hihiquote:

Ja nou ik bedoelde totdat mijn systeem trager gaat werken of zoquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zolang het nog duurt?
Klinkt wel erg deprimerend
 volgens mij is dat onvermijdelijk en tegen die tijd ga ik gewoon leven op 500 calorieën ipv 5000
 volgens mij is dat onvermijdelijk en tegen die tijd ga ik gewoon leven op 500 calorieën ipv 5000  

Wat heb jij dan voor toetje?quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
hihi
Ik kijk al uit naar het toetje

Ik blijf gewoon eten wat ik wil, ook al word ik dik. Kan toch geen eten weerstaanquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:13 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja nou ik bedoelde totdat mijn systeem trager gaat werken of zovolgens mij is dat onvermijdelijk en tegen die tijd ga ik gewoon leven op 500 calorieën ipv 5000

een boomstronk met slagroomquote:

Nee maar je dwingt me hier wel toe.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Droom je van fysiek geweld, ja?

Klinkt spannend.quote:

gvdquote:

Wut?quote:

Misschien gebeurt mij dit ook wel inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon eten wat ik wil, ook al word ik dik. Kan toch geen eten weerstaan
 maar zoals ik er nu over denk is dik worden echt een hel en dan kan ik niet meer met mezelf leven ditdat dus dat ga ik voorkomen
 maar zoals ik er nu over denk is dik worden echt een hel en dan kan ik niet meer met mezelf leven ditdat dus dat ga ik voorkomen   

please.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee maar je dwingt me hier wel toe.

Slechte instelling dit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:15 schreef vera166 het volgende:
[..]
Misschien gebeurt mij dit ook wel inderdaadmaar zoals ik er nu over denk is dik worden echt een hel en dan kan ik niet meer met mezelf leven ditdat dus dat ga ik voorkomen

behalve als ik al een vent heb gestrikt, met een beetje geluk ben getrouwd en alles
then i can get fat.....

je krijgt er nog slagroom bij ook, speciaal omdat jij het bentquote:

Ik ben al dikker dan vroegerquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:15 schreef vera166 het volgende:
[..]
Misschien gebeurt mij dit ook wel inderdaadmaar zoals ik er nu over denk is dik worden echt een hel en dan kan ik niet meer met mezelf leven ditdat dus dat ga ik voorkomen

behalve als ik al een vent heb gestrikt, met een beetje geluk ben getrouwd en alles
then i can get fat.....

Geil.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
je krijgt er nog slagroom bij ook, speciaal omdat jij het bent

Die titel.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:18 schreef eend112 het volgende:
Nederland 2 een programma over tokkies en vluchtelingen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |