quote:LOTING KNVB BEKER 2014/’15
1/4e finales dinsdag 27, woensdag 28 en donderdag 29 januari 2015:
4 wedstrijden (8 winnaars 1/8e finales)
1/2e finales dinsdag 7, woensdag 8 of donderdag 9 april 2015:
2 wedstrijden (4 winnaars 1/4e finales)
Finale zondag 3 mei 2015, 18.00 uur:
Winnaar van eerst gelote halve finalewedstrijd wordt als thuisspelend team in de finale aangemerkt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Kwartfinales,dinsdag 27/01,18.30 uur: SC Cambuur - PEC Zwolle - 20.45 uur: FC Twente - AZ - Woensdag 28/01,18.30 uur: Roda/PSV - Excelsior - 20.45 uur: FC Groningen - Vitesse - |
vandaag jaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:05 schreef Kopsterk het volgende:
De verdediging van PSV is wel lachwekkend slecht vandaag.
Nee man, je ziet toch dat het tussen quotes staat.quote:
Dit wordt mijn nieuwe desktop achtergrond.quote:
Ik hoor het Johan Derksen nog zeggen gisteren: PSV heeft nergens echt zwakke plekken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:05 schreef Kopsterk het volgende:
De verdediging van PSV is wel lachwekkend slecht vandaag.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee man, je ziet toch dat het tussen quotes staat.
Jezus wat ben jij dom zeg.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hoor het Johan Derksen nog zeggen gisteren: PSV heeft nergens echt zwakke plekken.
Goeiequote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda op weg naar de kwartfinale. Dat had ik niet verwacht. De DFB-Poka.... wacht de KNVB beker is niet kinderspel
Ok, is goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:06 schreef Downwards het volgende:
[..]
Rook er nog een jongen dikke mongool.
Ja echt?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoop het, want anders liggen ze er uit
Mwoah, neuh.quote:
It's no Mickey Mousequote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda op weg naar de kwartfinale. Dat had ik niet verwacht. De DFB-Poka.... wacht de KNVB beker is niet kinderspel
Je klinkt mad Guusquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
HOE DE FUCK KUN JE DIE MISSEN MAN GVD
Davy is niet kritisch op PSV.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PSV blijft het maar verneuken bedoel je.
Vrienden durven elkaar op slechte eigenschappen te wijzen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je blijft maar de hele avond mij aanvallen. Ik dacht dat we (WZV) vrienden waren geworden
Pindakaasquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:11 schreef Caland het volgende:
Ik ga een boterham met pindakaas smeren.
Helaas heb ik alleen nog maar witbrood.
RIP Zwolle.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
De commerciële vaardigheden van Jan van Halst moeten PEC Zwolle helpen de financiën weer op orde te krijgen. De bekerhouder gaat zeer waarschijnlijk in zee met Sportfive, een sportmarketingbureau waar de oud-speler van FC Twente en Ajax als commercieel directeur aan gekoppeld is.
Jammer maar helaasquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:11 schreef Caland het volgende:
Als je eenmaal bekend bent nemen ze je ook werkelijk overal voor aan he,quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
De commerciële vaardigheden van Jan van Halst moeten PEC Zwolle helpen de financiën weer op orde te krijgen. De bekerhouder gaat zeer waarschijnlijk in zee met Sportfive, een sportmarketingbureau waar de oud-speler van FC Twente en Ajax als commercieel directeur aan gekoppeld is.
Ik heb wel eens weken dat er gewoon 2 potten doorheen gaan.quote:
Brood is niet goed voor je muscles he.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:11 schreef Caland het volgende:
Ja, hier ookquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wel eens weken dat er gewoon 2 potten doorheen gaan.
Witbrood niet echt nee, brood ansich wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:12 schreef Herqules het volgende:
[..]
Brood is niet goed voor je muscles he.
Waar kun je die kopen? Toch wel van Calvé met stukjes noot he?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hier ookTeringlekker.
Ik heb vandaag een hele grote pot van 1000 gram gekocht
Als ik mijn brood smeer, gaat er meer rechtstreeks mijn mond in dan op mijn brood.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hier ookTeringlekker.
Ik heb vandaag een hele grote pot van 1000 gram gekocht
Genoegquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoeveel van die rare gifjes heb je nog
stukjes nootquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waar kun je die kopen? Toch wel van Calvé met stukjes noot he?
Calvé is overrated.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waar kun je die kopen? Toch wel van Calvé met stukjes noot he?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik mijn brood smeer, gaat er meer rechtstreeks mijn mond in dan op mijn brood.
Domme mensen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:13 schreef Slobeend het volgende:
Wie vond Depay ook alweer beter dan Boetius?
Pindakaas wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:12 schreef Herqules het volgende:
[..]
Brood is niet goed voor je muscles he.
Boetiusquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:13 schreef Slobeend het volgende:
Wie vond Depay ook alweer beter dan Boetius?
Komt van PSV. Pakte nooit een bal.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:14 schreef Caland het volgende:
Ik vind die keeper van Roda niet eens zo heel slecht eigenlijk.
Beter dan Stevensquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:14 schreef Caland het volgende:
Dit is hun tweede keeper, wist je dat?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:14 schreef Caland het volgende:
Matig optreden bij de 2-2quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:14 schreef Caland het volgende:
Even scoren, dan krijgen ze er dadelijk 5.quote:
Excelsior Europa inquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:17 schreef MouzurX het volgende:
Wat een armoede als PSV eruit zou liggen.
Cambuur, Zwolle, Twente, AZ, Roda, Excelsior, Groningen, Vitesse.
En dat krijgt dan een EL ticket?
Vitesse, Twente of AZ zou normaal ook gewoon bij de eerste acht eindigen. Dus zo gek is het niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:17 schreef MouzurX het volgende:
Niks mis meequote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:17 schreef MouzurX het volgende:
Hoe zit het dit jaar nou eigenlijk?quote:
Groepsfase ook gewoon.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:17 schreef MouzurX het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Kap alsjeblieft met die maagbloedingwekkende posts over de clubs die nog over zijn in het beker toernooi en die dan Europa ingaan.
KOM ALLEMAAL QUOTENquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:18 schreef GGMM het volgende:
Ik ga weg.
Als PSV dit nog wint ga ik nooit meer weg tijdens een wedstrijd van PSV.
Was getekend: GGMM
Nee dus ga maar snel naar het ziekenhuis als je er zo'n maagbloeding van krijgt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Kap alsjeblieft met die maagbloedingwekkende posts over de clubs die nog over zijn in het beker toernooi en die dan Europa ingaan.
Jij zou weggaanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:19 schreef GGMM het volgende:
Welke clubs zijn er nog over trouwens en wie gaan er dan Europa in?
Hup Rodaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:18 schreef GGMM het volgende:
Ik ga weg.
Als het ajax was, dan was het een fabeltje.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:18 schreef GGMM het volgende:
Ik ga weg.
Laten we Maher niet vergeten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat PSV ons heeft afgetroefd in de strijd om Narsingh.
Dat is toch niet zo opmerkelijk verder?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Roda speler schiet naast van 5 meter.
Jeetje, ga huilen om de beker.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
GOD****** GA JE SCHAMEN MAN STELLETJE DEBIELEN
Je hebt 'm gratis en voor niets hier al.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:28 schreef Caland het volgende:
In before de beker boeit toch niet in het PSV topic
HeatWave heeft weer eens pijn aan zijn anus.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:28 schreef HeatWave het volgende:
Expres weggegeven, alles op de titel gooien, de tekenen van een wanhopige tobclub opzoek naar een succesje.
Dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:29 schreef Herqules het volgende:
[..]
Uiteraard, nu boeit de beker opeens niets meer.
Oh nou dan heeft Ajax in december express met 0-4 verloren van Vitesse.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:28 schreef HeatWave het volgende:
Expres weggegeven, alles op de titel gooien, de tekenen van een wanhopige tobclub opzoek naar een succesje.
Blijf jij maar lekker voorspellen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat toch niet gebeuren, helaas.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:28 schreef Caland het volgende:
In before de beker boeit toch niet in het PSV topic
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
Overigens, Roda is vrijwel altijd een kwelgeest.
Ach ja, het is maar een beker wedstrijd. Dat boeit me niet zoveel.
Ja hij doet alsof de wereld vergeet. Maargoed.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:32 schreef Herqules het volgende:
[..]
Ga huilen om de beker = Beker boeit niks
Wat was eigenlijk de uitslag van het WK Voorspeltopic?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker voorspellen.
#Barney - Bunting had je ook fout.
[ afbeelding ]
Even in het Nederlands nu.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja hij doet alsof de wereld vergeet. Maargoed.
Is al jaren zo. Zeg nou zelf, wat levert het op? Vrijwel niks. Dan kan je beter kampioen worden.quote:
Doe het dan voor je supporters. Trouwe fans met zo'n zaadwedstrijd op durven schepen is gewoon een misdaad.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Is al jaren zo. Zeg nou zelf, wat levert het op? Vrijwel niks. Dan kan je beter kampioen worden.
Overigens is dit natuurlijk wel dramatisch, maar nogmaals. Het is idd maar een beker duel.
Dat is volkomen waar.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doe het dan voor je supporters. Trouwe fans met zo'n zaadwedstrijd op durven schepen is gewoon een misdaad.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb mij alleen laten vertellen dat dit niet echt gunstig voor Feyenoord is.
Kutleven
Denk dat ze nog wel keer kampioen worden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb mij alleen laten vertellen dat dit niet echt gunstig voor Feyenoord is.
Kutleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Als PSV de beker wint hoeft de derde plaats in de competitie geen voorronde EL te spelen. Aangezien de kans vrij aanzienlijk is dat Feyenoord derde wordt mocht PSV van mij dat bekertje dan wel pakken enzulks.quote:
Tegen Cambuur mogen ze best verliezen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:31 schreef Zorro het volgende:
Zou het nou nog positief kunnen zijn, dat ze extra gemotiveerd raken, snappen dat het niet vanzelf gaat en zo alles?
Ik zal wel te optimistisch zijn
Ah, dat is inderdaad zo. Al heeft Feyenoord natuurlijk zichzelf in de voet geschoten met die pijnlijke nederlaag in Deventer.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Als PSV de beker wint hoeft de derde plaats in de competitie geen voorronde EL te spelen. Aangezien de kans vrij aanzienlijk is dat Feyenoord derde wordt mocht PSV van mij dat bekertje dan wel pakken enzulks.
Fox Sportsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef eenjongen... het volgende:
Waar wordt de samenvatting uitgezonden?
Al gepost paar pagina's terug.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zal dit misschien weer plaatsvinden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 22:41:04Niet meer mogen aanschuiven bij VI en PSV verliest. # Miko koffie reageer retweet
Heeze in rouwquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef Zipportal het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 22:47:04Niet meer mogen aanschuiven bij VI en PSV verliest. # Miko koffie reageer retweet
God, wat moet Thijs een kutdag hebbenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef Zipportal het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 22:41:04Niet meer mogen aanschuiven bij VI en PSV verliest. # Miko koffie reageer retweet
Hoezo niet meer mogen aanschuiven?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef Zipportal het volgende:
rip in peacequote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef Zipportal het volgende:
http://www.nu.nl/media/39(...)evisieprogramma.htmlquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoezo niet meer mogen aanschuiven?
VI is boos op VIquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoezo niet meer mogen aanschuiven?
Ik heb iets gemist geloof ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:47 schreef Sked het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/media/39(...)evisieprogramma.html
Kan ik ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef Zipportal het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 22:41:04Die HL_Dog43 op Fok is een zeer betrouwbare bron. #geengrap reageer retweet
Alles bij en aan mij is humor. Maar 1 blik in de spiegel en ik lig helemaal plat van het lachen jonge. #bakkesdichtkutquote:
#keihardvloekeninbroabantstumperquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Alles bij en aan mij is humor. Maar 1 blik in de spiegel en ik lig helemaal plat van het lachen jonge. #bakkesdichtkut
juichen.rarquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
#keihardvloekeninbroabantstumper
quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Alles bij en aan mij is humor. Maar 1 blik in de spiegel en ik lig helemaal plat van het lachen jonge. #bakkesdichtkut
Frank net voor de winterstopquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb bozere trainers gezien dan Flipje.
quote:
Mag er wel een stukje in schrijven en de week daarop verdedigd de baas hem met hand en tandquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Die ego's in een boom samen past niet
Hij gaat samen met Guardado vaak wel voorop. Maar ik vond De Jong vandaag weinig sterk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:50 schreef Caland het volgende:
Cocu doet De Jong nu toch wel wat tekort, die vond ik als enige nog wel aardig spelen.
Doe niet zo blind alsjeblieft.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
Vroege voorspelling
Cambuur - PSV 0-40
Nou hek goffedomme genoeg van dat ouwe lullen voetbal. WERKE VOOR OE GELD!
Nee, je ziet toch ook wel dat PSV moeite heeft met ploegen die niet grote ruimtes weggeven achterinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |