abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150393333
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 19:20 schreef laziness het volgende:
Die keuze actie van de new york pass is doorlopend al laten ze je anders denken :P

Ik heb 'm gehad en vond 'm handig en nuttig maar afhankelijk hoeveel je er van mee wilt pakken.
Ik heb gewoon gedaan waar ik zin in had en wanneer ik het wilde maar wist wel van tevoren dat ik de prijs er wel uit ging halen omdat ik een aantal dingen sowieso wilde doen.
Haha dat idee kreeg ik al een beetje (als je de prijzen op infosites leest). Thanks iig, denk dat het de NY pass wordt. Gelukkig nog wat tijd om te beslissen :P
  zaterdag 7 maart 2015 @ 20:46:45 #206
39793 Moody
el moody
pi_150396659
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 18:47 schreef CPS2000 het volgende:
Nu aan het twijfelen tussen de New York Pass en de New York CityPass. Aan de ene kant denk ik dat we wel veel attracties gaan doen aangezien het onze eerste keer is. Aan de andere kant wil ik niet van tevoren een programma helemaal vastleggen en het gevoel hebben dat we moeten haasten.
Hier hetzelfde dilemma. Ik denk er zelfs over om helemaal geen pass te halen. Als er ergens een rij van 2 uur staat, wandel ik liever lekker door. Het lijkt me persoonlijk het leukst om de sfeer van de stad te pakken. Ik hoeft niet perse klem te zitten tussen de Japanners en de Russen. Ik ga maar 5 nachten, voordat je het weet sta je meer in een rij dan dat je in NY bent :) Al ga ik zeker 2 of 3 mega-toerischtische dingen doen (o.a. Top of the Rock, boottochtje).

Als ik moest kiezen zou ik voor de NY Pass gaan. Wel iets duurder. Maar je hebt de meeste keus en kunt ter plekke kijken wat je wilt doen. Staat er een giga rij, dan loop je een deurtje verder naar de volgende attractie.

Wat me ook leuk lijkt is een dag een fiets te huren en Central Park te doorkruizen. Gratis toppers: High Line, Staten Island Ferry. Kaarten voor concert of musical zou ik nu al boeken, anders heb je waardelozen plaatsen.

Zo'n indirecte vlucht, wat kost dat nou? Ik heb ¤1070,- uitgegeven voor een directe vlucht vanaf Schiphol (7,5 uur; heen via United, terug via Lufthansa). Kan niet meer terug, maar misschien kan ik een volgende keer wellicht wat besparen :) Al is het me ook wel wat waard om niet uren langer te hoeven reizen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Moody op 07-03-2015 20:56:08 ]
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zaterdag 7 maart 2015 @ 21:02:34 #207
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_150397368
Ook directe vlucht kan wel goedkoper dan dat.
¤700 betaald vorig jaar voor een vlucht in de herfstvakantie dus niet een goedkoop moment.

Ik vond het klem tussen de andere toeristen ook wel meevallen trouwens.
Geen moment last van gehad.
Ja uiteraard ben je niet de enige op the top of the rock en het empire state building maar de enige plek waar een blik Japanners was open getrokken was die stomme stier op wall street gek genoeg :D
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_150398297
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 20:46 schreef Moody het volgende:

[..]

Hier hetzelfde dilemma. Ik denk er zelfs over om helemaal geen pass te halen. Als er ergens een rij van 2 uur staat, wandel ik liever lekker door. Het lijkt me persoonlijk het leukst om de sfeer van de stad te pakken. Ik hoeft niet perse klem te zitten tussen de Japanners en de Russen. Ik ga maar 5 nachten, voordat je het weet sta je meer in een rij dan dat je in NY bent :) Al ga ik zeker 2 of 3 mega-toerischtische dingen doen (o.a. Top of the Rock, boottochtje).

Als ik moest kiezen zou ik voor de NY Pass gaan. Wel iets duurder. Maar je hebt de meeste keus en kunt ter plekke kijken wat je wilt doen. Staat er een giga rij, dan loop je een deurtje verder naar de volgende attractie.

Wat me ook leuk lijkt is een dag een fiets te huren en Central Park te doorkruizen. Gratis toppers: High Line, Staten Island Ferry. Kaarten voor concert of musical zou ik nu al boeken, anders heb je waardelozen plaatsen.

Zo'n indirecte vlucht, wat kost dat nou? Ik heb ¤1070,- uitgegeven voor een directe vlucht vanaf Schiphol (7,5 uur; heen via United, terug via Lufthansa). Kan niet meer terug, maar misschien kan ik een volgende keer wellicht wat besparen :) Al is het me ook wel wat waard om niet uren langer te hoeven reizen.
Yep, das ook een overweging waar ik mee zit, dat geschuifel in die rijen enzo. Punt is dat je met zo'n pass bij sommige attracties ook weer fast track acces hebt, scheelt wellicht weer lang in de rij staan (of je staat in een net zo'n lange rij met mensen die een pass hebben). En veel dingen die we waarschijnlijk gaan doen zitten bij de NY pass in (ook fietshuur in Central Park bijvoorbeeld. Ik denk dat wij die pass er toch wel uit gaan krijgen. High Line staat ook op ons lijstje.

Wij hebben voor 420 pp bij KLM geboekt, vanaf Brussel dus. Was net voor de werelddealweken (maar waarschijnlijk al wel de prijs van de werelddeal). Rechtstreeks vanaf Schiphol was op dat moment 100e meer geloof ik. Het was ook een vrij impulsieve actie om gelijk te boeken, mede door die prijs. We hadden geen concrete plannen om te gaan maar ik wilde er wel al heel lang heel graag heen.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 21:26:36 #209
39793 Moody
el moody
pi_150398575
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:20 schreef CPS2000 het volgende:

[..]

Yep, das ook een overweging waar ik mee zit, dat geschuifel in die rijen enzo. Punt is dat je met zo'n pass bij sommige attracties ook weer fast track acces hebt, scheelt wellicht weer lang in de rij staan (of je staat in een net zo'n lange rij met mensen die een pass hebben). En veel dingen die we waarschijnlijk gaan doen zitten bij de NY pass in (ook fietshuur in Central Park bijvoorbeeld. Ik denk dat wij die pass er toch wel uit gaan krijgen. High Line staat ook op ons lijstje.

Wij hebben voor 420 pp bij KLM geboekt, vanaf Brussel dus. Was net voor de werelddealweken (maar waarschijnlijk al wel de prijs van de werelddeal). Rechtstreeks vanaf Schiphol was op dat moment 100e meer geloof ik. Het was ook een vrij impulsieve actie om gelijk te boeken, mede door die prijs. We hadden geen concrete plannen om te gaan maar ik wilde er wel al heel lang heel graag heen.
420,- p/p is een geniale prijs. Daarvoor zou ik wel 1x willen overstappen :P
Probleem was dat ik vastzat aan de vertrek en retourdatum waardoor de keus minder was.

Let op: Fietshuur in Central Park is meestal een toer in een groep en voor max 2 uur. Je moet even uitzoeken of je ook op eigen houtje kan fietsen en wellicht wat langer, want 2 uur schiet niet op als je ook nog dingen rustig wilt bekijken.

Wij gaan een fiets huren bij Bike & Roll (lower Manhattan). Kost $25 per dag, daarmee ben je wel een stuk flexibeler imo.

-> Mijn vraag aan de experts is of je ook buiten Central Park kan fietsen zonder gevaar. Wij kunnen fietsen, maar als New Yorkers niet met fietsers om kunnen gaan, schiet dat niet op :)
Daarbij is mijn vrouw zwanger, dus de grote risico's moeten we ontlopen.
'13 |
'14
  zaterdag 7 maart 2015 @ 21:47:05 #210
244125 laziness
pi_150399627
De fietshuur die bij de NY pass in zit is niet gebonden aan groep en tijd.

Er is weinig ruimte om te fietsen in New York op straat. Ik zou het niet doen.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 21:47:31 #211
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_150399644
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:26 schreef Moody het volgende:

[..]

-> Mijn vraag aan de experts is of je ook buiten Central Park kan fietsen zonder gevaar. Wij kunnen fietsen, maar als New Yorkers niet met fietsers om kunnen gaan, schiet dat niet op :)
Daarbij is mijn vrouw zwanger, dus de grote risico's moeten we ontlopen.
Twee jaar geleden heb ik zonder problemen, en zonder helm, heerlijk door Manhatten gefietst. Van W14th Street & 9th Avenue tot aan Times Square.
Ik was toen overigens niet zwanger maar ik ben dan ook geen vrouw :)
  zaterdag 7 maart 2015 @ 21:50:14 #212
39793 Moody
el moody
pi_150399788
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:47 schreef laziness het volgende:
De fietshuur die bij de NY pass in zit is niet gebonden aan groep en tijd.

Er is weinig ruimte om te fietsen in New York op straat. Ik zou het niet doen.
Er schijnen honderden kilometers aan bike lanes te liggen. Is dit voornamelijk aan de oost -en westkant langs de rivier? Je schijnt bijna heel Manhattan langs de westkant zonder problemen te kunnen fietsen. Om risico's te vermijden gaan we niet crosstown fietsen.
'13 |
'14
  zaterdag 7 maart 2015 @ 21:57:54 #213
244125 laziness
pi_150400213
Ja langs het water ligt wel inderdaad dat klopt. Ik kreeg visioenen van 5th avenue af fietsen ;)
Ik persoonlijk had in 6 dagen al tijd te kort om alles te doen wat ik wilde aan de standaard dingen.
Dat fietsen langs het water is niet zo spectaculair dat het bij een eerste bezoek hoog op mijn lijstje zou staan.
Maar dat ben ik ;)
pi_150400226
Groeten uit een prachtig witte New York...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is aardig koud, vooral na zonsondergang, maar wanneer goed ingepakt is het toch aardig vertoeven. Gisteren en vandaag scheen de zon volop zonder enige bewolking, wat het volgens de weersverwachting de komende paar dagen ook gaat doen, dus wat je noemt een voordeel bij een nadeel.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 22:02:42 #215
39793 Moody
el moody
pi_150400443
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:57 schreef laziness het volgende:
Ja langs het water ligt wel inderdaad dat klopt. Ik kreeg visioenen van 5th avenue af fietsen ;)
Ik persoonlijk had in 6 dagen al tijd te kort om alles te doen wat ik wilde aan de standaard dingen.
Dat fietsen langs het water is niet zo spectaculair dat het bij een eerste bezoek hoog op mijn lijstje zou staan.
Maar dat ben ik ;)
We zien het fietsen ook niet als attractie, meer als manier om sneller dan lopend bij enkele hotspots te komen :)

Het zag er in de jaren '20 subliem uit :)

Toen woonden er bijna 1 miljoen mensen meer dan nu in Manhattan. Dat was proppen :D

[ Bericht 17% gewijzigd door Moody op 07-03-2015 22:25:08 ]
'13 |
'14
pi_150402240
Fietsen in New York lijkt me altijd heel gaaf om te doen.
Maar ik durf dat niet :+
  zaterdag 7 maart 2015 @ 22:44:51 #217
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_150402763
Ik fiets in Philly dus NY moet ik ook kunnen hebben :p
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 9 maart 2015 @ 21:54:32 #218
39793 Moody
el moody
pi_150477200
Dit is frickin' geniaal :D
Heb het boek ook meteen besteld :P

http://www.wisebread.com/nyc-basic-tips-and-etiquette
'13 |
'14
pi_150489181
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:54 schreef Moody het volgende:

Haha vet, dat ga ik mijn vriendin kado doen ^O^
pi_150489464
Fietsen door New York was in mijn ogen wel super. Ik ben toen van 42nd street naar chelsea market over het fietspad aan de westkant gegaan. En van daar naar battery park door allemaal straatjes.Terug naar 42nd(en verder naar central park) ben ik door allemaal straten en avenues gefietst. Was echt een geweldige ervaring, maar je moet wel heel goed opletten.
PSN: Metal_Akilla
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:05:10 #221
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_150491483
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:54 schreef Moody het volgende:

Onze AirBnB hosts hadden zo ongeveer ALLE boeken in relatie tot NYC, waaronder deze. Hij is echt heel leuk (en heel waar!).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_150491718
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:29 schreef Akilla het volgende:
Fietsen door New York was in mijn ogen wel super. Ik ben toen van 42nd street naar chelsea market over het fietspad aan de westkant gegaan. En van daar naar battery park door allemaal straatjes.Terug naar 42nd(en verder naar central park) ben ik door allemaal straten en avenues gefietst. Was echt een geweldige ervaring, maar je moet wel heel goed opletten.
lijkt me zo gaaf om te doen he. In 2013 heb ik ook gefietst, maar alleen in Central Park.
Weet niet of ik het durf om door de straten te fietsen :D
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_150492019
Ik heb via de NY pass een fietstoer door Central park en over the Brooklyn Bridge gedaan. Beide erg tof. De toer over de Brooklyn bridge hield ook een stukje Lower Manhattan in.
pi_150492118
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:15 schreef MissJ het volgende:

[..]

lijkt me zo gaaf om te doen he. In 2013 heb ik ook gefietst, maar alleen in Central Park.
Weet niet of ik het durf om door de straten te fietsen :D
Wij hadden ook twijfels eerst, vandaar eerst langs de westkant gefietst. Maar toen we een stukje de stad in moesten voor chelsea market, dachten we daarna gewoon: Fuck it, dit moeten we gewoon doen :)
pi_150495146
Wij zijn ook van plan in New York van South Street Seaport naar de Williamsburg Bridge te fietsen om daarna door Williamsburg en Brooklyn de wandelroute van het 100% boekje te fietsen en terug te gaan over ed Brooklyn Bridge.

Ben benieuwd of dat een beetje te doen is.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 21:23:30 #226
39793 Moody
el moody
pi_150509952
Heeft iemand wel eens de route rondom Manhattan gefietst?
Dat zijn wij van plan. Tussendoor ook door Central Park. Schijnt voornamelijk "greenway" te zijn, oftewel gescheiden fietspaden. Heel relaxt enzo. Zo'n 30 km, prima te doen in 1 dag natuurlijk.
'13 |
'14
pi_150510723
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:28 schreef Akilla het volgende:

[..]

Wij hadden ook twijfels eerst, vandaar eerst langs de westkant gefietst. Maar toen we een stukje de stad in moesten voor chelsea market, dachten we daarna gewoon: Fuck it, dit moeten we gewoon doen :)
Ik ga er toch even extra over nadenken om het toch te gaan doen. Ben gelukkig wel een stoer wijf, dus wat dat betreft komt het wel goed.

En hee, als Nederlander zijnde is dit toch ultiem, fietsen in New York _O_ O+
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_150511731
Klein stukje door Manhattan gefietst op weg naar Central Park. Ik was blij dat ik een NL'er was die regelmatig op de fiets zit en niet zo'n toerist die denkt: ooooh, leuk, fietsje huren en vervolgens plat gereden wordt, omdat die niet kan anticiperen op de capriolen van het overige verkeer.

Gewoon verstand op nul en gaan. Met dat motto ben ik de fiets opgestapt :D
  dinsdag 10 maart 2015 @ 22:06:55 #229
39793 Moody
el moody
pi_150512092
'13 |
'14
  dinsdag 10 maart 2015 @ 22:29:29 #230
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_150513425
MBT fietsen in de US, de gevaarlijkste situaties waar ik in gekomen ben waren altijd een van de volgende twee:

1. auto die naar rechts gaat zonder te kijken of er een fietsen naar hem rijdt
2. Automobilist die parkeert en deur opengooit zonder te kijken
(eventueel) 3. Mensen die bus uit stappen zonder te kijken.

Dit zijn allemaal situaties die in Nederland zo vaak voorkomen dat de rest van het verkeer er rekening mee houdt, met als gevolg dat ik als fietser er nooit rekening mee heb hoeven houden. Hier in de US zijn ze er minder aan gewend.

Toen ik net begon met fietsen lette ik vooral extra op als ik aan het fietsen tussen de auto's maar daar heb ik eigenlijk weinig gevaarlijke situaties meegemaakt omdat ik 1 met het verkeer ben in die situaties.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_150514084
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 21:39 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ik ga er toch even extra over nadenken om het toch te gaan doen. Ben gelukkig wel een stoer wijf, dus wat dat betreft komt het wel goed.

En hee, als Nederlander zijnde is dit toch ultiem, fietsen in New York _O_ O+
Haha goedzo! Dat was ook wat wij dachten. Zeker als je daar aziaten ziet fietsen, die moeten pas oppassen
pi_150568026
Wij hebben redelijk wat gefietst, zowel langs de kust over de speciale fietspaden als down en midtown als in harlem. Kwestie van goed opletten, anticiperen en een duidelijk laten zien dat je er bent. Dan kan er eigenlijk weinig gebeuren.

Enige twee zaken wat echt een must zijn is een goede bel en het feit dat je later op de avond/in het donker niet meer van de vaste paden afmoet, dan kan het pijnlijk worden met niet oplettende weggebruikers.
Hooray for boobies!
pi_150588472
Weet iemand toevallig of er nog ergens een goede deal te vinden is voor vliegtickets naar NY, ergens in mei? :@
  ESF Reporter vrijdag 13 maart 2015 @ 07:21:53 #234
87554 Cee
Welluk?
pi_150588506
Ik heb ook alleen nog maar rond Central Park gefietst, daarbuiten lijkt het me toch te druk/eng. Maar m'n baas en zijn vrouw hebben gewoon lekker door Lower Manhattan gecrosst op hun rent a bikes en die twee zijn 60+.
pi_150588524
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:21 schreef Cee het volgende:
Ik heb ook alleen nog maar rond Central Park gefietst, daarbuiten lijkt het me toch te druk/eng. Maar m'n baas en zijn vrouw hebben gewoon lekker door Lower Manhattan gecrosst op hun rent a bikes en die twee zijn 60+.
Fietsen in Central Park vond ik fantastisch.. samen met nog 100.000 andere toeristen... :')
  ESF Reporter vrijdag 13 maart 2015 @ 07:47:22 #236
87554 Cee
Welluk?
pi_150588664
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:24 schreef Trebo het volgende:

[..]

Fietsen in Central Park vond ik fantastisch.. samen met nog 100.000 andere toeristen... :')
Lekker slalommen en iedereen inhalen ja. Leek alsof sommigen voor het eerst op zo'n ding zaten. :D
pi_150589109
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Weet iemand toevallig of er nog ergens een goede deal te vinden is voor vliegtickets naar NY, ergens in mei? :@
Denk dat je daar een beetje laat voor bent. Begin dit jaar is het me nog gelukt een retourtje Brussel-New York voor 420.

Verder mensen nog ervaring met fietsen door Williamsburg en/of Brooklyn?
pi_150590854
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 08:31 schreef vanpers het volgende:

[..]

Denk dat je daar een beetje laat voor bent. Begin dit jaar is het me nog gelukt een retourtje Brussel-New York voor 420.

Verder mensen nog ervaring met fietsen door Williamsburg en/of Brooklyn?
Ik weet dat het een beetje laat is :P
Maar ik heb te horen gekregen dat ik nog verlof uren heb die op moeten... en dat wilde ik dan combineren met een weekje NY ofzo :')

En de hotels zijn ook duur man :O

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2015 09:55:59 ]
pi_150592498
quote:
8s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:54 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Maar ik heb te horen gekregen dat ik nog verlof uren heb die op moeten... en dat wilde ik dan combineren met een weekje NY ofzo :')

Van de hotels ga je niet vrolijk worden nee. Heb er nu een geboekt maar kan hem nog altijd annuleren voor als de prijzen nog veranderen(wat ik niet verwacht).
pi_150593966
Wat vinden jullie dan duur?

Wij betalen nu 1200 euro voor twee kamers, 3 nachten. Dus denk dat ik wel $100 p.k.p.n. kan zeggen.
Ligt in het oosten van Manhattan (rond 2nd of 3rd Ave dacht ik) ter hoogte van 50th street.

Dat vind ik een prima prijs.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_150594779
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:15 schreef Max-Westerman het volgende:
¤480 van/naar Brussel. Non-stop.

Niet heel erg goedkoop voor mei, maar je bent dan ook wat laat.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 13:38:25 #242
39793 Moody
el moody
pi_150597183
quote:
8s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:54 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Neem een ruim appartement in New Jersey met uitzicht op Manhattan. Kost minder dan een klein hotelkamertje op Manhattan. Binnen 2 minuten ben je op Manhattan.
'13 |
'14
pi_150618911
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wij betalen nu 1200 euro voor twee kamers, 3 nachten. Dus denk dat ik wel $100 p.k.p.n. kan zeggen.
Huh? Dat is dan toch $200 per kamer per nacht?
pi_150621282
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 23:02 schreef k_man het volgende:

[..]

Huh? Dat is dan toch $200 per kamer per nacht?
Zeker. Een beetje in gedachten verzonken die afkorting getypt. Moet p.p.p.n. zijn natuurlijk.

Oh en euro's staan opeens gelijk aan dollars in m'n post :') met de huidige koers scheelt het niet veel, maar eerder geboekt en dus ook geen 1200 euro maar dollar.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_150661102
Heeft iemand ervaring met de expressbus vanaf Newark?

Een taxi in m'n eentje is nogal duur en als ik met AirTrain en metro ga, moet ik zo'n 87 keer overstappen, geloof ik.
pi_150666298
Goed... de maximale maat van je bagage mag dus 158 cm zijn (l + b + h). Mijn tas is.... wait for it... 162 cm. 8)7

Wat zouden jullie doen? Het er maar op gokken? En wat gebeurt er als ze er wel een probleem van maken? Bijbetalen zou een beetje jammer zijn, maar als ie überhaupt niet mee mag ben ik natuurlijk wel de lul. -O-
pi_150666601
quote:
5s.gif Op zondag 15 maart 2015 13:55 schreef k_man het volgende:

Een taxi in m'n eentje is nogal duur en als ik met AirTrain en metro ga, moet ik zo'n 87 keer overstappen, geloof ik.
waar zit je hotel?
Hooray for boobies!
pi_150666707
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 16:19 schreef Spockjuh_ het volgende:

[..]

waar zit je hotel?
Op 10th Ave / 49th St. Dat is een klein stukje van Port Authority, waar die bus een halte heeft.
pi_150666753
Wat zou ik graag eens naar NY willen, evenals LA, maar daar gaat dit topic niet over.
Helaas nog geen optie omdat het lichamelijk nog niet lukt momenteel, en als gevolg ik het geld er niet voor heb. Maar wat zou het tof zijn om dit jaar toch te kunnen gaan _O_ zie soms dat mensen voor ~400 retour vliegen, alleen dan nog een hotel en overige kosten natuurlijk.
pi_150666894
quote:
5s.gif Op zondag 15 maart 2015 13:55 schreef k_man het volgende:

Nee joh, dat is het grote voordeel van Newark: non-stop gratis AirTrain naar station Newark, vanaf daar de trein rechtstreeks naar Penn Station. Geloof 12,50 dollar, vanaf daar half uurtje en twee/drie haltes verder (ligt aan welke je neemt) sta je in het hart van Manhattan. Vanaf daar 2km taxi of talloze metroverbindingen (2/3 haltes).
pi_150667592
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 16:28 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Nee joh, dat is het grote voordeel van Newark: non-stop gratis AirTrain naar station Newark, vanaf daar de trein rechtstreeks naar Penn Station. Geloof 12,50 dollar, vanaf daar half uurtje en twee/drie haltes verder (ligt aan welke je neemt) sta je in het hart van Manhattan. Vanaf daar 2km taxi of talloze metroverbindingen (2/3 haltes).
Ja, dat bedoel ik. Die bus is $16, en dan ben je direct middenin Manhattan.

Hoewel vanaf Penn Station naar mijn hotel ook goed te doen is. Hoe werkt dat met die trein? Qua kaartje kopen, bedoel ik. Moet dat op het vliegveld, of doe je dat als je overstapt van de AirTrain op de trein naar Penn Station?
pi_150668238
quote:
7s.gif Op zondag 15 maart 2015 16:22 schreef k_man het volgende:

[..]

Op 10th Ave / 49th St. Dat is een klein stukje van Port Authority, waar die bus een halte heeft.
air train stopt daar dus keuze lijkt me simpel
Hooray for boobies!
pi_150668672
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 17:07 schreef Spockjuh_ het volgende:

[..]

air train stopt daar dus keuze lijkt me simpel
Huh? de AirTrain komt daar helemaal niet. :?
pi_150668753
quote:
7s.gif Op zondag 15 maart 2015 16:48 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik. Die bus is $16, en dan ben je direct middenin Manhattan.

Hoewel vanaf Penn Station naar mijn hotel ook goed te doen is. Hoe werkt dat met die trein? Qua kaartje kopen, bedoel ik. Moet dat op het vliegveld, of doe je dat als je overstapt van de AirTrain op de trein naar Penn Station?
Volgens mij had ik toen al kaartjes gekocht op het vliegveld
pi_150669015
quote:
5s.gif Op zondag 15 maart 2015 17:19 schreef k_man het volgende:

[..]

Huh? de AirTrain komt daar helemaal niet. :?
zit met de bussen in m'n hoofd....
Hooray for boobies!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')