abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150635943
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 17:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat staat er toch? ;)
Ik bedoel alternatieve media. Wie zijn dat dan wel volgens jou?
Groot fan van User Wotte
pi_150636267
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 17:04 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik bedoel alternatieve media. Wie zijn dat dan wel volgens jou?
Individuele belangeloze internetters die zelf mediashows maken.

RT propageert IS net zo hard als de andere massamedia, wellicht alleen met een ander sausje, maar dat is net zoals FOX versus Trouw of Washington Post versus TVE.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150649624
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 01:05 schreef remlof het volgende:

[..]

Voor mij was het een shortread, ik stopte met lezen bij "een oorlogszuchtige elite".
Haha, helemaal mee eens!

In mijn optiek komt er voorlopig geen derde wereldoorlog trouwens, wij europeanen(vooral in het oosten) hebben een levensstandaard die flink gegroeid is.
De russissche burgers hebben het ook al een heel stuk beter dan pakweg 30 jaar geleden.
In China heeft nu nagenoeg iedereen te eten, oftewel de eerste paar treden van de pyramide van Maslow zijn voor de meeste mensen bereikt.

Voor het uitbreken van de eerste en tweede wereldoorlog was dit echter heel anders.
Een overheid krijgt een massa mensen die in hun natje en droogje voorzien zijn erg lastig mee.
Daarnaast kost een full scale oorlog erg veel geld, geld wat Rusland, meerdere europese lidstaten, etc wel beter kunnen gebruiken nu.

Als een land al een groot conflict wilt aangaan dan is de huidige tijd geen goed moment om dat te doen.
Uiteraard hebben we meerdere conflicten in het midden oosten, maar heel eerlijk..dat gebied is eigenlijk de laatste 2000 jaar een warzone geweest.
De reden daarvoor komt door de geografische ligging, het is een grensgebied waar beschavingen elkaar tegenkomen en dat is daar al zo vaak fout gegaan, heeft niets met de huidige tijd te maken.
Wissel de Amerikanen, Is, etc in voor de legers van Saladin en de kruisvaarders en het komt op hetzelfde neer.
Different name, same shit.

Maar goed waarschijnlijk hoor ik nu bij de "sheeple", echter vind ik veel lui die hier posten erg bang overkomen.
Angst is een slechte raadgever en vertroebeld je logisch denkvermogen

[ Bericht 2% gewijzigd door nummer_zoveel op 14-03-2015 23:48:58 ]
  zondag 15 maart 2015 @ 12:14:15 #229
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150658133
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 01:05 schreef remlof het volgende:

[..]

Voor mij was het een shortread, ik stopte met lezen bij "een oorlogszuchtige elite".
... dat is dus stom om te doen ... eerder vandaag dan morgen oorlog.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 15 maart 2015 @ 12:15:21 #230
52357 Lambiekje
pi_150658162
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 16:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mij ook niet. Het is alsof we er regelrecht op af koersen.
. omdat het by design is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 15 maart 2015 @ 12:31:27 #231
52357 Lambiekje
pi_150658697
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 23:39 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Haha, helemaal mee eens!

In mijn optiek komt er voorlopig geen derde wereldoorlog trouwens, wij europeanen(vooral in het oosten) hebben een levensstandaard die flink gegroeid is.
Een standaard dat nu op het punt staat te klappen. Inmiddels is het voor de gros van de middenklasse dat niet haalbaar.

Of is in jouw optiek voedsel scoren bij de voedselbank de levenstandaard.

quote:
De russissche burgers hebben het ook al een heel stuk beter dan pakweg 30 jaar geleden.
In China heeft nu nagenoeg iedereen te eten, oftewel de eerste paar treden van de pyramide van Maslow zijn voor de meeste mensen bereikt.

Voor het uitbreken van de eerste en tweede wereldoorlog was dit echter heel anders.
.. Wat is er anders?

quote:
Een overheid krijgt een massa mensen die in hun natje en droogje voorzien zijn erg lastig mee.
Daarnaast kost een full scale oorlog erg veel geld, geld wat Rusland, meerdere europese lidstaten, etc wel beter kunnen gebruiken nu.
Vast ... en daarom koopt Griekenland met ONS geld overbodige wapentuig.

quote:
Als een land al een groot conflict wilt aangaan dan is de huidige tijd geen goed moment om dat te doen.
Dit is JUIST de voediingsbodem om te doen. En waarom de dreiging erger is dan ooit.

quote:
Uiteraard hebben we meerdere conflicten in het midden oosten, maar heel eerlijk..dat gebied is eigenlijk de laatste 2000 jaar een warzone geweest.
De reden daarvoor komt door de geografische ligging, het is een grensgebied waar beschavingen elkaar tegenkomen en dat is daar al zo vaak fout gegaan, heeft niets met de huidige tijd te maken.
zelden zulk triest quatsch gezien.

quote:
Wissel de Amerikanen, Is, etc in voor de legers van Saladin en de kruisvaarders en het komt op hetzelfde neer.
Different name, same shit.

Maar goed waarschijnlijk hoor ik nu bij de "sheeple", echter vind ik veel lui die hier posten erg bang overkomen.
Angst is een slechte raadgever en vertroebeld je logisch denkvermogen
Precies een daarom wordt door onze-edit- leiders de mantra verkondigd dat moslims slecht zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 15-03-2015 12:34:35 ]
pi_150660931
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 12:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

... dat is dus stom om te doen ... eerder vandaag dan morgen oorlog.
Kap ff met dat typetje lambik uit suske en wiske spelen. Je doet 't leuk maar je bent fake.
pi_150661231
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 12:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Precies een daarom wordt door onze-edit- leiders de mantra verkondigd dat moslims slecht zijn.
Oh? Wie zijn jouw leiders?
Conscience do cost.
pi_150662600
Complttheoretici zijn -edit- mensen

[ Bericht 17% gewijzigd door Lavenderr op 15-03-2015 15:18:17 ]
pi_150664657
Nu op NL2 mooi stukje op tv over complottheorieën!
  zondag 15 maart 2015 @ 23:51:53 #236
52357 Lambiekje
pi_150684054
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 13:48 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Kap ff met dat typetje lambik uit suske en wiske spelen. Je doet 't leuk maar je bent fake.
ben je nu echt zo blind dat je niet ziet dat we aan een vooravond zitten van een VS/Rusland oorlog .
  maandag 16 maart 2015 @ 00:02:09 #237
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150684420
Ik zou zeggen doe eens een voorspelling als je zo goed geïnformeerd bent. Wanneer barst de bom?
  maandag 16 maart 2015 @ 00:05:23 #238
52357 Lambiekje
pi_150684550
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 00:02 schreef Erasmo het volgende:
Ik zou zeggen doe eens een voorspelling als je zo goed geïnformeerd bent. Wanneer barst de bom?
dat weet alleen uberdictator Obama.
  maandag 16 maart 2015 @ 00:05:40 #239
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150684563
Als er een derde wereld oorlog komt dan is het door olieschaarste, dus als we rond die tijd (10/20 jaar? ) niet een goed alternatief hebben zijn we collectief het bokje. In ieder geval is er dan niet genoeg olie om de op olie gebaseerde producten (medicijnen, plastic, kunstmest en natuurlijk brandstof en weet ik het allemaal) te blijven produceren voor een bevolking van dan ongeveer 10/12 miljard.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_150684649
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 23:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ben je nu echt zo blind dat je niet ziet dat we aan een vooravond zitten van een VS/Rusland oorlog .
De persoon die achter je karakter zit is daar helemaal niet mee bezig.

Lambik is een personage uit de Vlaamse stripreeks Suske en Wiske en een van de bekendste en populairste stripfiguren uit de Lage Landen. Hij is een domme, onhandige, ijdele, arrogante, verstrooide, opvliegende, koppige en dominante figuur
  maandag 16 maart 2015 @ 00:10:04 #241
52357 Lambiekje
pi_150684712
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 00:07 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De persoon die achter je karakter zit is daar helemaal niet mee bezig.
.. verdiep nu eerst eens ...
pi_150684888
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 00:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. verdiep nu eerst eens ...
Dat typetje dat je speelt is een van de redenen dat BNW soms een poppenkast lijkt. Misschien wel 't aas waarop dit forum draait. Misschien kun je nog eens leuk met caps lock gaan spelen om te laten zien hoe boos je bent.
  maandag 16 maart 2015 @ 00:20:00 #243
52357 Lambiekje
pi_150684994
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 00:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat typetje dat je speelt is een van de redenen dat BNW soms een poppenkast lijkt. Misschien wel 't aas waarop dit forum draait. Misschien kun je nog eens leuk met caps lock gaan spelen om te laten zien hoe boos je bent.
in wat voor delusional disneyworld leef je?
  maandag 16 maart 2015 @ 00:21:51 #244
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150685046
Beathoven, ophouden met het lambiekje van Suske en Wiske, je bent gewoon aan het jennen. Genoeg geweest.
Vrijheid
pi_150685324
quote:
2s.gif Op maandag 16 maart 2015 00:21 schreef jogy het volgende:
Beathoven, ophouden met het lambiekje van Suske en Wiske, je bent gewoon aan het jennen. Genoeg geweest.
ok scheids.
  maandag 16 maart 2015 @ 00:42:55 #246
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150685509
quote:
19s.gif Op maandag 16 maart 2015 00:33 schreef Beathoven het volgende:

[..]

ok scheids.
*fluit*
Vrijheid
pi_150685619
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 00:02 schreef Erasmo het volgende:
Putin schijnt in de nieuwe propa docu gezegd te hebben dat ze het overwogen voor Crimea.. maar dat is grootspraak en spierballenvertoon namens Rusland. Het zou lachwekkend en om te huilen zijn als hij dat echt voor de krim zou doen. Wat een dom stukje grond voor doomsday.

Ik maak me meer druk over de opwarming van de aarde en de gevolgen daarvan in zware stormen,droogtes en orkanen dan over een nucleaire oorlog.
  maandag 16 maart 2015 @ 08:14:53 #248
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_150687191
quote:
Ga je excuses aanbieden als deze er niet van komt? Of komen er dan weer smoesjes? :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 16 maart 2015 @ 11:52:58 #249
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150691661
quote:

[..]

bedoel je hierom toevallig?

De schrijvers Strauss en Howe voorzagen in 1997 reeds vijf scenario's die de ondergang van Amerika (en West-Europa) in gang zouden kunnen zetten:

1. Financieel-economische crises. De staat zal steeds hogere belastingen innen, zal beslag op het geld van de burgers gaan leggen en installeert een totalitaire controlemaatschappij. Burgers verzetten zich hiertegen, de regering zal veiligheidstroepen inzetten, er zal een Grondwetscrisis ontstaan en het wordt mogelijk de staat-van-beleg af te kondigen

2. Een terreuraanslag voltrekt zich waarbij een vliegtuig is betrokken (4 jaar vóór 9/11 voorzien), waar de VS met militaire macht op heeft gereageerd. Politie en veiligheidsdiensten kregen en krijgen steeds meer macht, mogen burgers en huizen zonder aanleiding controleren. Meer aanslagen lokken false-flag beschuldigingen tegen de regering uit (denk aan Boston en recentelijk aan de gifgasaanval in Syrië).

3. Beurscrash op Wall Street, banken zullen instorten in ( inmiddels gebeurt in 2008), en een crisis zal uitbreken rond de federale begroting, wat dit jaar (2013) realiteit is geworden.

Bij de beurscrash op Wall Street in 2008, te vergelijken met de crash van 1929, stortten de banken in, veel mensen waren al hun spaartegoeden kwijt en veel landen balanceerden samen met de VS op het randje van bankroet.

4. Virusuitbraak. Een nieuwe en zeer besmettelijke ziekte zal zich razendsnel over het land verspreiden, wat grootschalige quarantaine en evacuaties noodzakelijk zal maken.

5. Oorlog. Rusland herneemt de controle over tot anarchie vervallende voormalige Sovjet republieken, stuurt daar troepen heen en vormt een alliantie met Iran. Zilver- en goudprijzen stijgen fors. Militaire confrontaties over de hele wereld monden uit in felle oorlogen.

http://inbijbelsperspecti(...)ke-geschiedenis.html
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_150691945
quote:
6s.gif Op maandag 16 maart 2015 08:14 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ga je excuses aanbieden als deze er niet van komt? Of komen er dan weer smoesjes? :D
Nja hij formuleert het dusdanig dat hij nooit ongelijk kan hebben. Stel en oorlog breekt pas uit in 2054, zal het terugkijkend in 2153 nu misschien wel de vooravond zijn.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')