Ja? Rimpeltjes rondom je ogen verdwijnen als sneeuw voor de zon als je ouder wordt? En je oogleden worden ook automatisch strakker?quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:27 schreef Samson het volgende:
Sorry hoor, maar dat van Carice zie ik gewoon echt niet, ze had gewoon nog lang een meisjesachtige uitstraling en is nu gewoon een volwassen vrouw en mijns inziens is het dus gewoon het ouder worden.....
Nog een foto van Dinges uit When harry mat smillie ?quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:55 schreef mirannie het volgende:
Mijn laatste post
[..]
Ja? Rimpeltjes rondom je ogen verdwijnen als sneeuw voor de zon als je ouder wordt? En je oogleden worden ook automatisch strakker?
En rip aan de wenkbrauwen van die chick naast 'm op de laatste fotoquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:59 schreef Kim-Holland het volgende:
Bruce Jenner, ooit..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Augustus 2015
Rip Brunice Jenner
Bruce Jenner ziet er nu uit als een stevige lesbische tennispeelster.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:59 schreef Kim-Holland het volgende:
Bruce Jenner, ooit..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Augustus 2015
Rip Brunice Jenner
Ja!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Waar alle neuzen smaller moeten, is het hier helemaal de andere kant op gegaan
Ik word bang van zijn liplinerquote:Op donderdag 22 januari 2015 01:31 schreef Kim-Holland het volgende:
Pete Burns
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is denk ik geen lipliner, maar een stiekje om de boel op z'n plek te houdenquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:32 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Is denk ik geen lipliner, maar een stiekje om de boel op z'n plek te houden
AC Slaterquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Zie ik nou andere ogen bij Julia Roberts?
[ afbeelding ]
http://www.mailonsunday.c(...)ks-Batkid-movie.html
Bij de andere foto's van het artikel zie ik het niet...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Zie ik nou andere ogen bij Julia Roberts?
[ afbeelding ]
http://www.mailonsunday.c(...)ks-Batkid-movie.html
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:32 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Net zo fout als jouw wenkbrauwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |