogen niet hier op het topic gezet worden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:48 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Haha, het loopt hier even allemaal langs elkaar heen. De DM staat los van de e-mail.
Een DM niet oké, maar e-mail toch wel gewoon?quote:
Dat begrijp ik, alleen kan ik daar nog geen gebruik van maken. Vandaar dat ik dat even wilde laten weten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt elkaar pm's en dm's sturen zoveel als je wilt maar die mogen niet hier op het topic gezet worden.
Geen d-en pm. Persoonlijk bericht, dus niet op het topic zetten. Kan een ban opleveren, dus gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:50 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Een DM niet oké, maar e-mail toch wel gewoon?Wat.ik.je.brom een e-mailverzoek ontvangen via WordPress. En los of vast daarvan een PM die hij niet kan openen (vast iemand die nog wat extra vragen wilden communiceren zodat het onderzoek extra in gevaar komt
)
Hij wil de dm niet hier plaatsen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt elkaar pm's en dm's sturen zoveel als je wilt maar die mogen niet hier op het topic gezet worden.
Jij snapt 'm! Hahaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:50 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Een DM niet oké, maar e-mail toch wel gewoon?Wat.ik.je.brom had een e-mailverzoek ontvangen via WordPress. Dat mag toch gewoon zonder afhander of privacy-gevoelige informatie gepost worden als het betrekking heeft op dit topic?
En los (of vast daar aan) daarvan een PM die hij niet kan openen (vast een FOK! user die nog wat extra vragen wilde communiceren zodat het onderzoek extra in gevaar komt)
Binnenkort kan hetquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:51 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, alleen kan ik daar nog geen gebruik van maken. Vandaar dat ik dat even wilde laten weten.
Maar het gaat hierbij om een e-mail en niet een PM, dat punt is nu duidelijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen d-en pm. Persoonlijk bericht, dus niet op het topic zetten. Kan een ban opleveren, dus gewoon niet doen.
Ja graagquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:45 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Zodra ik kan PM'en en DM'en, wil ik best een copy van de e-mail sturen naar de users die daar interesse in hebben.
Dit. Samenvatting.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:54 schreef Physsic het volgende:
Mensen vroegen of hij de e-mail kon posten die hij op zijn privé e-mailadres heeft gekregen.
Maar welke?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zit dus minstens één vraag bij waar nu onderzoek naar wordt gedaan.
Het is zeker denkbaar, op meerdere manieren. Partijen ter plekke (in dit geval in Panama) kunnen kopschuw of geïrriteerd worden, wat uitstraalt naar "de Nederlanders", en als er een misdrijf gepleegd is, al is het maar nalatigheid, kunnen betrokkenen zich gaan indekken tegen verwijten waar ze eerst niet aan gedacht hadden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:38 schreef 11en30 het volgende:
Mwah.. ik deed het ook al, lichtelijk ironisch, in een spoiler. Maar toen ik vernam dat wat er met "officieel" bedoeld wordt, kreeg ik een heel ander idee: de afzender vindt het gewoon vervelend, al die bemoeierij, en zegt daarom dat er een onderzoek in gevaar gebracht wordt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:43 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ik ga er bijna BNW complotten achter verzinnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke vraag: ben je misschien een kloon?quote:Op
[quote][b]Op vrijdag 23 januari 2015 19:49 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Zet mij maar op de lijst voor een dm.![]()
Heb je nog een andere account hier waar je al wel mee kan dm'en?
Ik wil graag een DM/PM met die mail!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:45 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Of dit forum (of wat dan ook) het onderzoek in gevaar zal brengen, betwijfel ik.
Ze hebben mij inderdaad via mijn wordpress profiel benaderr.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:57 schreef JustinCase het volgende:
Ik ga er bijna BNW complotten achter verzinnen Mwah.. ik deed het ook al, lichtelijk ironisch, in een spoiler. Maar toen ik vernam dat wat er met "officieel" bedoeld wordt, kreeg ik een heel ander idee: de afzender vindt het gewoon vervelend, al die bemoeierij, en zegt daarom dat er een onderzoek in gevaar gebracht wordt.Niet beseffende, dat er daardoor juist een stroom speculaties gaat komen. Niet heel doordacht dus. Als ik er echt het fijne van zou willen weten (quod non),
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoezo loopt er een onderzoek?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:56 schreef Physsic het volgende:
Nu is de vraag, hoezo waren ze zo snel op de hoogte van Wordpress..
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:57 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Het is zeker denkbaar, op meerdere manieren. Partijen ter plekke (in dit geval in Panama) kunnen kopschuw of geïrriteerd worden, wat uitstraalt naar "de Nederlanders", en als er een misdrijf gepleegd is, al is het maar nalatigheid, kunnen betrokkenen zich gaan indekken tegen verwijten waar ze eerst niet aan gedacht hadden.
[..]
Mwah.. ik deed het ook al, lichtelijk ironisch, in een spoiler. Maar toen ik vernam dat wat er met "officieel" bedoeld wordt, kreeg ik een heel ander idee: de afzender vindt het gewoon vervelend, al die bemoeierij, en zegt daarom dat er een onderzoek in gevaar gebracht wordt.
Niet beseffende, dat er daardoor juist een stroom speculaties gaat komen. Niet heel doordacht dus. Als ik er echt het fijne van zou willen weten (quod non),Haha, nope... Dit is mijn enige accountSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad, dit denk ik ook.
[..]
Leuke vraag: ben je misschien een kloon?.
Maar waarom is dit topic dan nog niet gesloten?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:57 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Maar toen ik vernam dat wat er met "officieel" bedoeld wordt, kreeg ik een heel ander idee: de afzender vindt het gewoon vervelend, al die bemoeierij, en zegt daarom dat er een onderzoek in gevaar gebracht wordt.
Beide opties zijn heel goed mogelijk! Hoe dan ook, het is nooit mijn intentie geweest om aandacht te trekken (op wat voor manier dan ook). Ik wou het gewoon -zeker voor mezelf- een beetje overzichtelijker maken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:03 schreef Physsic het volgende:
Zou iemand van AFK dan toch op dit forum meelezen..?
Of heeft een Fokker zelf naar AFK getipt, omdat hij de WordPresspagina belachelijk vond?
Omdat ze daar geen recht toe hebben?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar waarom is dit topic dan nog niet gesloten?
Die moet gesponsord worden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:59 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]Ben echt benieuwd wie de vraag der vragen heeft gesteld.
Tja, ze hebben mij ook niet gedwongen hoor... Het is me vriendelijk verzochtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Omdat iedereen zo'n verzoek naast zich neer kan leggen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk mensen van buiten deze groep die contact met jou gezocht hebben over je komende reis?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, zowel "jouw" vragen als die van jackie12.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:08 schreef Domnivoor het volgende:
wat.ik.je.brom, had je vragen op pagina 7 van dit topic gekopieerd?
Als we die nu eens 1 voor 1 bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |