Ja Elf had de kans maar hij durfde niet blijkbaar.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:32 schreef LTVDK het volgende:
Oh hij was volik was druk bezig de FP te vullen
We baggeren dit topic wel snel vol, ok? Als we opschieten is Specsavers nog niet eens terug.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:32 schreef LTVDK het volgende:
Oh hij was volik was druk bezig de FP te vullen
De voorlaatste, schreef ik. En die maakte ik. Bovendien had ik geen leuk idee voor de nieuwe OP.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja Elf had de kans maar hij durfde niet blijkbaar.
Waarom? Hij vervult een grote rol hier op FOK!quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:34 schreef timmmmm het volgende:
Speciaal een TT voor speculamzak vind ik wel wat ver gaan
Speculamzak? Hoezo dat?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:34 schreef timmmmm het volgende:
Speciaal een TT voor speculamzak vind ik wel wat ver gaan
Gehehe Specsaversquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We baggeren dit topic wel snel vol, ok? Als we opschieten is Specsavers nog niet eens terug.
Of hij is gaan lopen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:38 schreef LTVDK het volgende:
Die zit natuurlijk met Romana op de scooter
Ik wil wel ja zeggen maar dat wordt toch weer een #hosselfaalquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Wie gaat mee ???!
http://ticketspy.nl/deals(...)5-hotel-ticket-e205/
Iemand anders die mee wilt ?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil wel ja zeggen maar dat wordt toch weer een #hosselfaal
Staat prima zo joh. StickySC'squote:Op woensdag 21 januari 2015 11:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Timmmmmmmmmm kan je het topic op de goede plek zetten ?
Voorbeelden willen we.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
Lastig te definiėren. Met dissonanten enzo.
Hmm hoezo ?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik sla even over. Het is beter dat ik de komende anderhalve maand in Nederland blijf.
quote:
Dat is helemaal niet erg. Het is sowieso een uitdaging om een compleet NWS-SC-topic vol te baggeren voor Zijne Sipheid weer verschijnt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar zo leest Specurinus aka Speculamzak er overheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |