Utrecht! Yoga-aanbieder is géén probleem, ik heb er zelfs eentje in de straat. Eentje die Zilveren Kruis wil vergoeden, daarentegen... Kijkt u even mee met de eisen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:07 schreef Cholula het volgende:
In welke regio zoek je een yoga Luna?
quote:U krijgt alleen een vergoeding als u de cursus volgt bij:
een thuiszorginstelling
een gekwalificeerde zorgverlener die is aangesloten bij en voldoet aan de kwaliteitseisen van de vereniging Samen Bevallen
een fysiotherapeut of oefentherapeut Cesar/Mensendieck met wie wij afspraken hebben
een zorgverlener gekwalificeerd in hypnobirthing
een zorgverlener gekwalificeerd in NVFB-ZwangerFit®
een zorgverlener gekwalificeerd in psychoprofylaxe (angst voor de bevalling)
Mom in Balance
Ik zweer bij deze damequote:Op donderdag 22 januari 2015 12:21 schreef lunapuella het volgende:
Nou, dan open ik maar weer een nieuwe!Laatste post:
[..]
Utrecht! Yoga-aanbieder is géén probleem, ik heb er zelfs eentje in de straat. Eentje die Zilveren Kruis wil vergoeden, daarentegen... Kijkt u even mee met de eisen?
[..]
Wanneer heb je de Emasefane ingenomen? Slaperigheid en sufheid is een veelvoorkomende bijwerking. Ik neem het daarom in de avond.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:09 schreef gestreeptestoel het volgende:
Succes QB
Ik heb net in coma gelegen ofzo.Jeetje zeg.. Ik ben echt zo extreem moe. Kan amper voor zoon zorgen zo. Ik zit om half 11 al te knikkebollen aan tafel.
Ik vind dit een beetje griezelig. Dit ken ik echt niet.
Let me guess: het laatste stukje?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:36 schreef LuDann het volgende:
[..]
Wanneer heb je de Emasefane ingenomen? Slaperigheid en sufheid is een veelvoorkomende bijwerking. Ik neem het daarom in de avond.
Ik heb Frozen gekeken. Nooit meer! Janken joh!
Volgens de vk moest ik het smorgens innemen, maar zo stap ik niet in een auto met zoon. Maar als ik het savonds inneem.. het werkt max 8 uur. Dan is het smorgens dus al uitgewerkt. Dan zo ik zeggen, dat ik er ook niks meer aan heb?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:36 schreef LuDann het volgende:
[..]
Wanneer heb je de Emasefane ingenomen? Slaperigheid en sufheid is een veelvoorkomende bijwerking. Ik neem het daarom in de avond.
Ik heb Frozen gekeken. Nooit meer! Janken joh!
Nee, vanaf het eerste liedje al.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:49 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Let me guess: het laatste stukje?
Ik heb zetpillen 2x daags, in de ochtend en avond. Ik ben begonnen met alleen laat in de avond omdat de sufheid soms nog kan afnemen naarmate je eraan went en ik gemerkt heb dat het dan ook in de ochtend nog wel doorwerkt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:52 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Volgens de vk moest ik het smorgens innemen, maar zo stap ik niet in een auto met zoon. Maar als ik het savonds inneem.. het werkt max 8 uur. Dan is het smorgens dus al uitgewerkt. Dan zo ik zeggen, dat ik er ook niks meer aan heb?
Let it go, let it go!quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:11 schreef LuDann het volgende:
Nu wil ik trouwens de hele babykamer spontaan in een Frozen thema inrichten. En ik vond 'dat soort' moeders altijd te erg voor woorden en ik zou zelf never nooit niet zo worden.
er is trouwens een frozen kamer in het inspiratie kinderkamer topicquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:11 schreef LuDann het volgende:
Nu wil ik trouwens de hele babykamer spontaan in een Frozen thema inrichten. En ik vond 'dat soort' moeders altijd te erg voor woorden en ik zou zelf never nooit niet zo worden.
Ik verander per Disneyfilm van gedachten.quote:
Of een Sven kamer als het een jongetje gaat wordenquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:16 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik verander per Disneyfilm van gedachten.Maar goed dat we het geslacht pas te weten krijgen bij de geboorte...nu zit ik spontaan te hopen op een meisje want daar past een Frozen-babykamer zo goed bij.
Ik wist niet eens dat er een dergelijk topic was.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:15 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
er is trouwens een frozen kamer in het inspiratie kinderkamer topic
niet dat ik dat een "soort moeder" noem, maar meer om de impact van de kleurenpracht te laten zien ^^,
ik houd van blauw![]()
Haha! Nou heb m laatst voor het eerst gezien met dochterlief, en tranen met tuiten bij het eindequote:Op donderdag 22 januari 2015 15:10 schreef LuDann het volgende:
[..]
Nee, vanaf het eerste liedje al.Echt te erg!
Logisch toch, het is ook zo'n zielig geweldige film. Wie kan het daar nu niet bij drooghouden. Ligt echt niet aan de hormonen ofzo hoor. Echt niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Haha! Nou heb m laatst voor het eerst gezien met dochterlief, en tranen met tuiten bij het einde
Ik moet maxi trouwens Elsa noemen nu
Die kan sneeuw en ijs toveren natuurlijkquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:28 schreef LuDann het volgende:
[..]
Logisch toch, het is ook zo'n zielig geweldige film. Wie kan het daar nu niet bij drooghouden. Ligt echt niet aan de hormonen ofzo hoor. Echt niet.![]()
Ik snap niet helemaal waarom de adoratie zo bij Elsa ligt. Anna is ten slotte de heldin van de film. Disney & kinderlogica... snap er niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |