Ja Elf had de kans maar hij durfde niet blijkbaar.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:32 schreef LTVDK het volgende:
Oh hij was volik was druk bezig de FP te vullen
We baggeren dit topic wel snel vol, ok? Als we opschieten is Specsavers nog niet eens terug.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:32 schreef LTVDK het volgende:
Oh hij was volik was druk bezig de FP te vullen
De voorlaatste, schreef ik. En die maakte ik. Bovendien had ik geen leuk idee voor de nieuwe OP.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja Elf had de kans maar hij durfde niet blijkbaar.
Waarom? Hij vervult een grote rol hier op FOK!quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:34 schreef timmmmm het volgende:
Speciaal een TT voor speculamzak vind ik wel wat ver gaan
Speculamzak? Hoezo dat?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:34 schreef timmmmm het volgende:
Speciaal een TT voor speculamzak vind ik wel wat ver gaan
Gehehe Specsaversquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We baggeren dit topic wel snel vol, ok? Als we opschieten is Specsavers nog niet eens terug.
Of hij is gaan lopen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:38 schreef LTVDK het volgende:
Die zit natuurlijk met Romana op de scooter
Ik wil wel ja zeggen maar dat wordt toch weer een #hosselfaalquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Wie gaat mee ???!
http://ticketspy.nl/deals(...)5-hotel-ticket-e205/
Iemand anders die mee wilt ?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil wel ja zeggen maar dat wordt toch weer een #hosselfaal
Staat prima zo joh. StickySC'squote:Op woensdag 21 januari 2015 11:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Timmmmmmmmmm kan je het topic op de goede plek zetten ?
Voorbeelden willen we.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
Lastig te definiëren. Met dissonanten enzo.
Hmm hoezo ?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik sla even over. Het is beter dat ik de komende anderhalve maand in Nederland blijf.
quote:
Dat is helemaal niet erg. Het is sowieso een uitdaging om een compleet NWS-SC-topic vol te baggeren voor Zijne Sipheid weer verschijnt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar zo leest Specurinus aka Speculamzak er overheen.
Zijne Sipheidquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet erg. Het is sowieso een uitdaging om een compleet NWS-SC-topic vol te baggeren voor Zijne Sipheid weer verschijnt.
Oh weet ook eigenlijk niet of je al die burka's wel leuk had gevondenquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omstandigheden. Heeft niks met jou te maken hoor.
Ik denk het niet, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh weet ook eigenlijk niet of je al die burka's wel leuk had gevonden
Ooit komt de dag, dat het wel lukt!quote:
Was er 2 jaar geleden. Lopen super veel burka's. Van Armani en zo. Echt een idioot gezicht.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk het niet, eerlijk gezegd.
That's the spirit !quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ooit komt de dag, dat het wel lukt!
Ik vind hier niet zo veel aan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ondertussen doen we maar weer even een mopje muziek:
Zeker wel dat SpecuRinus in die clip zitquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ondertussen doen we maar weer even een mopje muziek:
Ja dat had ik door maar vind het nogal irritantquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Het is een parodie op hitsongs...
Dus, wanneer is de trouwdatum?quote:
Dat is misschien ook een klein beetje de bedoelingquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat had ik door maar vind het nogal irritant
Oh nou dan zijn ze geslaagdquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is misschien ook een klein beetje de bedoeling
Zo.. dat gaat snel. Ik was ooit "getrouwd" met Whiskers2009. Er waren zelfs een paar mensen die dachten dat het echt zo was...quote:
Ergens in 2020 maar doen dan?quote:
Jij een te hoge zuurgraad? Doe niet zo gek.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo.. dat gaat snel. Ik was ooit "getrouwd" met Whiskers2009. Er waren zelfs een paar mensen die dachten dat het echt zo was...
Helaas heb ik een te hoge zuurtegraad.
Dan ga ik maar alvast sparenquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja is goed maar beloof nog niks![]()
Heb wel al een leuke ring gezien
Uiteraard! Misschien vraag ik jou wel als mijn getuigequote:Op woensdag 21 januari 2015 11:57 schreef Elfletterig het volgende:
Als het zover komt, moet natuurlijk wel de hele NWS-slowchat op de bruiloft worden uitgenodigd.
Prima. Ik hoor wel welke datum ik in mijn agenda vrij moet houden.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uiteraard! Misschien vraag ik jou wel als mijn getuige
Oh diequote:Op woensdag 21 januari 2015 11:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij is maar 129 euro dus valt mee :p
Is dat geen geschikte trouwring dan? :pquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dieik dacht dat je al aan je trouwring dacht
Als jij daar mee tevreden bent vind ik het primaquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is dat geen geschikte trouwring dan? :p
Coolquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als jij daar mee tevreden bent vind ik het prima
Aight. thnx SpecuRinus.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:03 schreef Specularium het volgende:
Hallo allemaal, daar ben ik alweer.
Gelijk even stucky gezet,.
Ik sticht speciaal voor jou ons eigen kalifaatquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
CoolWe blijven dan wel in het Kalifaat wonen toch?
Welkom terug. We vroegen ons al af waar je was gebleven.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:03 schreef Specularium het volgende:
Hallo allemaal, daar ben ik alweer.
Gelijk even stucky gezet,.
Ga je die dan ook zo gewelddadig oprichten ?quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik sticht speciaal voor jou ons eigen kalifaat
Krijgen jullie in de keuken dan ook een kalifaatwasser?quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik sticht speciaal voor jou ons eigen kalifaat
Nee, met liefde natuurlijkquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ga je die dan ook zo gewelddadig oprichten ?
quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Krijgen jullie in de keuken dan ook een kalifaatwasser?
LTVDK = Vredequote:Op woensdag 21 januari 2015 12:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Anders was het hele feest niet doorgegaan hoor.
Iemand moet hier krampachtig grappig doen als jij afwezig bent, Freekulariumquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe dit nou niet, dan blijft hij aan de gang met zijn Dolfness.
Ook al gejat van mij. Kijk maar.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iemand moet hier krampachtig grappig doen als jij afwezig bent, Freekularium
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom heb jij altijd minimaal 3 zinnen nodig om de Freek de Jonge uit te hangen?
Echtelijke ruzie.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:14 schreef LTVDK het volgende:
Waarom zijn jullie niet gewoon lief tegen elkaar
Krijgen wij dat straks ook?quote:
Kusje erop dan maar?quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee wij krijgen dat niet verdomme. Doe nou toch niet zo. Zo doe je altijd. JEZUS.
Maar, maar...quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee nu hoeft het niet meer. Er is niks. Laat het. Niks aan de hand.
Is nog niks vergeleken bij het moment dat je (eindelijk) de Yvonne Award won.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:14 schreef Specularium het volgende:
Nu we het toch over mij hebben, kijk de liefde in dit topic.
Elfhenk met veel te veel tijd en alles.
NWS / Specularium NWS-mod welkomsttopic
Eindelijk.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:18 schreef Specularium het volgende:
Ik heb geen zin in deze poppenkast, doei.
Hij is weg.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar, maar...![]()
* LTVDK Opent R&P topic: vrouw doet onverschillig, wat te doen?
Nou ja zeg...quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:18 schreef Specularium het volgende:
Ik heb geen zin in deze poppenkast, doei.
Woehoequote:
Mooie tijden waren dat, toen was Fatima hier nog niet.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is nog niks vergeleken bij het moment dat je (eindelijk) de Yvonne Award won.
NWS / [SC] ZONDAG!!
NWS / [SC] ZONDAG!!
Is dat zo? Ik kan al die namen en kloons niet meer volgen zo onderhand. Komt omdat mensen stoppen met posten met hun oude kloon. Ik doe dat gewoon niet.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat, toen was Fatima hier nog niet.
Of nouja, wel onder een andere naam natuurlijk.
Wat een beschuldigingquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat, toen was Fatima hier nog niet.
Of nouja, wel onder een andere naam natuurlijk.
Die willen stiekem al jaren aan elkaars pener zitten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Gahaha is 2013 hadden Elf en Mutant ook al ruzie
Mutant heeft altijd ruzie. Hij voelt zich onheus bejegend en ervaart elke opmerking als een "persoonlijke hetze" tegen hem. Hij heeft een grotere hekel aan mij dan omgekeerd. En dat geldt voor meerdere users. Hij trekt zich kritiek op moslim-extremisme persoonlijk aan, terwijl het overduidelijk niet over hem gaat. Tja, met zo'n houding lig je vanzelf met iedereen in de clinch.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Gahaha is 2013 hadden Elf en Mutant ook al ruzie
Nee, ik ga straks ook op mijn sodemieter krijgen van mijn begeleidster. Dit schiet gewoon niet op zo.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
We spreken je volgende week wel weer.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verstandig als je wilt afvallen
Pff mja en moet zo werken dus kan niet mijn bed in. Ben jij nu ook aan het werk ?quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het valt mee nu. Jij wel dus?
Ik ben gaar. Maar ik ga zo even douchen en dan even lekker een boerenomelet eten. Daar zal ik wel van opknappen.quote:
Nee.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Pff mja en moet zo werken dus kan niet mijn bed in. Ben jij nu ook aan het werk ?
Oeh lekker. Ga je die zelf maken ?quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben gaar. Maar ik ga zo even douchen en dan even lekker een boerenomelet eten. Daar zal ik wel van opknappen.
Met een zakje van Knorr.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oeh lekker. Ga je die zelf maken ?
quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Maar daar gaat toch ook groente in ?
Misschien maar een keer proberen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kan er groente aan toevoegen maar dat hoeft niet.
Zelf toevoegen: 3-4 personen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kan er groente aan toevoegen maar dat hoeft niet.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zelf toevoegen: 3-4 personen.
Hahaha.
Je voegt geen personen toe ?quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]Dat doe ik nooit. Gewoon inhoud van 1 zakje met 2 of 3 eieren en voila.
Vast wel. Hoeveel uur per week? En wat is mijn loon?quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan ga ik slapen. Je brengt drankjes rond. Kan je dat ?
Vandaag is het maar 5 uurtjes. 13 euro per uur.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vast wel. Hoeveel uur per week? En wat is mijn loon?
Kan ik helaas niet van rondkomen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vandaag is het maar 5 uurtjes. 13 euro per uur.
Oh.... Je bent een luxepaard ?quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan ik helaas niet van rondkomen.
Noem jij mij nou een pauper ?quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk is natuurlijk geen pauper.
Welgeteld 0quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb het idee alsof jij 15 red bulls op hebt
Jij noemde Henk helemaal geen paard. Ik vroeg of hij een paard is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik noem Henk een paard.
Ben jij een pauper dan?
Jawel hoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ga slapen joh,dit is niet gezond.
quote:
Met zijn specuranus.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specurinus lag gewoon te maffen vannacht, ondanks zijn stoere verhalen.
Met een holletje van speculaas.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt als een soort mislukte planeet. Een gele, met een sip kijkend gezicht.
Ik vraag me af hoeveel woordspelingen we nog kunnen bedenken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Met een holletje van speculaas.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel woordspelingen we nog kunnen bedenken.
Geniaal weer.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Muiraluceps![]()
(bedankt voor de tip)
quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Muiraluceps![]()
(bedankt voor de tip)
Heb je nog meer leuke feitjes die iedereen al wist?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja, je plaatste een plaatje van Lebbis. Die heet in het echt gewoon Hans Sibbel.
Ik ga even broeden op een gevat antwoord. Ik kom hier later op terug.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je nog meer leuke feitjes die iedereen al wist?
Dat valt best mee, Henkachtige.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga even broeden op een gevat antwoord. Ik kom hier later op terug.
Ben je vandaag trouwens met het verkeerde been uit bed gestapt, of lijkt dat maar zo?
Elton John heet in het echt eigenlijk Reginald Kenneth Dwight.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat valt best mee, Henkachtige.
Misschien ben ik wel aan het sparen voor een nieuwe fiets.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je bent gewoon gierig vandaag.
Een leuk nummertje van Jett Rebel, daar zitten ze in. Ik weet zo gauw even niet welke.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:42 schreef Elfletterig het volgende:
We wachten trouwens nog op Webschip, die hier uitleg over geeft:
[..]
Voorbeelden willen we.
Ik vind dit wel een beetje mager. Met je vierkante weermannen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:05 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een leuk nummertje van Jett Rebel, daar zitten ze in. Ik weet zo gauw even niet welke.
Dit vind jij leuk.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een beetje mager. Met je vierkante weermannen.
Ik heb het 2,44 seconden volgehouden.quote:
Die van gisteren was niet vierkant.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een beetje mager. Met je vierkante weermannen.
Ik zat te hopen op 6 miljoen splitsquotes over wat er mis is met deze jeugd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het 2,44 seconden volgehouden.
Wat dan? Rond?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
Die van gisteren was niet vierkant.
Echt niet. Dat zou je toch niet lezen. Je zou alleen mopperen over het feit dat je splitsquotes ziet. Daarvan ga je al hyperventileren.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zat te hopen op 6 miljoen splitsquotes over wat er mis is met deze jeugd.
Dat is wel heel ruige muziek zeg.quote:
Lekker ruig doen in je Opelquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, totaal niet matig met veel stoer doen.
Ik snap er geen hol meer van.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:24 schreef Webschip het volgende:
[..]
Bij dikke mensen is rond vierkant!
Rond-->dikquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol meer van.
Met hartjes erop...?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel aan het sparen voor een nieuwe fiets.
Ik geef zeven Marco Verhoefs voor deze analyse.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:27 schreef Webschip het volgende:
[..]
Rond-->dik
Vierkant-->dik.
Dus rond=vierkant.
qed.
Kan nooit kloppen. Hij doet alles (hard)lopend. Ik denk eerder dat -ie spaart voor nieuwe sportschoenen.quote:
Dat is royaal!!quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik geef zeven Marco Verhoefs voor deze analyse.
Zo stel ik mij Antoine voor.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het kan altijd nog erger...
[ afbeelding ]
Die is niet dik, die is gewoon van een ander soort. De Homo Enormus, ofzo.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het kan altijd nog erger...
[ afbeelding ]
Zo stel ik me Voorschrift voor.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die is niet dik, die is gewoon van een ander soort. De Homo Enormus, ofzo.
Ongeveer zo.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:45 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dan heb ik geen idee hoe Voorschrift eruit ziet.
SPOILER: NSFUOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beidenquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moe van ons of door je slechte nachtrust?
Is het weer zover ja?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:35 schreef anonymoussie het volgende:
Zo, heel Holland weer aan tafel zo.
Klagen over mensen die vroeg aan tafel zitten terwijl je zelf al hebt gegetenquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja ik denk het.
Ik had net gewoon een ordinaire pizza.
Vroeg? Wanneer zei ik iets over 'vroeg'?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klagen over mensen die vroeg aan tafel zitten terwijl je zelf al hebt gegeten
Je klacht komt over als "stomme hollanders die weer per se om 5 uur aan tafel moeten zitten"quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Vroeg? Wanneer zei ik iets over 'vroeg'?
Nee hoor. Meer van...het is vaak erg rustig rond deze tijd hier.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je klacht komt over als "stomme hollanders die weer per se om 5 uur aan tafel moeten zitten"
De echte FOK! autisten willen natuurlijk elke dag op hetzelfde tijdstip eten, anders worden ze onrustigquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee hoor. Meer van...het is vaak erg rustig rond deze tijd hier.
Specautist. Alweer een nieuwe woordspeling.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De echte FOK! autisten willen natuurlijk elke dag op hetzelfde tijdstip eten, anders worden ze onrustig
+ wat Specautist hierboven zegt, geen vreemd voer natuurlijk
Heb je al een bijnaamwoordenboek voor em gemaakt?quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specautist. Alweer een nieuwe woordspeling.
Nee. Ik vind Martularium trouwens ook wel een aardige.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je al een bijnaamwoordenboek voor em gemaakt?
Vind dat een beetje teveel op Mortuarium lijkenquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik vind Martularium trouwens ook wel een aardige.
Zit wat in ja.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dat een beetje teveel op Mortuarium lijken(of Martelaar, wat jij wil)
Er zit een hele diepe betekenis achter die teruggaat naar de tempeliers en kan alleen worden gebroken door op de juiste manier het Griekse, Romeinse en Hebreeuwse schrift te gebruikenquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zit wat in ja.
Wat betekent die naam van jou eigenlijk?
Of schoot je gewoon uit op het toetsenbord?
Lelijk Tering Vies Dik Kutwijf.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zit wat in ja.
Wat betekent die naam van jou eigenlijk?
Of schoot je gewoon uit op het toetsenbord?
Lieve Totalitaire Vriendelijke Dromerige Klootzakquote:
Luie Typist Van De Kutberichtjesquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lieve Totalitaire Vriendelijke Dromerige Klootzak
quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Luie Typist Van De Kutberichtjes
Als het topic moet worden gevuld met goede grappen wordt dit het laatste deel ooit vrees ikquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:33 schreef Specularium het volgende:
Hilarisch jongens, is dit topic al bijna vol?
Daarom doen we matige, of zelfs slechte grappen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het topic moet worden gevuld met goede grappen wordt dit het laatste deel ooit vrees ik
Gahahaha goeie!quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Luie Typist Van De Kutberichtjes
Nee, was matig. Straks denkt LTVDK nog dat ik het echt meen.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daarom doen we matige, of zelfs slechte grappen.
Nee dat doen we hier niet.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hebben er nog dronken mannen op je billen geslagen?
* LTVDK houdt zich in om niet de zoveelste #hosselfaal van vandaag te makenquote:
Dit was wel geniaal overigens (totaal niet gerelateerd, maar dat terzijde)quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:02 schreef Specularium het volgende:
Ik ga nu genieten van DWDD.
Over matige grappen gesproken.
Beetje laat he?quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:11 schreef Uccie het volgende:
Ik voelde dat het matig is hier.
Dus ik kom even matig zijn.
ja ik was even slapen.quote:
Ja, blijkbaar zijn 13-urige werkdagen niet zo goed voor je...je verwacht het niet.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een slaperige boel hier ineens.
Ik kan me voorstellen dat je dan moe bent.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar zijn 13-urige werkdagen niet zo goed voor je...je verwacht het niet.
Vertel nog eens een leuk grapje.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een slaperige boel hier ineens.
Bij mij komt dat besef altijd een beetje laat, pas als ik echt te moe ben...1x pas op het moment dat de vangrail ineens heel dichtbij kwam, dat probeer ik nu wel te vermijden.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je dan moe bent.
Nee, ik heb nu 2 jaar achter elkaar 126 gehaald, ik ga het lot niet tarten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:17 schreef Peunage het volgende:
Gaan jullie sukkeltjes meedoen met de IQ test?
Beetje laag, op FOK! heeft iedereen minimaal 140.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu 2 jaar achter elkaar 126 gehaald, ik ga het lot niet tarten.
Ik ben dan ook een beetje achterlijk.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje laag, op FOK! heeft iedereen minimaal 140.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een beetje achterlijk.
Dit is wel een overdosis schattigheid.quote:
[..]
Dat vind ik zo'n slecht dingquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:17 schreef Peunage het volgende:
Precies, die UI is niet voor niets hè.quote:
Omdat dat eerst niet zo was.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:09 schreef LTVDK het volgende:
Waarom valt het mij opeens op dat Uccie altijd het lampje als PI gebruikt
Omdat ik een helder licht ben.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:09 schreef LTVDK het volgende:
Waarom valt het mij opeens op dat Uccie altijd het lampje als PI gebruikt
Goed dat je me er aan herinnert, kijken of ik mijn highscore kan verbeteren.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:17 schreef Peunage het volgende:
Dan word je Mani92quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goed dat je me er aan herinnert, kijken of ik mijn highscore kan verbeteren.
Ik moest hier wel om grinniken, kom ik zo zwakzinnig over?quote:
Nee, ik zag een kans voor een matige grap.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moest hier wel om grinniken, kom ik zo zwakzinnig over?![]()
Oh gelukkig maar, ik ga eerst even wat genotsmiddelen tot mij nemen om mijn geest te verruimen. We gaan voor 130.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik zag een kans voor een matige grap.
Succes!!quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar, ik ga eerst even wat genotsmiddelen tot mij nemen om mijn geest te verruimen. We gaan voor 130.
[..]
Ja, wat is het nouquote:
Ik ben veelzijdig.quote:
Ik vind het prima, schattig is gewoon altijd goedquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen scherpe of zinnige opmerkingen meer, dus hier een schattige gif:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het prima, schattig is gewoon altijd goed.
Nee.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:36 schreef Specularium het volgende:
Zit iedereen klaar met zijn papiertje?
Kan ik wel zeggen dat ik 0 vragen fout hadquote:
Het is wel een beetje een ouwe wijven show geworden zegquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:42 schreef Specularium het volgende:
Sophie Hildenbrand en haar iets te lange vingers.
Ik zie dat ze Bonnie weer bashen, lekker makkelijk.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een ouwe wijven show geworden zeg
Vrees het wel jaquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel weer bij de show horen, wordt later een vraag over gesteld ofzo.
Irritante fopquiz dat het eigenlijk is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:04 schreef Specularium het volgende:
Wedden dat Henklettering met zijn blocnootje voor de tv zit?
BNN he?quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Irritante fopquiz dat het eigenlijk is.
Is sinds Bart dood is niet zoveel meer hequote:
Nepautist.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:19 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb trouwens echt zo'n pleurishekel aan rekenen.
Sorryquote:
quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn IQ wordt elk jaar iets lager. Als ik 80 ben is het op het niveau van die ouwehoeren.
Stoppen op het hoogtepunt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]ja dat idee heb ik ook, vandaar dat ik gestopt ben, anders kun je er straks een kip 3 weken bij goedhouden.
Voor je het weet, komt Bonnie in zicht, dat moeten we niet willen.quote:
Ik stop meestal pas als ik het helemaal uitgemolken heb, na het hoogtepunt dus.quote:
Jij weet toch al dat je ergens bovenaan zit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:27 schreef YokiKater het volgende:
Ik doe geen moeite meer voor die test. Geen zin in.
Ook dat.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij weet toch al dat je ergens bovenaan zit.
Het zal wel wat lager uitvallen dan vorig jaar ja. Maar ik heb er ook gewoon geen zin in, zit lekker voor de 100e keer naar Ronin te kijken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
En met een kater scoor je minder goed.
Nog 63quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja staat niet bij hoeveel posts nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |