Utrecht! Yoga-aanbieder is géén probleem, ik heb er zelfs eentje in de straat. Eentje die Zilveren Kruis wil vergoeden, daarentegen... Kijkt u even mee met de eisen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:07 schreef Cholula het volgende:
In welke regio zoek je een yoga Luna?
quote:U krijgt alleen een vergoeding als u de cursus volgt bij:
een thuiszorginstelling
een gekwalificeerde zorgverlener die is aangesloten bij en voldoet aan de kwaliteitseisen van de vereniging Samen Bevallen
een fysiotherapeut of oefentherapeut Cesar/Mensendieck met wie wij afspraken hebben
een zorgverlener gekwalificeerd in hypnobirthing
een zorgverlener gekwalificeerd in NVFB-ZwangerFit®
een zorgverlener gekwalificeerd in psychoprofylaxe (angst voor de bevalling)
Mom in Balance
Ik zweer bij deze damequote:Op donderdag 22 januari 2015 12:21 schreef lunapuella het volgende:
Nou, dan open ik maar weer een nieuwe!Laatste post:
[..]
Utrecht! Yoga-aanbieder is géén probleem, ik heb er zelfs eentje in de straat. Eentje die Zilveren Kruis wil vergoeden, daarentegen... Kijkt u even mee met de eisen?
[..]
Wanneer heb je de Emasefane ingenomen? Slaperigheid en sufheid is een veelvoorkomende bijwerking. Ik neem het daarom in de avond.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:09 schreef gestreeptestoel het volgende:
Succes QB
Ik heb net in coma gelegen ofzo.Jeetje zeg.. Ik ben echt zo extreem moe. Kan amper voor zoon zorgen zo. Ik zit om half 11 al te knikkebollen aan tafel.
Ik vind dit een beetje griezelig. Dit ken ik echt niet.
Let me guess: het laatste stukje?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:36 schreef LuDann het volgende:
[..]
Wanneer heb je de Emasefane ingenomen? Slaperigheid en sufheid is een veelvoorkomende bijwerking. Ik neem het daarom in de avond.
Ik heb Frozen gekeken. Nooit meer! Janken joh!
Volgens de vk moest ik het smorgens innemen, maar zo stap ik niet in een auto met zoon. Maar als ik het savonds inneem.. het werkt max 8 uur. Dan is het smorgens dus al uitgewerkt. Dan zo ik zeggen, dat ik er ook niks meer aan heb?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:36 schreef LuDann het volgende:
[..]
Wanneer heb je de Emasefane ingenomen? Slaperigheid en sufheid is een veelvoorkomende bijwerking. Ik neem het daarom in de avond.
Ik heb Frozen gekeken. Nooit meer! Janken joh!
Nee, vanaf het eerste liedje al.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:49 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Let me guess: het laatste stukje?
Ik heb zetpillen 2x daags, in de ochtend en avond. Ik ben begonnen met alleen laat in de avond omdat de sufheid soms nog kan afnemen naarmate je eraan went en ik gemerkt heb dat het dan ook in de ochtend nog wel doorwerkt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:52 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Volgens de vk moest ik het smorgens innemen, maar zo stap ik niet in een auto met zoon. Maar als ik het savonds inneem.. het werkt max 8 uur. Dan is het smorgens dus al uitgewerkt. Dan zo ik zeggen, dat ik er ook niks meer aan heb?
Let it go, let it go!quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:11 schreef LuDann het volgende:
Nu wil ik trouwens de hele babykamer spontaan in een Frozen thema inrichten. En ik vond 'dat soort' moeders altijd te erg voor woorden en ik zou zelf never nooit niet zo worden.
er is trouwens een frozen kamer in het inspiratie kinderkamer topicquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:11 schreef LuDann het volgende:
Nu wil ik trouwens de hele babykamer spontaan in een Frozen thema inrichten. En ik vond 'dat soort' moeders altijd te erg voor woorden en ik zou zelf never nooit niet zo worden.
Ik verander per Disneyfilm van gedachten.quote:
Of een Sven kamer als het een jongetje gaat wordenquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:16 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik verander per Disneyfilm van gedachten.Maar goed dat we het geslacht pas te weten krijgen bij de geboorte...nu zit ik spontaan te hopen op een meisje want daar past een Frozen-babykamer zo goed bij.
Ik wist niet eens dat er een dergelijk topic was.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:15 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
er is trouwens een frozen kamer in het inspiratie kinderkamer topic
niet dat ik dat een "soort moeder" noem, maar meer om de impact van de kleurenpracht te laten zien ^^,
ik houd van blauw![]()
Haha! Nou heb m laatst voor het eerst gezien met dochterlief, en tranen met tuiten bij het eindequote:Op donderdag 22 januari 2015 15:10 schreef LuDann het volgende:
[..]
Nee, vanaf het eerste liedje al.Echt te erg!
Logisch toch, het is ook zo'n zielig geweldige film. Wie kan het daar nu niet bij drooghouden. Ligt echt niet aan de hormonen ofzo hoor. Echt niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Haha! Nou heb m laatst voor het eerst gezien met dochterlief, en tranen met tuiten bij het einde
Ik moet maxi trouwens Elsa noemen nu
Die kan sneeuw en ijs toveren natuurlijkquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:28 schreef LuDann het volgende:
[..]
Logisch toch, het is ook zo'n zielig geweldige film. Wie kan het daar nu niet bij drooghouden. Ligt echt niet aan de hormonen ofzo hoor. Echt niet.![]()
Ik snap niet helemaal waarom de adoratie zo bij Elsa ligt. Anna is ten slotte de heldin van de film. Disney & kinderlogica... snap er niks van.
Ja dat staat er idd wel op.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:10 schreef LuDann het volgende:
[..]
Nee, vanaf het eerste liedje al.Echt te erg!
[..]
Ik heb zetpillen 2x daags, in de ochtend en avond. Ik ben begonnen met alleen laat in de avond omdat de sufheid soms nog kan afnemen naarmate je eraan went en ik gemerkt heb dat het dan ook in de ochtend nog wel doorwerkt.
Maar dat is een lastig probleem, als je er inderdaad te slaperig van blijft zou ik om een ander middel vragen. Staat er geen waarschuwing op de verpakking? Ik heb een gele sticker met 'pas op bij autorijden' op het doosje gezien en ook bij de apotheek werd me verteld om autorijden even te laten. niet dat ik een rijbewijs heb, maar even voor het idee
Frozen heb ik inderdaad op Netflix gekeken. Veel plezier, laat je even weten of je het droog kon houden?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:53 schreef Melliemuis het volgende:
Oh EN hij staat op Netflix? Ik weet wat ik vanavond ga doen
Nou dat zei ik laatst tegen m'n man! Waarom staat Elsa overal zo groot op, terwijl zij maar een deel van het verhaal is!quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:28 schreef LuDann het volgende:
[..]
Logisch toch, het is ook zo'n zielig geweldige film. Wie kan het daar nu niet bij drooghouden. Ligt echt niet aan de hormonen ofzo hoor. Echt niet.![]()
Ik snap niet helemaal waarom de adoratie zo bij Elsa ligt. Anna is ten slotte de heldin van de film. Disney & kinderlogica... snap er niks van.
een week of zes is er een rijstkorrel te zien ^^, (althans zo noemen wij dat)quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:32 schreef Malteser het volgende:
Vanaf hoeveel weken is er eventueel iets te zien op een echo?
Ik trek het bijna niet meer van de spanning en aangezien we het nog niet gedeeld hebben met mensen om ons heen (man wil dat nog niet) heb ik ook nergens een uitlaadklep. Alleen jullie. En jullie zijn mijn gezeur vast beu.
En spanning is ook vast niet goed en ik wil het zo goed mogelijk doen en....
mijn post gedelete om de een of andere vage rede ^^,quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:26 schreef Risu het volgende:
mijn kindje ligt toch (of weer) in stuit. En aangezien maandag al 35 weken is, 'moet' ik aan de draaipoging. Of iig daaraan denken. Hele circus in werking gezet, want met stuit moet ik naar de gyn en bleh dat wil ik niet. Ik ken die mensen helemaal niet.
Eigenwijs meisje hebben wij.
je hebt nog eventjesquote:Ongeveer 90 procent van de baby’s heeft rond de 32ste week de hoofdligging aangenomen. Dit is het meest gunstig voor de bevalling. Van de resterende 10 procent neemt 50 procent vóór de 37ste week alsnog die ligging aan.
misschien ook voor de kleintjes in het volgende topic 0-1jaar?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:40 schreef DJMO het volgende:
Deze komt net voorbij in m'n timeline: https://www.facebook.com/Prenatal/app_141257646058673
misschien interessant voor de dames hier?
Eerste echo heb ik 02-02.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:36 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
een week of zes is er een rijstkorrel te zien ^^, (althans zo noemen wij dat)
Wanneer heb je de echo ook alweer?
Dank jequote:Op donderdag 22 januari 2015 16:41 schreef twist02 het volgende:
Malteser, hoewel ik me voor kan stellen dat je ook behoefte hebt aan een andere uitlaatklep, moet je ook gewoon alles lekker hier spuien hoor! Daar zijn we voor en iedereen die het daar niet mee eens is, leest er maar lekker overheen!
Ik ben een vrij nuchter en relaxt persoon én had nog geen negatieve ervaringen, maar die eerste weken waren bij mij al echt verschrikkelijk qua onzekerheid, dus kan me niet eens indenken hoe jij je voelt
Weet niet precies vanaf wanneer er iets te zien is op een echo, maar kan me wel voorstellen dat een té vroege echo misschien ook weer leidt tot onzekerheid, mocht je nog net te vroeg zijn.
Hoe ver denk je nu ongeveer te zijn?
er worden ook zwangere modellen gezochtquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:42 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
misschien voor de kleintjes in het volgende topic 0-1jaar?
Gelukkig is dat al "bijna" dan heb je echt al wat moois om naar te kijkenquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:43 schreef Malteser het volgende:
[..]
Eerste echo heb ik 02-02.
[..]
Dank je. Ik ben morgen 6 weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |