Ik heb jouw reactie over het hoofd gezien, excuses!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:31 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Volgens mij gaat juist dat je hier prima lukken.![]()
Sterker nog, het is je al gelukt.
Het is nogal aanstootgevend en pijnlijk voor familie en betrokkenen en voor heel Panama, zeker als blijkt dat het helemaal niet zo is. Je kunt er heel veel schade mee aanrichten door maar wat te roepen en te zeggen, ik heb geprobeerd het zo netjes mogelijk en zo diplomatiek mogelijk op te schrijven.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:03 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Ik heb jouw reactie over het hoofd gezien, excuses!
Bedankt voor je positieve woorden!
Even iets anders: Waarom mag hier niet over *handel worden gesproken? Misschien heb ik iets gemist, maar zou zo 1,2,3 niet weten (en 4,5,6 ook niet) waarom dat zo'n big deal is...
Dit verhaal kan ik indd bevestigen, helaas wil dat verder weinig zeggen... Er zijn tientallen redenen te bedenken waarom het haar er nog zo schoon en fris uitziet. Ik sta maar niet meer te lang stil bij deze foto. Net zoals alle andere foto's die bij ons bekenn zijn, ben ik bang dat ook deze weining concrete antwoorden gaat geven.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Zojuist van een mortuarium medewerkster vernomen dat haren vastzitten aan je hoofdhuid met kleine spiertjes, deze verslappen compleet na de dood en naar wat ik begreep zorg dit voor zacht en glanzend haar. Rood harigen hebben van nature bijna geen vet haar door het vele koper in het haar. Uit het zacht haar van een overleden persoon blijk vuil en stof zo af te glijden.
Eens, maar geldt dat niet voor alle misdrijf scenario's? In mijn ogen is het één niet minder schadelijk dan het ander...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het is nogal aanstootgevend en pijnlijk voor familie en betrokkenen en voor heel Panama, zeker als blijkt dat het helemaal niet zo is. Je kunt er heel veel schade mee aanrichten door maar wat te roepen en te zeggen, ik heb geprobeerd het zo netjes mogelijk en zo diplomatiek mogelijk op te schrijven.
de o-handel brengt veel meer schade toe aan een gemeenschap/toerisme en voor langere tijd dan een verdwaling of een moord uitgevoerd door een eenling of een duo. Daarom noem ik ook geen namen, behalve die van P en die haal ik zo ook weg.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:25 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Eens, maar geldt dat niet voor alle misdrijf scenario's? In mijn ogen is het één niet minder schadelijk dan het ander...
Inderdaad . . .quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:27 schreef ToniB het volgende:
vergeet niet dat we geen originele foto's hebben. 1 met te weinig pixels en de ander van tv geplukt, Om goed te kunnen kijken zouden we de originele foto's moeten hebben. Zelfde als met de foto met haren. Ik zou graag de hele foto willen zien. Maar ja ik kan zoveel willen.
- - - - als het zo is natuurlijk, want we hebben maar een heel slechte bron. Er valt veel aan te kijken maar weinig aan te zien.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Zojuist van een mortuarium medewerkster vernomen dat haren vastzitten aan je hoofdhuid met kleine spiertjes, deze verslappen compleet na de dood en naar wat ik begreep zorg dit voor zacht en glanzend haar. Rood harigen hebben van nature bijna geen vet haar door het vele koper in het haar. Uit het zacht haar van een overleden persoon blijk vuil en stof zo af te glijden.
Maar waarom in godsnaam hier een foto van maken?
feiten en corrigeer me als het anders is:quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:06 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
- - - - als het zo is natuurlijk, want we hebben maar een heel slechte bron. Er valt veel aan te kijken maar weinig aan te zien.
Doe jij maar.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:32 schreef ToniB het volgende:
zouden we niet 1 vandaag kunnen vragen om de foto's en gelijk maar dat hele dossier? Ten slotte is het publieke omroep en het publiek zijn wij.
Heb ik al gemaild toen der tijd. Antwoord: "foto is bezit van de familie, wij kunnen hier niet op in gaan."quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:32 schreef ToniB het volgende:
zouden we niet 1 vandaag kunnen vragen om de foto's en gelijk maar dat hele dossier? Ten slotte is het publieke omroep en het publiek zijn wij.
Dat is echt jammer. Dan hoef ik het ook niet te proberen. De familie aanschrijven gaat mij een stap te ver.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:34 schreef agter het volgende:
[..]
Heb ik al gemaild toen der tijd. Antwoord: "foto is bezit van de familie, wij kunnen hier niet op in gaan."
Was te verwachten.
Ja, vind ik ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:37 schreef ToniB het volgende:
[..]
Dat is echt jammer. Dan hoef ik het ook niet te proberen. De familie aanschrijven gaat mij een stap te ver.
ik ben dan ook best benieuwd naar het afgedekte deel van die fotoquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar waarom in godsnaam hier een foto van maken?
Misschien wordt er niets bijzonders afgedekt. De andere ons bekende nachtfoto is ook in dit beeld gedeeltelijk afgedekt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben dan ook best benieuwd naar het afgedekte deel van die foto
Huh, echt? Dat is bijzonder!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:42 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Ik het nét een e-mail ontvangen van een "officieel" e-mailadres, met de vraag of ik de "allevragenopeenrij"-website a.u.b. wil verwijderen, omdat dit het lopende onderzoek zou kunnen hinderen... Natuurlijk heb ik dit meteen gedaan.
Ik vraag me af of FOK! ook een soort gelijke e-mail heeft ontvangen, omdat er op de website geen andere informatie te vinden was als hier op het forum...
Dit bewijst maar weer eens dat we van een hoop dingen geen weet hebben én dat er dus weldegelijk meegelezen wordt door bepaalde mensen...
Voor deze vraag kun je het beste mailen naar forum@fok.nl.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:42 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
Ik het nét een e-mail ontvangen van een "officieel" e-mailadres, met de vraag of ik de "allevragenopeenrij"-website a.u.b. wil verwijderen, omdat dit het lopende onderzoek zou kunnen hinderen... Natuurlijk heb ik dit meteen gedaan.
Ik vraag me af of FOK! ook een soort gelijke e-mail heeft ontvangen, omdat er op de website geen andere informatie te vinden was als hier op het forum...
Dit bewijst maar weer eens dat we van een hoop dingen geen weet hebben én dat er dus weldegelijk meegelezen wordt door bepaalde mensen...
Ja, is het echt wel afkomstig van een authenieke partij? Waarom zouden die vragen lopende onderzoek hinderenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:18 schreef 11en30 het volgende:
Huh? Zo boeiend waren die vragen toch niet?
Ahum.. je kunt zo'n foto maken van je eigen haardos. Reden daarvoor zou kunnen zijn, dat er juist niemand anders is, en dat je wilt zien hoe je hoofd er op die plek aan toe is. Het zou verklaren waarom de foto niet scherp is (te dichtbij, niet goed kunnen richten, niet zien dat het beeld onscherp is).quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
feiten en corrigeer me als het anders is:
bos haar, waarschijnlijk van Kris
foto van waarschijnlijk Kris op een moment dat ze al 8 dagen vermist is
enige bekende foto in een serie nachtfoto's waarop deels iemand te zien is
geen portretfoto
geen bewuste camerastand
flitslicht gebruikt
foto van zeer dicht bijgenomen
foto is door iemand anders genomen, laatst bekende was Lisanne
Dat hoeft niet te zijn om iets buiten beeld te houden. Van alle foto's is in dat TV-screenshot maar een deel zichtbaar. Maar als het wel de bedoeling was, is het subtiel gedaan, met zo'n layout.quote:foto is genomen met dezelfde camera als de andere foto's
foto is deels afgeschermd door andere foto in 2 vandaag
De laatste twee volgens mij dus niet per se, het kan een (diagnostisch) selfie zijn.quote:foto toont aan dat ze na 8 dagen nog niet door het water/ongeluk van elkaar gescheiden waren of dat ze elkaar weer teruggevonden hebben
foto toont aan dat ze na 8 dagen nog/weer samen waren
Inderdaad, dat vind ik ook. Het roept bij mij meteen weer een hoop vragen op...quote:
Yes, daar is geen twijfel over mogelijk. Jouw tweede vraag heb ik ook geen antwoord op...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:20 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ja, is het echt wel afkomstig van een authenieke partij? Waarom zouden die vragen lopende onderzoek hinderen
Nou, dan zal ik je niet DM'enquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:21 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Inderdaad, dat vind ik ook. Het roept bij mij meteen weer een hoop vragen op...
Ik heb een DM-bericht ontvangen, maar ik kan hier helaas pas over zes dagen gebruik van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |