maakt echt zoveel uit ditquote:Stap lekker af en loop met je fiets in de hand er overheen, dan heb je voorrang, maar anders echt niet
Eigenlijk ook niet eens, want dan nog is het een bestuurder....quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Stap lekker af en loop met je fiets in de hand er overheen, dan heb je voorrang,
Juridisch gezien zijn fietsers eigenlijk ook voetgangers.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom snappen die stomme fietsers niet dat het 'zebrapad' een fucking voetgangersoversteekplaats is, oftewel voor voetgangers?
Lijkt me sterk, fietsen op de stoep mag bijvoorbeeld niet. Helemaal gelijk zijn ze dus sowieso al niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:39 schreef Werkman het volgende:
Juridisch gezien zijn fietsers eigenlijk ook voetgangers.
Dat lijkt me sowieso verstandig ja.quote:Wat automobilisten moeten is doen is dus gewoon wachten tot het pad leeg is.
Qua bescherming misschien, maar niet in het geval van een zebrapad.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:39 schreef Werkman het volgende:
[..]
Juridisch gezien zijn fietsers eigenlijk ook voetgangers.
Wat automobilisten moeten is doen is dus gewoon wachten tot het pad leeg is.
Dat vind ik anders ook altijd erg irritant. Zijn vaak van die lui die uit principe voorrang willen en met een soort suicidesprong van de fiets springen zo het zebrapad op. En dan vaak ook nog dat ze eerst parallel aan de autoweg fietsen en dus opeens een hoek van 90 graden maken en jij met de auto onverwachts vol in de remmen moetquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Stap lekker af en loop met je fiets in de hand er overheen, dan heb je voorrang, maar anders echt niet
Als je anticipeert zie je dat.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:32 schreef Palomar het volgende:
[..]
Dat vind ik anders ook altijd erg irritant. Zijn vaak van die lui die uit principe voorrang willen en met een soort suicidesprong van de fiets springen zo het zebrapad op. En dan vaak ook nog dat ze eerst parallel aan de autoweg fietsen en dus opeens een hoek van 90 graden maken en jij met de auto onverwachts vol in de remmen moet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |