Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008.
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012.
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012.
Europacup I (1x)1988.
UEFA Cup (1x)1978.
![azfket.png]()
![e57f57a4-7fed-42a4-8925-7449582fe89d_PSVselectie20142015-herdgang468.jpg]()
![3535s41.png]()
Zondag 10 augustus: Willem II - PSV, 1-3
Zaterdag 16 augustus: PSV - NAC Breda, 6-1
Zondag 24 augustus: Ajax - PSV, 1-3
Zondag 31 augustus: PSV - Vitesse, 2-0
Zaterdag 13 september: PEC Zwolle - PSV, 3-1
Zondag 21 september: PSV - SC Cambuur, 4-0
Zondag 28 september: sc Heerenveen - PSV, 1-0
Zondag 5 oktober: PSV - Excelsior, 3-0
Zaterdag 18 oktober: PSV - AZ, 3-0
Zondag 26 oktober: FC Utrecht - PSV, 1-5
Zaterdag 1 november: PSV - ADO Den Haag, 1-0
Zondag 9 november: Heracles Almelo - PSV, 1-2
Zondag 23 november: FC Groningen - PSV, 1-1
Zondag 30 november: PSV - Feyenoord, 4-3
Zaterdag 6 december: FC Dordrecht - PSV, 1-3
Zondag 14 december: PSV - FC Twente, 2-0
Zaterdag 20 december: PSV - Go Ahead Eagles, 5-0
Zaterdag 17 januari: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 24 januari: SC Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 31 januari: PSV - Willem II, x-x
Dinsdag 3 februari: NAC Breda - PSV, x-x
Zaterdag 7 februari: PSV - FC Utrecht, x-x
Vrijdag 13 februari: AZ - PSV, x-x
Zaterdag 21 februari: PSV - FC Dordrecht, x-x
Zondag 1 maart: PSV - Ajax, x-x
Zaterdag 7 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 14 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zondag 22 maart: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 4 april: FC Twente - PSV, x-x
Vrijdag 10 april: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 18 april: PSV - sc Heerenveen, x-x
Zaterdag 25 april: Excelsior - PSV, x-x
Zondag 10 mei: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zondag 17 mei: ADO Den Haag - PSV, x-x
![350mb93.png]()
Donderdag 31 juli: PSV - St. Pölten, 1-0
Donderdag 7 augustus: St. Pölten - PSV, 2-3
Donderdag 21 Augustus: PSV - Sjachtjor , 1-0
Donderdag 28 augustus: Sjachtjor - PSV, 0-2
Donderdag 18 september: PSV - Estoril, 1-0
Donderdag 2 oktober: Dinamo Moskou - PSV, 1-0
Donderdag 23 oktober: PSV - Panathinaikos, 1-1
Donderdag 6 november: Panathinaikos - PSV, 2-3
Donderdag 27 november: Estoril - PSV, 3-3
Donderdag 11 december: PSV - Dinamo Moskou, 0-1
Donderdag 19 februari: PSV - Zenit, x-x
Donderdag 26 februari: Zenit - PSV, x-x
![4t3k8j.png]()
Donderdag 25 september: PSV - FC Utrecht, 2-0
Woensdag 29 oktober: Almere City FC - PSV, 1-5
Dinsdag 20 januari: Roda JC - PSV, 3-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 21-01-2015 13:11:22 ]
Dat was niet zo goed he jongens.
Hopelijk nog veel reacties dat de beker opeens echt niet boeit. Daar geniet ik nog meer van dan het gênante verlies zelf.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Tuurlijk is het genant maar in de beker hebben die spelers gewoon minder interesse dus dat kan je wel meer een incident noemen.
Oh.
quote:
Die spelers hebben duidelijk wel interesse in de beker. Elke prijs is een prijs. Dat heb je toch maar mooi op je cv staan. Tevens heb ik duidelijk gezien dat bijvoorbeeld een Guardado echt kwaad/boos/teleurgesteld was. Tenminste, zo leek dat bij mij.
Ik word er zo moe van dat iedereen heel interessant loopt te doen over de beker om bij een verlies vervolgens te doen 'ach het is maar de beker'. Als je in zo'n wereld leeft, kan ik alleen maar hopen dat je club elk ander haalbaar succes in het seizoen misloopt.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 07:46 schreef Ajacied422 het volgende:[..]
Die spelers hebben duidelijk wel interesse in de beker. Elke prijs is een prijs. Dat heb je toch maar mooi op je cv staan. Tevens heb ik duidelijk gezien dat bijvoorbeeld een Guardado echt kwaad/boos/teleurgesteld was. Tenminste, zo leek dat bij mij.
Ik word er zo moe van dat iedereen heel interessant loopt te doen over de beker om bij een verlies vervolgens te doen 'ach het is maar de beker'. Als je in zo'n wereld leeft, kan ik alleen maar hopen dat je club elk ander haalbaar succes in het seizoen misloopt.
Natuurlijk is hij boos omdat PSV gewoon had moeten winnen, maar ik kan me voorstellen dat je wat minder geïnteresseerd bent in de beker als je vol voor de titel gaat.
Geen excuses verder maar zo zit de mens wel in elkaar. Je kan niet altijd scherp zijn. En voor zowel Ajax als PSV is de beker niet heel boeiend. Als die clubs alleen een beker winnen in een seizoen is het alsnog een weggegooid seizoen. Zo werkt dat gewoon
Oh.
Ze hebben even gemerkt dat het niet vanzelf gaat, ondanks alle kwaliteit. Ik vond ze tegen Vitesse ook redelijk gemakzuchtig, maar dat viel goed uit. Ik denk dat het wel goed is dat dit gebeurt.
en de beker boeit mij in ieder geval echt niet, ik vind het vooral leuk als een kleine club m wint
Had dit liever in de competitie gezien, gok dat ze nu weer op scherp staan qua laksheid en gemakzucht
OK, dit was slecht
U MAD?
Bedroevend.
De selectie heeft wat goed te maken komend weekend.
Psv - excelsior mag wel uit de op.
Welke opportunistische droeftoeter heeft dat ook geplaatst?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik word gepest op het werk. PSV maakt meer kapot dan me lief is.
quote:

Mij pesten ze al 5 jaar in de sociale werkplaats
U MAD?
quote:
Cambuur is dan ook wel iets minder dan Roda hè.
quote:
Als ze niet naïef aan gaan vallen en defensief geen flater slaan.
quote:
Tuurlijk, maar Cambuur gaat waarschijnlijk naïef aanvallen waardoor ze defensief een flater slaan.
Wat viel die Narsingh gisteren slecht in hè? Goeie genade zeg. Ik was al geen fan, maar dit sloeg alles.
quote:
''Houdt het veld breed''
quote:
Zelfs dat deed hij niet. Die enkele goeie actie of voorzet weegt niet op tegen wat die allemaal fout doet. De belichaming van labbekakkerigheid. Dan deed Maher het qua werkethiek gisteren een stuk beter.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 11:48 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Zelfs dat deed hij niet. Die enkele goeie actie of voorzet weegt niet op tegen wat die allemaal fout doet. De belichaming van labbekakkerigheid. Dan deed Maher het qua werkethiek gisteren een stuk beter.
Ik ving gisteren op dat hij te weinig heeft gedaan tijdens zijn blessure en daardoor een te grote conditionele achterstand heeft
quote:
Ongelooflijk inderdaad!

Tegen Vitesse had ie nog goede acties die hij eindige met OERdomme beslissingen, maar gisteren sloeg echt alles.
Het team heeft veel praatjes, maar weinig daden..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 11:49 schreef Tarado het volgende:[..]
Ik ving gisteren op dat hij te weinig heeft gedaan tijdens zijn blessure en daardoor een te grote conditionele achterstand heeft
Dat zie ik er niet aan af eerlijk gezegd. Hij wendt zijn gezicht altijd af tijdens een duel en springt altijd heel hoog bij een tackle. Eigenlijk speel je met 10 man. Het enige moment dat hij rendeert is bij een counter. En PSV wordt afgedaan als een pure counterploeg, maar feit is dat dat niet heel vaak voorkomt aangezien ze meestal op de helft van de tegenstander staan. Als er een countermogelijkheid is, wordt die over het algemeen wel heel erg goed uitgespeeld en daar is hij wel debet aan. Feit is ook dat ze tegen gelijkwaardige of betere tegenstander PSV terugzakt en er dan ruimte ontstaat. Dan rendeert hij ook.
Maar zoals ik tijdens zijn aankoop al zei, is dit geen PSV materiaal.
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 11:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Ongelooflijk inderdaad!

Tegen Vitesse had ie nog goede acties die hij eindige met OERdomme beslissingen, maar gisteren sloeg echt alles.
Het team heeft veel praatjes, maar weinig daden..
Ik denk dat ik een Football Manager game start met PSV en hem dan meteen verkoop. Dat zal hem leren.
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 11:55 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Dat zie ik er niet aan af eerlijk gezegd. Hij wendt zijn gezicht altijd af tijdens een duel en springt altijd heel hoog bij een tackle. Eigenlijk speel je met 10 man. Het enige moment dat hij rendeert is bij een counter. En PSV wordt afgedaan als een pure counterploeg, maar feit is dat dat niet heel vaak voorkomt aangezien ze meestal op de helft van de tegenstander staan. Als er een countermogelijkheid is, wordt die over het algemeen wel heel erg goed uitgespeeld en daar is hij wel debet aan. Feit is ook dat ze tegen gelijkwaardige of betere tegenstander PSV terugzakt en er dan ruimte ontstaat. Dan rendeert hij ook.
Hij brengt voetballend iig wel meer dan Ritzmaier, als die jongen ooit nog eens zeurt om speeltijd verdient hij een plekje aan de hoogste boom.
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 11:57 schreef nickhguitar het volgende:[..]
Hij brengt voetballend iig wel meer dan Ritzmaier, als die jongen ooit nog eens zeurt om speeltijd verdient hij een plekje aan de hoogste boom.
Ze brengen voetballend allebei niets. Narsingh is alleen maar snel. Haal die snelheid weg en er blijft waarlijk niets over.
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 11:57 schreef Doublepain het volgende:Ach als we niet hadden gewonnen tegen vitesse waren de reacties hetzelfde als nu. Als we gisteren wonnen. Was iedereen in euforie.. Grappig hoe iets zo snel kan omslaan..

Onzin DP. Je mag gewoon niet verliezen tegen een JL team. Dat is een schande.
quote:
Ik hoop wel dat het in de Europ League goed gaat.
quote:
Ik dacht dat het over Maher ging

Maar eens over Narsingh, dat die jongen überhaupt in het NL heeft gespeeld (en speelt

). Aan de andere kant; zoveel soeps loopt er ook niet op de flanken in NL. Twente heeft Mokthar en Ajax heeft Kishna en el Ghazi die allebei instabiel zijn. (al zou ik el Ghazi zeker wel willen ruilen tegen de Nars).
quote:
Wat mij vooral stoort is dat we dit nodig lijken te hebben. Zaterdag zal het ongetwijfeld beter zijn, maar het is best triest om te constateren dat we 1x in de zoveel wedstrijden vernederd moeten worden om weer scherp te worden.
quote:
Het is de beker maar, als je dit al een schande vindt moet je eens naar engeland kijken, PL teams die verliezen van league 2 of lager teams.. Shit happens.
quote:
Laat 'm dit maar niet lezen, dan verdrinkt 'ie straks nog helemaal in onzekerheid
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 12:01 schreef Doublepain het volgende:[..]
Het is de beker maar, als je dit al een schande vindt moet je eens naar engeland kijken, PL teams die verliezen van league 2 of lager teams.. Shit happens.
Verliezen is ook niet erg, garanties heb je immers nooit. Maar het is wel pijnlijk om te zien dat (wat Cocu ook zegt), ze op 60% beginnen en dan bij een achterstand ineens 90/100% kunnen geven, om vervolgens weer in te kakken.
quote:
Dat heeft alleen Jeroen Zoet.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Dat is dan wel weer belangrijk!
Tegenover de CL is het natuurlijk bagger maar in tegenstelling tot de KNVB beker, valt hier wel degelijk winst te behalen.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 12:01 schreef Doublepain het volgende:[..]
Natuurlijk is het de beker maar. En liever vandaah dan zaterdag. En meer van zulke dooddoeners. Maar je moet dit nog met je reserveteam kunnen winnen. Niks meer, niks minder. Als we dit al als 'normaal' gaan beschouwen zie ik het somber in.. Als ze echt hadden willen laten zien dat ze zo gegroeid waren itt afgelopen jaar moet je die beker gewoon op je pantoffels binnenslepen
quote:
Zenit is natuurlijk beter dan PSV, dus dat lijkt me vrij lastig.
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 12:02 schreef nickhguitar het volgende:[..]
Verliezen is ook niet erg, garanties heb je immers nooit. Maar het is wel pijnlijk om te zien dat (wat Cocu ook zegt), ze op 60% beginnen en dan bij een achterstand ineens 90/100% kunnen geven, om vervolgens weer in te kakken.
Dat ligt dan meer aan Cocu zelf dan de spelers, hij maakt een plan op, het kan best zijn dat 1 speler dan meer zijn eigen gang gaat niet 11 spelers dat is meer de schuld van de trainer dan.
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 12:04 schreef HL_Dog43 het volgende:[..]
Dat is dan wel weer belangrijk!
Tegenover de CL is het natuurlijk bagger maar in tegenstelling tot de KNVB beker, valt hier wel degelijk winst te behalen.
Het is meer leuk dan belangrijk.
quote:
Dat vind ik dan weer helemaal niet zo gek. Als je mensen hoort zeggen dat ze liever 'fucking' Pasveer zien keepen dan jij kan ik dat nog wel begrijpen
quote:
Is het besef er nog niet dat de CL voorlopig, in feite al een aantal jaar, te hoog gegrepen is voor Nederlandse ploegen? Met die afzichtelijke houding jegens de Europa League zal je nooit iets bereiken. Het is nog moeilijk te accepteren dat dit de enige competitie is waar Nederland op continentaal niveau stappen kan zetten.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 11:55 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
In principe is iedere ploeg na 1-0 een counterploeg maar het is wel zo dat PSV normaliter bij 0-0 ook vrij teruggetrokken speelt (niet dat daar wat mis mee is).
Wat Narsingh betreft, tja dat is meer een domme draver maar wel eentje met snelheid en diepgang.
quote:
Als je al roept dat zijn trap fout was in een wedstrijd durft die arme stakker een week niet naar buiten. Mentaal komt ie veel tekort.
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 12:13 schreef Doublepain het volgende:[..]
Als je al roept dat zijn trap fout was in een wedstrijd durft die arme stakker een week niet naar buiten. Mentaal komt ie veel tekort.
Vind ik nog wel meevallen.. Heb je die trappen van Pasveer gezien? Dát is pas pure armoei
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 januari 2015 @ 12:18:07
rubbereend
JUICHEN
Nou, kunnen we dit weekend zien hoe weerbaar de selectie is. Een goede test, ik hou mn hart vast
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Wat hou je hard vast?
Caland
FREEJANCEES
quote:
Doe dat lekker in het Anne Frank plantsoen ofzo, viezerik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 januari 2015 @ 12:19:31
rubbereend
JUICHEN
omg
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 12:02 schreef nickhguitar het volgende:[..]
Cocu (en veel van zijn trainersvriendjes bij andere (top)clubs) werken dat zelf in de hand door een half elftal te vervangen.
Zeggen dat je voor de beker gaat en dan 5 man rust geven. Tja, daar straalt niet echt ambitie uit. Dan nóg moet je zo'n wedstrijd winnen natuurlijk.
Grootste winstpunt van gisteren: de reserves die mochten starten hebben weer laten zien waaróm het reserves zijn en mogen weer even stil zijn en hard trainen. Al geldt dat eigenlijk voor het hele team inclusief trainer
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Cocu heeft geen controle meer over Depay
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 13:54 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Die zijn echt ronduit waardeloos inderdaad. Bijna elke lange bal betekent balverlies. Ik snap niet dat hij zoveel krediet heeft bij veel supporters. Zijn mond is groter dan zijn prestaties in het eerste tot nu toe.
Hij kan goed ballen uit het doel ranselen, dat doet hij heel behoorlijk. Maar als je zelf keepers wil ontwikkelen moet je gewoon Zoet laten staan, tenzij hij echt door de bodem heen zakt natuurlijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Is weer een grote kans op puntverlies. Makkelijk zal het iig zeker niet worden. Dat blijkt wel weer uit de wedstrijden tegen Vitesse en Roda...
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 januari 2015 @ 14:30:02
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 14:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Is weer een grote kans op puntverlies. Makkelijk zal het iig zeker niet worden. Dat blijkt wel weer uit de wedstrijden tegen Vitesse en Roda...
ik doe de deur even dicht, het tocht hier
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
DuTank
Spaashaas.
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 15:03 schreef Shreyas het volgende:Wat een onzin toch weer in dit topic. PSV gaat met een veredeld B-elftal de beker in, daarmee geeft Cocu al een signaal af, namelijk dat hij de beker totaal niet belangrijk vindt. Met 50% inzet wordt even dat wedstrijdje tussendoor gespeeld. Dat verlies was niet ingecalculeerd natuurlijk en je moet uiteraard wel ten alle tijden kunnen winnen van dit Roda JC, maar goed, niemand maalt erom, althans, volgende week niet meer. Voor Ajax en PSV telt alleen het kampioenschap.
Met een B elftal en 50% inzet moet je alsnog van Roda kunnen winnen toch?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Shreyas
De beste
quote:
Als je goed hebt gelezen geef ik dat ook aan in mijn post ja, maar het slaat natuurlijk nergens op om nu de verwachting te hebben dat PSV komende wedstrijden in de competitie ook puntverlies gaat lijden.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 15:17 schreef Shreyas het volgende:[..]
Als je goed hebt gelezen geef ik dat ook aan in mijn post ja, maar het slaat natuurlijk nergens op om nu de verwachting te hebben dat PSV komende wedstrijden in de competitie ook puntverlies gaat lijden.
Dit soort wedstrijden zijn anders typerend voor psv en cocu hoor.
Groot fan van User Wotte
Shreyas
De beste
quote:
Net zo als de 4-0 nederlaag van Ajax tegen Vitesse en de 5-1 nederlaag van Ajax tegen PEC Zwolle typerend is voor de trainer Frank de Boer? Hou toch op man, ze nemen de beker gewoon niet serieus, hoe jammer ook
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 16:26 schreef Shreyas het volgende:[..]
Net zo als de 4-0 nederlaag van Ajax tegen Vitesse en de 5-1 nederlaag van Ajax tegen PEC Zwolle typerend is voor de trainer Frank de Boer? Hou toch op man, ze nemen de beker gewoon niet serieus, hoe jammer ook
Dat is typerend voor het ronduit zwakke Ajax. Ajax heeft in alle opzichten een veel matiger spelersmateriaal dan PSV heeft. Dat niet serieus nemen ligt echt alleen aan PSV en Cocu en is gewoon een mentaliteitsprobleem bij Ajax is het een kwaliteitsprobleem. Ik weet niet wat erger is. Dat gaan we aan het eind van het seizoen zien.
Groot fan van User Wotte
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 januari 2015 @ 16:31:41
rubbereend
JUICHEN
Als ik alle reacties zo lees zou ik echt bijna denken dat we 5e staan...... Er moet ook weer niet overdreven worden dat een half B elftal verloren heeft in de beker.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Shreyas
De beste
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 16:30 schreef Tjacka het volgende:[..]
Dat is typerend voor het ronduit zwakke Ajax. Ajax heeft in alle opzichten een veel matiger spelersmateriaal dan PSV heeft.
Vreemd dat Ajax dan ondanks het matige spelersmateriaal 4 keer op rij kampioen is geworden...
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 16:31 schreef rubbereend het volgende:Als ik alle reacties zo lees zou ik echt bijna denken dat we 5e staan...... Er moet ook weer niet overdreven worden dat een half B elftal verloren heeft in de beker.
Dat mocht ik niet zeggen. Want dan nam ik de beker "in een keer" niet serieus omdat we eruit liggen.
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 16:31 schreef rubbereend het volgende:Als ik alle reacties zo lees zou ik echt bijna denken dat we 5e staan...... Er moet ook weer niet overdreven worden dat een half B elftal verloren heeft in de beker.
3 wisselspelers =/= een half b-elftal.
Uiteindelijk heb je met een team waar je beste spelers; Depay, De Jong, Guardado, Willems en Wijnaldum in stonden gewoon verloren van Roda.
Dat is hoe je het wendt of keert gewoon een wanprestatie.
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 17:28 schreef GGMM het volgende:[..]
3 wisselspelers =/= een half b-elftal.
Uiteindelijk heb je met een team waar je beste spelers; Depay, De Jong, Guardado, Willems en Wijnaldum in stonden gewoon verloren van Roda.
Dat is hoe je het wendt of keert gewoon een wanprestatie.
2 keer scoren tegen Roda moet afdoende zijn, daar heb je de spelers voor die jij nu opsomt.
3 tegentreffers mag natuurlijk nooit gebeuren, mannen als Brenet, Ritzmaier en Isimat komen gewoon te kort, en laten die nu gisteren in de basis hebben gestaan. Het blijft een collectief falen, maar als je tegen Vitesse 2 keer de nul kunt houden, en tegen Roda 3 keer mag grabbelen, dan is er in de verdediging iets niet goed lijkt me.
quote:
Meh, te makkelijk.
3 van de 4 vaste waarden in de verdediging stonden opgesteld.
quote:
Dat zeker ja, maar nogmaals; het is te makkelijk om 3 tegengoals op hun conto te schrijven.
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 17:48 schreef tja77 het volgende:Het blijft een collectief falen, maar als je tegen Vitesse 2 keer de nul kunt houden, en tegen Roda 3 keer mag grabbelen, dan is er in de verdediging iets niet goed lijkt me.
Denk dat het ook iets te maken heeft met het feit of je het spel moet maken of niet.
Het blijft opvallend dat PSV blijft falen als ze niet kunnen counteren.
Groot fan van User Wotte
quote:
Dat zegt meer over de eredivisie.
Groot fan van User Wotte
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 17:53 schreef GGMM het volgende:[..]
Meh, te makkelijk.
3 van de 4 vaste waarden in de verdediging stonden opgesteld.
[..]
Dat zeker ja, maar nogmaals; het is te makkelijk om 3 tegengoals op hun conto te schrijven.
[..]
Denk dat het ook iets te maken heeft met het feit of je het spel moet maken of niet.
Uhh nee, Brenet en Isimat zijn geen vaste waarde. Dus de helft van de verdediging was vervangen. Plus een andere keeper, en Ritzmaier op het middenveld. Je kunt mannen als Depay en de Jong moeilijk de schuld geven van alle tegendoelpunten.
PSV kan het spel echt wel maken, meest scorende ploeg word je niet alleen door te counteren. 2 keer scoren tegen Roda moet gewoon voldoende zijn. Als PSV met 3-4 of 3-5 had gewonnen was het nog steeds niet goed geweest. Dat je van Feijenoord wat tegentreffers moet slikken kan nog, maar 3 van Roda is niet goed te praten.
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 18:09 schreef tja77 het volgende:[..]
Uhh nee, Brenet en Isimat zijn geen vaste waarde. Dus de helft van de verdediging was vervangen. Plus een andere keeper, en Ritzmaier op het middenveld. Je kunt mannen als Depay en de Jong moeilijk de schuld geven van alle tegendoelpunten.
PSV kan het spel echt wel maken, meest scorende ploeg word je niet alleen door te counteren. 2 keer scoren tegen Roda moet gewoon voldoende zijn. Als PSV met 3-4 of 3-5 had gewonnen was het nog steeds niet goed geweest. Dat je van Feijenoord wat tegentreffers moet slikken kan nog, maar 3 van Roda is niet goed te praten.
Prima, dan zijn de directe wissels gewoon totaal incapabel.

Hopen dat er niemand geblesseerd raakt.
6 tot 9 maanden uitgeschakeld.
2015 nu al naar de klote voor Jozefzoon.
Bakkali terughalen.
quote:
Godver..
quote:
Ik merk dat je al aanstalten maakt om een fruitmand te kopen.
Tijd om El Ghazi te halen, die staat toch nooit in de basis.
quote:
Bij een overgang naar PSV zou dat idd veranderen.
quote:
Depay-Luuk-Ghazi niks mis mee.
quote:
Onze ervaring met de Marokkaanse medemens bij PSV is niet altijd optimaal geweest natuurlijk. Vandaar dat ik tegenstem.
quote:
We hebben ook nog wat negers met een opgevoerde brommer.
quote:
Is Kishna toevallig een neger?
quote:
Dat zou je wel willen.