Beter lezen, die groepen Moslimsoldaten en andere medestanders haalde hij uit het hele Midden-Oosten, om maar een klein voorbeeld te noemen dus.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Insignificant zeg ik inderdaad. Hij was een Mufti van Palestina - enig idee wat zijn invloed was op de rest van de Islamitische gebieden? Exact.. nada.. zero.. noppes.
Erdogan? Verklaar aub. En nee, dat is geen onzin.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zucht, wat een onzin, maar gelukkig heb jij Erdogan om op terug te vallen.
Nee, die haalde hij voornamelijk uit de kleine balkangebieden. Nog los van de minieme aantallen. Hij had volstrekt niets te vertellen in de rest van de Islamitische wereld. Hoe graag jij dat ook anders ziet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
Beter lezen, die groepen Moslimsoldaten en andere medestanders haalde hij uit het hele Midden-Oosten, om maar een klein voorbeeld te noemen dus.
Of noem een andere Islamitische leider, het is mij om het even bijna, dus wat dat betreft.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Erdogan? Verklaar aub. En nee, dat is geen onzin.
Haha, je hebt duidelijk geen enkele weet over wat deze man gedaan heeft, maar leuk dat je het toch probeert je zet jezelf alleen maar voor schut wat dat betreft.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, die haalde hij voornamelijk uit de kleine balkangebieden. Nog los van de minieme aantallen. Hij had volstrekt niets te vertellen in de rest van de Islamitische wereld. Hoe graag jij dat ook anders ziet.
Wat heb ik in godsnaam met de Islam te maken? Graag weer een uitleg aub.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
Of noem een andere Islamitische leider, het is mij om het even bijna, dus wat dat betreft.
Je bent te kritisch. Dan ben je een anti-semiet, nazi, of moslim. Begrijp dat dan!quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat heb ik in godsnaam met de Islam te maken? Graag weer een uitleg aub.
Ooh dat is het. Ik vond het al vreemd dat ik na mijn doop, communie en vormsel bij de islam hoorde.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bent te kritisch. Dan ben je een anti-semiet, nazi, of moslim. Begrijp dat dan!
tis net zo erg als de eurocrisis aldus timmerfrans...quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:26 schreef Happel het volgende:
Wat is het probleem precies? Laat ze als zij denken elders gelukkiger te zijn.
Je blijft wel erg vaag. Maar als je geen aantallen kan noemen heb je dan in elk geval iets als percentages oid? Want nu lijkt het allemaal wel erg gezocht...quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei is het lastig te zeggen omdat Joden verspreid raakten over waar ze naar toe werden gedwongen te vluchten of simpelweg werden gedeporteerd en vermoord dus.
Misschien wordt Timmermans wel onder druk gezet door de zionistische lobby!quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
tis net zo erg als de eurocrisis aldus timmerfrans...
ik zie het niet, maar okee
Precies. Een groot zionistisch complot.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Misschien wordt Timmermans wel onder druk gezet door de zionistische lobby!
ja, of hij overdrijft gewoon graagquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
hier moet juist voor gewaarschuwd worden.quote:Ook hoopt hij dat er zo snel mogelijk een Europees systeem komt voor de uitwisseling van passagiersgegevens.
Hij is zelf ook joodsquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De immigratie kwam ook van rechts.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
Haha, Timmermans vertegenwoordigt de club die de deuren voor de import-antisemieten decennialang ruim open heeft gezet
Timmermans joods? Ik dacht het niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:00 schreef Deadre het volgende:
[..]
Hij is zelf ook joodsdus hij moet voor zijn achterban opkomen.
De grote bedrijven zijn in de jaren 50-70 begonnen, maar de grote meute is veel later gekomen, ook in de jaren 80 en 90quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De immigratie kwam ook van rechts.
Men zoekt een zondebok voor de zondebokken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik vind het altijd als kleinzoon van een immigrant bijzonder naar om te lezen als links en rechts ruziën wie 'ons' heeft binnengelaten.
Maar goed.
Je vindt het gek dat de autochtone Nederlander jullie liever niet had zien komen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik vind het altijd als kleinzoon van een immigrant bijzonder naar om te lezen als links en rechts ruziën wie 'ons' heeft binnengelaten.
Maar goed.
Met jou praat ik hier niet over. Je bent bijzonder xenofoob.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je vindt het gek dat de autochtone Nederlander jullie liever niet had zien komen?
Nee hoor. Ik heb niks tegen vreedzame mensen met een andere achtergrond. Alleen mogen ze wat mij betreft gewoon blijven wonen waar ze nu wonen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Met jou praat ik hier niet over. Je bent bijzonder xenofoob.
Klopt. In Nederland dus in mijn geval. Heel mijn leven al.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb niks tegen vreedzame mensen met een andere achtergrond. Alleen mogen ze wat mij betreft gewoon blijven wonen waar ze nu wonen.
Vooruit, maken we voor jou een uitzonderingquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Klopt. In Nederland dus in mijn geval. Heel mijn leven al.
Bij al die VVD-kabinetten bedoel je?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
De grote bedrijven zijn in de jaren 50-70 begonnen, maar de grote meute is veel later gekomen, ook in de jaren 80 en 90
Je weet best dat links vroeger bij het minste geringste kritiek op de massale toestroom van niet-westerse migranten direct de Godwin trok. Wie dat toch durfde, kon op grote problemen rekenen (bijvoorbeeld ontslag)quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bij al die VVD-kabinetten bedoel je?
Nee hoor. De SP was tegen immigratie van arbeidskrachten bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je weet best dat links vroeger bij het minste geringste kritiek op de massale toestroom van niet-westerse migranten direct de Godwin trok. Wie dat toch durfde, kon op grote problemen rekenen (bijvoorbeeld ontslag)
Je weet best dat dit onzin is.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je weet best dat links vroeger bij het minste geringste kritiek op de massale toestroom van niet-westerse migranten direct de Godwin trok. Wie dat toch durfde, kon op grote problemen rekenen (bijvoorbeeld ontslag)
Daar kan ik me best iets bij voorstellen, maar je hoeft de immigratieproblematiek natuurlijk niet per se op jezelf te betrekken. Als we daar rekening mee moeten houden dan zou dat betekenen dat iedereen maar het bestaan van enige immigratieproblematiek moet ontkennen, waardoor oplossen onmogelijk wordt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
Rechts was net zo krampachtig, want stel je voor dat het op die manier goedkoper maken van arbeid ten bate van het kapitaal op de helling zou komen te staan. Links probeerde er met vertroetelen een succes van te maken en het bij voorbaat al als succes af te schildren om racisme tegen te gaan. Rechts zag het probleem niet, want dat lag toch bij buurman de arbeider wiens positie op de arbeidsmarkt ze verslechterden met die immigratie. Niets dan eendracht dus, kom niet aan de immigratie want immigratie is goed en leuk, ze vertelden er alleen niet bij voor wie.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daar kan ik me best iets bij voorstellen, maar je hoeft de immigratieproblematiek natuurlijk niet per se op jezelf te betrekken. Als we daar rekening mee moeten houden dan zou dat betekenen dat iedereen maar het bestaan van enige immigratieproblematiek moet ontkennen, waardoor oplossen onmogelijk wordt.
[..]
Rechts was net zo krampachtig, want stel je voor dat het op die manier goedkoper maken van arbeid ten bate van het kapitaal op de helling zou komen te staan. Links probeerde er met vertroetelen een succes van te maken en het bij voorbaat al als succes af te schildren om racisme tegen te gaan. Rechts zag het probleem niet, want dat lag toch bij buurman de arbeider wiens positie op de arbeidsmarkt ze verslechterden met die immigratie. Niets dan eendracht dus, kom niet aan de immigratie want immigratie is goed en leuk, ze vertelden er alleen niet bij voor wie.
Dus als we dan een werkloos immigrantenkind hebben die met IS en dergelijke sympathiseert en antisemitische neigingen vertoont dan moet ik constateren dat diens werkloosheid net als de gehele crisis van rechts komt, dat de puinhoop in Irak waar IS aan ontsproten is van rechts komt, dat die immigrant van rechts komt, dat de steun voor de onderdrukking van de Palestijnen van rechts komt en dat vereenzelviging van Israel en Nederlandse joden van rechts komt.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je vindt het gek dat de autochtone Nederlander jullie liever niet had zien komen?
Wat is jouw bijdrage vergeleken met deze mensen? Bedenk dan ook nog eens dat een allochtone jongere 4/5 keer meer moeite moet doen om aan een baan te komen dan een autochtoon met dezelfde opleidingsniveau en CV. Uitzichtloosheid doet mentaal veel met mensen, maar daar houdt het niet op. Pas als mensen gelijke kansen hebben zal het ook beter gaan met integratie en bijdrage aan de Nederlandse maatschappij. Vele allochtonen hebben gekozen voor ondernemerschap, anders was de werkloosheid onder die groep veel hoger dan het nu al is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:28 schreef agter het volgende:
[..]
Die een substantiële bijdrage leveren aan de NLse samenleving, door talent en expertise?
Noem er eens en paar dan.
http://www.volkskrant.nl/(...)ederlander~a3824831/quote:De 50 meest invloedrijke Nederlanders van Turkse origine
1. Atilay Uslu, topman Corendon
Verder, in willekeurige volgorde:
- Emine Bozkurt, oud-Europarlementariër PvdA
- Turgut Torunogullari, oprichter/eigenaar Edelstaal Groep
- Mustafa Ayranci, voorzitter HTIB, Turkse Arbeidersvereniging
- Nehabat Albayrak, vicepresident Communications Shell Nederland
- Ibrahim Atilla, oprichter Atilla Accountancy
- Emin Ates, international manager Ricoh
- Nilgun Yerli, cabaretière, schrijver, columniste
- Nazmi Türkkol, advocaat
- Tulay Demir, lobbyist
- Meral Polat, actrice, theatermaakster, zangeres
- Fatma Köser Kaya, oud-Kamerlid D66
- Mustafa Soykan, teamleider Shell Qatar
[u]- Sevil Sariyildiz, hoogleraar TU Delft
- Fikri Calkin, voorzitter Stichting Waterval
- Uzay Kaymak, hoogleraar TU Eindhoven
[u]- Atilla Aytekin, topman Triodor Software
- Famile Arslan, advocaat[/u]
- Ugur Pekdemir, directeur Rabobank Noord-Kennemerland
- Ahmet Taskan, algemeen directeur Hogiaf (Turkse werkgeversvereniging)
- Murat Isik, schrijver
- Nazmiye Oral, artiest
- Murat Ersoy, consultant
- Kübra Umar, oogarts
- Funda Müjde, cabaretière, schrijver, coach
- Mehmet Cerit, hoofdredacteur Zaman
- Gürkan Çelik, lector cross-cultureel ondernemerschap
- Melek Usta, CEO Colourful People
- Bercan Günel, headhunter
- Mustafa Sezgin, oprichter Turks.nl
- Adnan Tekin, PvdA-statenlid Noord-Holland
- Ömer Hunkar Ilik, presentator en regisseur
- Serdar Gozubuyuk, scheidsrechter
- Serdar Manavoglu, initiatiefnemer Pink Istanbul
- Fidan Ekiz, documentairemaker, tafeldame DWDD
- Özcan Akyol, schrijver
- Gülsah Ercetin, buitenlandredacteur NOS
- Hamit Karakus, directeur Platform 31, oud-wethouder Rotterdam
- Mustafa Saymak, voetballer PEC Zwolle
- Özkan Gölpinar, publicist, lid Raad voor Cultuur
- Karsu Dönmez, jazz-zangeres
- Meral Uslu, documentairemaker
- Coskun Cöruz, directeur Internationaal Centrum Kinderontvoering, oud-Kamerlid CDA
- Senay Özdemir, media-ondernemer
- Sadet Karabulut, Kamerlid SP
- Gökhan Saki, kickbokser
- Kutlay Yagmur, hoogleraar Universiteit Tilburg
- Emre Ünver, PvdA-raadslid Amsterdam
- Ersin Kiris, presentator Keuringsdienst van Waarde
- Vecih Er, vicevoorzitter Hogiaf
Je wil dat ik tegen je op ga bieden?quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:26 schreef Obamamamamama het volgende:
[..]
Wat is jouw bijdrage vergeleken met deze mensen? Bedenk dan ook nog eens dat een allochtone jongere 4/5 keer meer moeite moet doen om aan een baan te komen dan een autochtoon met dezelfde opleidingsniveau en CV. Uitzichtloosheid doet mentaal veel met mensen, maar daar houdt het niet op. Pas als mensen gelijke kansen hebben zal het ook beter gaan met integratie en bijdrage aan de Nederlandse maatschappij. Vele allochtonen hebben gekozen voor ondernemerschap, anders was de werkloosheid onder die groep veel hoger dan het nu al is.
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ederlander~a3824831/
Alle joden zijn zionisten? Das nieuw voor mij.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:28 schreef Rica het volgende:
Dat is toch wat het zionisme beoogt? Dat de joden naar Israel verkassen?
Maar dat moeten we volgens Timmermans voorkomen?
Dus Timmermans is anti-zionisme?
...
Timmermans is een anti-semiet!!
Ah gut wat naar en zielig voor jequote:Op donderdag 22 januari 2015 14:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
Maar goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |