abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148939217
Zwangerschap en Geboorte!

2015

21 februari: Danaa (jongen)
22 februari: Phaidra

2 maart: Risu (meisje)
14 maart: Cholula (jongen)
23 maart: DJMO (Zusje met een piem0l)
23 maart: Gevalletje (jongen)
31 maart: faptist (meisje)

12 april: MevrouwCactus (jongen)
16 april: Fannetje (jongen)

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
2 mei: twist02 (meisje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
7 mei: Vlindur (Jonkje)
10 mei: Klumsy (jongen)
11 mei: Rawedni
12 mei: Ehhe en Kentekenplaat
14 mei: Selvaria
17 mei: Shopaholic1984 (twee meiden)
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat
14 juni: Lijnloos
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura
7 juli: Krisvc
*** 9 juli: L-E & fokking.fokker *** (meisje)
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas
25 juli: Zomerzon01
30 juli: Fuente

3 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
13 augustus: Ggirl
11 augustus: Stippelrientje
23 augustus mousemicky
26 augustus: Coccinelle

2 september: Starbuck_

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_148939255
Nou, dan open ik maar weer een nieuwe! :) Laatste post:

quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:07 schreef Cholula het volgende:
In welke regio zoek je een yoga Luna?
Utrecht! Yoga-aanbieder is géén probleem, ik heb er zelfs eentje in de straat. Eentje die Zilveren Kruis wil vergoeden, daarentegen... Kijkt u even mee met de eisen? :')

quote:
U krijgt alleen een vergoeding als u de cursus volgt bij:
een thuiszorginstelling
een gekwalificeerde zorgverlener die is aangesloten bij en voldoet aan de kwaliteitseisen van de vereniging Samen Bevallen
een fysiotherapeut of oefentherapeut Cesar/Mensendieck met wie wij afspraken hebben
een zorgverlener gekwalificeerd in hypnobirthing
een zorgverlener gekwalificeerd in NVFB-ZwangerFit®
een zorgverlener gekwalificeerd in psychoprofylaxe (angst voor de bevalling)
Mom in Balance
pi_148939321
Zwangerfit is hier geloof ik al met 18 weken. Voor 150 euro.
pi_148939514
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:21 schreef lunapuella het volgende:
Nou, dan open ik maar weer een nieuwe! :) Laatste post:

[..]

Utrecht! Yoga-aanbieder is géén probleem, ik heb er zelfs eentje in de straat. Eentje die Zilveren Kruis wil vergoeden, daarentegen... Kijkt u even mee met de eisen? :')

[..]

Ik zweer bij deze dame O+

Dit wordt niet vergoed denk ik, maar ik was haar meerdere keren zo dankbaar tijdens de bevalling!
pi_148940359
Over 2 uur de 20weken echo..... :X zenuwachtig :%
pi_148940438
Succes Quickie!!
pi_148941010
Spannend Q-B!

Zwangerschapscursus is bij mij nog steeds niet begonnen.. Lees steeds dat het meestal rond 27 weken begint. Heb tijdje terug gebeld en was deze keer maar een klein klasje, misschien dat het voor mij daarom wat later begint. Eerste les is de 29e, ben dan al ruim 32 weken en het zijn 6 wekelijkse lessen voor de bevalling! (en 4 erna)

In het begin moest ik ook meteen eten na het opstaan en kreeg dan niet heel veel weg. Nam altijd wat Liga of Tuc (wilde haast alleen maar zoutig eten toen) mee naar m'n werk, zodat ik meteen kon eten als ik honger kreeg. Want door de honger werd ik misselijk en wat slap, na een paar hapjes was dat weg. Was ik door die paar hapjes wel weer ietsje misselijk :') Maar minder erg dan ervoor!
pi_148942621
Zwangerschapscursus. Tsjah, ik heb het bij de eerste gedaan. Maar mijn 2 bevallingen verliepen zo heftig en snel dat ik geen eens tijd had om na te denken over wat ik ook alweer geleerd had :') Dus ik begin er niet meer aan.

QB, spannend!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_148942692
Succes QB

Ik heb net in coma gelegen ofzo. :? Jeetje zeg.. Ik ben echt zo extreem moe. Kan amper voor zoon zorgen zo. Ik zit om half 11 al te knikkebollen aan tafel.
Ik vind dit een beetje griezelig. Dit ken ik echt niet.
pi_148943162
Ik ga geen zwangerschapscursus doen. Ik ken mezelf, schiet nogal snel in de allergiemodus bij zoiets en zoek dingen liever zelf uit. Roze wolken geloof ik inmiddels ook al niet meer in.... Wel zwangerschapspilates bij mijn vaste sportschool, moet alleen nog even uitzoeken of mijn verzekering dit ziet als cursus en het vergoedt...

Gestreeptestoel, ik heb dat sommige dagen ook. Heb nu het 'geluk' dat zoonlief ziek is en dus heel rustig. Kan ik ook rustig aan doen. Ik zie nu soms wel op tegen mijn vast vrije dag met hem, best slopend zo'n peuter af en toe ;)
pi_148943630
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:09 schreef gestreeptestoel het volgende:
Succes QB

Ik heb net in coma gelegen ofzo. :? Jeetje zeg.. Ik ben echt zo extreem moe. Kan amper voor zoon zorgen zo. Ik zit om half 11 al te knikkebollen aan tafel.
Ik vind dit een beetje griezelig. Dit ken ik echt niet.
Wanneer heb je de Emasefane ingenomen? Slaperigheid en sufheid is een veelvoorkomende bijwerking. Ik neem het daarom in de avond.

Ik heb Frozen gekeken. Nooit meer! Janken joh! :')
pi_148944019
Succes QB en veel plezier!

Luna, gisteren bij yoga vertelde iemand dat ze zonder problemen haar vergoeding op haar rekening gestort had gekregen. Geen idee welke zorgverzekeraar dat was. Misschien kun je gewoon de yogajuffen bellen en vragen of ze vergoed worden door zilveren kruis?
pi_148944090
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:36 schreef LuDann het volgende:

[..]

Wanneer heb je de Emasefane ingenomen? Slaperigheid en sufheid is een veelvoorkomende bijwerking. Ik neem het daarom in de avond.

Let me guess: het laatste stukje? :')
Tralalalaaa
pi_148944195
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:36 schreef LuDann het volgende:

[..]

Volgens de vk moest ik het smorgens innemen, maar zo stap ik niet in een auto met zoon. Maar als ik het savonds inneem.. het werkt max 8 uur. Dan is het smorgens dus al uitgewerkt. Dan zo ik zeggen, dat ik er ook niks meer aan heb?

[ Bericht 8% gewijzigd door gestreeptestoel op 22-01-2015 14:59:51 ]
pi_148944778
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:49 schreef Take_A_Picture het volgende:

[..]

Let me guess: het laatste stukje? :')
Nee, vanaf het eerste liedje al. :'( Echt te erg!
quote:
7s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:52 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Volgens de vk moest ik het smorgens innemen, maar zo stap ik niet in een auto met zoon. Maar als ik het savonds inneem.. het werkt max 8 uur. Dan is het smorgens dus al uitgewerkt. Dan zo ik zeggen, dat ik er ook niks meer aan heb?
Ik heb zetpillen 2x daags, in de ochtend en avond. Ik ben begonnen met alleen laat in de avond omdat de sufheid soms nog kan afnemen naarmate je eraan went en ik gemerkt heb dat het dan ook in de ochtend nog wel doorwerkt.

Maar dat is een lastig probleem, als je er inderdaad te slaperig van blijft zou ik om een ander middel vragen. Staat er geen waarschuwing op de verpakking? Ik heb een gele sticker met 'pas op bij autorijden' op het doosje gezien en ook bij de apotheek werd me verteld om autorijden even te laten. niet dat ik een rijbewijs heb, maar even voor het idee
pi_148944811
Nu wil ik trouwens de hele babykamer spontaan in een Frozen thema inrichten. En ik vond 'dat soort' moeders altijd te erg voor woorden en ik zou zelf never nooit niet zo worden. ;(
pi_148944893
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:11 schreef LuDann het volgende:
Nu wil ik trouwens de hele babykamer spontaan in een Frozen thema inrichten. En ik vond 'dat soort' moeders altijd te erg voor woorden en ik zou zelf never nooit niet zo worden. ;(
Let it go, let it go! :9
Schudden voor gebruik
pi_148944900
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:11 schreef LuDann het volgende:
er is trouwens een frozen kamer in het inspiratie kinderkamer topic ;)

niet dat ik dat een "soort moeder" noem, maar meer om de impact van de kleurenpracht te laten zien ^^,

ik houd van blauw O+
Schudden voor gebruik
pi_148944935
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:14 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Let it go, let it go! :9
Ik verander per Disneyfilm van gedachten. :P Maar goed dat we het geslacht pas te weten krijgen bij de geboorte...nu zit ik spontaan te hopen op een meisje want daar past een Frozen-babykamer zo goed bij. :')
pi_148944959
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:16 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik verander per Disneyfilm van gedachten. :P Maar goed dat we het geslacht pas te weten krijgen bij de geboorte...nu zit ik spontaan te hopen op een meisje want daar past een Frozen-babykamer zo goed bij. :')
Of een Sven kamer als het een jongetje gaat worden :9

Ik vind dat rendier helemaal O+ O+
Schudden voor gebruik
pi_148945065
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:15 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

er is trouwens een frozen kamer in het inspiratie kinderkamer topic ;)

niet dat ik dat een "soort moeder" noem, maar meer om de impact van de kleurenpracht te laten zien ^^,

ik houd van blauw O+
Ik wist niet eens dat er een dergelijk topic was. :o Ik ga eens even spieken. Blauw vind ik ook mooi O+

Sven is ook cute. :Y En wat ik ook een supertof thema vind waar het animatiefilms betreft; The Croods O+

pi_148945223
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:10 schreef LuDann het volgende:

[..]

Nee, vanaf het eerste liedje al. :'( Echt te erg!
Haha! Nou heb m laatst voor het eerst gezien met dochterlief, en tranen met tuiten bij het einde :')

Ik moet maxi trouwens Elsa noemen nu :')
Tralalalaaa
pi_148945302
Mijn nichtje een die hard fan hard roze, zacht roze, mierzoetroze, oudroze, roze met glitters, roze met roze spetters of streepjes.. alles maar dan ook alles roze. Haar kamer, haar kleren, haar onderbroeken..... :{
En nu na de film frozen: "Mama, ik wil graag blauw O+ "
en is niet meer uit haar blauwe jurk te krijgen :D
Schudden voor gebruik
pi_148945377
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:24 schreef Take_A_Picture het volgende:

[..]

Haha! Nou heb m laatst voor het eerst gezien met dochterlief, en tranen met tuiten bij het einde :')

Ik moet maxi trouwens Elsa noemen nu :')
Logisch toch, het is ook zo'n zielig geweldige film. Wie kan het daar nu niet bij drooghouden. Ligt echt niet aan de hormonen ofzo hoor. Echt niet. :{w

Ik snap niet helemaal waarom de adoratie zo bij Elsa ligt. Anna is ten slotte de heldin van de film. Disney & kinderlogica... snap er niks van. :P
pi_148945436
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:28 schreef LuDann het volgende:

[..]

Logisch toch, het is ook zo'n zielig geweldige film. Wie kan het daar nu niet bij drooghouden. Ligt echt niet aan de hormonen ofzo hoor. Echt niet. :{w

Ik snap niet helemaal waarom de adoratie zo bij Elsa ligt. Anna is ten slotte de heldin van de film. Disney & kinderlogica... snap er niks van. :P
Die kan sneeuw en ijs toveren natuurlijk ;)
Schudden voor gebruik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')