Wat een lelijk ding! Ik wil 'm ookquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:06 schreef Sorella het volgende:
Nieuw speeltje voor een iets gezondere levensstijl.
De versapers aubergine 3G
[ afbeelding ]
Mijn eerste sapje was niet zo lekker, iets te veel gember.
Mooi apparaat! Ik ben er heeeeeel erg blij mee!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:06 schreef Sorella het volgende:
Nieuw speeltje voor een iets gezondere levensstijl.
De versapers aubergine 3G
[ afbeelding ]
Mijn eerste sapje was niet zo lekker, iets te veel gember.
Die heb ik ook. Alleen onderdeel 2, 3, en 5 zijn reeds lang overleden. Onderdeel 1 is een robuust ding. Mankeert niets aan maar de meegeleverde accessoires zijn but.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:18 schreef Lienekien het volgende:
Die ziet er mooi uit, Sorella!
[ afbeelding ]
Deze nu ruim een week in huis, nadat de vorige staafmixer was overleden. Ik was benieuwd naar de grotere mixkom. Zo'n kleintje had ik al en gebruikt ik vaak voor bijv. parmezaanse kaas en boemboes.
De grote mixkom is een schot in de roos! Ik heb er een flinke portie hummus in gemaakt, waarvoor ik eerder nog de (veel te) grote keukenmachine tevoorschijn moest halen.
Welke zijn twee, drie en vijf?quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:38 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Alleen onderdeel 2, 3, en 5 zijn reeds lang overleden. Onderdeel 1 is een robuust ding. Mankeert niets aan maar de meegeleverde accessoires zijn but.
Gewoon van links naar rechts op de foto.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Welke zijn twee, drie en vijf?
Van mijn vorige ging het motorgedeelte stuk. Ik heb er wel vertrouwen in dat de onderdelen een tijdje meegaan als ik daar netjes mee omga.
Eensquote:Op woensdag 13 mei 2015 20:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb ook braun staafmixers, prima spul
Die hebben wij ook! Ideaal dingquote:Op maandag 16 maart 2015 15:41 schreef habitue het volgende:
[ afbeelding ]
Koffie smaakt beter dan de oploskoffie die ik tot voor kort gebruikte!
Ik was tevreden met Braun, tot ik een Bamix kreeg.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb ook braun staafmixers, prima spul
Als ik er een kreeg, zou ik ook heel blij zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik was tevreden met Braun, tot ik een Bamix kreeg.
BAMIX! Mijn oma had zo'n ding. Die was echt 40 jaar oud of zo... Zo goed zullen ze niet meer zijn, maar toch.... Hier ook een Braun trouwens, ook al weer 20 jaar oud.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik was tevreden met Braun, tot ik een Bamix kreeg.
* Molo op bestelknop ramtquote:Op zondag 24 mei 2015 17:03 schreef RobinOok het volgende:
Op aanraden van minilot geïnvesteerd in een:
[ link | afbeelding ]
De julienne lente-ui snijder
Nee, die zijn veel duurder! Die kosten wel 7,95 of zo!!!quote:Op maandag 25 mei 2015 00:46 schreef Sorella het volgende:
Kan je er ook komkommer julienne mee snijden robin/minilot ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |