hoax.. en Putin gaat nog erg lang meequote:Op donderdag 12 maart 2015 16:33 schreef ender_xenocide het volgende:
Wat zou een eventuele dood van Poetin doen in dit geheel? De klok vooruit of achteruit zetten?
Ik verwacht vooruit (en dus dichter bij WOIII). Poetin is dan wel een dictatoriale klootzak, maar hij had wel de boel in handen en tot op redelijke hoogte denk ik wel in te schatten door de inlichtingendiensten.
van een eventuele opvolger weet je dat natuurlijk nooit.
frontpage
Die is gewoon een paar dagen er tussen uit..quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
hoax.. en Putin gaat nog erg lang mee
Poetin is niet dood, hij leeft!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:46 schreef Izzy73 het volgende:
The Internet Thinks Putin Is Dead?
http://www.rferl.org/cont(...)s-dead/26897066.html
Mijn broertje laatst ook, die vind schieten helemaal leuk, en ziet het als een grote grap. Het zelfde met al die andere games hij wilde ook daardoor het leger in want hij had de juiste voorbereiding via games. Dat was dus zijn logika, toen heb ik hem wel even gezegd dat je niet even op pauze, of save kan klikken, of wat dan ook en dat hij weet dat als hij 'beschoten' wordt je niet jezelf ziet neervallen maar je gewoon een 50/50 kans hebt.quote:
... maar ondertussen wel ontkennen dat we in een hyperfascistisch Europa leven.quote:
Het is overigens een longread.quote:“Dit gaat over de terugkeer van het fascisme in Europa”
Onafhankelijk journalist John Pilger wikt zijn woorden niet. Wat in Oekraïne gebeurt, drijft ons naar een nieuwe wereldoorlog. Hij plaatst wat daar gebeurt in een historische context. Alleen massaal protest kan dit nog tegenhouden.
bron
Ja dat is niet leuk, zeker als er om de minuut een straaljager over vliegt.quote:
Dat is nog het minst erge .quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:42 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Ja dat is niet leuk, zeker als er om de minuut een straaljager over vliegt.
Zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:50 schreef Lavenderr het volgende:
Er gebeurt momenteel zoveel in de wereld dat veel mensen zich afvragen of er een Derde Wereldoorlog op het punt staat uit te breken.
Wat denken jullie, is die angst terecht?
Ja, idd.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mij ook niet. Het is alsof we er regelrecht op af koersen.
Het lijkt nu juist weer wat rustiger te worden. Een burgeroorlog in Rusland zou wel enorme problemen kunnen brengen in de wereld. Dan is er in principe geen weg meer terug.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:10 schreef Eficaz het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen.
Op heel veel plaatsen oorlog, dan de probs bij de vvd, samenleving die harder wordt, dmv bezuinigingen gezondheidszorg, steeds meer zaken draaien om geld, meer geld, en produceren, etc.
Steeds meer belasting betalen...
Kunst is, om voor jezelf, ondanks de probs om je heen, een leven te creëren, waar je gelukkig in ben, niet dankzij, maar ondanks ellende en dreigingen die je om je heen ziet...![]()
Wij leven godzijdank in een relatief vrij en vredig land...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het lijkt nu juist weer wat rustiger te worden. Een burgeroorlog in Rusland zou wel enorme problemen kunnen brengen in de wereld. Dan is er in principe geen weg meer terug.
Dit meen je niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:46 schreef Eficaz het volgende:
[..]
Wij leven godzijdank in een relatief vrij en vredig land...
Ook al maakt het me soms onrustig wat je in het alternatieve nieuws leest.
Ik ben niet bang voor Rusland, Poetin is mi voor het volk, en wordt afgeschilderd door de media als niet.
zie: BREAKING: STEEDS MEER STEUN VOOR POETIN
CORRUPTE WESTERSE MSM-OORLOGSMEDIA BEREIKEN OOK HET TEGENOVERGESTELDE VAN WAT ZE WILLEN: STEUN AAN RUSLAND * NEDERLANDSE BURGERS SCHREVEN REEDS EEN EXCUUS-BRIEF AAN POETIN * PROFESSOR HEKELDE DE CORRUPTE MSM * NU DE EERSTE WESTERSE MILITAIRE VRIJWILLIGERS
Twee jonge Spanjaarden zijn naar Oost-Oekraine gegaan om de ‘separatisten’ te helpen in hun strijd tegen de Timmermans-fascisten in Kiev. Elke dag wordt duidelijker dat de Westerse leugen-machine gaat haperen en zich wellicht zelfs tegen het Westen gaat keren. Lees het hele verhaal met video op RT.com
http://www.klokkenluideronline.is/?s=poetin
Ach twee doorgedraaide Spanjaarden zegt nog helemaal niks natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:46 schreef Eficaz het volgende:
[..]
Wij leven godzijdank in een relatief vrij en vredig land...
Ook al maakt het me soms onrustig wat je in het alternatieve nieuws leest.
Ik ben niet bang voor Rusland, Poetin is mi voor het volk, en wordt afgeschilderd door de media als niet.
zie: BREAKING: STEEDS MEER STEUN VOOR POETIN
CORRUPTE WESTERSE MSM-OORLOGSMEDIA BEREIKEN OOK HET TEGENOVERGESTELDE VAN WAT ZE WILLEN: STEUN AAN RUSLAND * NEDERLANDSE BURGERS SCHREVEN REEDS EEN EXCUUS-BRIEF AAN POETIN * PROFESSOR HEKELDE DE CORRUPTE MSM * NU DE EERSTE WESTERSE MILITAIRE VRIJWILLIGERS
Twee jonge Spanjaarden zijn naar Oost-Oekraine gegaan om de ‘separatisten’ te helpen in hun strijd tegen de Timmermans-fascisten in Kiev. Elke dag wordt duidelijker dat de Westerse leugen-machine gaat haperen en zich wellicht zelfs tegen het Westen gaat keren. Lees het hele verhaal met video op RT.com
http://www.klokkenluideronline.is/?s=poetin
Oooh, met soms alternatieve punten, ok.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit meen je niet.RT is géén "alternatieve media" maar gewoon massamedia met soms "andere/alternatieve" punten.
Op het vlak van Rusland (pure propaganda) en Venezuela (leugens) zwaaaar onbetrouwbaar.
Wat is het dan wel?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit meen je niet.RT is géén "alternatieve media" maar gewoon massamedia met soms "andere/alternatieve" punten.
Op het vlak van Rusland (pure propaganda) en Venezuela (leugens) zwaaaar onbetrouwbaar.
Dat staat er toch?quote:
Individuele belangeloze internetters die zelf mediashows maken.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik bedoel alternatieve media. Wie zijn dat dan wel volgens jou?
Haha, helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor mij was het een shortread, ik stopte met lezen bij "een oorlogszuchtige elite".
... dat is dus stom om te doen ... eerder vandaag dan morgen oorlog.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor mij was het een shortread, ik stopte met lezen bij "een oorlogszuchtige elite".
. omdat het by design is.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mij ook niet. Het is alsof we er regelrecht op af koersen.
Een standaard dat nu op het punt staat te klappen. Inmiddels is het voor de gros van de middenklasse dat niet haalbaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Haha, helemaal mee eens!
In mijn optiek komt er voorlopig geen derde wereldoorlog trouwens, wij europeanen(vooral in het oosten) hebben een levensstandaard die flink gegroeid is.
.. Wat is er anders?quote:De russissche burgers hebben het ook al een heel stuk beter dan pakweg 30 jaar geleden.
In China heeft nu nagenoeg iedereen te eten, oftewel de eerste paar treden van de pyramide van Maslow zijn voor de meeste mensen bereikt.
Voor het uitbreken van de eerste en tweede wereldoorlog was dit echter heel anders.
Vast ... en daarom koopt Griekenland met ONS geld overbodige wapentuig.quote:Een overheid krijgt een massa mensen die in hun natje en droogje voorzien zijn erg lastig mee.
Daarnaast kost een full scale oorlog erg veel geld, geld wat Rusland, meerdere europese lidstaten, etc wel beter kunnen gebruiken nu.
Dit is JUIST de voediingsbodem om te doen. En waarom de dreiging erger is dan ooit.quote:Als een land al een groot conflict wilt aangaan dan is de huidige tijd geen goed moment om dat te doen.
zelden zulk triest quatsch gezien.quote:Uiteraard hebben we meerdere conflicten in het midden oosten, maar heel eerlijk..dat gebied is eigenlijk de laatste 2000 jaar een warzone geweest.
De reden daarvoor komt door de geografische ligging, het is een grensgebied waar beschavingen elkaar tegenkomen en dat is daar al zo vaak fout gegaan, heeft niets met de huidige tijd te maken.
Precies een daarom wordt door onze-edit- leiders de mantra verkondigd dat moslims slecht zijn.quote:Wissel de Amerikanen, Is, etc in voor de legers van Saladin en de kruisvaarders en het komt op hetzelfde neer.
Different name, same shit.
Maar goed waarschijnlijk hoor ik nu bij de "sheeple", echter vind ik veel lui die hier posten erg bang overkomen.
Angst is een slechte raadgever en vertroebeld je logisch denkvermogen
Kap ff met dat typetje lambik uit suske en wiske spelen. Je doet 't leuk maar je bent fake.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... dat is dus stom om te doen ... eerder vandaag dan morgen oorlog.
Oh? Wie zijn jouw leiders?quote:Op zondag 15 maart 2015 12:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Precies een daarom wordt door onze-edit- leiders de mantra verkondigd dat moslims slecht zijn.
ben je nu echt zo blind dat je niet ziet dat we aan een vooravond zitten van een VS/Rusland oorlog .quote:Op zondag 15 maart 2015 13:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Kap ff met dat typetje lambik uit suske en wiske spelen. Je doet 't leuk maar je bent fake.
dat weet alleen uberdictator Obama.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:02 schreef Erasmo het volgende:
Ik zou zeggen doe eens een voorspelling als je zo goed geïnformeerd bent. Wanneer barst de bom?
De persoon die achter je karakter zit is daar helemaal niet mee bezig.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ben je nu echt zo blind dat je niet ziet dat we aan een vooravond zitten van een VS/Rusland oorlog .
.. verdiep nu eerst eens ...quote:Op maandag 16 maart 2015 00:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De persoon die achter je karakter zit is daar helemaal niet mee bezig.
Dat typetje dat je speelt is een van de redenen dat BNW soms een poppenkast lijkt. Misschien wel 't aas waarop dit forum draait. Misschien kun je nog eens leuk met caps lock gaan spelen om te laten zien hoe boos je bent.quote:
in wat voor delusional disneyworld leef je?quote:Op maandag 16 maart 2015 00:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat typetje dat je speelt is een van de redenen dat BNW soms een poppenkast lijkt. Misschien wel 't aas waarop dit forum draait. Misschien kun je nog eens leuk met caps lock gaan spelen om te laten zien hoe boos je bent.
ok scheids.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:21 schreef jogy het volgende:
Beathoven, ophouden met het lambiekje van Suske en Wiske, je bent gewoon aan het jennen. Genoeg geweest.
Putin schijnt in de nieuwe propa docu gezegd te hebben dat ze het overwogen voor Crimea.. maar dat is grootspraak en spierballenvertoon namens Rusland. Het zou lachwekkend en om te huilen zijn als hij dat echt voor de krim zou doen. Wat een dom stukje grond voor doomsday.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:02 schreef Erasmo het volgende:
Ik zou zeggen doe eens een voorspelling als je zo goed geïnformeerd bent. Wanneer barst de bom?
Ga je excuses aanbieden als deze er niet van komt? Of komen er dan weer smoesjes?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:51 schreef Lambiekje het volgende:
ben je nu echt zo blind dat je niet ziet dat we aan een vooravond zitten van een VS/Rusland oorlog .
bedoel je hierom toevallig?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nja hij formuleert het dusdanig dat hij nooit ongelijk kan hebben. Stel en oorlog breekt pas uit in 2054, zal het terugkijkend in 2153 nu misschien wel de vooravond zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ga je excuses aanbieden als deze er niet van komt? Of komen er dan weer smoesjes?
.. waarom denken jullie dat het niet gaat gebeuren dat lijkt me een veel interessantere vraag?quote:Op maandag 16 maart 2015 08:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ga je excuses aanbieden als deze er niet van komt? Of komen er dan weer smoesjes?
Belangen. Wij hebben er geen belang bij. Rusland heeft er geen belang bij. De VS heeft er geen belang bij. Niemand heeft er belang bij.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:46 schreef Lambiekje het volgende:
.. waarom denken jullie dat het niet gaat gebeuren dat lijkt me een veel interessantere vraag?
Waarom laat je Farage zienquote:
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 00:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
in wat voor delusional disneyworld leef je?
MAD.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. waarom denken jullie dat het niet gaat gebeuren dat lijkt me een veel interessantere vraag?
Omdat de dreiging van/met oorlog en de mediahoaxing voldoende is. Zie IS.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, dan maar hopen op een plaag of epidemiequote:Op maandag 16 maart 2015 14:39 schreef jogy het volgende:
Banghouderij is op dit moment wel genoeg ja, tot het moment dat de wereldbevolking te groot wordt om te ondersteunen met de gelimiteerde middelen die we hebben. Wat er dan moet/gaat gebeuren kan van alles zijn. Alles behalve nucleaire ongein, als ze in ieder geval voor 'lebensraum' gaan, want een nucleaire woestenij is niet heel geschikt om te bewonen. Ik hoop het in ieder geval niet mee te maken en bid op mijn blote knietjes tot het Spaghettimonster dat innovaties zoals de tesla en hoog-efficiente zonnecellen en zo een goed alternatief kunnen bieden.
Fuck, dan maar gewoon meteen één of andere zombie-apocalyps. Ik heb zoveel zombie films en series gezien dat ik het zeker wel overleef.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:44 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, dan maar hopen op een plaag of epidemie
Ik geef je gelijk.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Fuck, dan maar gewoon meteen één of andere zombie-apocalyps. Ik heb zoveel zombie films en series gezien dat ik het zeker wel overleef.
Dat is volgens mij een bepaalde zelfoverschatting die je vaker bij liefhebbers van het genre zietquote:Op maandag 16 maart 2015 14:47 schreef jogy het volgende:
Fuck, dan maar gewoon meteen één of andere zombie-apocalyps. Ik heb zoveel zombie films en series gezien dat ik het zeker wel overleef.
quote:Op maandag 16 maart 2015 15:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een bepaalde zelfoverschatting die je vaker bij liefhebbers van het genre ziet
Daar missen we niets aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:49 schreef theguyver het volgende:
Mochten jullie het gemist hebben de Duitsers zijn al binnen gevallen!
alweer ja!
-update-
Kerkrade is gevallen!
Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Mijn woorden: geen olie op het vuur en gewoon diplomatiek oplossen en geen boom boom.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
Russian President Vladimir Putin 'could set off a third World War,' says Ukrainian boxing champion Wladimir Klitschko
World heavyweight champion Wladimir Klitschko has lashed out at Russian president Vladimir Putin, saying that his actions in eastern Ukraine could set off a third World War.
The 38-year-old Ukrainian made the remarks in a recent interview with L'Equipe sports daily, published on Tuesday, as he prepared for a title defence against American Bryant Jennings on April 25 at Madison Square Garden, New York.
Asked what he would say to Putin if he came face to face with him, Klitschko replied: "That he is making the same mistakes that have been made in the past.
"This war (in eastern Ukraine) makes no sense, we are like brothers (Ukraine and Russia).
"In two, five or 20 years Russia will apologise for the aggression and annexation of the Crimean peninsula.
"After what happened during the second World War, you just cannot go ahead and flout international laws. What is happening at the moment could set off a third World War."
The annexation of Crimea was a critical event in the Ukrainian crisis which many believed triggered the separatist uprising in eastern Ukraine where over 6,000 people have since been killed in fighting, according to UN figures.
The Kremlin has denied accusations it has troops in eastern Ukraine and that it is arming the rebels, despite mounting evidence from journalists and independent military experts of Russian weapons systems and personnel in the war zone.
Klitschko, whose older brother Vitali entered politics after a successful boxing career and is currently mayor of Kiev, also called on western countries to be more forceful in dealing with Russia.
"I think that the European community is sleeping. Putin is doing what he wants to," he said.
"In boxing we have a saying 'be aggressive towards the aggressor'. He (Putin) will not stop there if we do not show him where the limits are. He will continue to march forward."
An Olympic champion at Atlanta in 1996, the younger Klitschko is currently the WBA-IBF-WBO heavyweight champion and is unbeaten in 11 years. In all he has 63 wins against just three defeats.
http://www.smh.com.au/wor(...)20150317-1m1l64.html
Heeft deze bokser een punt?
nee .. Obama is de agressor. Alleen is Putin een wat betere schaakspeler dan ze verwacht hadden.quote:
De fase van diplomatiek is ben ik bang geen optie meer.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:11 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Mijn woorden: geen olie op het vuur en gewoon diplomatiek oplossen en geen boom boom.
Kan iemand dit vertalen naar leesbaar Nederlands?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De fase van diplomatiek is ben ik bang geen optie meer.
USA/Dollar is op z'n end. Oorlog is nog het enige bestandsrecht (omdat wij, de bevolking geen keus hebben). De euro is puur ingevoerd om conflicten hebben met onze eigen buren in Europa zodat de VS zijn lang gekoesterd wens Rusland kan aanvallen. En het wordt wéér op ons grondgebied uitgevochten.
Geen probleem hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan iemand dit vertalen naar leesbaar Nederlands?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De fase van diplomatiek is ben ik bang geen optie meer.
USA/Dollar is op z'n end. Oorlog is nog het enige bestandsrecht (omdat wij, de bevolking geen keus hebben). De euro is puur ingevoerd om conflicten hebben met onze eigen buren in Europa zodat de VS zijn lang gekoesterd wens Rusland kan aanvallen. En het wordt wéér op ons grondgebied uitgevochten.
quote:Ik ben bang dat diplomatie al geen optie meer is.
De Verenigde Staten en de dollar lopen ten einde, enkel oorlog verschaft hen nog bestaansrecht. (Wij als bevolking hebben hierin geen keuze.) De euro is ingevoerd (door wie?) opdat wij conflicten hebben met onze Europese buurlanden waardoor de VS hun lang gekoesterde wens Rusland aan te vallen kunnen vervullen. Dat gaat wéér op ons grondgebied uitgevochten worden!
hoezo?quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee .. Obama is de agressor. Alleen is Putin een wat betere schaakspeler dan ze verwacht hadden.
Nukes worden pas ingezet of als laatste optie of als eerste optie, en dan is het nog de vraag welke allianties/bondgenootschappen worden er gevormd in een WW III.quote:Op zondag 22 maart 2015 08:01 schreef MotherFoker het volgende:
Sorry als ik zo vervelend of angstig ben ik maak me toch druk om de situatie ik ben bang dat die oploopt tot een wo3 met nukes. Denk je dat de angst terecht is want ik hoor steeds tegenstrijdige dingen. Van nukes bestaan niet tot een nuke van 800kt kan elk moment op a'dam vallen.
Ja misschien laat ik me een beetje meeslepen, alleen al die artiekelen lijken er echt gewoon op alsof de hel los kan breken.. Ik weet gewoon niet wat ik er van moet denken.
In mijn hoofd is het gewoon gek dat meerdere wereldleiders de kracht hebbeb om de aarde en de mensheid zo drastisch te veranderen met een druk op de rode knop.
Dankje voor je reactie, in de laatste twee Rusland/Oekraïne topics kwamen me er artikelen en berichten naarbuiten waardoor het gewoon echt somber uitzag.quote:Op zondag 22 maart 2015 08:38 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Nukes worden pas ingezet of als laatste optie of als eerste optie, en dan is het nog de vraag welke allianties/bondgenootschappen worden er gevormd in een WW III.
(Laatste optie kan zijn om een genadeslag uit te delen en een oorlog te willen beïndigen of uit een defensieve rol (als tegenaanval), als eerste optie is het om gelijk een harde slag uit te halen en vele strategische doelen uit te schakelen. (Dit te vergelijken met de bezetting van Duitsland over Nederland). )
Dus op het moment hoef je nog nergens bang voor te zijn er zijn nog geen duidelijke bondgenootschappen je hebt wel NATO en Rusland die nu tegenover elkaar staan of op een semi spanning staan.
Maar deze twee partijen zullen niet snel over gaan tot een directe oorlog met elkaar.
Daarbij als Rusland zelfstandig en alleenstaand een oorlog ontketend tegen de NATO dan heeft het te maken met twee kanten vanwaar ze aangevallen kunnen worden door Europa (NATO) en de USA.
Ontketend NATO een oorlog tegen Rusland, dan komen de verwikkeling in de NATO landen. Landen zoals Turkije en NATO bondgenoten die expliciet geen Oorlog willen voeren uit de aanvallende rol zullen zich dus afscheiden van NATO.
Ik zie op het moment nog geen WWIII komen, misschien over een jaar als landen hun voorkeur hebben uitgesproken in een Pro NATO en Westersbewind of Pro Alliantie van Landen die Eigenbewind en Eigenbehoud willen behouden
Probeer nou eens aan andere dingen te denken MF, echt. Je maakt jezelf overstuur hiermee.quote:Op zondag 22 maart 2015 08:40 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Dankje voor je reactie, in de laatste twee Rusland/Oekraïne topics kwamen me er artikelen en berichten naarbuiten waardoor het gewoon echt somber uitzag.
Dat probeer ik ook, echt waar alleen het blijft hangen en komt op de meest rare momenten terug.quote:Op zondag 22 maart 2015 10:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Probeer nou eens aan andere dingen te denken MF, echt. Je maakt jezelf overstuur hiermee.
Je zoekt het steeds op. Zoveel leuke topics waar het over allerlei andere dingen gaat en jij blijft je hier maar mee bezig houden.quote:Op zondag 22 maart 2015 10:50 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook, echt waar alleen het blijft hangen en komt op de meest rare momenten terug.
Daar heb je t wel even fout in, ik volg en zit in genoeg leuke topics hoor. Alleen ik reageer niet altijd.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zoekt het steeds op. Zoveel leuke topics waar het over allerlei andere dingen gaat en jij blijft je hier maar mee bezig houden.
Je er in verdiepen is prima, maar konijntje hier boven al meld.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:08 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Daar heb je t wel even fout in, ik volg en zit in genoeg leuke topics hoor. Alleen ik reageer niet altijd.
Niet veel anders dan de koude oorlog er waren maar enkele momenten dat het bijna escaleerde maar zelfs dan bleef men praten.quote:Op zondag 22 maart 2015 08:40 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Dankje voor je reactie, in de laatste twee Rusland/Oekraïne topics kwamen me er artikelen en berichten naarbuiten waardoor het gewoon echt somber uitzag.
Klopt wel, ik snap niet hoe jullie zo kalm blijven, ben van 97 dus heb die koude oorlog niet meegemaakt. Maarja bedankt voor het serieus nemen, als ik het probeer in andere topics is de response heel anders.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je er in verdiepen is prima, maar konijntje hier boven al meld.
Niet druk over maken, het heeft totaal geen nut..
Veel berichten in dit topic komen wel eens over alsof we aan de vooravond van WW3 zijn.
Zolang men nog druk aan het praten is en op die manier veel spanning weg genomen kan worden zie ik totaal geen reden voor paniek!
Veel is loos geschreeuw en het word erger gemaakt dan de situatie is.
[..]
Niet veel anders dan de koude oorlog er waren maar enkele momenten dat het bijna escaleerde maar zelfs dan bleef men praten.
De huidige situatie lijkt beangstigend maar is het niet!
Er word te snel naar een reden van escalatie gezocht, in de huidige situatie is een oorlog nog ver te zoeken.
Sommige Fok!ers kunnen best fuckers zijn en vinden het leuk om je gek te maken. Treurige hobby wat mij betreft maar het zij zo.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:25 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Klopt wel, ik snap niet hoe jullie zo kalm blijven, ben van 97 dus heb die koude oorlog niet meegemaakt. Maarja bedankt voor het serieus nemen, als ik het probeer in andere topics is de response heel anders.
Je hebt wel gelijk in wat je daarboven noemt. Dank voor de serieuze reacties, ik bedank vaak ik weet het sorry daarvoor.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Sommige Fok!ers kunnen best fuckers zijn en vinden het leuk om je gek te maken. Treurige hobby wat mij betreft maar het zij zo.
We hebben zo'n 50 jaar in een koude oorlog geleefd en in die 50 jaar is er niet één keer een nucleaire bom gegooid. Oorog gaat over het algemeen over levensruimte en als ze met nucleaire bommen gaan strooien blijft daar weinig van over en stort de samenleving in elkaar. Dat is nooit een doel van een land, het heeft geen enkele toegevoegde waarde. Niemand wil koning zijn van een door straling vergiftigde aardbol waar je nergens kan overleven.
Zeker omdat (in dit geval gelukkig) het niet één grootmacht is die de nucleaire wapens heeft maar meerdere kanten, op het eerste gezicht lijkt het een nadeel maar het houdt elkaar eerlijk.
Als bijvoorbeeld China iets flikt dan schieten Rusland en de VS terug, als de VS iets flikt doen China en Rusland het en als Rusland iets geks doen dan schieten de VS en China terug.
Ik heb het idee dat bovenstaande tekst ook niet veel gaat helpen maar wie weet. Haal de topics derde wereldoorlog en Oekraine anders gewoon even uit je my active topics lijst zodat je het niet elke keer voorbij ziet komen.
Maakt niet uit hoor, ik vind het gewoon kut voor je dat je met die (toch echt) onredelijke angst blijft zitten. Godzijdank is het een onredelijke angst overigens maar dat terzijdequote:Op zondag 22 maart 2015 12:45 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk in wat je daarboven noemt. Dank voor de serieuze reacties, ik bedank vaak ik weet het sorry daarvoor.
ik denk de bangmakerij komt van de MSM verhaaltjes over disease,addiction,terrorisme,oorlog,finanacieel crises,pedos en straat bendes op elke hoek enz.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Sommige Fok!ers kunnen best fuckers zijn en vinden het leuk om je gek te maken. Treurige hobby wat mij betreft maar het zij zo.
We hebben zo'n 50 jaar in een koude oorlog geleefd en in die 50 jaar is er niet één keer een nucleaire bom gegooid. Oorog gaat over het algemeen over levensruimte en als ze met nucleaire bommen gaan strooien blijft daar weinig van over en stort de samenleving in elkaar. Dat is nooit een doel van een land, het heeft geen enkele toegevoegde waarde. Niemand wil koning zijn van een door straling vergiftigde aardbol waar je nergens kan overleven.
Zeker omdat (in dit geval gelukkig) het niet één grootmacht is die de nucleaire wapens heeft maar meerdere kanten, op het eerste gezicht lijkt het een nadeel maar het houdt elkaar eerlijk.
Als bijvoorbeeld China iets flikt dan schieten Rusland en de VS terug, als de VS iets flikt doen China en Rusland het en als Rusland iets geks doen dan schieten de VS en China terug.
Ik heb het idee dat bovenstaande tekst ook niet veel gaat helpen maar wie weet. Haal de topics derde wereldoorlog en Oekraine anders gewoon even uit je my active topics lijst zodat je het niet elke keer voorbij ziet komen.
Dat is expres gedaan door de nep verhalen denk ik.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, ik vind het gewoon kut voor je dat je met die (toch echt) onredelijke angst blijft zitten. Godzijdank is het een onredelijke angst overigens maar dat terzijde. Succes en sterkte ermee in ieder geval.
Ga toch heen met je flauwekul. Als er één is die aan bangmakerij doet ben jij het. Schei daar eens mee uit.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat is expres gedaan door de nep verhalen denk ik.
Ja, dat proberen we wel.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:10 schreef Duikbril112 het volgende:
Wordt hier nou een bange fokster helemaal gerust gesteld? Haha wat lief.
Hoezo? Als ik de verhalen over disease(ebola)terrorisme(IS) greadicaliseerde jong westerse muslims(Boston enz.) enz. niet geloven en zie 't allemaal als fake, dan kan ik niet bang van worden.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga toch heen met je flauwekul. Als er één is die aan bangmakerij doet ben jij het. Schei daar eens mee uit.
Fijn voor je.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hoezo? Als ik de verhalen over disease(ebola)terrorisme(IS) greadicaliseerde jong westerse muslims(Boston enz.) enz. niet geloven en zie 't allemaal als fake, dan kan ik niet bang van worden.
Blijkbaar wel want je kan er maar niet over ophouden om erover te praten. Opvallend voor iemand die er niet in gelooft.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hoezo? Als ik de verhalen over disease(ebola)terrorisme(IS) greadicaliseerde jong westerse muslims(Boston enz.) enz. niet geloven en zie 't allemaal als fake, dan kan ik niet bang van worden.
Want het is allemaal angst, allemaal angst. De allergrootste schreeuwer is dikwjls het bangst.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want je kan er maar niet over ophouden om erover te praten. Opvallend voor iemand die er niet in gelooft.
Jij doet de meeste schreeuwen over de echtheid van de MSM verhalen met je 'De beesten!' soort telegraaf-lezer-achtige opmerkingen.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want het is allemaal angst, allemaal angst. De allergrootste schreeuwer is dikwjls het bangst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |