Nee, vloeibaar spul van Diamant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:36 schreef Bluezz het volgende:
AX update! (een paar van haar eigen woorden uit mail)Hmm snap er niet alles van maar het een na laatste zinnetje klinkt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, kontjes eraf en buitenste blaadjes eraf moet.quote:
eens.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:08 schreef RobinOok het volgende:
Ja, kontjes eraf en buitenste blaadjes eraf moet.
En ik snijd ze ook nog eens kruisling in ook.
ook eens.quote:Ik ben net zo geschokt als toen ik erachter kwam dat er mensen zijn die een bak mosselen zo ongezien en ongewassen in een pan flikkeren. Stelletje viezeriken!!!
oh wow, daar kan je gewoon doodziek van worden met die mosselen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:08 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik ben net zo geschokt als toen ik erachter kwam dat er mensen zijn die een bak mosselen zo ongezien en ongewassen in een pan flikkeren. Stelletje viezeriken!!!
We are werewolves not swearwolvesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:27 schreef minilot het volgende:
What We Do in the Shadows! Fantastisch! Erg hard gelachen!
Nu naar huis
Oh, dat is een goeie. Kunnen we weer even gezellig kwalen uitwisselen bij de volgende reünie.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh wow, daar kan je gewoon doodziek van worden met die mosselen.
Kwak, beterschap! Geen pretje lijkt me met zon ukkie in huis.
Anne, wat houde ze je toch lang bij meneer x vandaan! En dat in een tijd dat ze je het liefst zo snel mogelijk weg willen hebben. Maar dat je goed opknapt klinkt goed. En je klinkt toch positief, mooi.
Lien, wat goed dat het mee lijkt te vallen met de oogdruk en fijn dat het nu regelmatig gecontroleerd wordt. Eventuele broers en zussen weten ook dat ze er een keer naar moeten laten kijken? Brusjes noemde mijn ex die... brrrr. Is dat al een ingeburgerde term?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:08 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik ben net zo geschokt als toen ik erachter kwam dat er mensen zijn die een bak mosselen zo ongezien en ongewassen in een pan flikkeren. Stelletje viezeriken!!!
Die daad gaat zelden lang onbestraft. Het is trouwens ook de reden waarom ik mosselen in de horeca niet eet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:08 schreef RobinOok het volgende:
Bij voorgeschoonde spruiten hoeft dat heul niet...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:08 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Dan kan het uitwisselen van diverse autisme awareness messages achterwege worden gelaten op facebook. Ook fijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, dat is een goeie. Kunnen we weer even gezellig kwalen uitwisselen bij de volgende reünie.
Ik ken brusjes eigenlijk alleen van activiteiten voor kinderen die broertje of zusje zijn van iemand met autisme. (Autisme zit geloof ik niet in de familie.)
En ja, wel pak van mijn hart, de uitkomst van vandaag.
Ongebakken deeg is sowieso veul lekkerderquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lokpost.
[ afbeelding ]
Zo waren ze dus geworden. Ze zijn echt wel lekker, maar ik vond het ongebakken deeg 10x lekkerder.
Maar in dit geval wel extreem veel lekkerder.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ongebakken deeg is sowieso veul lekkerder![]()
![]()
Je denkt 'ik gooi het eruit'?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik ken brusjes alleen van OUD hier
En ik heb ook moeite met 'lief' als je het over je vriend of man hebt
Dat wordt dus eten bedenken voor 9 volwassenen en 6 kinderen....Hoppa:quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Zojuist de 3 kinderen van mijn overleden zusje (met hun partners en kinderen, 4 stuks) en Zoon F. met gezinnetje op 1 dag kunnen plannen hier bij ons. 1 dag nadat ze jarig was geweest
Ik houd je niet tegen. Ik zit al te peinzen om er een ergernisje aan toe te voegen qua woordkeuze, maar er schiet me even niks te binnen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:47 schreef Bluezz het volgende:
Associatie
Ik heb wel meer dingen hoor.
Heppu even?
Oh jaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:57 schreef Lienekien het volgende:
Iets 'opsmikkelen'. Dat beneemt me spontaan de eetlust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In dat kader van alles horen ken ik ook alle loopjes van alle doks inmiddels. Ook op mijn huidige werk. En bij de vorige en daarvoor. Echt irritant, als ze binnen komen lopen en ze lopen achter de kast langs dan zeg ik : dat is die en die.
Controle volgt na de kast.Klopt altijd.
/heb ik dat alleen? Ja he?
[ Bericht 12% gewijzigd door Blues op 21-01-2015 02:06:26 ]
Jaquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:17 schreef Isegrim het volgende:
'Collegaatje' als het om een vrouw gaat.
Triest.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaHet ergste is.....dat woord wordt bij ons vaak door vrouwen gebruikt
Heel traag beffenquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:31 schreef minilot het volgende:
O en Molo, wat moet ik me in jezusnaam voorstellen bij iets als een 'luie mond motoriek'? Het klinkt als iets heel onaangenaams! En een beetje viezig
quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Triest.'Vrouwtje', ook zo tenenkrommend. Is ze heel erg klein ofzo?
Ja precies dat!!quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]vrouwtje.. ik wordt altijd een beetje boos als mensen me zo aanspreken (in context van hondenbaasje zijn)
![]()
Maar collegaatje vind ik wel een leuk woordGeeft voor mij aan dat het er een is waar ik meer mee heb dan alleen maar gewoon collega zijn.
Ja maar bij jou klopt het ook als iemand je vrouwtje noemtquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:35 schreef minilot het volgende:
Ha, verschil moet er wezen.. Ik wordt honderd keer liever vrouwtje genoemd dan collegaatje!
Deedt je dat nou expresquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:35 schreef minilot het volgende:
Ha, verschil moet er wezen.. Ik wordt honderd keer liever vrouwtje genoemd dan collegaatje!
Dit had ik kunnen schrijvenquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:35 schreef kwakz0r het volgende:
Guilty:
-mijn lief (alleen op fok, niet irl)
-mama en papa ( Merk wel dat dat vooral is tegen mijn broertje en mijn liefniet tegen collega's ofzo)
-collegaatje (over collega's die ook vriendinachtig zijn, niks diminutiefs aan bedoeld)
-kids (ik vind het gewoon geen jeukwoord maar een handigere kortere verzamelterm dan kinderen)
*knip*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |