Dan moet je je niet als een mongool gedragen en ze er reden voor geven.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
Daar ben ik altijd bang voor(dat iemand in mijn eten gaat spugen)
Ik ben altijd bang voor slakjes enzo in m'n sla.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
Daar ben ik altijd bang voor(dat iemand in mijn eten gaat spugen)
Zo vervelend was ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je je niet als een mongool gedragen en ze er reden voor geven.
Ik ben alleen wel eens overdreven bang dat dingen bedorven zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:15 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben eig zelden/nooit bang voor dergelijke dingen
Escargotsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang voor slakjes enzo in m'n sla.
Nee dat doe ik ook niet (mijn schoonouders vaak wel, maar daar kan ik niks aan doenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je je niet als een mongool gedragen en ze er reden voor geven.
Why? Waarom zouden ze dat doen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ben alleen wel eens overdreven bang dat dingen bedorven zijn.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die met de rollator mensen voor zich uit de rij beukt
Niet met opzet neem ik aan?quote:
In een restaurant niet. Maar als ik thuis dingen in de koelkast heb en zo. Volgens mij gooi ik veel te veel weg.quote:
Oww.. tja uhm geen ideequote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
In een restaurant niet. Maar als ik thuis dingen in de koelkast heb en zo. Volgens mij gooi ik veel te veel weg.
Ik geloof dat ik juist van het tegenovergestelde last heb...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
In een restaurant niet. Maar als ik thuis dingen in de koelkast heb en zo. Volgens mij gooi ik veel te veel weg.
Daar heb ik dan weer totaal geen last vanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer totaal geen last van
'O, da's vast nog wel te eten hoor!'
Ja de gebruikelijke tactiek is het aan je katten te voeren, maar de vadsige kat hier eet sowieso niets anders dan zijn gebruikelijke brokjes, en zijn magere broertje vreet alles wat los en vast zit. Dus dat zijn ook geen goede maatstavenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ik voer het gewoon aan mijn vriend en wacht even...
Neem een vriendinnetjequote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja de gebruikelijke tactiek is het aan je katten te voeren, maar de vadsige kat hier eet sowieso niets anders dan zijn gebruikelijke brokjes, en zijn magere broertje vreet alles wat los en vast zit. Dus dat zijn ook geen goede maatstaven
Meestal ga je er niet dood aan, dus dat zit wel goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja de gebruikelijke tactiek is het aan je katten te voeren, maar de vadsige kat hier eet sowieso niets anders dan zijn gebruikelijke brokjes, en zijn magere broertje vreet alles wat los en vast zit. Dus dat zijn ook geen goede maatstaven
Geraspte kaas, her en der van die blauwe puntjes, die vis ik er even uit en gooi ik weg, de rest kan nog wel hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]Oh nee, zo ben ik totaal niet
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geraspte kaas, her en der van die blauwe puntjes, die vis ik er even uit en gooi ik weg, de rest kan nog wel hoorBlijf niet weggooien
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]mij niet gezien, dat gaat gauw de prullenbak in en als er wat naast stond, dan dat het liefst ook
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]mij niet gezien, dat gaat gauw de prullenbak in en als er wat naast stond, dan dat het liefst ook
Omdat ik geen eten wil verspillen als het nog prima in orde is, dat is mijn ticquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
Dat zou ik ook niet eten hoor
Maar waarom zou je het wel doen?
Very Rhu!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ik voer het gewoon aan mijn vriend en wacht even...
Met vlees ben ik wel iets spastischer hoor, als ik het niet vertrouw gaat het weg. Met tegenzinquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik geen eten wil verspillen als het nog prima in orde is, dat is mijn tic
maar het is niet in orde want het heeft schimmelquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik schaam me ook wel eens voor de hoeveelheden eten die ik weg gooi.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, die pluk ik eruitquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar het is niet in orde want het heeft schimmel
het kan ook in de vriezer he?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, die pluk ik eruitIk ga niet steeds een nieuw zakje geraspte kaas kopen en driekwart weggooien omdat er drie puntjes in zitten.
Kaas in de vriezer? Dat wordt echt snot als je het eruit haalt?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het kan ook in de vriezer he?
Die anderen hebben misschien ook wel schimmel die je niet ziet
Ow daar heb ik ook geen problemen mee, of het moet volop in de zon hebben gestaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:32 schreef Sinceria het volgende:
Hier eet vriendlief makkelijk shoarma die al 24 uur op het aanrecht heeft gestaan. Dat zie ik mezelf niet doen.
Neequote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kaas in de vriezer? Dat wordt echt snot als je het eruit haalt?
quote:Gooi beschimmelde producten weg. Schep dus geen schimmel van bijvoorbeeld jam of appelmoes, maar gooi het hele potje weg. Een uitzondering hierop is harde kaas. De schimmel die hierop vaak groeit, groeit alleen aan de buitenkant. Door de schimmel ruim weg te snijden (1 cm) kan de rest van de kaas nog gebruikt worden.
Daar voldoe ik dan wel aanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:35 schreef Sinceria het volgende:
Kaas kan best volgens het voedingscentrum.
[..]
Parasiet?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:32 schreef Sinceria het volgende:
Nu ik die parasiet in me heb doe ik dat overigens niet meer.
Er zit toch ook kaas op diepvriespizza?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kaas in de vriezer? Dat wordt echt snot als je het eruit haalt?
Dan staat ie ineens bij de onderburen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ach ja, een flinke voedselvergiftiging zou eigenlijk niet eens kwaad kunnen. Gaat de weegschaal goed van omlaag
Valt tegen. Heb een keer salmonella gehad (of superheftige buikgriep) en dat zat er na een weekend weer aan hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ach ja, een flinke voedselvergiftiging zou eigenlijk niet eens kwaad kunnen. Gaat de weegschaal goed van omlaag
Ja, maar die leg je als geheel in de vriezer. Als ik lasagne overhoud, gaat dat ook de vriezer in. Maar om nou zo los kaas in de vriezer te leggen... Dat vind ik gewoon een maf ideequote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er zit toch ook kaas op diepvriespizza?
Al schijnt dat vaak één of ander goedkoop surrogaatspul te zijn.
Hij is er ook tot nu toe nog niet ziek van geworden. Ik vind het alleen zo smerig, van die harde stukjes vlees...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow daar heb ik ook geen problemen mee, of het moet volop in de zon hebben gestaan.
Vaak blijft bij mij wel eens een pan een nacht op het fornuis staan en zet ik het de volgende ochtend in de koelkast
Zo noemt mijn verloskundige het.quote:
Er moet wel een deksel opquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:39 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hij is er ook tot nu toe nog niet ziek van geworden. Ik vind het alleen zo smerig, van die harde stukjes vlees...
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja ok dat laatste doe ik ook niet echt
Maar dat zakje is besmet en gaat weg.
Jaren geleden darminfectie van bijna 2 weken gehad. Kilo's vet kwijt, kwamen binnen 2 maanden terug met bonuskilo's!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt tegen. Heb een keer salmonella gehad (of superheftige buikgriep) en dat zat er na een weekend weer aan hoorWas allemaal vocht dat uit alle hoeken en kieren spoot.
Niet meer zo. Geen tijd voor en het is nogal seizoensgebonden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
's goed
Ga je vaak naar de bios?
Dat moet je je kleine wondertje maar eens vertellen over een jaar of 15.quote:
Andere schoonouders zijn zo gevondenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee dat doe ik ook niet (mijn schoonouders vaak wel, maar daar kan ik niks aan doen) maar dan misschien gewoon door een psychopaat of zo. Weet ik veel. Ik heb het niet zo goed uitgedacht verder of zo
Of moet de gast dan dood gaan? Dat is meestal niet zoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is het ook volgens de definitie van het woord
Camera in je douchequote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:44 schreef missbehavin het volgende:
Hm, wordt er net aangebeld, Vodafone dude die me wat wil aansmeren.. "U komt net thuis?" Wtf, het ie in de bosjes liggen wachten ofzo?
Hij zat niet binnen te wachten godtquote:
Niks ernstigs privé hoop ik? Of leuke drukte?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet meer zo. Geen tijd voor en het is nogal seizoensgebonden.
Als ik ga meestal filmhuis en oscar waardige films. Dus nu wil ik o.a. nog birdman en American sniper zien. Maar denk hooguit 1 in de bios gezien de drukte prive.
Godt zei gewoon wat ie wilde.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij zat niet binnen te wachten godt
Nee joh gekkerdquote:
Ben altijd druk en bios staat niet op prio 1. En vanaf 1 feb nieuwe baan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks ernstigs privé hoop ik? Of leuke drukte?
Ik wil ook nog naar Birdman en moet nog steeds The Hobbit zien, zou met m´n zus gaan maar die is nu verzorger van m´n zwager ofzo dus die komt nu even nergens meer
Nee, als de gast dood zou gaan overlijdt de parasiet vaak ook, dus dat is niet in de interesse van de parasiet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of moet de gast dan dood gaan? Dat is meestal niet zo
Soms is het sterven van de gast onderdeel van de voortplantingscyclus van de parasiet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, als de gast dood zou gaan overlijdt de parasiet vaak ook, dus dat is niet in de interesse van de parasiet.
True maar dat zal bij deze wel niet het doel zijn gok ik zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Soms is het sterven van de gast onderdeel van de voortplantingscyclus van de parasiet.
Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
True maar dat zal bij deze wel niet het doel zijn gok ik zo.
Je weet het niet. Die kinderen van tegenwoordig... Tuig is het!quote:
Nooit aan beginnen!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je weet het niet. Die kinderen van tegenwoordig... Tuig is het!
Wat doe jij eigenlijk voor werk?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben altijd druk en bios staat niet op prio 1. En vanaf 1 feb nieuwe baan.
The Hobbit heb ik in elk geval wel gezien voor kerst!
Ik hoor gemengde verhalen. Eigenlijk vooral negatieve ervaringen. Wat vind jij?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben altijd druk en bios staat niet op prio 1. En vanaf 1 feb nieuwe baan.
The Hobbit heb ik in elk geval wel gezien voor kerst!
Jaaa, smurfensnot en dan allemaal weer een eigen recept ervoor hebbenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ken ook bijna alles en denk dat ik samen met mijn zus (die is nóg veel ouder!) ook 80% van dat spul wel in huis heb gehad.![]()
Smurfensnot!![]()
Ik vind de hele reeks tof. Tegenvallers hangen vaak af van verwachtingen. Als je een LOTR verwacht dat is het niet. Dat was het hobbit boek ook niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoor gemengde verhalen. Eigenlijk vooral negatieve ervaringen. Wat vind jij?
Dat laatste in elk geval. Alle films doen het minder thuis maar dit soort 'spektakel' stukken helemaal.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan niet bepaald zeggen dat ik de Hobbit 1 en 2 zo geweldig vond. In de bios vond ik ze vermakelijk, maar toen ik laatst thuis deel 1 weer een keertje wilde kijken, ben ik binnen een half uur in slaap gevallen. Maar ik wil de reeks afmaken en deel 3 ook zien, en dat doe ik het liefst op een mooi groot scherm met goed geluid waar ik m'n aandacht erbij kan houden
Ik verwacht inderdaad geen Lord of the Rings, logisch ook. 1 op 1 van t boek ook niet, eigenlijk. Was met LotR ook niet het geval.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind de hele reeks tof. Tegenvallers hangen vaak af van verwachtingen. Als je een LOTR verwacht dat is het niet. Dat was het hobbit boek ook niet.
Verwacht je een 1 op 1 van het boek.... dat zijn boekverfilmingen niet.
Wel heeft Jackson met LOTR en The Hobbit twee unieke reeksen neergezet die lekker weg kijken.
Ze gaan zeker de geschiedenis in als twee geslaagde projecten. Zijn het de beste films ooit? Nee, maar wederom dat zou je al niet moeten verwachten.
Wat jij wil, als er maar geluld wordt hierquote:
Je kan ook gewoon aan het werk gaanquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat jij wil, als er maar geluld wordt hier.
Waarom, doe jij toch ook niet?quote:
Klopt, ik ben onderweg naar huisquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, doe jij toch ook niet?.
Vrouwen-beargumentatie, nooit logischquote:
Fokken tijdens werk != fokkens tijdens rit naar huisquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrouwen-beargumentatie, nooit logisch.
?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:36 schreef KomtTijd... het volgende:
https://hello.firefox.com/HXHaEn_ofhY Hallo.
Ik vond deel 3 vooral 'meh'. Afgezien wat er bij gehaald is wat niet in het boek staat. Hele scenes sloegen nergens op en het was 1 complete actie show van begin tot eind. Bij LoTR waren de actie scenes mooi om te zien, deels omdat ze nog nooit zo in beeld zijn gebracht, deels omdat ze niet uit een computer kwamen voor een groot deel (of het was niet zo duidelijk). Hier vond ik het belabberd qua effecten, te opvallend en aanwezig.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik verwacht inderdaad geen Lord of the Rings, logisch ook. 1 op 1 van t boek ook niet, eigenlijk. Was met LotR ook niet het geval.
Film 1 vond ik tof, film 2 vond ik niet zo goed gemaakt wat de effecten betreft. Smaug was echt super mooi gemaakt, maar de rest vond ik meh. Ga film 3 wel kijken, zonder verwachtingen.
Ah, ze hebben eindelijk WebRTC geïmplementeerd. Dat geeft hoopquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Firefox hello. Dacht dat het een chat service was maar het is alleen audio/video. Daar heb ik geen zin in.
Dusse sorry laat maar
Al jaren, maar dat Hello zit er volgens mij nog niet zo gek lang in en viel me nu ineens op omdat ik met addons zat te kutten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah, ze hebben eindelijk WebRTC geïmplementeerd. Dat geeft hoop
Al jaren? Volgens mij niet heel bijster lang. Een jaar ofzo. Niet dat het verder boeiend is, ik was niet van plan een Voice/Video conference applicatie te schrijven.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Al jaren, maar dat Hello zit er volgens mij nog niet zo gek lang in en viel me nu ineens op omdat ik met addons zat te kutten.
jupquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:48 schreef KomtTijd... het volgende:
Werkt Hangouts met WebRTC? Hangouts is geniaal.
heb maar weer een nieuwe aangevraagd, kolere ding deed het weer eens niet meer bij de NSquote:
Een pinpas bij de NS?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb maar weer een nieuwe aangevraagd, kolere ding deed het weer eens niet meer bij de NS.
Lag gisteren in mijn bus, samen een een aanmaning die ik blijkbaar gemist had, wie correspondeert en dan alleen nog via post tegenwoordig?.
Ja, je weet wel, als je een kaartje moet kopen?quote:
Wie koopt er nu nog kaartjesquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, als je een kaartje moet kopen?.
Ik, voor die 2 keer per jaar dat ik met de trein ga.quote:
Hoe reis je met de bus dan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik, voor die 2 keer per jaar dat ik met de trein ga.
Ov chipkaart, anoniem. Geen NS erop.quote:
Owja daar wordt onderscheid in gemaakt idd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ov chipkaart, anoniem. Geen NS erop.
Ja, nooit aan toegekomen verder, zo vaak ga ik niet met de trein he? Mocht het vaker voorkomen ga ik het er wel opzetten natuurlijkquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja daar wordt onderscheid in gemaakt idd.
Of nouja 1x zon bestelling uploaden en jr bent klaar. Maar ieder z'n voorkeur natuurlijk
En elke keer dat je met iemand met korting meereist de korting er eerst opzetten bij een automaatquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:20 schreef Tally het volgende:
Ik vind het trouwens gek dat ik een abo afsluit via internet voor het OV maar wel langs zo'n paal moet om mijn bestelling op te halen. Ik wil het meteen
Bijna net zoveel moeite als vroegerquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En elke keer dat je met iemand met korting meereist de korting er eerst opzetten bij een automaat
Had ik ook, was de paal bij de tramhalte kapot, moest ik alsnog zwart reizen ivm niet genoeg saldo.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:20 schreef Tally het volgende:
Ik vind het trouwens gek dat ik een abo afsluit via internet voor het OV maar wel langs zo'n paal moet om mijn bestelling op te halen. Ik wil het meteen
In de tram controleren ze vaker dan in de trein. Stuk engerquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Had ik ook, was de paal bij de tramhalte kapot, moest ik alsnog zwart reizen ivm niet genoeg saldo.
Ik heb echt denk ik in mijn hele leven 4 tramcontrole's meegemaakt ofzo...quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In de tram controleren ze vaker dan in de trein. Stuk enger
Je bent ook maar 4 keer geweest met de tram?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb echt denk ik in mijn hele leven 4 tramcontrole's meegemaakt ofzo...
Elke dag 2 keerquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Je bent ook maar 4 keer geweest met de tram?
En vooral daar bij jou worden die dingen vaak stuk gemaaktquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Had ik ook, was de paal bij de tramhalte kapot, moest ik alsnog zwart reizen ivm niet genoeg saldo.
In Rotterdam zowat bij elke rit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb echt denk ik in mijn hele leven 4 tramcontrole's meegemaakt ofzo...
Ja, hier komt het echt heel weinig voor iig.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In Rotterdam zowat bij elke rit.
In Adam idd minder voor zover ik er ervaring mee heb
In Rotterdam zit er gewoon een conducteur in de meeste trams toch? Komt langs bij iedereen die instapt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In Rotterdam zowat bij elke rit.
In Adam idd minder voor zover ik er ervaring mee heb
Yup.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
In Rotterdam zit er gewoon een conducteur in de meeste trams toch? Komt langs bij iedereen die instapt.
Ik mijn hele leven hier nog nietquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben volgens mij één keer gecontroleerd in de bus. In Tilburg
Nee, daarvoor moet je wel uberhaupt buiten komenquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik mijn hele leven hier nog niet
Als ik iets aan het fixen of in elkaar aan het zetten ben en ik begin hardop te praten betekent het dat er iets mis is doorgaansquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:17 schreef Cue_ het volgende:
Een reparateur die tegen zichzelf praat. Best irritant want geen idee of ie t dan tegen mij heeft of niet.
Dat is vooruitgangquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En elke keer dat je met iemand met korting meereist de korting er eerst opzetten bij een automaat
Laatst nog een chauffeuse die moeilijk deed, ze had me niet zien inchecken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik mijn hele leven hier nog niet
Ik denk dat Rhu vaker buitenkomt dan ikquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je wel uberhaupt buiten komen.
waarom denkt iedereen hier altijd dat ik nooit buiten kom? Ik ben echt voor het eerst in 5 dagen thuis vandaagquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je wel uberhaupt buiten komen.
Omdat wij zelf ook niet buiten komen. Buiten is immers stom. En koud. Best koud.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom denkt iedereen hier altijd dat ik nooit buiten kom? Ik ben echt voor het eerst in 5 dagen thuis vandaag
Ik kom wel weer eens een keer buiten zodra het structureel boven de 10 graden is. In mei ofzo.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
Het is inderdaad gemeen koudHet ging zo de goeie kant op. Dan kun je niet opeens terug schieten naar 2 graden
Sja als je er op kunt rekenen dat die langskomt is dat natuurlijk niet raar om te doen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ja ik zag dat laatst in Rotterdam en ik vond het heel raar!
Zo klonk het ook af en toequote:Op woensdag 21 januari 2015 12:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik iets aan het fixen of in elkaar aan het zetten ben en ik begin hardop te praten betekent het dat er iets mis is doorgaans![]()
Positief: het betekent doorgaans dat ik geconcentreerd bezig ben.quote:
Die heb ik niet, dus dat scheelt weerquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Positief: het betekent doorgaans dat ik geconcentreerd bezig ben.Bij professionals heb je natuurlijk de kans dat ze het zichzelf aangeleerd hebben om geconcentreerd over te komen terwijl ze eigenlijk met hun gedachte bij je decolleté zitten
Ik denk niet, ik blaatquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom denkt iedereen hier altijd dat ik nooit buiten kom? Ik ben echt voor het eerst in 5 dagen thuis vandaag
Het zonnetje thoughquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
Het is inderdaad gemeen koudHet ging zo de goeie kant op. Dan kun je niet opeens terug schieten naar 2 graden
Op je bek gaan op de fiets vanwege gladheid is inderdaad niet het meest fijnequote:Op woensdag 21 januari 2015 13:44 schreef KomtTijd... het volgende:
Kou is alleen leuk als het flink vriest en er geschaatst kan worden.
Voor de rest gewoon 10+ graden AUB.
Ohja en rondom fietspaden ook 10+ graden AUB
Hoe is 't met je auw?quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:44 schreef KomtTijd... het volgende:
Kou is alleen leuk als het flink vriest en er geschaatst kan worden.
Voor de rest gewoon 10+ graden AUB.
Ohja en rondom fietspaden ook 10+ graden AUB
Daarom fiets ik ook nooit 's winters, al moet ik er zometeen wel even aan gelovenquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:45 schreef STING het volgende:
[..]
Op je bek gaan op de fiets vanwege gladheid is inderdaad niet het meest fijne
Weet ik veel.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ben ik 12?
Schaafwond, gaat wel over eer ik een meisje ben.
Ik fiets alleen niet als het regent of het glad isquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom fiets ik ook nooit 's winters, al moet ik er zometeen wel even aan geloven
Tuurlijk. Zou niet weten waarom niet.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Verkopen ze nog agenda's door 2015?
Mwah als het niet te hard regent neem ik nog steeds liever de fiets. En als er sneeuw ligt e.d. ook. Alleen dat gladde bochtje van maandag was echt een complete verrassing. Nog nooit meegemaakt zo.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ik fiets alleen niet als het regent of het glad is
Dat omdat ik geen fan ben van de bus als alternatief.
Zelfs filofaxen worden volgens mij nog verkochtquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Verkopen ze nog agenda's door 2015?
Heb een hekel aan regen, en al helemaal als ik een pak aan heb. Met een paraplu fietsen is niet relaxed ook.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mwah als het niet te hard regent neem ik nog steeds liever de fiets. En als er sneeuw ligt e.d. ook. Alleen dat gladde bochtje van maandag was echt een complete verrassing. Nog nooit meegemaakt zo.
Ik ben iets te vaak op m'n bek gegaan met gebroken botten enzo als gevolg, dus ik laat het gewoonquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mwah als het niet te hard regent neem ik nog steeds liever de fiets. En als er sneeuw ligt e.d. ook. Alleen dat gladde bochtje van maandag was echt een complete verrassing. Nog nooit meegemaakt zo.
Hij heeft even op de verwarming gelegen en knispert helemaal en hij ruikt lekker zoetquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:00 schreef STING het volgende:
[..]
Zelfs filofaxen worden volgens mij nog verkocht
Op de basisschool brak ik ook om de haverklap mijn botten. Maar met fietsen heb ik nooit iets ernstigs gehad volgens mij.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben iets te vaak op m'n bek gegaan met gebroken botten enzo als gevolg, dus ik laat het gewoon
Ja die ook, maar dan à la American History X met m'n bovenkaak op de plank van m'n kinderstoel te klappen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:10 schreef STING het volgende:
Nog nooit iets gebrokenanders dan m'n voortanden ooit
Keer zo keihard op m'n bek gegaan, een vreemde heeft me van straat geraapt en naar huis gelopen. M'n pols reageerde niet meer, ik kon de sleutel niet meer in het slot steken en toen ik eenmaal binnen was, waren m'n knieën zo dik dat ik m'n broek niet meer uit kreeg. Zelfs m'n kin lag open omdat ik m'n rugtas nog eens tegen m'n achterhoofd had gekregen en toen nog eens met m'n gezicht over het asfalt had geschraapt. Mooie tijden. Gelukkig hadden we een lift op school want ik kwam de trap niet op.M'n jas en broek kon ik weggooienquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Op de basisschool brak ik ook om de haverklap mijn botten. Maar met fietsen heb ik nooit iets ernstigs gehad volgens mij.
Dat jij nog uit bed durft te komen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:45 schreef CherryLips het volgende:
Sleutelbeen, rug, twee keer een been, arm, vinger, stel tenen en tandenValt nog mee.
Ja dat gaat niet goed komenquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat jij nog uit bed durft te komen.
Ik snap wel dat je niet mee gaat paintballen.
Lekker mobiel ookquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We kunnen je inpakken in matrassen ofzo.
Ik zie je gewoon lopen met twee matrassen en een touwtje er om. Alleen 2 beentjes er onderuit en 2 armpjes er naastquote:
Ja ik ookquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zie je gewoon lopen met twee matrassen en een touwtje er om. Alleen 2 beentjes er onderuit en 2 armpjes er naast
En dat ze het dan nog voor elkaar krijgt om haar voet te breken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zie je gewoon lopen met twee matrassen en een touwtje er om. Alleen 2 beentjes er onderuit en 2 armpjes er naast
Waarschijnlijk wel. Ik heb bijna een maand geleden m'n teen gestoten (door over iemand z'n voet te struikelen) en daar heb ik nog steeds last van, moet je nagaan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat ze het dan nog voor elkaar krijgt om haar voet te breken.
Mutsquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Ik heb bijna een maand geleden m'n teen gestoten (door over iemand z'n voet te struikelen) en daar heb ik nog steeds last van, moet je nagaan.
Verstandig welquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:08 schreef CherryLips het volgende:
M'n ouders hebben me ook twee weken door laten hobbelen met een gebroken been, maar dat was volgens mij ook meer een haarscheurtje. Maar twee keer gips om je been als je klein bent, is ook niet zo strak want nu loop ik scheef.
Tenen stoot ik een paar keer per jaar, maar laat er nooit naar kijken. Toen ik klein was werd er weleens een röntgenfoto van m'n hele lichaam gemaakt en toen zagen ze geheelde breukjes in een grote teen en nog een andere teen. Ze staan echt allemaal scheef nu
Pols gelukkig nog nooit gebroken *even afkloppen* Dat lijkt me echt naar, als het helemaal scheef staat en er pinnen in moeten en in tractie moet enzo, gatverdamme. Dus vandaar: als het glad is, blijft CL binnen. Of pakt ze de auto
Waarbij je iets breekt nadat je je ruit heb gekrabt en omloopt om in de auto te stappenquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:08 schreef CherryLips het volgende:
M'n ouders hebben me ook twee weken door laten hobbelen met een gebroken been, maar dat was volgens mij ook meer een haarscheurtje. Maar twee keer gips om je been als je klein bent, is ook niet zo strak want nu loop ik scheef.
Tenen stoot ik een paar keer per jaar, maar laat er nooit naar kijken. Toen ik klein was werd er weleens een röntgenfoto van m'n hele lichaam gemaakt en toen zagen ze geheelde breukjes in een grote teen en nog een andere teen. Ze staan echt allemaal scheef nu
Pols gelukkig nog nooit gebroken *even afkloppen* Dat lijkt me echt naar, als het helemaal scheef staat en er pinnen in moeten en in tractie moet enzo, gatverdamme. Dus vandaar: als het glad is, blijft CL binnen. Of pakt ze de auto
O ja hoor, zie ik ook nog weleens gebeuren. Of dat ik me ergens aan stoot en weer een scheve vinger heb.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarbij je iets breekt nadat je je ruit heb gekrabt en omloopt om in de auto te stappen
Jij kunt gewoon het beste binnen in bed blijven dus.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja hoor, zie ik ook nog weleens gebeuren. Of dat ik me ergens aan stoot en weer een scheve vinger heb.
Niet te dicht bij me lopen met het paintballen dan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:27 schreef Samzz het volgende:
Ik ben ook wel een kluns. Gelukkig heb ik een goede beschermlaag.
Waarom niet?quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet te dicht bij me lopen met het paintballen dan.
Oh nee, ik ben niet iemand die struikelt. Meer iemand die per ongeluk de trekker overhaalt en daarmee een teamgenoot uitschakelt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor het geval je struikelt ofzo en mij mee trekt in je val.
Zo jammer dit hequote:Op woensdag 21 januari 2015 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben niet iemand die struikelt. Meer iemand die per ongeluk de trekker overhaalt en daarmee een teamgenoot uitschakelt.
Riep iemand?quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarbij je iets breekt nadat je je ruit heb gekrabt en omloopt om in de auto te stappen
Jij wint.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Riep iemand?
Even rondje om de auto, tekenfilmstyle uitglijden over een onmeunig klein rotstukje sneeuw. Gevolg, haarscheurtje in bot van de elleboog. Week lang arm tot de schouder in het gips.
Toen ik daarna eindelijk weer durfde te fietsen ben ik met de fiets op m'n plaat gelazerd. Slijmbeurs in mijn heup een enorme opdonder gegeven. Kun je eindelijk je arm weer gebruiken, loop je mank.
Sinds die winter heb ik een hekel aan sneeuw en gladheid.
Echt tuig van de richel, die mensen zonder geldig vervoersbewijsquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja over tramconducteurs gesproken, zat net even in een tram van de HTM. Stonden 2 conducteurs in die mensen checkten voor zover ze niet konden zien dat ze ingecheckt hadden, plus nog 2 kleerkasten in burger die erbij kwamen toen er ééntje bij was die geen geldig vervoersbewijs had
Uhuh, daarom zeg ik het ookquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh dat zeker, maar er was echt niets aan de hand in dit geval
Idem hier. Alleen twee vingers en een knieschijf bij het hockey en een sleutelbeen bij het wielrennenquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh dan valt mijn score nog best mee
Sleutelbeen, pols, pink, wijsvinger, voortanden. Dat was het geloof ik.
Sleutelbeen kwamen we na 2 dagen of zo achter, in eerste instantie vonden mijn ouders dat ik wel erg volhardend was in mijn "aanstellerij". Pols was volgens de dokter gekneusd, en een paar maanden later weer maar toen hebben we foto's laten maken. Bleek dat het die vorige keer wel gebroken was, gelukkig wel goed genezen.
Ik denk dat er iets te vaak conducteurs mishandeld zijn om hier nog een risico mee te nemen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh dat zeker, maar er was echt niets aan de hand in dit geval
Ach, het is beter dan Androidquote:Op donderdag 22 januari 2015 08:56 schreef Q. het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)te-ondersteunen.html
Blackberry.
Dat is elke dag toch?quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Gaat het weer een trage dag worden?.
Ik doel deze keer op de chatquote:
R&P SChat?quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doel deze keer op de chat.
Soms heb je opeens weer van die turbodagen.
Ja, zoietsquote:
Ik doe mn best. Hier is het ook wel eens fijn zeker omdat ik een team van 1 persoon ben en zelden andere mensen spreek.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
Ach, ik ben gewoon met servers inrichten bezig, maar das voornamelijk instellen, klikken, wachten.... dus beetje afleiding is ok vandaag.
There's no I in team!quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe mn best. Hier is het ook wel eens fijn zeker omdat ik een team van 1 persoon ben en zelden andere mensen spreek.
Maar wel in de eerste letter van de meeste producten die ik tegenwoordig aanschaf.quote:
Als je t nu al weet kan je voorbereidingen treffenquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Kak, heb morgenochtend geen water
Niet gaan poepen dus.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Kak, heb morgenochtend geen water
Ik ga wel bij de Hema schijten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je t nu al weet kan je voorbereidingen treffen
Emmers water klaarzetten, poepen, emmer water erin knop op de stortbak indrukken, et voila.quote:
Of bij de Hema gaan poepen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Emmers water klaarzetten, poepen, emmer water erin knop op de stortbak indrukken, et voila.
Dat kan ook. Kan je daarna meteen een lekker broodje halen daarquote:
Wat nouquote:
Maar de emmer zelf niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een emmer water is wel goedkoper.
Wat valt onder ludiek?quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:32 schreef HeatWave het volgende:
Ja hoor, ik ben weer de lul, ik mag het "ludieke" pakket samenstellen voor de verjaardag morgen.
Sja, er zijn 2 feestjes, morgen voor het grote publiek, zaterdag kleine kring. Morgen moet er dus een grappig, maar niet helemaal nutteloos "pakket" gegeven worden, zaterdag krijgt ze geldquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Anders kun je er gelijk eentje halen als je toch naar de HEMA gaat.
Hoe dweil jij dan?quote:
Daarom moet het dus ook niet al te nutteloos zijnquote:
Ja, dat snap ik. Maar dan kun je wat mij betreft net zo goed niks gevenquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom moet het dus ook niet al te nutteloos zijn.
Die Ken is een insidejoke, voor de rest haal ik nog wel wat chocola etc.
Is het dat niet dan?quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Waarom denk ik dat het vrijdag is?
Ja, dat willen we dus niet, met lege handen aankomen morgen op het algemene feestjequote:Op donderdag 22 januari 2015 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar dan kun je wat mij betreft net zo goed niks geven. Maar da's just my two cents.
Nou ja, dat is wat ik zeg. Liever niks dan kleine meuk dat toch in de vuilbak terecht komt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat willen we dus niet, met lege handen aankomen morgen op het algemene feestje.
Dus dan nu maar gewoon wat kleine meuk.
Chocola zal zeker niet in de vuilnisbak belandenquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wat ik zeg. Liever niks dan kleine meuk dat toch in de vuilbak terecht komt.
Maar... Dat is toch niet ludiekquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Chocola zal zeker niet in de vuilnisbak belanden.
Ik zeg toch, niet echt nutteloze dingen,maar meer kleine dingen. Ze houdt bijv heel erg van Grieks, dus ik zal er ook wat griekse kruiden etc indoen, maar zoek dus nog wat inspiratie. Kleine dingen die het gewoon altijd goed doen bij vrouwen.
Jaquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar... Dat is toch niet ludiek? Of wordt het ludiek door die Kenpop in een barbie auto
?
Ik ben blij dat jij mijn cadeautje niet samensteltquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja.
En het is dus een opvulling.
Hoezo? Chocolaquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij mijn cadeautje niet samenstelt.
Daar kom je wel van terugquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij mijn cadeautje niet samenstelt.
Ja, een van de weinige huishoudelijke investeringenquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Volgende week maar even kopen. Wij dweilen nog handmatig. Tyfuswerk.
Dat is dan weer wat anders dan een ludiek cadeauquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar kom je wel van terug.
Meestal ben ik er erg goed in, laatste cadeau dat ik gaf was een NES aan iemand die dat al heel erg lang wou, ze was echt helemaal uit dr plaat.
Ik vind het altijd wel leuk om te doen, beetje in het rond dansen met die mop op de deuntjes van Disney.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Volgende week maar even kopen. Wij dweilen nog handmatig. Tyfuswerk.
Ik heb drie verdiepingen te dweilenquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk om te doen, beetje in het rond dansen met die mop op de deuntjes van Disney.
Je mag gerust hier langskomenquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk om te doen, beetje in het rond dansen met die mop op de deuntjes van Disney.
Oh, beetje dettol doet het werk wel, hoorquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb drie verdiepingen te dweilen. Ik doe liever ander werk. Daarnaast krijg ik het gevoel dat ik het niet heel schoon krijg. Dus dan maar een investering doen
.
Truequote:Op donderdag 22 januari 2015 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is dan weer wat anders dan een ludiek cadeau.
Je had dan ook beton moeten nemen. Ook nog eens gezelliger.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een houten vloer. Die kan niet overal tegen.
Nee, dank je.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je mag gerust hier langskomen
Daar zou ik inderdaad niet zo snel dettol op smerenquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een houten vloer. Die kan niet overal tegen.
Als een soort Cinderella?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of Sneeuwwitje. Maar dan zonder de diertjesquote:
Eeyore.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet je al wat voor tattoo je neemt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |