Die schijn je enigszins te verheerlijken die indruk kreeg ik van je.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat heb ik in godsnaam met de Islam te maken? Graag weer een uitleg aub.
Dat is ook vaag, blijft lastig inschatten, het gaat erom dat ze mee hebben gedaan!quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je blijft wel erg vaag. Maar als je geen aantallen kan noemen heb je dan in elk geval iets als percentages oid? Want nu lijkt het allemaal wel erg gezocht...
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die schijn je enigszins te verheerlijken die indruk kreeg ik van je.
Van meer waarde dan degenen die hen het leven onmogelijk willen maken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:41 schreef Sjors. het volgende:
Is deze bevolkingsgroep van enorm veel waarde voor ons?
Valt volgens mij wel mee
Neuh, alleen Rothschild is van waarde voor de gehele wereld.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:41 schreef Sjors. het volgende:
Is deze bevolkingsgroep van enorm veel waarde voor ons?
Valt volgens mij wel mee
Ik heb ook geen vrees maar ben over een tijdje hier wel weg. Geen zin om in Eurabia te blijven. Wat een geluk dat ik kan kiezen om wel of niet te blijven.quote:
Als dat je grote punt is dan kan je op iedere willekeurige groep in Europa en omstreken heel boos worden... Maar waarom dan extra boos zijn op de moslims?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is ook vaag, blijft lastig inschatten, het gaat erom dat ze mee hebben gedaan!
BNW is de andere kant op.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:45 schreef Odaiba het volgende:
Moslims erin, Joden eruit, Christenen onderdrukt en Atheisten dood. Mooie toekomst voor Europa...
Het was een reactie op Mutant die stelde dat Moslims weinig met de moord op Nederlandse Joden en Nazi-Duitsland te maken hadden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als dat je grote punt is dan kan je op iedere willekeurige groep in Europa en omstreken heel boos worden... Maar waarom dan extra boos zijn op de moslims?
Het tegengestelde heb je ook niet erg hard weten te maken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het was een reactie op Mutant die stelde dat Moslims weinig met de moord op Nederlandse Joden en Nazi-Duitsland te maken hadden.
Dat is jouw mening, ik vind van wel, maar als jij iets kan aandragen wat het tegendeel probeert te beweren dan lees ik dat graag even door om vervolgens met een kundige tegenreactie te komen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het tegengestelde heb je ook niet erg hard weten te maken.
Hoe heb je dat dan precies hard weten te maken?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ik vind van wel, maar als jij iets kan aandragen wat het tegendeel probeert te beweren dan lees ik dat graag even door om vervolgens met een kundige tegenreactie te komen.
Kijk terug.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat dan precies hard weten te maken?
En zoals ik al min of meer zei is dat jouw mening, maar dat mag jij denken te vinden, het stoort jou meer dan mij zo te zien.quote:
Als zo'n grote groep Joden weggaat, en vergeet niet dat er naar schatting meer zijn als je hen meerekent die een Joodse ouder hebben en zich ook heel Joods voelen, dan merk je dat wel degelijk binnen een samenleving, maar inderdaad, Antisemitisme is natuurlijk een heel lastig probleem, en veel Moslims (niet uitsluitend) hebben daar veel mee te maken, dat kan best erkend worden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:27 schreef Jigzoz het volgende:
Om me even tot Nederland te beperken: er zijn hier amper joden, niet meer dan 30- tot 40.000. Als die weggaan, dan merken we dat niet of nauwelijks. Maar dat er steeds meer antisemitisme is, is zeker wel reden voor maatregelen. Niet omdat er mensen dreigen weg te gaan, maar omdat we discriminatie moeten bestrijden.
Moslims waren toch het brein achter de Holocaust?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het tegengestelde heb je ook niet erg hard weten te maken.
Erkenning is stap 1, maar wat dan? Hoe verder? Duidelijk is dat de islam nogal wat kenmerken heeft die niet passen binnen een vrije samenleving waar mensenrechten centraal staan. Tegelijkertijd kun je moeilijk de islam verbieden. Maar hoe gaan we dit dan wel oplossen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als zo'n grote groep Joden weggaat, en vergeet niet dat er naar schatting meer zijn als je hen meerekent die een Joodse ouder hebben en zich ook heel Joods voelen, dan merk je dat wel degelijk binnen een samenleving, maar inderdaad, Antisemitisme is natuurlijk een heel lastig probleem, en veel Moslims (niet uitsluitend) hebben daar veel mee te maken, dat kan best erkend worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |