Dan moet je je niet als een mongool gedragen en ze er reden voor geven.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
Daar ben ik altijd bang voor(dat iemand in mijn eten gaat spugen)
Ik ben altijd bang voor slakjes enzo in m'n sla.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
Daar ben ik altijd bang voor(dat iemand in mijn eten gaat spugen)
Zo vervelend was ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je je niet als een mongool gedragen en ze er reden voor geven.
Ik ben alleen wel eens overdreven bang dat dingen bedorven zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:15 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben eig zelden/nooit bang voor dergelijke dingen
Escargotsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang voor slakjes enzo in m'n sla.
Nee dat doe ik ook niet (mijn schoonouders vaak wel, maar daar kan ik niks aan doenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je je niet als een mongool gedragen en ze er reden voor geven.
Why? Waarom zouden ze dat doen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ben alleen wel eens overdreven bang dat dingen bedorven zijn.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die met de rollator mensen voor zich uit de rij beukt
Niet met opzet neem ik aan?quote:
In een restaurant niet. Maar als ik thuis dingen in de koelkast heb en zo. Volgens mij gooi ik veel te veel weg.quote:
Oww.. tja uhm geen ideequote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
In een restaurant niet. Maar als ik thuis dingen in de koelkast heb en zo. Volgens mij gooi ik veel te veel weg.
Ik geloof dat ik juist van het tegenovergestelde last heb...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
In een restaurant niet. Maar als ik thuis dingen in de koelkast heb en zo. Volgens mij gooi ik veel te veel weg.
Daar heb ik dan weer totaal geen last vanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer totaal geen last van
'O, da's vast nog wel te eten hoor!'
Ja de gebruikelijke tactiek is het aan je katten te voeren, maar de vadsige kat hier eet sowieso niets anders dan zijn gebruikelijke brokjes, en zijn magere broertje vreet alles wat los en vast zit. Dus dat zijn ook geen goede maatstavenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ik voer het gewoon aan mijn vriend en wacht even...
Neem een vriendinnetjequote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja de gebruikelijke tactiek is het aan je katten te voeren, maar de vadsige kat hier eet sowieso niets anders dan zijn gebruikelijke brokjes, en zijn magere broertje vreet alles wat los en vast zit. Dus dat zijn ook geen goede maatstaven
Meestal ga je er niet dood aan, dus dat zit wel goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja de gebruikelijke tactiek is het aan je katten te voeren, maar de vadsige kat hier eet sowieso niets anders dan zijn gebruikelijke brokjes, en zijn magere broertje vreet alles wat los en vast zit. Dus dat zijn ook geen goede maatstaven
Geraspte kaas, her en der van die blauwe puntjes, die vis ik er even uit en gooi ik weg, de rest kan nog wel hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]Oh nee, zo ben ik totaal niet
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geraspte kaas, her en der van die blauwe puntjes, die vis ik er even uit en gooi ik weg, de rest kan nog wel hoorBlijf niet weggooien
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]mij niet gezien, dat gaat gauw de prullenbak in en als er wat naast stond, dan dat het liefst ook
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]mij niet gezien, dat gaat gauw de prullenbak in en als er wat naast stond, dan dat het liefst ook
Omdat ik geen eten wil verspillen als het nog prima in orde is, dat is mijn ticquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
Dat zou ik ook niet eten hoor
Maar waarom zou je het wel doen?
Very Rhu!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ik voer het gewoon aan mijn vriend en wacht even...
Met vlees ben ik wel iets spastischer hoor, als ik het niet vertrouw gaat het weg. Met tegenzinquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik geen eten wil verspillen als het nog prima in orde is, dat is mijn tic
maar het is niet in orde want het heeft schimmelquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik schaam me ook wel eens voor de hoeveelheden eten die ik weg gooi.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, die pluk ik eruitquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar het is niet in orde want het heeft schimmel
het kan ook in de vriezer he?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, die pluk ik eruitIk ga niet steeds een nieuw zakje geraspte kaas kopen en driekwart weggooien omdat er drie puntjes in zitten.
Kaas in de vriezer? Dat wordt echt snot als je het eruit haalt?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het kan ook in de vriezer he?
Die anderen hebben misschien ook wel schimmel die je niet ziet
Ow daar heb ik ook geen problemen mee, of het moet volop in de zon hebben gestaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:32 schreef Sinceria het volgende:
Hier eet vriendlief makkelijk shoarma die al 24 uur op het aanrecht heeft gestaan. Dat zie ik mezelf niet doen.
Neequote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kaas in de vriezer? Dat wordt echt snot als je het eruit haalt?
quote:Gooi beschimmelde producten weg. Schep dus geen schimmel van bijvoorbeeld jam of appelmoes, maar gooi het hele potje weg. Een uitzondering hierop is harde kaas. De schimmel die hierop vaak groeit, groeit alleen aan de buitenkant. Door de schimmel ruim weg te snijden (1 cm) kan de rest van de kaas nog gebruikt worden.
Daar voldoe ik dan wel aanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:35 schreef Sinceria het volgende:
Kaas kan best volgens het voedingscentrum.
[..]
Parasiet?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:32 schreef Sinceria het volgende:
Nu ik die parasiet in me heb doe ik dat overigens niet meer.
Er zit toch ook kaas op diepvriespizza?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kaas in de vriezer? Dat wordt echt snot als je het eruit haalt?
Dan staat ie ineens bij de onderburen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ach ja, een flinke voedselvergiftiging zou eigenlijk niet eens kwaad kunnen. Gaat de weegschaal goed van omlaag
Valt tegen. Heb een keer salmonella gehad (of superheftige buikgriep) en dat zat er na een weekend weer aan hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ach ja, een flinke voedselvergiftiging zou eigenlijk niet eens kwaad kunnen. Gaat de weegschaal goed van omlaag
Ja, maar die leg je als geheel in de vriezer. Als ik lasagne overhoud, gaat dat ook de vriezer in. Maar om nou zo los kaas in de vriezer te leggen... Dat vind ik gewoon een maf ideequote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er zit toch ook kaas op diepvriespizza?
Al schijnt dat vaak één of ander goedkoop surrogaatspul te zijn.
Hij is er ook tot nu toe nog niet ziek van geworden. Ik vind het alleen zo smerig, van die harde stukjes vlees...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow daar heb ik ook geen problemen mee, of het moet volop in de zon hebben gestaan.
Vaak blijft bij mij wel eens een pan een nacht op het fornuis staan en zet ik het de volgende ochtend in de koelkast
Zo noemt mijn verloskundige het.quote:
Er moet wel een deksel opquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:39 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hij is er ook tot nu toe nog niet ziek van geworden. Ik vind het alleen zo smerig, van die harde stukjes vlees...
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja ok dat laatste doe ik ook niet echt
Maar dat zakje is besmet en gaat weg.
Jaren geleden darminfectie van bijna 2 weken gehad. Kilo's vet kwijt, kwamen binnen 2 maanden terug met bonuskilo's!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt tegen. Heb een keer salmonella gehad (of superheftige buikgriep) en dat zat er na een weekend weer aan hoorWas allemaal vocht dat uit alle hoeken en kieren spoot.
Niet meer zo. Geen tijd voor en het is nogal seizoensgebonden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
's goed
Ga je vaak naar de bios?
Dat moet je je kleine wondertje maar eens vertellen over een jaar of 15.quote:
Andere schoonouders zijn zo gevondenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee dat doe ik ook niet (mijn schoonouders vaak wel, maar daar kan ik niks aan doen) maar dan misschien gewoon door een psychopaat of zo. Weet ik veel. Ik heb het niet zo goed uitgedacht verder of zo
Of moet de gast dan dood gaan? Dat is meestal niet zoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is het ook volgens de definitie van het woord
Camera in je douchequote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:44 schreef missbehavin het volgende:
Hm, wordt er net aangebeld, Vodafone dude die me wat wil aansmeren.. "U komt net thuis?" Wtf, het ie in de bosjes liggen wachten ofzo?
Hij zat niet binnen te wachten godtquote:
Niks ernstigs privé hoop ik? Of leuke drukte?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet meer zo. Geen tijd voor en het is nogal seizoensgebonden.
Als ik ga meestal filmhuis en oscar waardige films. Dus nu wil ik o.a. nog birdman en American sniper zien. Maar denk hooguit 1 in de bios gezien de drukte prive.
Godt zei gewoon wat ie wilde.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij zat niet binnen te wachten godt
Nee joh gekkerdquote:
Ben altijd druk en bios staat niet op prio 1. En vanaf 1 feb nieuwe baan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks ernstigs privé hoop ik? Of leuke drukte?
Ik wil ook nog naar Birdman en moet nog steeds The Hobbit zien, zou met m´n zus gaan maar die is nu verzorger van m´n zwager ofzo dus die komt nu even nergens meer
Nee, als de gast dood zou gaan overlijdt de parasiet vaak ook, dus dat is niet in de interesse van de parasiet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of moet de gast dan dood gaan? Dat is meestal niet zo
Soms is het sterven van de gast onderdeel van de voortplantingscyclus van de parasiet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, als de gast dood zou gaan overlijdt de parasiet vaak ook, dus dat is niet in de interesse van de parasiet.
True maar dat zal bij deze wel niet het doel zijn gok ik zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Soms is het sterven van de gast onderdeel van de voortplantingscyclus van de parasiet.
Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
True maar dat zal bij deze wel niet het doel zijn gok ik zo.
Je weet het niet. Die kinderen van tegenwoordig... Tuig is het!quote:
Nooit aan beginnen!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je weet het niet. Die kinderen van tegenwoordig... Tuig is het!
Wat doe jij eigenlijk voor werk?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben altijd druk en bios staat niet op prio 1. En vanaf 1 feb nieuwe baan.
The Hobbit heb ik in elk geval wel gezien voor kerst!
Ik hoor gemengde verhalen. Eigenlijk vooral negatieve ervaringen. Wat vind jij?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben altijd druk en bios staat niet op prio 1. En vanaf 1 feb nieuwe baan.
The Hobbit heb ik in elk geval wel gezien voor kerst!
Jaaa, smurfensnot en dan allemaal weer een eigen recept ervoor hebbenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ken ook bijna alles en denk dat ik samen met mijn zus (die is nóg veel ouder!) ook 80% van dat spul wel in huis heb gehad.![]()
Smurfensnot!![]()
Ik vind de hele reeks tof. Tegenvallers hangen vaak af van verwachtingen. Als je een LOTR verwacht dat is het niet. Dat was het hobbit boek ook niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoor gemengde verhalen. Eigenlijk vooral negatieve ervaringen. Wat vind jij?
Dat laatste in elk geval. Alle films doen het minder thuis maar dit soort 'spektakel' stukken helemaal.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan niet bepaald zeggen dat ik de Hobbit 1 en 2 zo geweldig vond. In de bios vond ik ze vermakelijk, maar toen ik laatst thuis deel 1 weer een keertje wilde kijken, ben ik binnen een half uur in slaap gevallen. Maar ik wil de reeks afmaken en deel 3 ook zien, en dat doe ik het liefst op een mooi groot scherm met goed geluid waar ik m'n aandacht erbij kan houden
Ik verwacht inderdaad geen Lord of the Rings, logisch ook. 1 op 1 van t boek ook niet, eigenlijk. Was met LotR ook niet het geval.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind de hele reeks tof. Tegenvallers hangen vaak af van verwachtingen. Als je een LOTR verwacht dat is het niet. Dat was het hobbit boek ook niet.
Verwacht je een 1 op 1 van het boek.... dat zijn boekverfilmingen niet.
Wel heeft Jackson met LOTR en The Hobbit twee unieke reeksen neergezet die lekker weg kijken.
Ze gaan zeker de geschiedenis in als twee geslaagde projecten. Zijn het de beste films ooit? Nee, maar wederom dat zou je al niet moeten verwachten.
Wat jij wil, als er maar geluld wordt hierquote:
Je kan ook gewoon aan het werk gaanquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat jij wil, als er maar geluld wordt hier.
Waarom, doe jij toch ook niet?quote:
Klopt, ik ben onderweg naar huisquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, doe jij toch ook niet?.
Vrouwen-beargumentatie, nooit logischquote:
Fokken tijdens werk != fokkens tijdens rit naar huisquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrouwen-beargumentatie, nooit logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |