Ik vermoedde al zoiets. Zou ik ook wel willen trouwens maar ik kan dat niet betalen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Kingstown heeft er eentje vandaar dat ik dat zei
Alleenstaande ouder, de partner is dan geen ouder. Zoiets?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als je een partner hebt ben je toch geen alleenstaande?
Ik ook hoor ... het is niet mijn hobbyquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vermoedde al zoiets. Zou ik ook wel willen trouwens maar ik kan dat niet betalen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:25 schreef FANN het volgende:
zulke mannen nemen gewoon een huishoudster toch?
In mijn geval vooral het laatste want koken kan ik nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook hoor ... het is niet mijn hobbydoe er maar een chefkok bij ook meteen denk ik dan
Ditto hieroquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
In mijn geval vooral het laatste want koken kan ik nietSchoonmaken vind ik niet eens zo heel erg. Liever dat dan koken.
Ik kan niet tegen een vies huisquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:30 schreef Kingstown het volgende:
[..][ afbeelding ]
Dat zijn gemakzuchtige mannen, Zoiets wat Juup ook al riep. Als ik geen zin heb, dan doe ik het gewoon niet wat de consequenties ook zijn. Toevallig vind ik koken dan wel weer leuk, dus dat doe ik met veel plezier, maar veel van de huishoudelijke zaken kijk ik echt niet naar om. Boeit me niet.
Je zegt het goed, je vindt het leuk dan is het niet moeilijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Luie wijven.Wat de neuk is er nou moeilijk aan een beetje behoorlijk eten maken. Ik vind het leuk om te koken.
Dat is bij mij dan weer andersom, al zal het hier nooit vies zijn want daar kan ik absoluut niet tegenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
In mijn geval vooral het laatste want koken kan ik nietSchoonmaken vind ik niet eens zo heel erg. Liever dat dan koken.
Nee die zin klopt op meerdere manieren voor geen flikker.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleenstaande ouder, de partner is dan geen ouder. Zoiets?
• Er is kennelijk een groep alleenstaanden. Binnen die groep vallen alleenstaande ouders. Die zijn dus alleen.quote:Ook hebben, binnen de groep alleenstaanden, alleenstaande ouders vaker een partner buiten het huishouden dan mensen die alleen wonen.
Soms heb ik er wel lol in, maar meestal doe ik het omdat ik nou eenmaal ook een beetje gezond wil eten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Luie wijven.Wat de neuk is er nou moeilijk aan een beetje behoorlijk eten maken. Ik vind het leuk om te koken.
Je hebt gradaties in vies. Ik kan niet tegen die "Truus de Mier types" die de hele dag met een ragebol in hun hand lopen. Ooit een dergelijke vriendin gehad en daar werd ik dus enorm nerveus van.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:32 schreef FANN het volgende:
Ik kan niet tegen een vies huisword ik nerveus van
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee die zin klopt op meerdere manieren voor geen flikker.
[..]
• Er is kennelijk een groep alleenstaanden. Binnen die groep vallen alleenstaande ouders. Die zijn dus alleen.
• Die alleenstaande ouders hebben vaker een partner buiten het huishouden. Egaal waar ze die partner hebben, dat doet er niet toe, zodra ze die hebben vallen ze niet meer in die groep.
• Er is kennelijk ook een groep die alleen woont. Zij hebben minder vaak een partner buiten het huishouden dan alleenstaande ouders. Hier geldt hetzelfde. Zodra ze een partner hebben vallen ze niet meer in de groep alleenstaande ouderen.
Ik kan er echt geen macaroni van maken
Het is ook minder leuk om het in je eentje te doen. Latten zou ik wel zien zitten, maar een vaste relatie niet meer. Punt is- en dan komt het ego kijken, dat je alleen achter blijft en als je mankementen krijgt, dan heb je een probleem, maar aan de andere kant is dat totaal geen basis om een relatie te starten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zegt het goed, je vindt het leuk dan is het niet moeilijk![]()
Overigens heb ik geen idee of ik een latrelatie of niet zou willen. Beide hebben wel zijn voor- en nadelen denk ik.
Ik ook. WTF man. Ik ga naar bedquote:
Nee dat is niks voor mij. Dan nog liever alleen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
kortom, alleen neukertjes en verder niets.
Slaap lekker vosjequote:
Nh... een Truus de mier ben ik ook weer nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt gradaties in vies. Ik kan niet tegen die "Truus de Mier types" die de hele dag met een ragebol in hun hand lopen. Ooit een dergelijke vriendin gehad en daar werd ik dus enorm nerveus van.
In beide gevallen ben je als 40 plusser wrs al dusdanig gewend aan je eigen manier van doen en laten, dat als je gaat samenwonen het best lastig kan worrden. Moet je zaken die je al 30 jar op manier X doet opeens anders gaan doen. Dan snap ik dat mensen liever gaan LAT-ten.
Hoe langer je alleen bent, hoe meer je aan de vrijheid gehecht raakt. Dan stel je steeds meer eisen, terwijl dat gezien de leeftijd eigenlijk ook niet eerlijk is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is niks voor mij. Dan nog liever alleen.
[..]
Je moet je natuurlijk wel een beetje blijven verantwoorden tegenover DIE Griek.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Nh... een Truus de mier ben ik ook weer niethet wordt steeds minder eigenlijk ook
![]()
Ik denk steeds vaker, laat maarkan morgen ook...
En ja, dat snap ik ook best wel, maar er ijn toch ook nog genoeg mensen die op oudere leeftijd bijelkaar kruipen, tis ook maar net hoe het loopt denk ik...
Mwah altijd maar alleen is natuurlijk ook niks he. maar goed ik woon ook al weer een poosje alleen, echt geen idee hoe het zou zijn om weer met iemand samen te wonen. Zou het iig proberen denk ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe langer je alleen bent, hoe meer je aan de vrijheid gehecht raakt. Dan stel je steeds meer eisen, terwijl dat gezien de leeftijd eigenlijk ook niet eerlijk is.
Ach weet je, als het klikt is er ook geen drol van te zeggen hoe het loopt. Als je gek genoeg op iemand bent zou het ook vreemd zijn om het niet te proberen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah altijd maar alleen is natuurlijk ook niks he. maar goed ik woon ook al weer een poosje alleen, echt geen idee hoe het zou zijn om weer met iemand samen te wonen. Zou het iig proberen denk ik.
Nee, dat hoef ik juist nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je moet je natuurlijk wel een beetje blijven verantwoorden tegenover DIE Griek.
Klinkt als een goed team.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dat hoef ik juist niet![]()
Die is daar TOTAAL niet in geïnteresseerd, nooit geweest ook, als ik eg dat ik nodig dit of dat moet doen, dweilen bijvoorbeeld, dan is ie meestal alleen maar verbaast en roept, is toch schoon?
![]()
Als ik niet kook, kook ik niet, als ik wel kook kook ik wel.
Maar zo klinkt het alsof ik helemaal nooit wat uitvoer en dat is juist niet waar, maar als ik een vent
zou hebben waar ik iets van zou MOETEN doen dan zou ik daar niet tegen kunnen...
Ik heb net zijn brood klaar staan te maken, zodat hij die straks mee naar zijn werk kan nemen, ik
HOEF dat niet te doen, maar daar had ik zin in, en dan doe ik dat, snap je?
Ik ben niet in loondienst van die Griek namelijk![]()
dus
Beetje cliche, als je het niet probeert kom je er ook nooit achter natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach weet je, als het klikt is er ook geen drol van te zeggen hoe het loopt. Als je gek genoeg op iemand bent zou het ook vreemd zijn om het niet te proberen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |