Beter lezen, die groepen Moslimsoldaten en andere medestanders haalde hij uit het hele Midden-Oosten, om maar een klein voorbeeld te noemen dus.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Insignificant zeg ik inderdaad. Hij was een Mufti van Palestina - enig idee wat zijn invloed was op de rest van de Islamitische gebieden? Exact.. nada.. zero.. noppes.
Erdogan? Verklaar aub. En nee, dat is geen onzin.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zucht, wat een onzin, maar gelukkig heb jij Erdogan om op terug te vallen.
Nee, die haalde hij voornamelijk uit de kleine balkangebieden. Nog los van de minieme aantallen. Hij had volstrekt niets te vertellen in de rest van de Islamitische wereld. Hoe graag jij dat ook anders ziet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
Beter lezen, die groepen Moslimsoldaten en andere medestanders haalde hij uit het hele Midden-Oosten, om maar een klein voorbeeld te noemen dus.
Of noem een andere Islamitische leider, het is mij om het even bijna, dus wat dat betreft.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Erdogan? Verklaar aub. En nee, dat is geen onzin.
Haha, je hebt duidelijk geen enkele weet over wat deze man gedaan heeft, maar leuk dat je het toch probeert je zet jezelf alleen maar voor schut wat dat betreft.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, die haalde hij voornamelijk uit de kleine balkangebieden. Nog los van de minieme aantallen. Hij had volstrekt niets te vertellen in de rest van de Islamitische wereld. Hoe graag jij dat ook anders ziet.
Wat heb ik in godsnaam met de Islam te maken? Graag weer een uitleg aub.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
Of noem een andere Islamitische leider, het is mij om het even bijna, dus wat dat betreft.
Je bent te kritisch. Dan ben je een anti-semiet, nazi, of moslim. Begrijp dat dan!quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat heb ik in godsnaam met de Islam te maken? Graag weer een uitleg aub.
Ooh dat is het. Ik vond het al vreemd dat ik na mijn doop, communie en vormsel bij de islam hoorde.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bent te kritisch. Dan ben je een anti-semiet, nazi, of moslim. Begrijp dat dan!
tis net zo erg als de eurocrisis aldus timmerfrans...quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:26 schreef Happel het volgende:
Wat is het probleem precies? Laat ze als zij denken elders gelukkiger te zijn.
Je blijft wel erg vaag. Maar als je geen aantallen kan noemen heb je dan in elk geval iets als percentages oid? Want nu lijkt het allemaal wel erg gezocht...quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei is het lastig te zeggen omdat Joden verspreid raakten over waar ze naar toe werden gedwongen te vluchten of simpelweg werden gedeporteerd en vermoord dus.
Misschien wordt Timmermans wel onder druk gezet door de zionistische lobby!quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
tis net zo erg als de eurocrisis aldus timmerfrans...
ik zie het niet, maar okee
Precies. Een groot zionistisch complot.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Misschien wordt Timmermans wel onder druk gezet door de zionistische lobby!
ja, of hij overdrijft gewoon graagquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
hier moet juist voor gewaarschuwd worden.quote:Ook hoopt hij dat er zo snel mogelijk een Europees systeem komt voor de uitwisseling van passagiersgegevens.
Hij is zelf ook joodsquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De immigratie kwam ook van rechts.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
Haha, Timmermans vertegenwoordigt de club die de deuren voor de import-antisemieten decennialang ruim open heeft gezet
Timmermans joods? Ik dacht het niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:00 schreef Deadre het volgende:
[..]
Hij is zelf ook joodsdus hij moet voor zijn achterban opkomen.
De grote bedrijven zijn in de jaren 50-70 begonnen, maar de grote meute is veel later gekomen, ook in de jaren 80 en 90quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De immigratie kwam ook van rechts.
Men zoekt een zondebok voor de zondebokken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik vind het altijd als kleinzoon van een immigrant bijzonder naar om te lezen als links en rechts ruziën wie 'ons' heeft binnengelaten.
Maar goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |