Ja Elf had de kans maar hij durfde niet blijkbaar.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:32 schreef LTVDK het volgende:
Oh hij was volik was druk bezig de FP te vullen
We baggeren dit topic wel snel vol, ok? Als we opschieten is Specsavers nog niet eens terug.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:32 schreef LTVDK het volgende:
Oh hij was volik was druk bezig de FP te vullen
De voorlaatste, schreef ik. En die maakte ik. Bovendien had ik geen leuk idee voor de nieuwe OP.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja Elf had de kans maar hij durfde niet blijkbaar.
Waarom? Hij vervult een grote rol hier op FOK!quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:34 schreef timmmmm het volgende:
Speciaal een TT voor speculamzak vind ik wel wat ver gaan
Speculamzak? Hoezo dat?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:34 schreef timmmmm het volgende:
Speciaal een TT voor speculamzak vind ik wel wat ver gaan
Gehehe Specsaversquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We baggeren dit topic wel snel vol, ok? Als we opschieten is Specsavers nog niet eens terug.
Of hij is gaan lopen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:38 schreef LTVDK het volgende:
Die zit natuurlijk met Romana op de scooter
Ik wil wel ja zeggen maar dat wordt toch weer een #hosselfaalquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Wie gaat mee ???!
http://ticketspy.nl/deals(...)5-hotel-ticket-e205/
Iemand anders die mee wilt ?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil wel ja zeggen maar dat wordt toch weer een #hosselfaal
Staat prima zo joh. StickySC'squote:Op woensdag 21 januari 2015 11:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Timmmmmmmmmm kan je het topic op de goede plek zetten ?
Voorbeelden willen we.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
Lastig te definiëren. Met dissonanten enzo.
Hmm hoezo ?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik sla even over. Het is beter dat ik de komende anderhalve maand in Nederland blijf.
quote:
Dat is helemaal niet erg. Het is sowieso een uitdaging om een compleet NWS-SC-topic vol te baggeren voor Zijne Sipheid weer verschijnt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar zo leest Specurinus aka Speculamzak er overheen.
Zijne Sipheidquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet erg. Het is sowieso een uitdaging om een compleet NWS-SC-topic vol te baggeren voor Zijne Sipheid weer verschijnt.
Oh weet ook eigenlijk niet of je al die burka's wel leuk had gevondenquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omstandigheden. Heeft niks met jou te maken hoor.
Ik denk het niet, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh weet ook eigenlijk niet of je al die burka's wel leuk had gevonden
Ooit komt de dag, dat het wel lukt!quote:
Was er 2 jaar geleden. Lopen super veel burka's. Van Armani en zo. Echt een idioot gezicht.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk het niet, eerlijk gezegd.
That's the spirit !quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ooit komt de dag, dat het wel lukt!
Ik vind hier niet zo veel aan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ondertussen doen we maar weer even een mopje muziek:
Zeker wel dat SpecuRinus in die clip zitquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ondertussen doen we maar weer even een mopje muziek:
Ja dat had ik door maar vind het nogal irritantquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Het is een parodie op hitsongs...
Dus, wanneer is de trouwdatum?quote:
Dat is misschien ook een klein beetje de bedoelingquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat had ik door maar vind het nogal irritant
Oh nou dan zijn ze geslaagdquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is misschien ook een klein beetje de bedoeling
Zo.. dat gaat snel. Ik was ooit "getrouwd" met Whiskers2009. Er waren zelfs een paar mensen die dachten dat het echt zo was...quote:
Ergens in 2020 maar doen dan?quote:
Jij een te hoge zuurgraad? Doe niet zo gek.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo.. dat gaat snel. Ik was ooit "getrouwd" met Whiskers2009. Er waren zelfs een paar mensen die dachten dat het echt zo was...
Helaas heb ik een te hoge zuurtegraad.
Dan ga ik maar alvast sparenquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja is goed maar beloof nog niks![]()
Heb wel al een leuke ring gezien
Uiteraard! Misschien vraag ik jou wel als mijn getuigequote:Op woensdag 21 januari 2015 11:57 schreef Elfletterig het volgende:
Als het zover komt, moet natuurlijk wel de hele NWS-slowchat op de bruiloft worden uitgenodigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |