O, laat maar.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tis gelukkig dan ook tijdelijk, duurt iets van 9 maanden
quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij bent er nou toch, dat is gezellig
Tja het blijft een risico dat, dat mormel op mij lijktquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, laat maar.
Ik hoef geen mormel.
Zolang hij jouw creatieve vaardigheden krijgtquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tja het blijft een risico dat, dat mormel op mij lijkt
En:quote:
Of op mijquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tja het blijft een risico dat, dat mormel op mij lijkt
Verrek hij heeft de zak gekregen!quote:
Dan krijgt dat mormel in ieder geval een lollig hoofdquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
En:
"Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden"
[..]
Of op mij
Daar moet je niet blij mee zijnquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan krijgt dat mormel in ieder geval een lollig hoofd
Ivo mag het zeggen in deze zaak.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Bussemaker laatste beslissing heeft is S_Z kansloos
Dan krijg je die slagroom wel in een apart zakjequote:
En lever je privacy even verder in om dit te voorkomen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ivo kijkt naar en zegt "Vrijheid is belangrijk, we moeten rustig blijven, het komt goed"
Sander Dekker kan er ook wat van. Als je op peuterspeelzaal komt ben je je privacy kwijtquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En lever je privacy even verder in om dit te voorkomen.
Dat zou wel handig zijn, dan blijft de reeks De avonturen van Remqo nog jaren na mijn dood toch in de familiequote:Op woensdag 21 januari 2015 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zolang hij jouw creatieve vaardigheden krijgt
Ik vertrouw je niet meer.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan krijg je die slagroom wel in een apart zakje
Noem je kind Remqo Jr.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat zou wel handig zijn, dan blijft de reeks De avonturen van Remqo nog jaren na mijn dood toch in de familie
Ik heb ook creatieve vaardigheden hoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat zou wel handig zijn, dan blijft de reeks De avonturen van Remqo nog jaren na mijn dood toch in de familie
Is dat die van de piemelmeetclub?quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sander Dekker kan er ook wat van. Als je op peuterspeelzaal komt ben je je privacy kwijt
Heb je nog nieuwe paints gemaakt?quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar er schoot laatst wel iets naar binnen waar ik wat mee kan, moet het plot en de grap nog uitstippelen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je nog nieuwe paints gemaakt?
Tof, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar er schoot laatst wel iets naar binnen waar ik wat mee kan, moet het plot en de grap nog uitstippelen.
Gaaf, wat doe jij zoal?quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb ook creatieve vaardigheden hoor
Kijk je nog?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |