Dan moet je je niet als een mongool gedragen en ze er reden voor geven.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
Daar ben ik altijd bang voor(dat iemand in mijn eten gaat spugen)
Ik ben altijd bang voor slakjes enzo in m'n sla.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
Daar ben ik altijd bang voor(dat iemand in mijn eten gaat spugen)
Zo vervelend was ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je je niet als een mongool gedragen en ze er reden voor geven.
Ik ben alleen wel eens overdreven bang dat dingen bedorven zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:15 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben eig zelden/nooit bang voor dergelijke dingen
Escargotsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang voor slakjes enzo in m'n sla.
Nee dat doe ik ook niet (mijn schoonouders vaak wel, maar daar kan ik niks aan doenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je je niet als een mongool gedragen en ze er reden voor geven.
Why? Waarom zouden ze dat doen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ben alleen wel eens overdreven bang dat dingen bedorven zijn.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die met de rollator mensen voor zich uit de rij beukt
Niet met opzet neem ik aan?quote:
In een restaurant niet. Maar als ik thuis dingen in de koelkast heb en zo. Volgens mij gooi ik veel te veel weg.quote:
Oww.. tja uhm geen ideequote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
In een restaurant niet. Maar als ik thuis dingen in de koelkast heb en zo. Volgens mij gooi ik veel te veel weg.
Ik geloof dat ik juist van het tegenovergestelde last heb...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
In een restaurant niet. Maar als ik thuis dingen in de koelkast heb en zo. Volgens mij gooi ik veel te veel weg.
Daar heb ik dan weer totaal geen last vanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer totaal geen last van
'O, da's vast nog wel te eten hoor!'
Ja de gebruikelijke tactiek is het aan je katten te voeren, maar de vadsige kat hier eet sowieso niets anders dan zijn gebruikelijke brokjes, en zijn magere broertje vreet alles wat los en vast zit. Dus dat zijn ook geen goede maatstavenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ik voer het gewoon aan mijn vriend en wacht even...
Neem een vriendinnetjequote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja de gebruikelijke tactiek is het aan je katten te voeren, maar de vadsige kat hier eet sowieso niets anders dan zijn gebruikelijke brokjes, en zijn magere broertje vreet alles wat los en vast zit. Dus dat zijn ook geen goede maatstaven
Meestal ga je er niet dood aan, dus dat zit wel goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja de gebruikelijke tactiek is het aan je katten te voeren, maar de vadsige kat hier eet sowieso niets anders dan zijn gebruikelijke brokjes, en zijn magere broertje vreet alles wat los en vast zit. Dus dat zijn ook geen goede maatstaven
Geraspte kaas, her en der van die blauwe puntjes, die vis ik er even uit en gooi ik weg, de rest kan nog wel hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]Oh nee, zo ben ik totaal niet
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geraspte kaas, her en der van die blauwe puntjes, die vis ik er even uit en gooi ik weg, de rest kan nog wel hoorBlijf niet weggooien
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]mij niet gezien, dat gaat gauw de prullenbak in en als er wat naast stond, dan dat het liefst ook
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]mij niet gezien, dat gaat gauw de prullenbak in en als er wat naast stond, dan dat het liefst ook
Omdat ik geen eten wil verspillen als het nog prima in orde is, dat is mijn ticquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
Dat zou ik ook niet eten hoor
Maar waarom zou je het wel doen?
Very Rhu!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ik voer het gewoon aan mijn vriend en wacht even...
Met vlees ben ik wel iets spastischer hoor, als ik het niet vertrouw gaat het weg. Met tegenzinquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik geen eten wil verspillen als het nog prima in orde is, dat is mijn tic
maar het is niet in orde want het heeft schimmelquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik schaam me ook wel eens voor de hoeveelheden eten die ik weg gooi.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, die pluk ik eruitquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar het is niet in orde want het heeft schimmel
het kan ook in de vriezer he?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, die pluk ik eruitIk ga niet steeds een nieuw zakje geraspte kaas kopen en driekwart weggooien omdat er drie puntjes in zitten.
Kaas in de vriezer? Dat wordt echt snot als je het eruit haalt?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het kan ook in de vriezer he?
Die anderen hebben misschien ook wel schimmel die je niet ziet
Ow daar heb ik ook geen problemen mee, of het moet volop in de zon hebben gestaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:32 schreef Sinceria het volgende:
Hier eet vriendlief makkelijk shoarma die al 24 uur op het aanrecht heeft gestaan. Dat zie ik mezelf niet doen.
Neequote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kaas in de vriezer? Dat wordt echt snot als je het eruit haalt?
quote:Gooi beschimmelde producten weg. Schep dus geen schimmel van bijvoorbeeld jam of appelmoes, maar gooi het hele potje weg. Een uitzondering hierop is harde kaas. De schimmel die hierop vaak groeit, groeit alleen aan de buitenkant. Door de schimmel ruim weg te snijden (1 cm) kan de rest van de kaas nog gebruikt worden.
Daar voldoe ik dan wel aanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:35 schreef Sinceria het volgende:
Kaas kan best volgens het voedingscentrum.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |