Dit precies.quote:
Een beetje meer Willoow om van te houden!!!quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben al dikker dan vroeger
Maar minder eten kan ik toch niet. Dus als ik echt dik ben straks, so be it
Maar je kan er wel dik van wordenquote:
Die man:quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
Die man:
Ja alle vluchtelingen krijgen 500 euro, ik vind het de reinste onzin want ik krijg het toch ook niet?
Preciesquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:19 schreef vera166 het volgende:
[..]
Een beetje meer Willoow om van te houden!!!
Dat maakt me niks uit.quote:
Geen idee, vandaag ook niet gezienquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:13 schreef deadprez het volgende:
Weet iemand waarom Toto zijn hele profiel weer leeggehaald heeft?
Wat is er? Geen seks gehad vannacht?quote:
Hij zal toch niet gestopt zijn met FOK! hoop ik.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee, vandaag ook niet gezien
Nah, zal wel terugkomen. Misschien even een slechte dagquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij zal toch niet gestopt zijn met FOK! hoop ik.
Nja het gaat erom dat ze zelf een vluchteling worden, dus ervaren hoe het is. Ben ook benieuwd of ze straks nog steeds dat soort dingen roepenquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
Maar wat willen die tokkies nou aantonen?
Ja was laatst ook al een keer inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nah, zal wel terugkomen. Misschien even een slechte dag
Daar ben ik aan gewendquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat is er? Geen seks gehad vannacht?
Owquote:
Ja en dan mag je er weer een keer op na een half jaar en dan is het weer zeiken omdat je het nog geen 4 minuten vol kan houden en haar al vol blaft. Godnondeju.quote:
Dequote:
Het is hier nu toch best gezellig.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dewas een beetje om de 'gezellige' sfeer hier
En dan is ze daarna weer zwanger . ..quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja en dan mag je er weer een keer op na een half jaar en dan is het weer zeiken omdat je het nog geen 4 minuten vol kan houden en haar al vol blaft. Godnondeju.
Jij bent er nou toch, dat is gezelligquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dewas een beetje om de 'gezellige' sfeer hier
Tis gelukkig dan ook tijdelijk, duurt iets van 9 maandenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |