Ik schrijf er wel eens "Pakketje is te groot." bij als het echt aan het pakketje ligt. Want soms schijnen ze bij bol.com te denken dat een mega dik boek ineens wel door brievenbus past als je het in een brievenbus doosje propt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:16 schreef Rafierafie het volgende:
Als de tekst op die kennisgevingen zou worden aangepast naar "omdat uw brievenbus mogelijk niet voldoet...", zouden mensen misschien eens ophouden met dit soort onzin.
En hoe moet een postbezorger weten wanneer de pakketbezorger iets opnieuw komt aanbieden
Wordt een kennisgeving een keer correct ingevuld, is het weer niet goed.
Die tekst is ook geweldig, 32 mm hoog en 265 mm breed maar de diepte dan? Dat doet er niet toe hé. Stelletje prutsers! Het is vast en zeker bedacht door zo'n HBO debiel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:04 schreef Zelva het volgende:
Een beschuldiging
Alsof de postbezorger het leuk vindt om een paar minuten te spenderen aan aanbellen en briefjes schrijven...
En alsof die met een liniaal de brievenbussen controleertquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:04 schreef Zelva het volgende:
Een beschuldiging
Alsof de postbezorger het leuk vindt om een paar minuten te spenderen aan aanbellen en briefjes schrijven...
Misschien was het zo'n soort bus.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:27 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Die tekst is ook geweldig, 32 mm hoog en 265 mm breed maar de diepte dan? Dat doet er niet toe hé. Stelletje prutsers! Het is vast en zeker bedacht door zo'n HBO debiel.![]()
Ze moeten die briefjes aanpassen. Gewoon dat de zending niet door de brievenbus past met daarbij de opties:quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:09 schreef zombo het volgende:
In de categorie zeikerds het-is-ook-nooit-goed, met te grote pakjes:
https://twitter.com/PostNL/status/560341602460512256
Die reacties van "Ed"quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:09 schreef zombo het volgende:
In de categorie zeikerds het-is-ook-nooit-goed, met te grote pakjes:
https://twitter.com/PostNL/status/560341602460512256
Dat kan echt niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:42 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Die reacties van "Ed"![]()
https://twitter.com/Nanna1963/status/560314395772067840
Wie zit daar achter de knoppen johquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:42 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Die reacties van "Ed"![]()
https://twitter.com/Nanna1963/status/560314395772067840
Zijn daar geen vacatures? De hele dag lollig bedoelde tweets het Internet op slingeren en daar nog voor betaald krijgen ook lijkt me super! Je zou het zelfs vanuit huis kunnen doen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:23 schreef dud0r het volgende:
Ik dacht dat ze van die malloten bij de webcare af waren met hun hippe commentaar.
Wou het net zeggen, laptop op schoot, bak bier ernaast en de hele dag jezelf vreselijk leuk vinden komt helemaal goed..quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zijn daar geen vacatures? De hele dag lollig bedoelde tweets het Internet op slingeren en daar nog voor betaald krijgen ook lijkt me super! Je zou het zelfs vanuit huis kunnen doen.
'Het nieuwe werken'quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zijn daar geen vacatures? De hele dag lollig bedoelde tweets het Internet op slingeren en daar nog voor betaald krijgen ook lijkt me super! Je zou het zelfs vanuit huis kunnen doen.
Heb het volgens mij wel eens voorbij zien komen, dacht standplaats Leeuwardenquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:17 schreef houdjemond het volgende:
Mijn huisje krijgt ook eindelijk vorm dus mochten jullie ooit eens in de buurt zijn
Bij mijn scooter kun je niet knipperen. Wel naar links of naar rechts aangeven, maar er zit geen alarmlicht-stand op.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:00 schreef Pietertje71 het volgende:
Avond
Wat een rotdag vandaag![]()
Harde wind met slagregen en 1 de 2e wijk begaf mijn voorlicht(groot,dim en stadslicht het)![]()
Dat was niet echt veilig dus maar met knipperlicht (die werkte nu juist weer wel) gereden ivm het slechte zicht.
De post was in ieder geval zonder fouten gezet/gesorteerd![]()
Thuis niet ... het euvel van het uitvallen onderzocht(het leek er op dat er een massa-probleem was). Wel spanning op de bedrading maar de lampen waren stuk dus naar de dealer gereden en nieuwe lampen gehaald. Het werkt weer. Oorzaak van het euvel is mij onbekend. De volgende keer met hetzelfde probleem gaat ie naar de dealer.
Postbezorger...je moet het maar kunnen
[..]
Knipperlicht heeft geen alarmlichtstand(wel makkelijk in te bouwen, maarja...kostenplaatje voor PostNL), dus ik heb soms links dan wel rechts knipperend geredenquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Bij mijn scooter kun je niet knipperen. Wel naar links of naar rechts aangeven, maar er zit geen alarmlicht-stand op.
De verlichting is bij mij ook een zootje. Constant begeeft de koplamp het. Eerst de kleine, daarna de grote. Ik kan om de paar maanden terug, en heb al meermalen gezegd dat ze die bedrading eens moeten controleren, maar ze kunnen niks vinden. En het remlicht lijkt ook een eigen leven te leiden, die gaat regelmatig geheel spontaan branden.
Pakket chauffeur als ik het zo zie.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:29 schreef Pietertje71 het volgende:
Uw brievenbus/pakketje voldeed niet aan de wettelijke afmetingen, daarom: https://www.facebook.com/video.php?v=953090578035155&ref=notif¬if_t=notify_me
Eerste filmpje: Waarom zou je dit uploaden?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:41 schreef Pietertje71 het volgende:
Idd...pakketbezorger met zijn domme maatje op stap. Staan morgen in d erij bij het UWV voor een uitkering met strafkorting.
Hoewel ik twijfel of dit volk het interesseert wat ze krijgen qua uitkering/loon of wat er voor moeten doen.
Jammer voor degenen die wel hun boterham willen verdienen en hun beroep met respect en inzet doen!
http://www.vkmag.com/maga(...)at_in_rusland_anders
Ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |