Ze gaan je klonen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:20 schreef PdeHoog het volgende:
Dat vond mijn directeur ook dus nu ben ik onderwerp van gesprek in het MT donderdag
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:42 schreef roos85 het volgende:
Goed nieuws hierFeestje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Denk hetquote:
Oeh spannend!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat vond mijn directeur ook dus nu ben ik onderwerp van gesprek in het MT donderdag
Dank je.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Lien, wat fijn dat je ogen in orde waren (en dat ze wel onder controle blijven).
Dat is ze niet hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:48 schreef Bluezz het volgende:
Wat een leuke DA loopt er rond in F&F :
DigitaleDierenArts
Moest aan mw Antraxx denken
Ossewit?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:46 schreef golfer het volgende:
Zo. De friteuse heeft weer een grondige reinigingsbeurt achter de rug. We kunnen binnenkort weer in vers vet vette happen maken.
Misschien overdag toch meer gaan eten als je nu weer zo'n honger had?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:11 schreef Lonaa het volgende:
Ik had ook echt heel erg honger dus ik heb het echt naar binnen geschoven.
Een mens kan toch gewoon honger hebben?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien overdag toch meer gaan eten als je nu weer zo'n honger had?
Kan maar twee dagen achter elkaar hele erge honger (jouw eigen woorden) hebben in combinatie met jouw eetlijstjes kan ook ergens anders op wijzenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Een mens kan toch gewoon honger hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |