Weet je waar ik pas echt hooked aan ben op het moment? Chicken teriyakiquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ikr, gvd zin in nu ook.Zaterdag loempia's halen.
Lekkerquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:07 schreef Remqo het volgende:
Geen loempia's hier, maar wel weer een heerlijk bord vol met chili
Oooh chiliquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:07 schreef Remqo het volgende:
Geen loempia's hier, maar wel weer een heerlijk bord vol met chili
Huehuehuehuequote:Op woensdag 21 januari 2015 21:08 schreef vera166 het volgende:
[..]
JE MAAKT ME DEPRESSIEF en body dismorphic disorder alles
Daar is ie goed in, jaquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:08 schreef vera166 het volgende:
[..]
JE MAAKT ME DEPRESSIEF en body dismorphic disorder alles
Teriyakisaus is ook gewoon fucking lekker ja.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet je waar ik pas echt hooked aan ben op het moment? Chicken teriyakiMijn hemel wat is dat lekker
Kom eens/is een keer langs, mag je proevenquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oooh chili![]()
Ook zo'n grote liefde van mij
wacht maarquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
Is de stijl van KLB SC Vera, moet je mee om kunnen gaan
Ik doe gewoon mijn ogen dichtquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:10 schreef vera166 het volgende:
[..]
wacht maar
je kan mij toch niet handelen
Droom je van fysiek geweld, ja?quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:07 schreef eend112 het volgende:
[..]
Net zoals mijn hand op je gezicht.
Ik hou van jouquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kom eens/is een keer langs, mag je proeven
Jaquote:
quote:
Nee ik zou je hosselen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:11 schreef Slaap_Zak het volgende:
Raad ik jou ook aan in dta gevalgraflelijk dit en dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goedenaaf dpquote:
Zolang het nog duurt?quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:10 schreef vera166 het volgende:
[..]
nee ik geniet ervan dat ik alles kan eten wat ik wil zolang het nog duurt![]()
hihiquote:
Ja nou ik bedoelde totdat mijn systeem trager gaat werken of zoquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zolang het nog duurt?
Klinkt wel erg deprimerend
Wat heb jij dan voor toetje?quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
hihi![]()
Ik kijk al uit naar het toetje
Ik blijf gewoon eten wat ik wil, ook al word ik dik. Kan toch geen eten weerstaanquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:13 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja nou ik bedoelde totdat mijn systeem trager gaat werken of zovolgens mij is dat onvermijdelijk en tegen die tijd ga ik gewoon leven op 500 calorieën ipv 5000
een boomstronk met slagroomquote:
Nee maar je dwingt me hier wel toe.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Droom je van fysiek geweld, ja?
Klinkt spannend.quote:
gvdquote:
Wut?quote:
Misschien gebeurt mij dit ook wel inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon eten wat ik wil, ook al word ik dik. Kan toch geen eten weerstaan![]()
please.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee maar je dwingt me hier wel toe.
Slechte instelling dit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:15 schreef vera166 het volgende:
[..]
Misschien gebeurt mij dit ook wel inderdaadmaar zoals ik er nu over denk is dik worden echt een hel en dan kan ik niet meer met mezelf leven ditdat dus dat ga ik voorkomen
![]()
![]()
behalve als ik al een vent heb gestrikt, met een beetje geluk ben getrouwd en alles
then i can get fat.....
je krijgt er nog slagroom bij ook, speciaal omdat jij het bentquote:
Ik ben al dikker dan vroegerquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:15 schreef vera166 het volgende:
[..]
Misschien gebeurt mij dit ook wel inderdaadmaar zoals ik er nu over denk is dik worden echt een hel en dan kan ik niet meer met mezelf leven ditdat dus dat ga ik voorkomen
![]()
![]()
behalve als ik al een vent heb gestrikt, met een beetje geluk ben getrouwd en alles
then i can get fat.....
Geil.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
je krijgt er nog slagroom bij ook, speciaal omdat jij het bent
Die titel.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:18 schreef eend112 het volgende:
Nederland 2 een programma over tokkies en vluchtelingen
Dit precies.quote:
Een beetje meer Willoow om van te houden!!!quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben al dikker dan vroeger
Maar minder eten kan ik toch niet. Dus als ik echt dik ben straks, so be it
Maar je kan er wel dik van wordenquote:
Die man:quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
Die man:
Ja alle vluchtelingen krijgen 500 euro, ik vind het de reinste onzin want ik krijg het toch ook niet?
Preciesquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:19 schreef vera166 het volgende:
[..]
Een beetje meer Willoow om van te houden!!!
Dat maakt me niks uit.quote:
Geen idee, vandaag ook niet gezienquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:13 schreef deadprez het volgende:
Weet iemand waarom Toto zijn hele profiel weer leeggehaald heeft?
Wat is er? Geen seks gehad vannacht?quote:
Hij zal toch niet gestopt zijn met FOK! hoop ik.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee, vandaag ook niet gezien
Nah, zal wel terugkomen. Misschien even een slechte dagquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij zal toch niet gestopt zijn met FOK! hoop ik.
Nja het gaat erom dat ze zelf een vluchteling worden, dus ervaren hoe het is. Ben ook benieuwd of ze straks nog steeds dat soort dingen roepenquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
Maar wat willen die tokkies nou aantonen?
Ja was laatst ook al een keer inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nah, zal wel terugkomen. Misschien even een slechte dag
Daar ben ik aan gewendquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat is er? Geen seks gehad vannacht?
Owquote:
Ja en dan mag je er weer een keer op na een half jaar en dan is het weer zeiken omdat je het nog geen 4 minuten vol kan houden en haar al vol blaft. Godnondeju.quote:
Dequote:
Het is hier nu toch best gezellig.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dewas een beetje om de 'gezellige' sfeer hier
En dan is ze daarna weer zwanger . ..quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja en dan mag je er weer een keer op na een half jaar en dan is het weer zeiken omdat je het nog geen 4 minuten vol kan houden en haar al vol blaft. Godnondeju.
Jij bent er nou toch, dat is gezelligquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dewas een beetje om de 'gezellige' sfeer hier
Tis gelukkig dan ook tijdelijk, duurt iets van 9 maandenquote:
O, laat maar.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tis gelukkig dan ook tijdelijk, duurt iets van 9 maanden
quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij bent er nou toch, dat is gezellig
Tja het blijft een risico dat, dat mormel op mij lijktquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, laat maar.
Ik hoef geen mormel.
Zolang hij jouw creatieve vaardigheden krijgtquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tja het blijft een risico dat, dat mormel op mij lijkt
En:quote:
Of op mijquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tja het blijft een risico dat, dat mormel op mij lijkt
Verrek hij heeft de zak gekregen!quote:
Dan krijgt dat mormel in ieder geval een lollig hoofdquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
En:
"Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden"
[..]
Of op mij
Daar moet je niet blij mee zijnquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan krijgt dat mormel in ieder geval een lollig hoofd
Ivo mag het zeggen in deze zaak.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Bussemaker laatste beslissing heeft is S_Z kansloos
Dan krijg je die slagroom wel in een apart zakjequote:
En lever je privacy even verder in om dit te voorkomen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ivo kijkt naar en zegt "Vrijheid is belangrijk, we moeten rustig blijven, het komt goed"
Sander Dekker kan er ook wat van. Als je op peuterspeelzaal komt ben je je privacy kwijtquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En lever je privacy even verder in om dit te voorkomen.
Dat zou wel handig zijn, dan blijft de reeks De avonturen van Remqo nog jaren na mijn dood toch in de familiequote:Op woensdag 21 januari 2015 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zolang hij jouw creatieve vaardigheden krijgt
Ik vertrouw je niet meer.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan krijg je die slagroom wel in een apart zakje
Noem je kind Remqo Jr.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat zou wel handig zijn, dan blijft de reeks De avonturen van Remqo nog jaren na mijn dood toch in de familie
Ik heb ook creatieve vaardigheden hoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat zou wel handig zijn, dan blijft de reeks De avonturen van Remqo nog jaren na mijn dood toch in de familie
Is dat die van de piemelmeetclub?quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sander Dekker kan er ook wat van. Als je op peuterspeelzaal komt ben je je privacy kwijt
Heb je nog nieuwe paints gemaakt?quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar er schoot laatst wel iets naar binnen waar ik wat mee kan, moet het plot en de grap nog uitstippelen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je nog nieuwe paints gemaakt?
Tof, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar er schoot laatst wel iets naar binnen waar ik wat mee kan, moet het plot en de grap nog uitstippelen.
Gaaf, wat doe jij zoal?quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb ook creatieve vaardigheden hoor
Kijk je nog?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |