Ik weet niet of de huilende moslims die de Turkse grens overstaken zo'n fan zijn van IS.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Denk jij ook niet dat die mensen liever in vrede konden leven?
Eigenlijk zijn ze dodelijk vermoeiend.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:34 schreef hpeopjes het volgende:
Wel lachen altijd, dit soort huilie topics.
Dat zijn geen aanhangers van de ware islam.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat IS huishoudt in landen waar vrijwel alleen moslims wonen, ja
Aanzienlijke groepen moslims, ook moslims die hier wonen, vinden het prima waar IS mee bezig is. De vorig jaar vertoonde hypocrisie was ook geweldig. Massaal gingen ze de straat op om te demonstreren tegen het onrecht dat de Palestijnen werd aangedaan door Israël, maar ze gaven geen krimp toen IS begon met het afslachten van mede-moslims.
Je vraag is niet relevant kijkend naar de situatie.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moslims strijden tegen IS. Ja of nee?
Misschien moet je eens met moslims gaan praten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn ze dodelijk vermoeiend.
Je moet ook niet met die geïslamiseerde droeftoeters in discussie gaan. Heeft toch geen zin.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn ze dodelijk vermoeiend.
Ach, jij bent sowieso niet objectief.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je vraag is niet relevant kijkend naar de situatie.
Dit dus.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:43 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Je moet ook niet met die geïslamiseerde droeftoeters in discussie gaan. Heeft toch geen zin.
Goed dat deze vrouwen - ik zie nergens mannen, maar dat terzijde - demonstreren. Toch steekt de omvang van het protest wat mager af bij de hordes mensen die voor Palestina op de been waren.quote:
Omdat ik je punt onderuit haal, jouw journalistieke kwaliteiten verbazen me elke keer weer, zeg.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, jij bent sowieso niet objectief.
Ja hoor. Maar ik ontmoet mensen doorgaans niet vanwege hun moslim-zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:42 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien moet je eens met moslims gaan praten.
Wel eens een ontmoet?
"Discussie" is een groot woord in dezen....quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:43 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Je moet ook niet met die geïslamiseerde droeftoeters in discussie gaan. Heeft toch geen zin.
Niks mis met protesteren voor de Palestijnen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed dat deze vrouwen - ik zie nergens mannen, maar dat terzijde - demonstreren. Toch steekt de omvang van het protest wat mager af bij de hordes mensen die voor Palestina op de been waren.
Niet doen, vindt -ie niet leuk.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
Omdat ik je punt onderuit haal, jouw journalistieke kwaliteiten verbazen me elke keer weer, zeg.
En kunnen ze het waarderen dat je hen ziet als onderdeel van een groep, in plaats van als individu?quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar ik ontmoet mensen doorgaans niet vanwege hun moslim-zijn.
Er waren wereldwijd talloze demonstraties. Maar goed, cognitieve dissonantie enzo.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed dat deze vrouwen - ik zie nergens mannen, maar dat terzijde - demonstreren. Toch steekt de omvang van het protest wat mager af bij de hordes mensen die voor Palestina op de been waren.
Je bent het vele jaren lang huilen zelf nog altijd niet zat?quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:34 schreef hpeopjes het volgende:
Wel lachen altijd, dit soort huilie topics.
Niet om het één of ander, maar volgens mij is het groepje vrouwen dat daar demonstreert nog kleiner dan het aantal Nederlandse jihadstrijders dat zich momenteel actief voor IS inzet.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niks mis met protesteren voor de Palestijnen.
Maar het is duidelijk: het is nooit goed.
Eén zin, negen woorden... en KoosVogels begrijpt 'm niet. Probeer het nog eens.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En kunnen ze het waarderen dat je hen ziet als onderdeel van een groep, in plaats van als individu?
Hoe vaak ga jij de straat op dan om je ergens over uit te spreken ? Of andere Nederlanders ?quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet om het één of ander, maar volgens mij is het groepje vrouwen dat daar demonstreert nog kleiner dan het aantal Nederlandse jihadstrijders dat zich momenteel actief voor IS inzet.
Er is wel wat weerstand, maar het blijft allemaal magertjes. Bij de protesten in Nederlandse steden naar aanleiding van de aanslagen in Parijs viel het ook op: bijna geen moslims te bekennen. Of het moeten die vrouwen zijn met hun stupide "Je suis Ahmed"-actie, omdat ze "Je suis Charlie" niet vonden kunnen.
Punt is dat jij de groep die wel demonstreert op een hoop gooit met de 'zwijgende massa'.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet om het één of ander, maar volgens mij is het groepje vrouwen dat daar demonstreert nog kleiner dan het aantal Nederlandse jihadstrijders dat zich momenteel actief voor IS inzet.
Er is wel wat weerstand, maar het blijft allemaal magertjes. Bij de protesten in Nederlandse steden naar aanleiding van de aanslagen in Parijs viel het ook op: bijna geen moslims te bekennen. Of het moeten die vrouwen zijn met hun stupide "Je suis Ahmed"-actie, omdat ze "Je suis Charlie" niet vonden kunnen.
Wereldwijd waren er diverse demonstraties. Verschillende leiders van islamitische organisaties hebben een open brief aan ISIS geschreven waarin ze expliciet afstand namen van ISIS.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
M'n vraagt blijft staan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eén zin, negen woorden... en KoosVogels begrijpt 'm niet. Probeer het nog eens.
Ze enkel als groep willen zien biedt de mogelijkheid om ze te depersonificeren. Dan is achterlijke praat makkelijker je strot uit te krijgenquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Punt is dat jij de groep die wel demonstreert op een hoop gooit met de 'zwijgende massa'.
Het is, kortom, nooit goed.
Moslims zijn in jouw ogen geen individuen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |